Paukkuva auto

Anonyymi-ap

Hei sinä joka ajelit paukkuvalla autolla hetki sitten Hakalahden alueella, aivan mahtavaa. Ihan tuli lapsuusajat mieleen, mullakin oli pikkupoikana pyörässä pinnojen väliin viili- tai jogurttipurkin muovista tehty räpätin!

23

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha punainen 240 volvo.Häiriöksi on tuo auto .

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­f­­­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176484175

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se on Ressun auto, on pakoputki ruostunut poikki, eikä Ressu saa vietyä autoa korjaamolle.

    • Anonyymi

      Pohjanmaan poliisint ovat antaneet kyseiselle autolle erikoisoikeden ajaa ja kunniamitalin niin on ja minäå olen selvittänyt sen Lohtajan asian josa pohjanmaan poliisit ajoivat silloin ojaan 1955-1997 talvella kirkkaanpunaisella vw golf mk4 henkilö-autollaan niin se on minä olen kingi ja ruhtinas

      • Anonyymi

        Se on ollut pitkä talvi!


      • Anonyymi

        Liikaa virheitä tekstissä, pilkut hukas ja isot puukstaavit mettäs.
        Äipän ope tuloo opettaan


    • Anonyymi

      2:46 kuului taas pauketta kokkolan rytimäelle asti. Tiedä missä ajeli mutta 3kertaa olin kuulevinani. Ellei sitten joku raketteja innostunut jo joulun kunniaksi paukutteleen.

    • Anonyymi

      Taas valetosirealistin hourailua. Olin kyllä mukana ohjuskoulutuksissa,mutta ei noin mittavaa hanketta edes TOSIrealisti yksin pysty hoitamaan. Suurin keksintöni mihin hain myös patenttia liittyy polkupyörään. Perhossa 1968 keksin viisitoistavuotiaana laittaa polkupyörän haarukkaan pyykkipojan. Tähän pyykkipoikaan kiinnitetään muovinpala ja se saa pyörälläajoon mahtavan äänen pyöriessään polkupyörän pinnoja vasten. Hain tälle "räpätiksi" ristimälle laitteelle patenttia,mutta ilmeisesti sekin idea varastettin koska en ikään saanut vastausta patentti ja rekisterihallituksesta. hah hah haa kateelliset ja nimimerkin varastajat

      • Anonyymi

        Patenttikeskuksessa on naureskeltu ressun räpättimelle, että kaikenlaisia kylähulluja sitä maailma sikiää ja tuollaiselle hakee vielä patenttia.


    • Anonyymi

      Hei täällä keskiuusmaalaisessa kaupungissa myös paukkui menneen kesäöiden piristeeksi räjähtelevä kosla. Kello 2 aikaan öinen pamahtelu varmasti ilahdutti koslakuskeja. Pelästyttänyt asukkaita nyt varsinkin krooni- ja ohjusiskujen kamaluuksista kirjoitettuja asioita lukiessa.

    • Anonyymi

      Oispa mukava olla samaan aikaan katsastuskonttorilla, kun tuohon Volvoon tehdään päästömittausta.

      Ps. TosiRealistille olit myöhässä räpätin patentin kanssa, jo muinaiset roomalaiset käyttivät räpättimiä taisteluvaunuissaan lisätäkseen vastustajassa pelotevaikutusta. Silloinkaan ei naurattannu!

    • Anonyymi

      Vaikuttaa olevan vikaa myös kaasupolkimessa, ei millään onnistu tasakaasulla ajaminen vaan kierrokset aaltoilee, ihme kirnuamista.

      • Anonyymi

        Joo vika on silloin useimmiten ilmamäärä eli ns maf anturi,joka säätelee imusarjan kautta moottoriin menevää imuilman määrää,Tietty kyseisen anturin voi puhdistaa siihe soveltuvalla puhdistussprayllä esim crc valmistaa kyseistä tuotetta,mutt6a itse putsaan maf anturit liqui molyn tuotteilla hiukan kalliimpia mutta parempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vika on silloin useimmiten ilmamäärä eli ns maf anturi,joka säätelee imusarjan kautta moottoriin menevää imuilman määrää,Tietty kyseisen anturin voi puhdistaa siihe soveltuvalla puhdistussprayllä esim crc valmistaa kyseistä tuotetta,mutt6a itse putsaan maf anturit liqui molyn tuotteilla hiukan kalliimpia mutta parempia

        Tässä tapauksessa vika taitaa olla siinä kuskissa, joka sitä kaasupoljinta painaa siihen malliin, ihan siis tarkoituksella saada pamauksia aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vika on silloin useimmiten ilmamäärä eli ns maf anturi,joka säätelee imusarjan kautta moottoriin menevää imuilman määrää,Tietty kyseisen anturin voi puhdistaa siihe soveltuvalla puhdistussprayllä esim crc valmistaa kyseistä tuotetta,mutt6a itse putsaan maf anturit liqui molyn tuotteilla hiukan kalliimpia mutta parempia

        Tuommosessa aataminaikasessa romussa mitään maf anturia ole!


    • Anonyymi

      Ilmoitus viranomaisille kun näkyy ja paukkuu.Vanha volvo 240 punainen

    • Anonyymi

      Saata nan teinit .Lippalakki isompi kuin pää .

    • Anonyymi

      Jos pauke ei lopu.Ruuvataan renkaat irti.P kele .

      • Anonyymi

        Ruuvimiesselilläkö mienasit ruuvata? :D


    • Anonyymi

      Tänään taas ammattikoulun ympäristössä
      ajeli!Kyllä vit...aa kuunnella!On kyllä kumma
      ettei tätä helvetin romua saada pois
      liikenteestä!!

    • Anonyymi

      Eikö millään onnaa pisteet ja sit myötä uuden lauseen startti. Voidaan antaa jälkkäriä, jos ei tua noin mee sinne pollaan.

    • Anonyymi

      Se on miun Fiat Panda. Siitäpä ruuvasin yhen tulupan mäjelle, joha pomppii jytkysti

    • Anonyymi

      Oikea takavalo pimeänä .Kilvet irti .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe