Kumpa tietäisin mies

Anonyymi-ap

Mitä päässäsi liikkuu. Niin tietäisi miten toimia..

158

2233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pari aloitusta voisit tehdä seuraavaksi ?!

      • Anonyymi

        Miten sinä muuten elämässä pärjäisit ellet voisi mussuttaa näihin miehen trollauksiin pettymystäsi purkaen? Ei kannata ihmetellä jos hommat ei toimi siellä irl kun tapa käsitellä asioita on tämä- kuvitella olevansa jossain löyhässä vuorovaikutuksessa jonkun kanssa jolle vi**uilee päivät pitkät ja kiristelee sitä kun asiat ei etene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä muuten elämässä pärjäisit ellet voisi mussuttaa näihin miehen trollauksiin pettymystäsi purkaen? Ei kannata ihmetellä jos hommat ei toimi siellä irl kun tapa käsitellä asioita on tämä- kuvitella olevansa jossain löyhässä vuorovaikutuksessa jonkun kanssa jolle vi**uilee päivät pitkät ja kiristelee sitä kun asiat ei etene.

        Täällähän itsekin mussutat päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen mussuttajille.
        Pata kattilaa soimaa vai miten se menikään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän itsekin mussutat päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen mussuttajille.
        Pata kattilaa soimaa vai miten se menikään?

        Oletko itse ollut kauankin vetämässä samassa esitystä ja mitä koet siitä jääneen käteen? Taitaa harmittaa puhdas nollatulos


    • Anonyymi

      Pelkkiä hyviä ajatuksia sinua kohtaan. Mutta miten haluaisit toimia.

      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta kommentoin, koska jokin viestissäsi sai ajattelemaan miestä, joka on ajatuksissani. Hänet haluaisin vielä tavata. Jutella kaikesta niinkuin silloin alussa. Tavallaan ympyrä sulkeutuisi. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta kommentoin, koska jokin viestissäsi sai ajattelemaan miestä, joka on ajatuksissani. Hänet haluaisin vielä tavata. Jutella kaikesta niinkuin silloin alussa. Tavallaan ympyrä sulkeutuisi. 🤗

        Uskomatonta. "jokin viestissäsi sai ajattelemaan miestä, joka on ajatuksissani. " Parista sanasta. Olet vaan tyrkky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta. "jokin viestissäsi sai ajattelemaan miestä, joka on ajatuksissani. " Parista sanasta. Olet vaan tyrkky.

        Saat vapaasti ajatella niin, jos se tuo sinulle hyvän mielen. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat vapaasti ajatella niin, jos se tuo sinulle hyvän mielen. 😏

        Älä välitä tuosta. Haluan myös jutella naisen kanssa asiat selviksi. Mies sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta kommentoin, koska jokin viestissäsi sai ajattelemaan miestä, joka on ajatuksissani. Hänet haluaisin vielä tavata. Jutella kaikesta niinkuin silloin alussa. Tavallaan ympyrä sulkeutuisi. 🤗

        Ehkäpä sun pitäisi hänet si tavata ja keskustella asiat selväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta. "jokin viestissäsi sai ajattelemaan miestä, joka on ajatuksissani. " Parista sanasta. Olet vaan tyrkky.

        Oletko itse kateellinen että hän ajattelee jotakuta toista eikä sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä tuosta. Haluan myös jutella naisen kanssa asiat selviksi. Mies sivusta.

        Kiitos! 😊 Olemme tänään vaihtaneet miehen kanssa muutaman viestin, mutta jotenkin kynnys keskustelun ehdottamiselle on korkea. Vaikka sitä kovasti haluaisin. Pelkään vain, että hän ahdistuu ehdotuksesta, enkä halua sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse kateellinen että hän ajattelee jotakuta toista eikä sua

        Mistä tiedät että ei ajattele minua. Hän oli tyhmä huomaat sen itsekin. Aina varastamassa muiden tekstejä kun itse ei osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä tuosta. Haluan myös jutella naisen kanssa asiat selviksi. Mies sivusta.

