Älä aikaile vaan käräytä

Anonyymi-ap

Hyvät puolankalaiset.

Käräyttäkää armotta pettäjät puolisoilleen. Heti, välittömästi kun olette havainneet uskottomuuteen viittaavaa toimintaa vaikkapa ravintolassa, julkisilla paikoilla ja työpaikoilla. Todisteet mukaan niin ei pääse kiistämään. Loppuu se satanan salasuhteilu lyhyeen.

T: eräs petetty

135

3009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahahhah lol

      • Anonyymi

        Eipä sitte naurata kun sattuu omalle kohdalle.


      • Anonyymi

        Pettäminen on tasapainottoman ihmisen häiriökäyttäytymistä. Mitään hauskaa siinä ei ole.
        Pettämisestä kuuluisi rangaista kuten törkeästä petoksesta - muutamaksi vuodeksi lusimaaan kiven sisään. Koska törkeä petoshan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen on tasapainottoman ihmisen häiriökäyttäytymistä. Mitään hauskaa siinä ei ole.
        Pettämisestä kuuluisi rangaista kuten törkeästä petoksesta - muutamaksi vuodeksi lusimaaan kiven sisään. Koska törkeä petoshan se on.

        Vähintään yksi vuosi lisärangaistusta yllyttämisestä heille ketkä varattua vonkaavat. Oppii ämmät että teoilla on seuraukset eikä lieventäviä asioita ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään yksi vuosi lisärangaistusta yllyttämisestä heille ketkä varattua vonkaavat. Oppii ämmät että teoilla on seuraukset eikä lieventäviä asioita ole.

        Muuten, tiedätkö, että varattu paras pano,,ei roiku ja soittele perään muuten kuin lisää pyytämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten, tiedätkö, että varattu paras pano,,ei roiku ja soittele perään muuten kuin lisää pyytämällä.

        Niin kun sä roikut hänessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun sä roikut hänessä.

        Ei tulis mieleenkään kuin kerran pari kuukaudessa ja silloin suostun jos satutaan vaikka kaupassa näkemään.
        Muuten pidetään hiljaiseloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulis mieleenkään kuin kerran pari kuukaudessa ja silloin suostun jos satutaan vaikka kaupassa näkemään.
        Muuten pidetään hiljaiseloa.

        Leivänmurusia poimit lattialta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leivänmurusia poimit lattialta.

        Sekin käy kun isoa ja pitkää kullia saan vieraalta kun omalla ukolla muut mielenkiinnon kohteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin käy kun isoa ja pitkää kullia saan vieraalta kun omalla ukolla muut mielenkiinnon kohteet.

        Mahtaa olla ihan keskimittanen minuutin muna sulla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla ihan keskimittanen minuutin muna sulla.

        Ei ennenkään ole naisella kullia ollut eikä nytkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ennenkään ole naisella kullia ollut eikä nytkään.

        Eipä sitä nykypäivänä tiiä vaikka oliskin kulli hameen alla.


    • Anonyymi

      Elä kärräytä olin juuri tullut pa.......

    • Anonyymi

      Langalla ei kukaan ja koskaan petännä puolisoaan.

      • Anonyymi

        Aivan jatkuvasti. Kivikiisto vain. Aivoista puuttuu jotain oleellista näillä petollisilla ihmisillä. Kyky asettua toisen asemaan. Normaali inhimillisyys. Omatunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan jatkuvasti. Kivikiisto vain. Aivoista puuttuu jotain oleellista näillä petollisilla ihmisillä. Kyky asettua toisen asemaan. Normaali inhimillisyys. Omatunto.

        Pettäjävaratut on ydinjätettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan jatkuvasti. Kivikiisto vain. Aivoista puuttuu jotain oleellista näillä petollisilla ihmisillä. Kyky asettua toisen asemaan. Normaali inhimillisyys. Omatunto.

