Eläkkeelle jäänyt putkiasentaja hurahti täysin kutomiseen,
kirjoneulesukkaa ja islantilaispuseroa syntyy jatkuvaa syöttöä,
hän ei ymmärrä itsekään miten kutominen vei hänet niin täysin,
että kaikki vapaahetket menevät siihen.
Tässä on juttu ja kuva ahkerasta kutojasta ja kauniista neuleista.
https://yle.fi/a/74-20005441
Oletko pitkästynyt ja vailla tekemistä ? Tässä on vinkki putkiasentajalta
24
208
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikein kiinnosta sellainen, mielummin trap-ammunta.
- Anonyymi
Kalastus on myös ok.
- Anonyymi
Sydän meren sukelus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän meren sukelus
Kauas pitää mennä, jos syvään mereen sukeltaa tahtoo....
- Anonyymi
Aloitin kuukausi sitten yrttien kasvatuksen.
- Anonyymi
Joko satoa korjaat?
- Anonyymi
Hieno idea.
Minä aloitin jo maaliskuussa yrttien kasvatuksen, homma toimii kun antaa yrttien kasvaa, huolenpitoa ja sympatiaa kun ei ole juttu kaveria juttele sinä vaan mansikoille.
- Anonyymi
Aina kannattaa jotain sählätä, kyllä.
- Anonyymi
Hyvä ja hyödyllinen harrastus, paljon parempi kuin 'uusnatsijankutus'.
- Anonyymi
Yksi pakkomielteinen on jo yli 400 kertaa palstalla nostellut "rasismi" roskaketjuaan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi pakkomielteinen on jo yli 400 kertaa palstalla nostellut "rasismi" roskaketjuaan.....
Kovin epäterveeltä vaikuttaa yhden asian jankkaaminen.
- Anonyymi
Aikoinaan tunsin miehen joka aina yövuorossa laitteita valvoessaan kutoi puseroita ym ajankulukseen perheelleen ja sukulaisilleen lahjoiksi. Hän kuulemma heillä hoiti myös kodin kun vaimo oli päivätöissä.
- Anonyymi
Köyhä on lähes aina sellaisissa töissä että sille maksetaan oleilusta ja se kutoo
Varakas on sellaisissa, joissa maksetaan tuloksesta ja se nettoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä on lähes aina sellaisissa töissä että sille maksetaan oleilusta ja se kutoo
Varakas on sellaisissa, joissa maksetaan tuloksesta ja se nettooTuon kertomani miehen kohdalla kyllä olet oletuksesi kanssa täysin väärässä. Hänen työnsä oli hyvinkin vastuullista ja palkkakin sen mukainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varakas on sellaisissa, joissa maksetaan tuloksesta ja se nettooAika outo väite 'oleilusta' töissä.
- Anonyymi
Eräs työvuorossa ollut kutoja harjoitti
menes nyt
tynyttä putki mies työtä ja hoiti alueiden linjat kuntoon risti pistoilla linj akka asti siihen
kun pomo sanoi että
menes nyt siittä kotios- Anonyymi
Sepäs on kuin kontaten kotia.
Aion ostaa kassillisen juureksia ja tehdä itse laatikko ruuat kun on tuota ylimäärästä aikaa, paljon siitä ei hyödy rahallisesi.
- Anonyymi
Hyvähän se on ku ruoka maittaa.
- Anonyymi
Komeat sukat jalassa kutojalla, kutominen on taidetta sinänsä kun saa suunnitella mallit itse ja valmistaa.
Hyvä harrastus vapaa ajalle . Itse en varmaan pystyisi tekemään , hyvä jos saisin ihan vaan yksinkertaisen sukan ainaiseksi.- Anonyymi
Napin joskus neulon, ei paljon muuta.
- Anonyymi
Hermopinne kädessä ja niskassa jos neulon tässä iässä, aina aiemmin neuloin paljon.
- Anonyymi
Sellasta se on; pikkukremppoja tulee iän karttuessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388