        Sitten välität tuollaisesta, jos haluat jutella etkä lähde jokaista tyrkkyä täällä mielistelemään. Hän oli asiaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta. "jokin viestissäsi sai ajattelemaan miestä, joka on ajatuksissani. " Parista sanasta. Olet vaan tyrkky.

        Täällä tämä hienostuneesti puhuva oikeustoimilla uhkaava upea henkilö tunnustelee taas ihmistä provojen/ parin sanan perusteella, vaikka hetkittäin tietääkin vastaulevansa miespuoliselle trollille. Jos eläisit hyvä nainen niin kuin saarnaat edes joskus🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että ei ajattele minua. Hän oli tyhmä huomaat sen itsekin. Aina varastamassa muiden tekstejä kun itse ei osaa.

        Eli tässä lokakampanjassasi on siis kyse jostain näinkin tuota noin erikoislaatuisesta mielleyhtymästä ja kuvitteellisesta asetelmasta/ mittelöstä. Ihan miten vain, mitä tuo minulle kenellekään kuuluu🤭 Alkaa ns motiivi hahmottua. Jotenkin aika lattea fiilis nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta. "jokin viestissäsi sai ajattelemaan miestä, joka on ajatuksissani. " Parista sanasta. Olet vaan tyrkky.

        Nää kaks miestä kö täällä vaa kirjoittelee täyttä soopaa päivät ja yöt! Eiks noita vois sulkea täältä pois! 🚀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että ei ajattele minua. Hän oli tyhmä huomaat sen itsekin. Aina varastamassa muiden tekstejä kun itse ei osaa.

        Mielummin olisin tyhmä kun idiootti niin kuin sinä mahdollisesti mu äiti sanoi mun kohdalla jo odotusaikana että mä teen siitä fiksua kun menin melkein pari viikkoa yli aikaiseksi ja synnytyskin taisi kohdallani pari vuorokautta kestää ennen kuin äiti si vietiin keisarinleikkaukseen kun mulla alkoi sydänäänet heikkeneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää kaks miestä kö täällä vaa kirjoittelee täyttä soopaa päivät ja yöt! Eiks noita vois sulkea täältä pois! 🚀

        Mitä turhaan niitä sulkea pois näin virkavalta saa helpoiten heiltä itseltään todisteet kun kilpaa vasikoivat toinen toisestaan ja samalla osin kertoilevat omia osuuksiaan kaiketi puuttuivat ehkä siitä jonosta aikoinaan jossa järkeä jaettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää kaks miestä kö täällä vaa kirjoittelee täyttä soopaa päivät ja yöt! Eiks noita vois sulkea täältä pois! 🚀

        Niin, tämä on usein toistuva näytelmä joka pätee moneen ns kirjoitussessioon.


    • Anonyymi

      Mitä teidän välillä on ollu? Olettako soitelleet tai viestitelleet olettako ystäviä?

      • Anonyymi

        Olette oikeassa neiti asianajaja, paljastuksenne koskee mitä ilmeisimmin ihmiskunnan ensimmäisen perunan löytäjää, mikä ilmoittaa epäilyksenne, mikä ei.....
        ?
        Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
        https://m.youtube.com/watch?v=Jry7vrO874c


      • Anonyymi

        Ei mitään edellä mainituista mä ny en kai vain hänelle merkinnyt paskankaan vertaa hän mieluimmi hyysää keski-ikäistä aikuista kakaraa kun välittää edes itsestään tuon taivaallista mu ehkäpä se loppu elämä kurjuudessa si tekee hänet onnelliseksi ni ei voi kui toivoa että hän osaa nauttia elämänsä pilaamisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään edellä mainituista mä ny en kai vain hänelle merkinnyt paskankaan vertaa hän mieluimmi hyysää keski-ikäistä aikuista kakaraa kun välittää edes itsestään tuon taivaallista mu ehkäpä se loppu elämä kurjuudessa si tekee hänet onnelliseksi ni ei voi kui toivoa että hän osaa nauttia elämänsä pilaamisesta

        Niin, provoileva yksinkeskustelumies, muutkin voi ratsastaa näiden sinun monologien aalloilla. Tietäjät tietää.