        Sepä juuri ihan tavan rikollinen mieli - empatiakyvytön, itsekäs, oman edun tavoittelija, syyllisyydentunto puuttuu, valehtelu tulee selkärangasta, ei käsitystä oikeasta ja väärästä, kokee olevansa oikeutettu mihin vain. Petollinen käyttäytyminen luontevaa. Kokee että uskottomuus on luonnollista jos omassa parisuhteessa on vähäisiäkin ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä juuri ihan tavan rikollinen mieli - empatiakyvytön, itsekäs, oman edun tavoittelija, syyllisyydentunto puuttuu, valehtelu tulee selkärangasta, ei käsitystä oikeasta ja väärästä, kokee olevansa oikeutettu mihin vain. Petollinen käyttäytyminen luontevaa. Kokee että uskottomuus on luonnollista jos omassa parisuhteessa on vähäisiäkin ongelmia.

        Tuommoset sitte tarjoutuu puolisoehdokkaaksi!! Kuka tuommosen kanssa haluaa olla olla yhdessä! Tai edes samassa tilassa muuta kuin pakon edessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäjävaratut on ydinjätettä.

        🌈👽🙊


    • Anonyymi

      Voi voi on aloittaja jäänyt ilman.

      • Anonyymi

        Niinhän sitä äkkipäätä luulisi ja jotkut toivoo.


    • Anonyymi

      Eiköhä ne pettämisetki vähene ku kotona pysys jalat muussaki asenossa ku ristissä....

      • Anonyymi

        Enpä ihmettele että eukkos ei anna. Huono meloja jos on nikn eipä huvittele soudella.


      • Anonyymi

        Nää on aina niin hauskoja ja "hauskoja" nämä pettämiskeskustelut, että näihin on pakko sekottaa omakin lusikka.
        Huvittavinta on nämä syyt, miksi petetään. Sinä mainitsit itse yhden.
        "Muija (oletan, että tarkoitat sitä emäntää) "jalat ristissä" eli ei anna.
        Toinen yleinen selitys "olin kännissä".

        Uskotko/uskotteko itse noihin ihan oikeasti?

        Kyllä se vika on ihan muualla. Pettäjähän on useimmiten mies, mutta naiset taitaa kiriä kovaa vauhtia kiinni.

        Pikkupaikkakunnalla on suurempi vaara kärähtää, kun isommissa kaupungeissa, mutta yksi yhteinen asia on kuitenkin se, että tyyliin kaikki tietää, mutta kukaan ei kerro petetylle vaan "rikoksen uhri" itse "löytää todisteet", näkee muutokset toisessa ja mikä on varma "paljastaja" pettämiselle, on kännykkä, joka ennen jäi huolettomasti pöydän kulmalle, kulkee nyt mukana kuin liimattu, jopa saunaan/vessaan.
        Yhtäkaikki, olen itse petettynä miettinyt, mitä pettäjä ajattelee, kun kulkee ihastuksensa kanssa paikoissa, jossa on myös yhteisiä ystäviä? Ei, ei ajattele mitään, mutta viimeiseen asti kieltää, valehtelee, ettei ole mitään. Miksi ei voi sanoa suoraan, että on toinen? Mitä ajattelee se ihastus, joka kulkee mukana tietäen, että hän on se rakastaja/rakastajatar? Kertoisiko joku pettäjä, miksi valehtelee? Ei ero ole hirveä asia vaikka olisi lapsiakin, päinvastoin elämä jatkuu parempana, ainakin itselläni. Minä jatkoin elämääni, toisella ei sitten niin kivaa ollutkaan, mutta ei ollut minun murheeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on aina niin hauskoja ja "hauskoja" nämä pettämiskeskustelut, että näihin on pakko sekottaa omakin lusikka.
        Huvittavinta on nämä syyt, miksi petetään. Sinä mainitsit itse yhden.
        "Muija (oletan, että tarkoitat sitä emäntää) "jalat ristissä" eli ei anna.
        Toinen yleinen selitys "olin kännissä".

        Uskotko/uskotteko itse noihin ihan oikeasti?

        Kyllä se vika on ihan muualla. Pettäjähän on useimmiten mies, mutta naiset taitaa kiriä kovaa vauhtia kiinni.

