Suomalaisten mahalasku mäkihypyssä ja yhdistetyssä on ollut karmeaa katseltavaa.
Hiihtoliitto on pitänyt aikanaan menestuviä mäkihyppääjiä käsikassaranaan.
Mitään varoja tai sijoituksia eo mäkihyppyyn ole tullut kun hiihtoliiton pomot on vetänyt fyrkat omaan fikkaan.
Mäkihyppy irti hiihtoliitosta.
8
911
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se Toni Nieminen joutu jättämään lahjaksi saadun auton Itävaltaan kun Hiihtoliitto vaati puolet autosta itselleen.
- Anonyymi
Ihmettelin jo -80-luvulla sitä painia Matti Nykäsen ja Hiihtoliiton välillä.
Hiihtoliitto rohmus kaikki Matin rahat. - Anonyymi
Ampumahiihtäjät teki aikanaan oikean ratkaisun kun erosivat Hiihtoliitosta.
- Anonyymi
Matti Nykänen ja kumppanit rahoittivat hiihtoliittoa aikoinaan. Nyt ois varmaan koko liitto kaput,jos näin ei ois ollut.
- Anonyymi
Niin on
Aaro hamnaslääkärissä. Puhelut tietty Nivala tanssit Nais3 hammaslääkäri Ei nyt. - Anonyymi
Kaikki lajiliitot lopetettava niin menis hyvin.....
- Anonyymi
Ja valtiot, rahat kansalle.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984