      • Anonyymi

        Mulla ainakaan ole mitään tekemistä ihmisen kanssa joka kokee tarpeelliseksi olla epärehellinen mua kohtaan mun elämääni liittyvissä asioissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, provoileva yksinkeskustelumies, muutkin voi ratsastaa näiden sinun monologien aalloilla. Tietäjät tietää.

        Se on hyvä se


    • Anonyymi

      Pääni on tylsin paikka maailmassa. Olen viettänyt liikaa aikaa siellä.

      • Anonyymi

        Mä olen ainakin nauttinut enämpi elämästäni pääni sisällä kui tästä miltä tää todellisuus vaikuttaa kun ovesta ulos menee ja katsoo kuinka ihmiset nauttii siitä elämänsä pilaamisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ainakin nauttinut enämpi elämästäni pääni sisällä kui tästä miltä tää todellisuus vaikuttaa kun ovesta ulos menee ja katsoo kuinka ihmiset nauttii siitä elämänsä pilaamisesta

        Totta tuokin. Mutta olen minäkin epäonnistunut monissa asioissa ja "pilannut" oman elämäni niiltä osin kuin minulla on valtaa siihen ollut. Häpeän omaa tyhmyyttäni aina kun sen huomaan. On se kyllä niin että mitä enemmän ihminen päätäpahkaa tekee, niin sitä enemmän sattuu virheitäkin. Ajatukseni haluaisin tietty jakaa yhden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Mutta olen minäkin epäonnistunut monissa asioissa ja "pilannut" oman elämäni niiltä osin kuin minulla on valtaa siihen ollut. Häpeän omaa tyhmyyttäni aina kun sen huomaan. On se kyllä niin että mitä enemmän ihminen päätäpahkaa tekee, niin sitä enemmän sattuu virheitäkin. Ajatukseni haluaisin tietty jakaa yhden kanssa.

        Esitätkö naista esim tässä vuoropuhelussasi siitä näkökulmasta, ettei hänellä olisi valtaa tehdä itse omaa elämäänsä koskevia hyviä tai huonoja päätöksiä? Mikähän näissä tekokirjoitukdissa oikein ihmisiä puhuttelee vuodesta toiseen? Ihan puhdas ttumaisuus varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitätkö naista esim tässä vuoropuhelussasi siitä näkökulmasta, ettei hänellä olisi valtaa tehdä itse omaa elämäänsä koskevia hyviä tai huonoja päätöksiä? Mikähän näissä tekokirjoitukdissa oikein ihmisiä puhuttelee vuodesta toiseen? Ihan puhdas ttumaisuus varmaan

        Esitän puhuvaa paviaania ja heittelen täältä panaaneja päällesi: 🍌🍌🍌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Mutta olen minäkin epäonnistunut monissa asioissa ja "pilannut" oman elämäni niiltä osin kuin minulla on valtaa siihen ollut. Häpeän omaa tyhmyyttäni aina kun sen huomaan. On se kyllä niin että mitä enemmän ihminen päätäpahkaa tekee, niin sitä enemmän sattuu virheitäkin. Ajatukseni haluaisin tietty jakaa yhden kanssa.

        Miksi et sitten ota häneen yhteyttä tyhmiä ratkaisuja ja valintoja meistä kai aina jokainen joskus elämässään tekee varsinkin silloin kun kuuntelee kavereitaan joilla ei itselläänkään ole mitään hajua elämästä noin yleensäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitätkö naista esim tässä vuoropuhelussasi siitä näkökulmasta, ettei hänellä olisi valtaa tehdä itse omaa elämäänsä koskevia hyviä tai huonoja päätöksiä? Mikähän näissä tekokirjoitukdissa oikein ihmisiä puhuttelee vuodesta toiseen? Ihan puhdas ttumaisuus varmaan

        Sekin ja vaikka sä satuja ja puolitotuuksia itsellesi kirjoitteletkin ja kertoilet ei tarkoita sitä että kaikki sitä tekisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin ja vaikka sä satuja ja puolitotuuksia itsellesi kirjoitteletkin ja kertoilet ei tarkoita sitä että kaikki sitä tekisi

