Hei sinä joka ajelit paukkuvalla autolla hetki sitten Hakalahden alueella, aivan mahtavaa. Ihan tuli lapsuusajat mieleen, mullakin oli pikkupoikana pyörässä pinnojen väliin viili- tai jogurttipurkin muovista tehty räpätin!
Paukkuva auto
23
100
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha punainen 240 volvo.Häiriöksi on tuo auto .
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176484175
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se on Ressun auto, on pakoputki ruostunut poikki, eikä Ressu saa vietyä autoa korjaamolle.
- Anonyymi
Pohjanmaan poliisint ovat antaneet kyseiselle autolle erikoisoikeden ajaa ja kunniamitalin niin on ja minäå olen selvittänyt sen Lohtajan asian josa pohjanmaan poliisit ajoivat silloin ojaan 1955-1997 talvella kirkkaanpunaisella vw golf mk4 henkilö-autollaan niin se on minä olen kingi ja ruhtinas
- Anonyymi
Se on ollut pitkä talvi!
- Anonyymi
Liikaa virheitä tekstissä, pilkut hukas ja isot puukstaavit mettäs.
Äipän ope tuloo opettaan
- Anonyymi
2:46 kuului taas pauketta kokkolan rytimäelle asti. Tiedä missä ajeli mutta 3kertaa olin kuulevinani. Ellei sitten joku raketteja innostunut jo joulun kunniaksi paukutteleen.
- Anonyymi
Taas valetosirealistin hourailua. Olin kyllä mukana ohjuskoulutuksissa,mutta ei noin mittavaa hanketta edes TOSIrealisti yksin pysty hoitamaan. Suurin keksintöni mihin hain myös patenttia liittyy polkupyörään. Perhossa 1968 keksin viisitoistavuotiaana laittaa polkupyörän haarukkaan pyykkipojan. Tähän pyykkipoikaan kiinnitetään muovinpala ja se saa pyörälläajoon mahtavan äänen pyöriessään polkupyörän pinnoja vasten. Hain tälle "räpätiksi" ristimälle laitteelle patenttia,mutta ilmeisesti sekin idea varastettin koska en ikään saanut vastausta patentti ja rekisterihallituksesta. hah hah haa kateelliset ja nimimerkin varastajat
- Anonyymi
Patenttikeskuksessa on naureskeltu ressun räpättimelle, että kaikenlaisia kylähulluja sitä maailma sikiää ja tuollaiselle hakee vielä patenttia.
- Anonyymi
Hei täällä keskiuusmaalaisessa kaupungissa myös paukkui menneen kesäöiden piristeeksi räjähtelevä kosla. Kello 2 aikaan öinen pamahtelu varmasti ilahdutti koslakuskeja. Pelästyttänyt asukkaita nyt varsinkin krooni- ja ohjusiskujen kamaluuksista kirjoitettuja asioita lukiessa.
- Anonyymi
Oispa mukava olla samaan aikaan katsastuskonttorilla, kun tuohon Volvoon tehdään päästömittausta.
Ps. TosiRealistille olit myöhässä räpätin patentin kanssa, jo muinaiset roomalaiset käyttivät räpättimiä taisteluvaunuissaan lisätäkseen vastustajassa pelotevaikutusta. Silloinkaan ei naurattannu! - Anonyymi
Vaikuttaa olevan vikaa myös kaasupolkimessa, ei millään onnistu tasakaasulla ajaminen vaan kierrokset aaltoilee, ihme kirnuamista.
- Anonyymi
Joo vika on silloin useimmiten ilmamäärä eli ns maf anturi,joka säätelee imusarjan kautta moottoriin menevää imuilman määrää,Tietty kyseisen anturin voi puhdistaa siihe soveltuvalla puhdistussprayllä esim crc valmistaa kyseistä tuotetta,mutt6a itse putsaan maf anturit liqui molyn tuotteilla hiukan kalliimpia mutta parempia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vika on silloin useimmiten ilmamäärä eli ns maf anturi,joka säätelee imusarjan kautta moottoriin menevää imuilman määrää,Tietty kyseisen anturin voi puhdistaa siihe soveltuvalla puhdistussprayllä esim crc valmistaa kyseistä tuotetta,mutt6a itse putsaan maf anturit liqui molyn tuotteilla hiukan kalliimpia mutta parempia
Tässä tapauksessa vika taitaa olla siinä kuskissa, joka sitä kaasupoljinta painaa siihen malliin, ihan siis tarkoituksella saada pamauksia aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuommosessa aataminaikasessa romussa mitään maf anturia ole!
- Anonyymi
Ilmoitus viranomaisille kun näkyy ja paukkuu.Vanha volvo 240 punainen
- Anonyymi
Saata nan teinit .Lippalakki isompi kuin pää .
- Anonyymi
Jos pauke ei lopu.Ruuvataan renkaat irti.P kele .
- Anonyymi
Ruuvimiesselilläkö mienasit ruuvata? :D
- Anonyymi
Tänään taas ammattikoulun ympäristössä
ajeli!Kyllä vit...aa kuunnella!On kyllä kumma
ettei tätä helvetin romua saada pois
liikenteestä!! - Anonyymi
Eikö millään onnaa pisteet ja sit myötä uuden lauseen startti. Voidaan antaa jälkkäriä, jos ei tua noin mee sinne pollaan.
- Anonyymi
Se on miun Fiat Panda. Siitäpä ruuvasin yhen tulupan mäjelle, joha pomppii jytkysti
- Anonyymi
Oikea takavalo pimeänä .Kilvet irti .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389