Onko muilla tullut sivuoireita lääkkeestä niin paljon, että lääkkeen haittoja on enemmän kuin hyötyjä?
Meillä 8v beaglenarttu alkoi saada 2kk välein kohtauksia, ja aloitettiin elokuussa barbivet lääke. Päivisin tullut nykimistä pienesti lääkkeen alotettua joten sitä nostettiin. Nykiminen pahenee noston myötä joten nyt ajammekin lääkettä alas. Koira on täysin tokkurainen, silmät sojottaa erisuuntiin. Väsynyt sekä hoipertelee. Ei ole yhtään oma itsensä. Ihan kuin vanhus.
Juo paljon vettä, ja ravaa ulkona pissillä. Hengitys nopeaa ajoittain. Koiralla selvästi hankala olla. Tärisee myös paljon, kuin olisi kylmissään. Koira aina ollut lämmönrakastaja ja vilukissa mutta nykyisin kun tulee ulkoa, koira on käärittävä vilttiin ja siliteltävä jotta tokenee tärinästä. Koira ei edes hauku eikä ulvo. Kuin haamu.
Pahimmat oireet tuli kun nostettiin annostusta puolikkaalla lääkkeellä, ja todettiin että nämä lääkkeen noston myötä tulleet hetkelliset oireet eivät poistu. (Mm juominen, tokkuraisuus)
Koiran epilepsialääkkeen hirveät sivuvaikutukset
Anonyymi-ap
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kellään samaa!? Laskkettiin lääkettä se puolikas ensiksi pois. 4p siitä koira oli jo entisensä. 2vk meni todella hyvin ja nyt alkanut taas parina päivänä olla säpsimistä, ylireagointia ja tassut ei pidä alla. Pelottaa että meneekö yhtä pahaksi mitä aiemmin vai onko vaan ohimenevä juttu. Ell mukaan vielä viikko kannattaa odottaa niin että lääkkeen laskusta on 3vk, sitten vasta näkee kannattaako annostusta/lääkitystä muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672