        Pikkupaikkakunnalla on suurempi vaara kärähtää, kun isommissa kaupungeissa, mutta yksi yhteinen asia on kuitenkin se, että tyyliin kaikki tietää, mutta kukaan ei kerro petetylle vaan "rikoksen uhri" itse "löytää todisteet", näkee muutokset toisessa ja mikä on varma "paljastaja" pettämiselle, on kännykkä, joka ennen jäi huolettomasti pöydän kulmalle, kulkee nyt mukana kuin liimattu, jopa saunaan/vessaan.
        Yhtäkaikki, olen itse petettynä miettinyt, mitä pettäjä ajattelee, kun kulkee ihastuksensa kanssa paikoissa, jossa on myös yhteisiä ystäviä? Ei, ei ajattele mitään, mutta viimeiseen asti kieltää, valehtelee, ettei ole mitään. Miksi ei voi sanoa suoraan, että on toinen? Mitä ajattelee se ihastus, joka kulkee mukana tietäen, että hän on se rakastaja/rakastajatar? Kertoisiko joku pettäjä, miksi valehtelee? Ei ero ole hirveä asia vaikka olisi lapsiakin, päinvastoin elämä jatkuu parempana, ainakin itselläni. Minä jatkoin elämääni, toisella ei sitten niin kivaa ollutkaan, mutta ei ollut minun murheeni.

        Noinkin voi asiat mennä mutta syitä on paljon muitakin kuin mainitsit.
        Mies pettää todennäköisesti tilaisuuden tultua ajattelematta seurauksia.
        Nainen pettää harkiten, mietitty pitkään ja tehty päätös sitten.
        Nainen myös tiedostaa riskin ihan toisella lailla kuin mies joka hetken huumassa ruiskii mihin vain saa sen tehdä.
        Nainen valitsee syrjähypyn harkiten ja ei hyppää kenen vain mukaan toisin kuin mies.
        Jostain luin juttua pettämisestä ja tilastoja myös näistä on tehty.
        Naiset pettävät puolisoaan useammin nykyään kuin 20 vuotta sitten.
        Miesten hommaa tämä tietysti enimmäkseen on mutta naiset myös sitä tekevät erittäin usein, tilastot joita tietysti pitää vähän suodatella koska anonyyminä vastattu kyselyyn kertovat, että n, 25% naisista on pettänyt puolisoaan viimeisen 10- vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on aina niin hauskoja ja "hauskoja" nämä pettämiskeskustelut, että näihin on pakko sekottaa omakin lusikka.
        Huvittavinta on nämä syyt, miksi petetään. Sinä mainitsit itse yhden.
        "Muija (oletan, että tarkoitat sitä emäntää) "jalat ristissä" eli ei anna.
        Toinen yleinen selitys "olin kännissä".

        Uskotko/uskotteko itse noihin ihan oikeasti?

        Kyllä se vika on ihan muualla. Pettäjähän on useimmiten mies, mutta naiset taitaa kiriä kovaa vauhtia kiinni.

        Pikkupaikkakunnalla on suurempi vaara kärähtää, kun isommissa kaupungeissa, mutta yksi yhteinen asia on kuitenkin se, että tyyliin kaikki tietää, mutta kukaan ei kerro petetylle vaan "rikoksen uhri" itse "löytää todisteet", näkee muutokset toisessa ja mikä on varma "paljastaja" pettämiselle, on kännykkä, joka ennen jäi huolettomasti pöydän kulmalle, kulkee nyt mukana kuin liimattu, jopa saunaan/vessaan.
        Yhtäkaikki, olen itse petettynä miettinyt, mitä pettäjä ajattelee, kun kulkee ihastuksensa kanssa paikoissa, jossa on myös yhteisiä ystäviä? Ei, ei ajattele mitään, mutta viimeiseen asti kieltää, valehtelee, ettei ole mitään. Miksi ei voi sanoa suoraan, että on toinen? Mitä ajattelee se ihastus, joka kulkee mukana tietäen, että hän on se rakastaja/rakastajatar? Kertoisiko joku pettäjä, miksi valehtelee? Ei ero ole hirveä asia vaikka olisi lapsiakin, päinvastoin elämä jatkuu parempana, ainakin itselläni. Minä jatkoin elämääni, toisella ei sitten niin kivaa ollutkaan, mutta ei ollut minun murheeni.

        Sairasta käyttäytymistä pettäminen on. Kostonsa saavat ihan itse kun lyövät kätensä paskaan. Petetty yleensä voittaa tilanteessa tavalla tai toisella.


