Eksä alkoi soitella taas pitkästä aikaa. Ehdotti tapaamista joulun alla, menenkö? Viimeksi nähty 2006. Välit kunnossa, mutta ei olla oltu yhteydessä ties koska.
Kaikuja menneisyydestä, eksät
Anonyymi-ap
7
247
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoiko mitään miksi tahtoo tavata?
- Anonyymi
Riippuu vähän asiasta
- Anonyymi
Menisin, ei ota jos ei annakaan. Mukava vaihtaa kuulumisia.
- Anonyymi
En menisi, jos hän olisi ollut mulle kamala. Menisin jos olisi erottu suht ok väleissä.
- Anonyymi
Mene vain, tuostahan on ikuisuus ja välitkin on kunnossa. Sama kuin tapaisi lapsuudenystävän tai opiskelukaverin pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Menisin ilman muuta, siellä sen näkee mitä asiaa tai voihan olla muuten vain liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643241Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.781299- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 42777
- 47772
- 113716