1. Pysyttelen pois palstalta.
Perustelu: Hän ei kaikesta päätellen kaipaa minua ja on paljon asioita, mitä haluan hoitaa, ja mihin haluan keskittyä.
Mitä sinä tavoittelet tänään?
Hyvää päivää kaikille!
-nainen
Tämän päivän tavoite
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin on asioita joita pitää hoitaa ja jotka vaatii aikaa. Ei kertakaikkiaan pysty joka päivä kaipailemaan palstalla. Ei se silti tunteita muuta. Elämä kun ei ole pelkästään yhteen ihmiseen keskittymistä.
- Anonyymi
Sulla ei ole mitään asiaa mun elämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole mitään asiaa mun elämään
En tarkoita romanttisessa tai edes seksuaalisessa mielessä. Ystäviä ja läheisiä kun on ja toisesta ei kuulu mitään tai osoita mielenkiintoa, niin ei voi kuin haaveilla.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17649979w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Shit.
Päätän, mitä kunakin päivä teen tai jätän tekemättä.
En tarvitse neuvoja.
Keskustelua ja ajatustenvaihtoa varten on oikeita fiksuja ihmisiä. Minulla.
Onko sinulla?- Anonyymi
Jouluvalojen laitto
Hyvin meni
Mitä tavoittelen tänään? Ainakin salitreenejä. Hänen kanssa tuskin törmäämme tänään. Saa nähdä, nähdäänkö vielä tämän vuoden puolella.
- Anonyymi
Mun tavoitteena on yrittää olla kirjoittamatta. Mitä tosiasiassa ajatelen osasta näistä viesteistä. Koittanut hillitä itseni.
- Anonyymi
Tavoitteena tehdä tästä viimeinen päivä, jolloin kävin katsomassa hänen sosiaalista mediaansa ja videoitaan. Nyt on aina muuttua.
- Anonyymi
Meinaat pysyä poissa palstalta mutta silti samalla heität kysymyksen joka ikäänkuin pakottaa sinut jäämään palstalle. Ok.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521774037Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813189Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242346Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv502190Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?862056TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851371Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251288- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli621101Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10778