Tallinnan tytöt

Anonyymi-ap

Mikä on nykyisin Tallinnan tyttötarjonnan laatu ja hintataso? Jos esim. haluaa viettää saman tytön kanssa koko yön? Mistä heidät parhaiten löytää ja onko homma turvallista?

16

3622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja vielä mikä olisi hyvä hotelli Tallinnassa?

    • Olisi kiva kuulla tästä aiheesta lisää. Itse olen menossa sinne ensi viikolla. Tuntuu, että netin kautta saa rehellistä /todellista naista etsiä kuin neulaa heinäsuovasta. Parasta olisi tavata livenä, jutskailla ja "iskeä" vanhan ajan tyyliin. Mihin kannattaisi mennä?

      • Anonyymi

        Niin, olen ihan samoilla jäljillä. Kun näyttää ainakin escort tytöt olevan toki nättejä, mutta tolkuttoman kalliita. Heidän takia sinne ei kannata matkustaa. Joku hyvä baari, missä ei tarvitsi valvoa aamuun asti. Meno ja tarjonta hyvää jo alkuillasta. Ns. tavallisten tyttöjen/naisten paikka.


      • Anonyymi

        Olisi kiva kuulla kokemuksiasi Tallinnan matkastasi. Jos ja kun olet siellä käynyt. Mikä on siellä tilanne baareissa ja mikä on hyvä iskubaari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla kokemuksiasi Tallinnan matkastasi. Jos ja kun olet siellä käynyt. Mikä on siellä tilanne baareissa ja mikä on hyvä iskubaari?

        Valli Bar on hyvä paikka. Sieltä löytyy aina seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valli Bar on hyvä paikka. Sieltä löytyy aina seuraa.

        Okei kiitos tiedosta! Minkä ikäistä porukkaa siellä käy? Itse olen hieman varttuneempi. Onko meno hyvää jo alkuillasta vai pitääkö notkua paikassa aamutunneille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiitos tiedosta! Minkä ikäistä porukkaa siellä käy? Itse olen hieman varttuneempi. Onko meno hyvää jo alkuillasta vai pitääkö notkua paikassa aamutunneille?

        Vallissa käy 18-85 ikäistä porukkaa. Hyvä meno alkaa jo klo 12 kun Vallin ovet aukee.
        Elikkäs kyllä sieltä löyttyy seuraa tuollaselle varttuneemallekki eli ylitte 40 v miehelle.
        Vabandus jos sukupuolianalyysini meni väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vallissa käy 18-85 ikäistä porukkaa. Hyvä meno alkaa jo klo 12 kun Vallin ovet aukee.
        Elikkäs kyllä sieltä löyttyy seuraa tuollaselle varttuneemallekki eli ylitte 40 v miehelle.
        Vabandus jos sukupuolianalyysini meni väärin.

        No sehän on sitten kuin meikäläiselle tehty. Ei tarvitse valvoa aamuun asti, kun en siitä tykkää. Ovatko paikan naiset ihan kelvon näköisiä? Nekin, jotka eivät ole enää ihan teinejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vallissa käy 18-85 ikäistä porukkaa. Hyvä meno alkaa jo klo 12 kun Vallin ovet aukee.
        Elikkäs kyllä sieltä löyttyy seuraa tuollaselle varttuneemallekki eli ylitte 40 v miehelle.
        Vabandus jos sukupuolianalyysini meni väärin.

        Googlailin Vallibaaria eikä tuo ihan iskupaikalta vaikuta. Enemmänkin pieni kyläbaari, mutta saatanhan olla väärässäkin. Minkähän tyyppisiä naisia sielä käy ja lähteekö ne vieraan miehen mukaan?
        Miltä vaikuttaa Cafe Amigo tai Club Venus? Onko kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlailin Vallibaaria eikä tuo ihan iskupaikalta vaikuta. Enemmänkin pieni kyläbaari, mutta saatanhan olla väärässäkin. Minkähän tyyppisiä naisia sielä käy ja lähteekö ne vieraan miehen mukaan?
        Miltä vaikuttaa Cafe Amigo tai Club Venus? Onko kokemuksia?

        Olet melkoinen peräkamarilainen!

        Minä suosin kenttätutkimuksia. Antoisaa ja mukavaa puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valli Bar on hyvä paikka. Sieltä löytyy aina seuraa.

        Stripparipaikasta löytää seuraa mutta 'tavallisia' naisia siellä ei ole.


    • Anonyymi

      Oi niitä kolmen vuosikymmenen takaisia aikoja, kun teinin sai mukaansa Tallinnan rautatieaseman odotustilastakin.

      • Anonyymi

        Niinpä, v. 1988 Moskovassa Neuvostoaikaan. Töissä siellä, ei ollenkaan hullumpaa aikaa. Ne huikeat muistot eivät koskaan unohdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, v. 1988 Moskovassa Neuvostoaikaan. Töissä siellä, ei ollenkaan hullumpaa aikaa. Ne huikeat muistot eivät koskaan unohdu.

        Sinulla on hyvä muisti !


    • Anonyymi

      Tallinna kylpylä ja hyvin syömään ?

    • Anonyymi

      Kiva illallinen ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe