Suomalaisten mahalasku mäkihypyssä ja yhdistetyssä on ollut karmeaa katseltavaa.
Hiihtoliitto on pitänyt aikanaan menestuviä mäkihyppääjiä käsikassaranaan.
Mitään varoja tai sijoituksia eo mäkihyppyyn ole tullut kun hiihtoliiton pomot on vetänyt fyrkat omaan fikkaan.
Mäkihyppy irti hiihtoliitosta.
8
1198
Vastaukset 8
- Anonyymi
Niinhän se Toni Nieminen joutu jättämään lahjaksi saadun auton Itävaltaan kun Hiihtoliitto vaati puolet autosta itselleen.
- Anonyymi
Ihmettelin jo -80-luvulla sitä painia Matti Nykäsen ja Hiihtoliiton välillä.
Hiihtoliitto rohmus kaikki Matin rahat. - Anonyymi
Ampumahiihtäjät teki aikanaan oikean ratkaisun kun erosivat Hiihtoliitosta.
- Anonyymi
Matti Nykänen ja kumppanit rahoittivat hiihtoliittoa aikoinaan. Nyt ois varmaan koko liitto kaput,jos näin ei ois ollut.
- Anonyymi
Niin on
Aaro hamnaslääkärissä. Puhelut tietty Nivala tanssit Nais3 hammaslääkäri Ei nyt. - Anonyymi
Kaikki lajiliitot lopetettava niin menis hyvin.....
- Anonyymi
Ja valtiot, rahat kansalle.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502