Kiinnostaako nuoria sukututkimus? Onko täällä parikymppisiä tai nuorempia?
Nuoremmat sukututkijat
12
320
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tulet tänne kyselemään
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa. Olen oppinut että sen avulla löydetään terveet suvut, joila on varallisuutta. Yllättävän harvalla toteutuu molemmat ja vielä jos rajaa rikolliset ja poliitikot pois, niin vähän on vaihtoehtoja. Ja jos anoppikokelas harrastaa sukututkimusta, on se no-go.
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa
- Anonyymi
Millanen HK sininen
- Anonyymi
uuuuuuuu
- Anonyymi
sauna laaje
- Anonyymi
mutta oli koko ajan kiinni ulkopuolella piti kädes
- Anonyymi
no kumminki aika lähellä ja yllätyin kun oli niin ehkä suunniteltu
- Anonyymi
kysymykseen kuitenkin vastaus että aka laila nuorempia ois voinu olla vanhempia niin ois näkyny myös enemmän ja nyt oli ei ei ei ei ei ei ei
- Anonyymi
No ehkä ois voinu olla tänään enemmän sunnuntaina oli aika hieno fiilis kun oli tiivis veljeys mutta on kuitenkin vähemmälläkin porukalla poikkeuksellinen hieno fiilis
- Anonyymi
Tuon ikäiset eivät tiedä edes isänsä nimeä.
- Anonyymi
Kummat kuinnostas
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816