Helmikuun 13 Mikkelissä otin parvekkeelta tällaisen kuvan. Objekti liikkui katkonaisesti välillä hitaasti välillä uskomattomalla nopeudella kierrellen päämäärättömästi ympäriinsä. Se lensi matalalla lentokoneisiin verrattuna. Ei muistuttanut mitään ihmisen lentolaitetta, muoto litteähkö ja pyöreä, ei kuitenkaan lautanen vaan keskeltä paksumpi kuin reunoilta, kiekko. Havainto kesti muutaman minuutin, sitten kohde "jatkoi matkaa", hävisi näkökentästä. Mitään ääntä ei koko aikana kuulunut. Kuka tai mikä lentää tällä laitteella? Onko samanlaista havaintoa?
http://img82.echo.cx/my.php?loc=img82&image=nytnyt6fy.jpg
Suomalainen ufo
23
4201
Vastaukset
- pasi
Kuva ei näy
- aloittaja
Ei tunnu toimivan imageshackissa, joten tämän pitäisi olla oikein.
http://photobucket.com/albums/y237/risti65/?action=view¤t=nytnyt.jpg - vehe
aloittaja kirjoitti:
Ei tunnu toimivan imageshackissa, joten tämän pitäisi olla oikein.
http://photobucket.com/albums/y237/risti65/?action=view¤t=nytnyt.jpgSehän on avaruusolentojen perinteinen tutkimusluotain.
aloittaja kirjoitti:
Ei tunnu toimivan imageshackissa, joten tämän pitäisi olla oikein.
http://photobucket.com/albums/y237/risti65/?action=view¤t=nytnyt.jpgHyvin tehty mut vielä sulla on paljon oppimista.
- lampaanpaisti jr.
lammas-jr kirjoitti:
Hyvin tehty mut vielä sulla on paljon oppimista.
Opeta mua sitten ja laita näytille semmonen kuva, josta voit olla ylpeä. jos ei kuvaa rupea näkymään, lasken sinut trolliksi/pelleksi, jolla suu käy, muttei näyttöjä löydy.
lampaanpaisti jr. kirjoitti:
Opeta mua sitten ja laita näytille semmonen kuva, josta voit olla ylpeä. jos ei kuvaa rupea näkymään, lasken sinut trolliksi/pelleksi, jolla suu käy, muttei näyttöjä löydy.
En osaa tehdä parempaa kuvaa, mutta tuo on selvästi tehty. Omista kuvista ei voi koskaan olla ylpeä. Ihan sama olenko trolli vai pelle se on sun ongelmas.
- ohjelma
Tällä ohjelmalla voit lähettää kuvasi tänne.
http://surl.se/ - frisbiikään
Miksi vasta nyt laitoit sen nettiin kun kuvan ottamisesta on jo kulunut 2 kuukautta?
- 3 kuukautta
???
- shopattu
toihan on ihan selvästi photoshopattu, jokainen täysjärkinen sen varmasti huomaa jos haluaa.
- luulet
shopattu kirjoitti:
toihan on ihan selvästi photoshopattu, jokainen täysjärkinen sen varmasti huomaa jos haluaa.
Photoshopattu se on mielestäsi siksi, että siinä näkyy asia, jonka olemassaolon tunnustamista kovasti pelkäät?
Sinun logiikallasi kaikki kuvat maailmasta ovat photoshopattuja, koska ne "saattavat olla". On toki mahdollista, että mikä tahansa kuva mistä tahansa ilmiöstä on photoshopattu. Se ei kuitenkaan todista vielä mitään.
- Kiinnostunut.
Tällä palstalla oli keskustelunaiheena noin 1,5 vuotta takaperin ufokuva, joka oli ilmeisesti otettu Kuopion lähettyvillä. Valokuvassa näkyi epäsäännöllisen muotoinen tumma kohde, jonka
koko oli kuvaajan mukaan noin 700 metriä.
Muistaakseni kyseistä valokuvaa ei väärennökseksi tai kuvamanipulaatioksi kyetty osoittamaan.
Keskustelua ja kuvaa en enää löytänyt, joten löytyisikö keneltäkään tuota kuvaa - mikäli löytyy, niin voisitko laittaa sen näkyville.- Esmolientaro
Minäkin olisin kiinnostunut näkemään tuon kuvan uudestaan, kuva oli varsin todentuntuinen ja kuvan ottajan kertomus viittaisi jokin aika sitten kuulemaani kertomukseen UFO-tapauksesta Kuopion lähiseudulla joka tapahtui samoihin aikoihin kuvan ottamisen kanssa(1,5v sitten).
- löytyy
Esmolientaro kirjoitti:
Minäkin olisin kiinnostunut näkemään tuon kuvan uudestaan, kuva oli varsin todentuntuinen ja kuvan ottajan kertomus viittaisi jokin aika sitten kuulemaani kertomukseen UFO-tapauksesta Kuopion lähiseudulla joka tapahtui samoihin aikoihin kuvan ottamisen kanssa(1,5v sitten).