        Mutta kyseessä siis on oma feikkivuoropuhelusi mies? Se oli päällimmäinen kysymys, mihin vastasitkin ristiriitaisesti sen välittömästi kumoten, kuten yleensä. Se saattaa haihduttaa muidenkin halluja mahdollisesti, vaan onko liian hienosäätöistä vieläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitän puhuvaa paviaania ja heittelen täältä panaaneja päällesi: 🍌🍌🍌

        Hermot siis romahti ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sitten ota häneen yhteyttä tyhmiä ratkaisuja ja valintoja meistä kai aina jokainen joskus elämässään tekee varsinkin silloin kun kuuntelee kavereitaan joilla ei itselläänkään ole mitään hajua elämästä noin yleensäkin

        yhden asian sinulle vielä sinulle kerron etta toivottavasti rakkautesi kestää jos se loppuu niin ala sitten minun luokseni tule ruikuttamaan kun sinulla ei ole taas mitaan mukavaa kerrottavaa joten koita parjata sitten yksib seka sulje osa sivuista silla ei kaikkien sivujen tarvitse olla auki ja koita vaan parjata voi olla etta minusta et kuule enaan mitaan joten nyt se on sitten lopullisesti moro seija


    • Anonyymi

      Häivyn pian.

      • Anonyymi

        Mistä minne ajattelit häipyä


      • Anonyymi

        Mihin ilmansuuntaan ja kuinka hyvin tämä asia hahmottuu sinulle esim tällä hetkellä, että esim suomi24lla elämöiminrn tuskin pysäyttää minkään kehityksen rattaita? Ja varmuudeksi, miehelle meni kysymys, että turha innostua.


    • Tää on helppo. Ei siellä mitään liiku. Nyt tiedät.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tyhjä katseeni kertoo kaiken sielun maisemastani. Intiaanit ovat pudonneet kanootista ja muumit karanneet laaksosta.
      Vain tuuli kolisuttelee tyhjiä porttikongeja.

      • Anonyymi

        Siitä on si hyvä alkaa uutta elämää rakentaa jos kuitee on aivotoimintaa ettei nekin rattaat lyö tyhjää si on kyl melko lailla jo peli pelattu ja loppua odotellessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on si hyvä alkaa uutta elämää rakentaa jos kuitee on aivotoimintaa ettei nekin rattaat lyö tyhjää si on kyl melko lailla jo peli pelattu ja loppua odotellessa

        Niinpä, sain hullun lehmän taudin kun söin naudanlihaa. Ammuuuu.


    • Anonyymi

      Pelkkää rakkautta.

      • Anonyymi

        Rakkaus ei kuulemma pelkästään riitä ja jos ei ole mitään muuta ni ei rakkaudellakaan kuulemma tee mitään


    • Anonyymi

      Sydämesi sinulle kertoo miten toimia

      • Anonyymi

        Kuinkas se mitään kertoo kun ei se osaa puhua


    • Anonyymi

      Ja paskat kiinnostaa.
      🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤😁😁😁😁😁😁😁

      • Anonyymi

        No se on hyvä ni ei si sielä housusa häirihe lämmittää hetken ennen kui liimaa pakarat yhteen


    • Anonyymi

      Häivyn pian.

      • Anonyymi

        Rakastele minua 💟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastele minua 💟

        Koskas näin tehtäisiin


    • Anonyymi

      👬🤗🌻🐤😁

    • Anonyymi

      Armotonta kirjottelua palstalle vaan niin kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        Kenellä sinä oikein kuvittelet kettuilevasi täällä? Ehkä koet, että tuuleen huutelu tuntemattomille jotenkin korjaa sen, ettei se oma juttusi ole lähtenyt kehittymään, mutta se tuskin on tämän itselleen kirjoittelevan trollimiehen syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä sinä oikein kuvittelet kettuilevasi täällä? Ehkä koet, että tuuleen huutelu tuntemattomille jotenkin korjaa sen, ettei se oma juttusi ole lähtenyt kehittymään, mutta se tuskin on tämän itselleen kirjoittelevan trollimiehen syy

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa

        Eli sinä toisin kysyen koet, että tämä tuntemattomille henkilöille möykkääminen johtaa johonkin katharsikseen ym? Mitä sanot jälkimmäiseen kappaleeseen, et yhtään mitään varmaankaan kun oletettavasti menee yli hilseen tai hiusrajan jos sellaista mallia on.


