Kun en voi unohtaa häntä

Anonyymi-ap

Viimein kesällä rohkenin lähestyä yhtä naista...
Hän ei vastannut mulle mitään, halusi siis näin viestittää ettei ole kiinnostunut millään tavalla.
Miten tälläisestä yksipuolisesta kiinnostuksesta voi päästä eroon...

13

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surullista että niin kävi, voin sanoa että kyllä on hyvin tuttua. Itselle on käynyt noin ja kyllä tuntuu ihan suunnattoman pahalta aina. Eikä muuta ole voinut kuin vain kärsiä. Se vie aikansa
      mutta kun on vain pakko päästää irti niin se on, vaikka kuinka sattuisi. Uskon kuitenkin ettet ole taatusti niin tyhjyyteen tuomittu kuin minä, joten älä ystävä hyvä huoli , tulet taatusti löytämään ja tapaamaan monia muita ja uusia naisia jotka vievät sydämesi .
      Ystävyydellä eräs yksinäinen ❤️

    • Anonyymi

      Ei siihen taida auttaa kuin aika ja ymmärrys, ettei kumpikin ole kiinnostunut toisistaan. Siis jos näin tosiaan on ettei ole.

      Se ettei vastaa mitään ei vielä välttämättä tarkoita muuta kuin hämmennystä. Lähestymisesi tuli yllättäin, hämmentäin tai ehkei ole ennen törmännyt naisen tekemään aloitteeseen. Se voi kyllä hämmentää, muistan hyvin miten hämmentynyt itse olin vielä kahden eri naisen suorasta aloitteesta.

      Mulla vaikutti varmasti se, että olin pitänyt itseäni heterona enkä ollut ajatellut, että niin tosiaan minusta voi jotkut naisetkin kiinnostua. Se vaati vähän mietintämyssyä.

      Ehkä hän on hetero tai ei uskalla olla vielä avoimesti naisista kiinnostunut ja meni mykäksi sen vuoksi?

      Jos nämä ei ole syitä, niin sitten jokin muu käytöstapa klikki tai tenkkapoo.

      Jasu

    • Anonyymi

      Elleivät epäsuorat pakit auttaneet, on aina mahdollisuus hankkia suorat pakit ellei hän kieltänyt sua olemasta yhteydessä. Pakit on nimittäin tehokkain keino. Laita hänelle viesti, jossa kysyt asiaa suoraan tähän tapaan: olin suhun kesällä yhteydessä ja jäin odottamaan vastausta. Kun mitään ei ole kuulunut päätin vielä varmistaa jne.

      • Anonyymi

        Suorat pakit tekee hommasta selvän kertaheitolla. Ei jää spekulaation varaa. Muuten siinä joku saattaa jäädä toivomaan tilanteen muuttumista.


    • Anonyymi

      Itselleni kävi samalla tavoin, että kesän tapailut päättyivät ja hän löysi toisen. Hoiti homman vielä tosi ikävällä tavoin.

      Pääsin eroon, kun ensinnäkin ymmärsin, että olen arvokkaampi. Maailmassa on itselleni sopivampi nainen, hän ei ollut minua varten. Ajattelin hänen negatiivisia puoliaan, poistin yhteystiedot. Keskityin itseeni, harrastuksiini jne. Välillä tullut itkua ja takapakkia omassa voinnissa, mutta kyllä se tästä. On näistä ennenkin selvitty! Tsemppii!

    • Anonyymi

      Kiitos niin paljon teille 🥰
      Ihania vastauksia 🙏

    • Anonyymi

      Aika auttaa parhaiten. Ja poissa silmistä on poissa mielestä.

      • Anonyymi

        valitettavasti tuo poissa silmistä ei auta. Hän tulee edelleen päivittäin mun uniin..


    • Jos on tunne, ettei saa toista pois mielestään, mutta tajuaa, ettei ole mahdollisuuksia tuohon kaipaamisen kohteeseen, niin ehkä olisi hyvä alkaa pikkuhiljaa opettelemaan irtipäästämisen taito. Se ei ole kaikille helppo laji, joten siksi sanoin tuon opettelun. Pienesti kerrallaan, pienin askelin ♥️ ja voisit ehkä kokeilla temppua, joka saattaisi auttaa sinua tässä ja se temppu on se, että otat paperia ja kynän ja kirjoitat jokaiseen paperiin jotain sellaista, mitä haluaisit sanoa hänelle. Yksi asia yhteen paperiin. Teet niin monta kuin tulee. Niin hyvät kuin huonot kerrottavat. Kun olet "kertonut" nuo kaikki hänelle noin niinku vertauskuvannollisesti, tee pieni tai vaikka isompikin nuotio ja heität sinne palamaan yhden lapun kerrallaan. Ota tuoli tai joku jakkara, ja käytä tuohon aikaa. Voit lukea sen tuleen heitettävän lapun ääneen, jos haluat, mutta lue se kuitenkin. Ja .. kun heität sen lapun tuleen, ajattele sitä asiaa vielä hetki siinä, mitä siinä paperissa luki. Anna siihen siis aikaa juuri niin paljon, mikä tuntuu sinusta sopivalle tai hyvälle. Heität siinä lapun ohessa jäähyväisen sille asialle. Pidä taukoa ennenkuin otat uuden lapun luettavaksi, että ehdit sisäistää ja myös jättää sen asian pois mielestäsi. Voit myös kuvitella, että hän on jossain siinä lähellä ja kuulee sinun sanovan nuo asiat, jos se auttaa sinua konkreettisemmin. Tee tuo työ loppuun asti rauhassa ja katso, saitko helpotuksen tunnetta. Ja kun lähdet pois siitä, yritä jättää taaksesi ne ajatukset, etteivät ne enää ole siellä sinulla kummittelemassa. Hengitä syvään, katso ympäristöä ja tule tietoiseksi omasta itsestäsi ja mielestäsi. Tule pois varjosta ja astu valoon ♥️

      • Anonyymi

        Halleluja🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halleluja🙏

        No ei nyt ihan noinkaan.


    • Anonyymi

      Kohti valoa päin. Hallelujaa

      • Mutta suakin kiinnosti sentään niin paljon, että luit loppuun asti tuon kannustavan tekstini ap:lle. Tarkoitushan ei ollut mitenkään uskonnollinen tekstissäni vaan pääsemään pois sieltä varjosta eikä nimenomaan astua syvemmälle varjoihin vaan sinne valoisampaan suuntaan, mutta ethän sinä tuota ymmärtänyt. Ehkä ap ymmärtää, hänelle tuo teksti olikin suunnattu ja miksei myös muille, jotka voisivat hyötyä siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe