ihminen vie välillä ajatukset. Toivottavasti muutkin ikävöijät löytävät uusia ikävöitäviä elämäänsä ✨
Kiva, kun joku uusi
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja itse pitää kommentoida, kun katoaa muuten. Hassu palsta
- Anonyymi
Täältäkö löytyi?:)
- Anonyymi
Ei onneksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onneksi
Mistä löytyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyi?
Ei kai se tänne kuulu 🙂 kuulee sitten muualta, kun on sopiva hetki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se tänne kuulu 🙂 kuulee sitten muualta, kun on sopiva hetki.
Ootpa arvoituksellinen🙂
- Anonyymi
En ikävöi kuin yhtä, vaikka näyttäisi muulta.
- Anonyymi
Yksi riittää minulla ja kun se on ohi, ei kiitos ketään nyt. Te ikävää leikkivät ette ymmärrä, että joillain on aitoja tunteita eikä ole täällä harrastamassa ikävöintiä.
- Anonyymi
Se on tosi hyvä. Itsekin toivoisin samaa, mutta siinä voi ikävä kyllä kestää. Mie en kuitenkaan ihastu usein.
- Anonyymi
Sanos muuta:)
- Anonyymi
Hetkessä kukaan ihminen ei vie ajatuksia:)
- Anonyymi
Toivottavasti! Ei jaksa enää möyriä näissä tunteissa.
- Anonyymi
Niinpä! Näin itse asiassa eilen ihmisen, jota olen välillä ikävöinyt. Hän oli viettämässä iltaa, ei nähnyt minua. Ja niin, hölmöähän se olisikin aina vain ikävöidä ihmistä, joka selvästikään ei kaipaa takaisin.
Siksi uusien ihmisten tapaaminen auttaa, edes vähän.
- Anonyymi
Tällä palstalla ei ainakaan onnistu, eikä kyllä muuallakaan. On niin paljon häirintää. Paitsi nyt kyllä mieleen yksi asia. Joku vois haluta jostain muusta keskustella. Mutta itse kyllä välttelen mitään kontakteja..
- Anonyymi
Miksi välttelet kontakteja, etkö halua jutella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi välttelet kontakteja, etkö halua jutella?
Väsyn helposti ihmisiin, jos aika ei riitä omien mielenkiintojen pariin ja asioiden tutkimiseen. Ymmärrän hyvin, etten ole minkään suhteen arvoinen. Toisen pitäisi olla samanlainen, eli paljon omaa aikaa tarvitseva.
- Anonyymi
Miten joku voi vajota noin alas?
- Anonyymi
Huono päivä?
- Anonyymi
Tuota funtsineena, tunnin tanssit https://youtu.be/jHnAsiOLpb8
- Anonyymi
En halua ikävöidä. Se on kuluttavaa loputon ikäväkin.
Jasu - Anonyymi
Kiva kuulla m. Äläkä unohda, sinä ansaitset kultaa!
- Anonyymi
Mistä kultaa kaivetaan? Syvälläkin?
Ei pysty ei voi, eikä tahdokaan.
- Anonyymi
Ei jaksa😿
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mitä ei jaksa? 🤵
-sivusta
No kilpasiskojen kanssa. Etkö tuota jo ole ymmärtänyt? Anonyymi kirjoitti:
-sivusta
No kilpasiskojen kanssa. Etkö tuota jo ole ymmärtänyt?Voi että... En minä ole ihan kaikkea ymmärtänyt. 🤵
- Anonyymi
Anttia ikävä. J
- Anonyymi
Ei tässä kyllä mitään kivaa ole, siis ikävöinnissä
- Anonyymi
Ei ole tarvetta löytää ketään, ei ole ollut moneen vuoteen. Yksin oleminen on parasta.
- Anonyymi
Harmaan arjen keskellä on kiva muistella. Arki on kuitenkin aika kuluttavaa. Vaikka oiskin vaan joku yksittäinen kohtaaminen, jota ei enää todennäköisesti koskaan näe.
- Anonyymi
Pakko lopettaa leikit
- Anonyymi
Se on hyvä päätös.
- Anonyymi
Itse ikävöin yhtä, mutta himoitsen toista. Kuitenkin aina ajatuksissa se vanhempi juttu menee toisen edelle.
- Anonyymi
Olet jotenkin.. puistattava.
- Anonyymi
Ei näy.
- Anonyymi
Menetin uskon, kun kohtasin katkeroituneita naisia, joilla koston halu tuntui olevan enemmän pakkomielle, jostain aiemmin kokemasta pahasta? Näin se oli pakko uskotella itselle. Muuten omaa kokemaa on vaikea perustella.
Kauanko oma katkeruus kestää, aika näyttää? Ehkä se vaatii vain sen oikeanlaisen ihmisen (naisen) kohtaamisen? En pidä kiirettä asian kanssa. Tulee jos on tullakseen, sen verran pahan jäljen oma kokema jätti. Ehkä tämäkin tunne piti vain kokea?- Anonyymi
Ehkä saat tulevaisuudessa jänniä kirjeitä sinne loppusijoituspaikkaan jos sellainen alakulttuuri löytyy, muista hopeareunus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä saat tulevaisuudessa jänniä kirjeitä sinne loppusijoituspaikkaan jos sellainen alakulttuuri löytyy, muista hopeareunus
Itsekritiikki on hyvä ominaisuus, valitettavasti sitä ei ole kaikille suotu, toisille syyt ovat aina muualla kuin itsessä, itse läpikäyn kokemani menneet, jos tulee huonoja kokemia, miksi erehdyin jne en paina villaisella ja unohda kokemaani, näin oppii myös omista virheistä 🧐
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319