    • Anonyymi

      Tilanteesta riippuen voi varmaan kysyä vointia tai jotain muuta yleistä juttua.

      • Anonyymi

        Kysyvä ei tieltä eksy


      • Anonyymi

        Sillä tavalla selviäisi toisen ajatukset kaikkein nopeimmin.


    • Anonyymi

      Ruokailusi jälkeen ilo katsella, kun italialaisittain ronskisti kaivat nenääsi ja syöt räkää. Mielipuuhasi on myös etusormeasi verille ja syödä otoksiasi - on se romanttista, kun mykkänä makkoilet.
      Myös - eritoten - piereskeskelysi.

      Ja ja ja .…

      • Anonyymi

        Kenestäkö miehestä tämä kertomus on


    • Anonyymi

      Soita ja kysy messenger toimii

      • Anonyymi

        Se toimii myös tähän suuntaan - ap


      • Anonyymi

        Se yhteys toimii tänne myös jos haluaa
        Sivusta


      • Anonyymi

        Ei o käytössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei o käytössä

        Kännykkään sitten jos ei somet ei ole käytössä?


    • Anonyymi

      Haluaisin käydä sun kanssasi treffeillä. Ihan omaa saamattomuutta ja ujoutta kun en ole pyytänyt. Ja tyhmyyttä.

      • Anonyymi

        Rohkeasti vaan kysymään. Teillähän saattaa olla kivaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkeasti vaan kysymään. Teillähän saattaa olla kivaa :)

        Ehkä ehkä ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ehkä ei

        Eihän sitä koskaan tiedä että millaista jos ei kokeile.


      • Anonyymi

        Kysy vaan tiedät että lähden.


      • Anonyymi

        Voi se olisi ihanaa😘😘🔥🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy vaan tiedät että lähden.

        👍🏼👍🏼


    • Anonyymi

      Laita Instaan jutellaan

      • Anonyymi

        Mistäs juteltas ei ole instaa käytössä


      • Anonyymi

        Ootko mies, nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mies, nainen?

        Hei. Et osaa sanoa. Både och. Kaikki käyb.


    • Anonyymi

      Päässäni pyörinyt jo niin kauan "hän" ja miten hän saikin multa pasmat sekaisin. Suloinen ja kaunis tapaus jonka kyllä tahtoisin tavata uudestaan ja tutustua ehkä omana itsenäni..vapautuneemmin kuin silloin ens. Kerralla.. 🙄

      • Anonyymi

        Kerro lisää - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää - sivusta

        Mitä haluaisit tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit tietää?

        Siitä ekakerrasta, kuinka kauan siitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä ekakerrasta, kuinka kauan siitä on?

        Tältä keväältä, huhtikuun alkua..


      • Anonyymi

        No voi voi mitäs et ollut oma itsesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi mitäs et ollut oma itsesi

        Ilkee kommentti😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkee kommentti😐

        Millä tulkinnalla kun on kerta totuus kuinka totuus voi olla ilkeä satuttaa toki mutta valhe paljastuessaan satuttaa pahimmillaan loppuelämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tulkinnalla kun on kerta totuus kuinka totuus voi olla ilkeä satuttaa toki mutta valhe paljastuessaan satuttaa pahimmillaan loppuelämän

        Joo joo ja totuus vapauttaa jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi mitäs et ollut oma itsesi

        Alussa voi olla ujoutta😕


    • Anonyymi

      No jos et osaa toimia ihan itsenäisesti niin anna olla. Jatka elämääsi.

      • Anonyymi

        Useimpia kun joku ohjailee jostakin joko ystävä kaveri veli sisko setä täti äiti isä jos ei itse tiedä mitä elämäänsä kaipaa niin miten sitä voisi joku toinen tietää puolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimpia kun joku ohjailee jostakin joko ystävä kaveri veli sisko setä täti äiti isä jos ei itse tiedä mitä elämäänsä kaipaa niin miten sitä voisi joku toinen tietää puolesta

        Unohdit puolison.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit puolison.

        Mikä v_ttu on puo li so?
        Sana ja käsite ei pidä mitään sisällään, ei tarkoita mi tään. Yhtään mi tään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v_ttu on puo li so?
        Sana ja käsite ei pidä mitään sisällään, ei tarkoita mi tään. Yhtään mi tään.

        Mikä on puoliso?


    • Anonyymi

      Miu mielen liikkeisä on ihan turha yrittää pysyä perässä helpommalla selviää kun kasvotusten iha vai kysyy

    • Anonyymi

      🤗🤡😴 nukkumatti...

      • Anonyymi

        Ei ihan vielä🙂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei miehetkään tiedä mitä päässäsi liikkuu ja silti ottavat riskejä, että homma ei toimi. Miksei vaan voi ottaa riskejä ja tuumata että fuck it jos se ei toimikkaan. Niin muutkin tekee. Siis kaikki sellaiset, jotka elämässään jotain saavuttavatkin.

      • Anonyymi

        Hahhahaha


    • Anonyymi

      Saat tietää ajatuksistani jos uskallat kysyä henkilökohtaisesti suoraan minulta.
      Niin se vaan menee.
      En unohda sinua.

      • Anonyymi

        Ei pelkoa unohduksesta.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa unohduksesta.❤️

        Helpotus se kai pikemminkin olisi


    • Anonyymi

      Juttele äliö. Selvitä asiat.
      Lähden ihan pian. Viime hetket, jos olet mies etkä "mies".
      Iha sama.

      • Anonyymi

        Turha vaivautua kun ei itse ole se joka valehteli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha vaivautua kun ei itse ole se joka valehteli

        Sinä löysit provomiehestä taas juttuseuraa…mitähän tämä vale mistä messuat pitää sisällään, se tuskin on kovin relevantti ainakaan paikkaansapitävyyden kannalta jos et kykene tätä ”valetta” muuten kumoamaan kuin tuntemattomia härkkimällä. Kukin tyylillään.


    • Anonyymi

      Se selviää kysymällä.

    • Anonyymi

      Ihan kunnialliset ajatukset on, jutustelun pohjalta lähdettäisiin. Ihkulle L:lle😊

      • Anonyymi

        Päästäispä juttelee 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäispä juttelee 😊

        Noh, tapoja on. Miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, tapoja on. Miten?

        Jostain täältä luin jotain hömpötystä treffeistä? Olisko se sulle ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain täältä luin jotain hömpötystä treffeistä? Olisko se sulle ok?

        Siis *höpötystä🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis *höpötystä🤣

        Pikkusen pitkä matka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusen pitkä matka.

        No mistä tiedät missä mä oon😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä tiedät missä mä oon😂

        Googlettemalla, aina jää jälkiä. Tahi ketä pidän ihkuna, kyllä pitää aika matalaa rohviilia🙃


      • Anonyymi

        Miksikähän minun aloitukseni kaikki häviävät Ihkulle?


      • Anonyymi

        Miksikähän minun aloitukseni kaikki häviävät Ihkulle?


    • Anonyymi

      Suomalainen tietää kyllä mitä toisen suomalaisen pää sisältää. Joskus ihan helposti 😂🤣😅

      • Anonyymi

        😄😄😄👍


    • Anonyymi

      Siellä virtaa kusi ja paska tekee patoja.

      • Anonyymi

        On kusua tuonut päähän kusiainen, kullan paskoiksi muuttui, kusuainen suuttui


    • Anonyymi

      Ole hyvä ja kysy.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pllua

    • Anonyymi

      Edelleen lämpimästi sinusta ajattelen. Nyt tiedät. Siitä vain toimimaan.

      • Anonyymi

        Niin kuka olet ja ketä patistelet toimimaan ja mihin toimiin?


    • Anonyymi

      Päässäni ei juuri nyt mahdu liikkumaan muuta kuin sinä. Tee nyt vihdoin jotain tai muuta pois ajatuksistani.

      • Anonyymi

        Olen odottanut, milloin voin antaa ensimmäisen varoituksen, että pääsen häätämään sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen odottanut, milloin voin antaa ensimmäisen varoituksen, että pääsen häätämään sinut.

        Jos olisin hänen (naisen) päähän päätynyt, jäisin odottamaan sitä varoitusta. Se olisi jo merkki siitä että voisin viipyä pidempäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin hänen (naisen) päähän päätynyt, jäisin odottamaan sitä varoitusta. Se olisi jo merkki siitä että voisin viipyä pidempäänkin.

        Sen varoituksen eteen pitäisi tehdä jotain "häiritsevää" - saa suorittaa :)


    • Anonyymi

      Sinä pyörit päässäni ☺️

      • Anonyymi

        Täällä pyörii myös yks🧩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pyörii myös yks🧩

        Minun puuttuva palanen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puuttuva palanen?

        Voipi olla voipi


    • Se onkin monille arvoitus.

      • Anonyymi

        Niin on otetaan siitä siis selvää🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on otetaan siitä siis selvää🔥

        Voihan siitä ottaa, mutta tuolla ulkona se on helpompaa, kuin täällä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Voihan siitä ottaa, mutta tuolla ulkona se on helpompaa, kuin täällä.

        Oon niin uupunut.. väsyttää ihan sikana. On niin paljon asioita hoidettavana ja mä en vaan saa nyt oikein mitään järkevää aikaan.. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin uupunut.. väsyttää ihan sikana. On niin paljon asioita hoidettavana ja mä en vaan saa nyt oikein mitään järkevää aikaan.. :(

        Silloin täytyy hoitaa asiat ja levätä. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Silloin täytyy hoitaa asiat ja levätä. :)

        Asia kerrallaan. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Silloin täytyy hoitaa asiat ja levätä. :)

        Sainkin lisää ..lomaa. Ehkä tää tästä viellä ”iloksi” muuttuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sainkin lisää ..lomaa. Ehkä tää tästä viellä ”iloksi” muuttuu

        Hyvä juttu. Muista kuitenkin levätä. Täytyisi itsekin muistaa...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Muista kuitenkin levätä. Täytyisi itsekin muistaa...

        Samaa suosittelen sulle😘 mukavaa päivää!


      • PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa suosittelen sulle😘 mukavaa päivää!

        Kiitos 🤗 mukavaa päivää Sinullekin 😘


    • Anonyymi

      Ei kukaan mitään selvää ota tai jos yrittää niin ei saa. Näin ne jutut menee.

    • Anonyymi

      Päässä liikkuu toki kaikenlaista pelottavaakin, mutta sitä pitäisikin mennä sinne minne sydän vie.

    • Anonyymi

      "Kumpa tietäisin mies
      Mitä päässäsi liikkuu. Niin tietäisi miten toimia.."

      Älä sä siitä huoledi.

      Yritä saada jotain liikkumaan omasa päässäs.

    • Anonyymi

      Kysy!

      Kai se osaa edes, puhua?

    • Anonyymi

      Mikäs muu teillä skulaa hyvin keskenänne?

      Kerro.

      • Anonyymi

        Sano sinä


    • Anonyymi

      Vieläkään ko. hlö kerro, mikä on puo-li-so eli puoliso. Puoliso.
      Kerro ny. Avaudu ja kirjoita vaikka novelli aiheesta, hos se helpompaa kuin keskustelu henkilökohtaisesti.
      Ihan haluan auttaa sinua.

    • Anonyymi

      Puoliso.

    • Anonyymi

      Tiukkapipoinen, vanha, vihainen, iteriittoinen, stalkkeri, äijäkäpy seukkaa kimppakämppätyyliin vajaa kuuskymppisenä??

    • Anonyymi

      PalstaRinssi iha ok, söpö. Outo kuitenskii.
      Eläkkeellä.
      Ei kovin miehekäs. Onkohan Mies vai "mies".

    • Anonyymi

      Hasselbackan keittiölle terpat.

    • Jos siellä nainen taitaa olla, niin etköhän sinä arvaa? 🤭

    • Anonyymi

      Sinua usein ajattelen. Se tuskin on mikään yllätys.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe