Kiinnostaako nuoria sukututkimus? Onko täällä parikymppisiä tai nuorempia?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Mitä tulet tänne kyselemään
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa. Olen oppinut että sen avulla löydetään terveet suvut, joila on varallisuutta. Yllättävän harvalla toteutuu molemmat ja vielä jos rajaa rikolliset ja poliitikot pois, niin vähän on vaihtoehtoja. Ja jos anoppikokelas harrastaa sukututkimusta, on se no-go.
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa
- Anonyymi
Millanen HK sininen
- Anonyymi
uuuuuuuu
- Anonyymi
sauna laaje
- Anonyymi
mutta oli koko ajan kiinni ulkopuolella piti kädes
- Anonyymi
no kumminki aika lähellä ja yllätyin kun oli niin ehkä suunniteltu
- Anonyymi
kysymykseen kuitenkin vastaus että aka laila nuorempia ois voinu olla vanhempia niin ois näkyny myös enemmän ja nyt oli ei ei ei ei ei ei ei
- Anonyymi
No ehkä ois voinu olla tänään enemmän sunnuntaina oli aika hieno fiilis kun oli tiivis veljeys mutta on kuitenkin vähemmälläkin porukalla poikkeuksellinen hieno fiilis
- Anonyymi
Tuon ikäiset eivät tiedä edes isänsä nimeä.
- Anonyymi
Kummat kuinnostas
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661451
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 115491
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus47470