Vai hylkiö ja paska aloite

Anonyymi-ap

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittessa lukee että erotkaa poliitikot tajuatteko

      • Anonyymi

        Osaatte asianne vitun hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatte asianne vitun hyvin

        Mulle kyllä vittuilette mutta olitte väärässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kyllä vittuilette mutta olitte väärässä

        Että kokoomus kuoro ja kallis sähkö hinta kusettaa jaa lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kokoomus kuoro ja kallis sähkö hinta kusettaa jaa lisää

        Kusettakaa lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusettakaa lisää

        Näin on kokoomus


      • Anonyymi

        Te vastaatte kerta tuhlasittekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te vastaatte kerta tuhlasittekin

        Kypros on myynyt kultaisia Viisumeja Venäjän oligarkeille ja Ukraina oligarkeille vuodesta 2013 että 10v upotettiin rahaa akkutehtaaseen ja otettiin laina Kyprokselaisesta pankista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kypros on myynyt kultaisia Viisumeja Venäjän oligarkeille ja Ukraina oligarkeille vuodesta 2013 että 10v upotettiin rahaa akkutehtaaseen ja otettiin laina Kyprokselaisesta pankista

        Ketä te yritätte huijata🤣


      • Anonyymi

        Tu tuola kaupassa aukomaan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tu tuola kaupassa aukomaan 🤣

        Nämä tollot äänestää valtuustoon hölmöt joita on jo kusetettu 10v ja te uskotte lukekaa vittu se Warkaus lehti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä tollot äänestää valtuustoon hölmöt joita on jo kusetettu 10v ja te uskotte lukekaa vittu se Warkaus lehti

        Kyproksella pankissa on venäläiset suoperrikkaiden rahat ja venäläiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyproksella pankissa on venäläiset suoperrikkaiden rahat ja venäläiset

        Sinä vesa olet näiden venäläisten puolella, tajuatko? Olet punikkibolsevikki.


    • Anonyymi

      Onko joku muu paskonu kauppaan, meni kiinni ja otsonointiin.

      • Anonyymi

        Kyllä lösö on ainuthousupaskoja.


    • Vimpelin MAISTERI (JM)ALIOTTANUT Kyseisen AVAUKSEN. Hän on käyttänyt Lassen HÄIRINNÄSSA TOIMITTAJA JESSIKA ARO NIMIMERKKIÄ . Vain yksi nimimerkki otettu näytöksi. Tämä häirikkö on siis vimpelistä 100% :STI.

    • Anonyymi

      Minä olen vuosia suojautunut,mm liepolta ja muiltakin.

      Kas Kuinka suojautua pahalta ihmiseltä. Miksi ihmiset käyttäytyvät aggressiivisesti? Aamurituaali suojaksi
      Kuinka suojautua pahalta ihmiseltä. Miksi ihmiset käyttäytyvät aggressiivisesti? Aamurituaali suojaksi

      Jo muinaisina aikoina ihmiset etsivät erilaisia ​​suojautumismenetelmiä negatiiviselta energialta. Esi-isämme uskoivat ihmisen tai luonnon luomiin maagisiin asioihin ja esineisiin. Loppujen lopuksi tällaiset esineet pystyivät pelastamaan monilta onnettomuuksilta ja ongelmilta. Ihmiset uskoivat myös, että pahoja ja kateellisia ihmisiä vastaan ​​oli vahva maaginen suoja.

      Tapoja suojella itseäsi pahoilta ja kateellisilta ihmisiltä
      Ihmiset ovat pitkään pyrkineet varmistamaan, että heillä on aina onnea, eivätkä vihollisten sanat tee pahaa. Siksi esi-isämme käyttivät kaikkialla maagista suojaa pahoilta ja kateellisilta ihmisiltä.

      Tätä suojaa suorittivat paitsi maagiset amuletit ja amuletit. Hyvin usein rukouksia ja maagisia salaliittoja käytettiin suojana pahoilta ja kateellisilta ihmisiltä.

      amuletteja
      Voit tehdä tällaisia ​​taikaesineitä omin käsin. Perusmateriaalina on yleensä puuta, metallia, kangasta tai jopa paperia. Itse suoritusprosessi on erittäin tärkeä, ja joskus sen jälkeen, kun amuletti on valmis, voi olla tarpeen lukea erityisiä sanoja.

      Rukoukset
      Rukoukset luetaan yleensä useita kertoja viikossa ja ne suojaavat ihmistä pahoilta ihmisiltä ja heidän negatiivisilta viesteiltä ja pahalta silmältä. Rukoukset voivat auttaa myös silloin, kun näyttää siltä, ​​että kateellisten ihmisten sanat ovat jo vaikuttaneet sinuun.

      • Anonyymi

        Vimpelin maisterin suojaus on pettänyt todella pahoin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe