Sanoa tai tehdä jotain. Kun sanovat tai tekevät jotakin, joka laittaa mietityttämään. Että millä motiivilla on tuon asian kanssa.
Jäljemmiten olen alkanut epäillä, että mikään mitä mulle sanoit, ei ollut totta. Ei yksikään asia. Oliko siteeksikään totuutta.
Kun asioita katsoo laajemmasta pespektiivistä, ymmärtää paljon. Ja samalla hyväuskoisuus karisee.
Joskus mietin ihmisten motiiveja
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut ystävätkin ovat sanoneet epäilevänsä esim kehujen motiivia, minkä vuoksi olen alkanut tällaisia itsekin miettimään. Vaikka itse tarkoittaa sanomaansa ja motiivina on piristää, niin asian voi tulkita todella väärin. Itse oon sitten naiivina ihmisenä aiheuttanut ongelmia ja epäilyksiä, kun en osaa ainakaan vielä ajatella piilomerkityksiä, eli pitää oikeesti opetella olemaan kehumatta ystäviä jne.
Varsinkin tunteellisella tuulella kirjoitan mielestäni tärkeille ihmisille tuntemuksiani ilman filtteriä, mikä ei todellakaan ole hyvä tai toimiva juttu. Paljon on siis tehtävää muutoksen eteen. - Anonyymi
Kun ymmärtää kaiken valheeksi, jälestäpäin asiat tilanteet asettuu todella kummalliseen valoon
- Anonyymi
Onko se näin? Luulisi, että ainakin joissain tapauksissa ne asiat vasta loksahtaakin äkkiä kohdilleen. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se näin? Luulisi, että ainakin joissain tapauksissa ne asiat vasta loksahtaakin äkkiä kohdilleen. Sivusta.
Eli valheeella peitetään valhetta? Hyvä jos sulle loksahtelee hetteikkösi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli valheeella peitetään valhetta? Hyvä jos sulle loksahtelee hetteikkösi.
No ei, vaan tarkoitin nimenomaan sitä, että kun valheet paljastuu niin moni asia saattaa loksahtaa paikoilleen, jos valheilla esimerkiksi on paikattu valheita hyvin pitkään. En ota vastuuta henkilökohtaisista kokemuksistasi
- Anonyymi
Ajattelukin lakkaa heti vapaa-ajattelijan tuotoksia vilkaistessa 😂🤣😅 ovat niin mahdottoman suvaitsevaistoakin.
Minä tykkään puhua vain totta.
- Anonyymi
Ja minä näin juuri lentävän lehmän. Halleluja.
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä näin juuri lentävän lehmän. Halleluja.
Oli varmaan hieno näky. Se on jännä kun ei voi uskoa... 🐄
- Anonyymi
Viestisi tärkein ydin kaikille olkoon; laajemman perspektiivin motiivit! Tarkoitan jossain ajassa kehittynyttä motiivia, joka ei ole saanut täyttymystään. Eikö tilanne ole silloin molemmille pattitilanne, kun molemmat miettii omalla kohdalla toisen motiivia?
Miltä ajalta motiivi on tiedossa, on mulle hyvin tärkeää. Ja se tulee yleensä jutuissa läpi, kun/jos avaudun tuiki tuntemattomalle.
Ihmisten käyttäytyminen on mitä on, minkä minä ymmärrän paremmin kuin hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771