Mulla on vielä koneella kuva yhdestä ufosta tai mikä onkaan. Ei siitä kai ihan 1,5 vuotta oo kun sen keskustelun löysin. Mutta se oli jippiin foorumilla ja en yhtään muista missä päin Suomea se on kuvattu. Kyllä siitä ainakin oli paljon kädenvääntöä oliko väärennös, oisko joku todennut sen ihan kuusenlatvaksi vaakatasossa tai jotain..
- Esmolientaro
löytyy kirjoitti:
Mulla on vielä koneella kuva yhdestä ufosta tai mikä onkaan. Ei siitä kai ihan 1,5 vuotta oo kun sen keskustelun löysin. Mutta se oli jippiin foorumilla ja en yhtään muista missä päin Suomea se on kuvattu. Kyllä siitä ainakin oli paljon kädenvääntöä oliko väärennös, oisko joku todennut sen ihan kuusenlatvaksi vaakatasossa tai jotain..
Kuvassa on suuri tumma ja epämääräisen muotoinen objekti. Kuva oli otettu muistaakseni auringonlaskun jälkeen.
Olisitko ystävällinen ja laittaisit kuvan nettiin niin saisimme nähdä sen uudelleen?
Kiitos. - löytyy
Esmolientaro kirjoitti:
Kuvassa on suuri tumma ja epämääräisen muotoinen objekti. Kuva oli otettu muistaakseni auringonlaskun jälkeen.
Olisitko ystävällinen ja laittaisit kuvan nettiin niin saisimme nähdä sen uudelleen?
Kiitos.Laitatko vaikka meiliosoitteesi tai lähetä se tohon mulle, niin laitan kuvan tulemaan. Niitä on kolme kappaletta, se kuvaaja silloin ne laittoi mutta en tosiaan muista enää missä nettisivulla olivat.
[email protected] - kiinnostunut.
löytyy kirjoitti:
Laitatko vaikka meiliosoitteesi tai lähetä se tohon mulle, niin laitan kuvan tulemaan. Niitä on kolme kappaletta, se kuvaaja silloin ne laittoi mutta en tosiaan muista enää missä nettisivulla olivat.
[email protected]Kiitos kuvista!
Täällä on kaikkien nähtävänä yksi kuvista:
http://surl.se/kjm
Kuusenlatvasta muotoiltu väärennös - vai aito? - kuva
kiinnostunut. kirjoitti:
Kiitos kuvista!
Täällä on kaikkien nähtävänä yksi kuvista:
http://surl.se/kjm
Kuusenlatvasta muotoiltu väärennös - vai aito?Myös tässä ufon kuva.
http://www.pipebombnews.com/readerimages/ufo.gif - _-Kingi-_
kuva kirjoitti:
Myös tässä ufon kuva.
http://www.pipebombnews.com/readerimages/ufo.gifTuostahan tulee ihan STAR WARS emoalukset mieleen :D Ite jos olisin tollasen nähny, niin olisin ollu kyllä aika paskat housuissa, nimittäin olisin varmaan luullu että:
NYT TULEE MAAILMAMLOPPU! - Esmolientaro
kiinnostunut. kirjoitti:
Kiitos kuvista!
Täällä on kaikkien nähtävänä yksi kuvista:
http://surl.se/kjm
Kuusenlatvasta muotoiltu väärennös - vai aito?Olen saanut tietooni että kyseisten kuvien ottaja ei halua kertoa kokemastaan UFO-tapauksesta enää henkilökohtaisesti millekään taholle, foorumiin tai mediaan. Syy siihen on se, että kyseisen tapauksen koettuaan ja sitä selviteltyään (paikallisten ihmisten haastattelut ,kuvien antaminen medialle yms.) se johti leimautumiseen ja jopa arkipäiväisen elämän vaikeutumiseen "ufohörhönä".
Suomen UFO-tutkijoihinkaan em. henkilö ei halua olla yhteydessä ns. virallisten tahojen pyynnöstä. Mitä tämä sitten tarkoittaa, sitä voi jokainen miettiä mielessään.
Kuvat nähtyäni ja ko. henkilön kertomuksen kuultuani olen vakuuttunut siitä, että olipa kuvan objekti mikä tahansa, se on/oli todellinen. Mikä kuvissa oleva objekti on, siitä ei minulla tai kuvan ottaneella henkilöllä ole tietoa. Varmaa on vain se, että muutama muukin henkilö on nähnyt tämän saman ilmiön Savon taivaalla samaan aikaan kuin kuvien ottajakin (kuvien ottajan tekemät haastattelut tapahtumapaikan läheisyydessä).
- Reino
Olisit vaan säästänyt tuonkin savikiekon ampumaradalle...
- oblux-500
tuohan on antilaserilla varustettu w-luokan vedenetsin pieneltä magellanin pilveltä. sama vekotin oli kaivamassa matoja marsissa männä vuonna. aluksen vasemmassa laidassa näkyvä hahmo on yks reiska, kaveri joka hallitsee linnunradan tätä sektoria. reiskalla on muuten samanlainen laite tutkimassa oulua parhaillaan. eli jos näette, niin kertokaa terveisiä.
- ÖHÖ
frisbee mitä lassie ei saanut kiinni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540