ja nyt jouluna he saavat hirveet lapsilisät. Miten pitää toimia että mekin saisimme puolet niistä rahoista? meille kuuluu myös rahaa kun lapset ovat kaksi kertaa kuussa meillä päivän, ja ruokaan menee rahaa. On tosi kurjaa kun eukko kähyttäää ne rahat itse ja me ei saada mitään.
Miehelläni on viisilasta
Anonyymi-ap
3
263
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle mitään rahoja kuulu, ei sulla ole lapsia joten mene töihin ja gienaa omat ruokarahasi, mies ei ole velvollinen sua elättää ja asuttaa, joten olet hyväksikäyttäjä.
- Anonyymi
Sulle mitään rahoja kuulu, ei sulla ole lapsia joten mene töihin ja tienaa omat ruokarahasi, naisoletettu ei ole velvollinen sua elättää ja asuttaa, joten olet Loinen .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708