Tarjoilija Molina, kiitos kärsivällisyydestään aina tyytymättömän vanhan asiakkaan kanssa, peri häneltä 50 tuhatta dollaria ja auton.
Ikuisesti tyytymätön vanha mies tuli usein kahvilaan ja valitti jatkuvasti joko ruoasta tai palvelusta tai tietyistä tarjoilijoista. Tämän seurauksena lähes kaikki työntekijät kieltäytyivät palvelemasta häntä paitsi tarjoilija Molina.
Kärsivä tyttö, huolimatta iäkkään asiakkaan murheesta, pysyi hänen kanssaan ystävällisenä, koska tiesi tämän menettäneen vaimonsa ja lisäksi hän oli sotaveteraani. Mutta eräänä päivänä mies lakkasi käymästä kahvilassa.
Molina sai tietää, että vanha mies oli kuollut. Ja päivä sen jälkeen kunnioitettava pukuinen mies katsoi hänen töitään. Hän pelkäsi, että se oli jonkinlainen vaatimus häntä vastaan, mutta kävi ilmi, että vanha mies, jonka kanssa hän pysyi ystävällisenä, jätti kaikesta huolimatta hänelle perinnön: auton ja 50 tuhatta dollaria.
Ikuisesti tyytymätön kahvilan iäkäs asiakas jätti tarjoilijalle perintönä 50 tuhatta dollaria ja aut
Anonyymi-ap
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan uskottavaa.
- Anonyymi
Nimet ja kaikki, niin mikä teki epäuskottavaksi.
Aaa sekö koska tuokaan raha ei tullut ahneelle lahtarille, perustuslaki on muotoa "vapaus, veljeys (oikeammin sisaruus) ja tasa-arvo".
Menikö jotain väärin? - Anonyymi
Huomasitko yhden jutun tuossa, teksti näyttäis käännetyn käännöskoneella..
- Anonyymi
"Pukuinen mies" oli tosiaan hauska käännöskukkanen. Alaston mies oli tietysti ollut uutisarvoltaan suurempi, ja ööh... mielenkiintoisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021037Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä60974Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103923Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ138879Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11848Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68826Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119741- 77675
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121674