    • Anonyymi

      Aijan takana ruoho on vihreempäää...

      • Anonyymi

        Tahtoo olla heikkolaatuista heinää nämä puolangan tyrkyttäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoo olla heikkolaatuista heinää nämä puolangan tyrkyttäjät.

        Vähän toista mieltä.
        Nuoria viehkeitä rouvia ja herkästi mukaan lähtevät kun tilaisuus kotona tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän toista mieltä.
        Nuoria viehkeitä rouvia ja herkästi mukaan lähtevät kun tilaisuus kotona tulee.

        Luonne ja käyttäytyminen ovat myös viehätysvoimatekijöitä. Huono luonne ja moraaliton käyttäytyminen laskee ihminen viehätysarvoa. Voisi jopa sanoa että onpa rumia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Älä puutu sekannu toisen ihmisen elämään!!!

      • Anonyymi

        Nimenomaan! Älkää ängetkö toisten pariskuntien elämään. Sinkut sekoilkoon toistensa kanssa mutta jättäkää toisten puolisot rauhaan. Kellään ei ole mitään oikeutta yrittää iskeä parisuhteessa olevaa. Takokaa se mieleen, että kellään ei ole oikeutta tavoitella toisen puolisoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Älkää ängetkö toisten pariskuntien elämään. Sinkut sekoilkoon toistensa kanssa mutta jättäkää toisten puolisot rauhaan. Kellään ei ole mitään oikeutta yrittää iskeä parisuhteessa olevaa. Takokaa se mieleen, että kellään ei ole oikeutta tavoitella toisen puolisoa!

        Nämä toisten puolisojen tavoittelijat on juurikin näitä toksisia ihmisiä. Tokihan he syyttää teoistaan sit uhreja vaikka ainoa syyllinen häiriintyneseen käyttäytymiseen on hän itse. Hän itse on päättänyt tavoitella parisuhteessa olevaa, johon hänellä ei ole oikeutta. Vähintäänkin oikeus ja kohtuus että homma räjähtää hänen silmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Älkää ängetkö toisten pariskuntien elämään. Sinkut sekoilkoon toistensa kanssa mutta jättäkää toisten puolisot rauhaan. Kellään ei ole mitään oikeutta yrittää iskeä parisuhteessa olevaa. Takokaa se mieleen, että kellään ei ole oikeutta tavoitella toisen puolisoa!

        Entäs jos se toisen oma oikein tyrkyttää itseään ja vaatimalla vaatii päästä mukaan mökille saunomaan ja paneskelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos se toisen oma oikein tyrkyttää itseään ja vaatimalla vaatii päästä mukaan mökille saunomaan ja paneskelemaan?

        En ottaisi vastaan moista tyrkyttäjää. Sanoisin että mene puolisosi luokse tai hyppää voltti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottaisi vastaan moista tyrkyttäjää. Sanoisin että mene puolisosi luokse tai hyppää voltti.

        Olet ensimmäinen mies joka tuon rouvan ajaisi pois,
        Kaveri piireissä alettaisiin kysellä ethän vain ole puppeli poika?
        Rouva ottaa housun päältä kullista kiinni ja tapittaa ruskeilla silmillä sinua kysyen mentäiskö panemaan jonnekin?
        Erikoinen mies olet jos tyrmäät ehdotuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ensimmäinen mies joka tuon rouvan ajaisi pois,
        Kaveri piireissä alettaisiin kysellä ethän vain ole puppeli poika?
        Rouva ottaa housun päältä kullista kiinni ja tapittaa ruskeilla silmillä sinua kysyen mentäiskö panemaan jonnekin?
        Erikoinen mies olet jos tyrmäät ehdotuksen?

        Tai vaikka uskollinen omalle puolisolleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ensimmäinen mies joka tuon rouvan ajaisi pois,
        Kaveri piireissä alettaisiin kysellä ethän vain ole puppeli poika?
        Rouva ottaa housun päältä kullista kiinni ja tapittaa ruskeilla silmillä sinua kysyen mentäiskö panemaan jonnekin?
        Erikoinen mies olet jos tyrmäät ehdotuksen?

        Onko sulle tosiaan erikoista että ei tarvi vastaanottaa jos joku tarjoaa? Että jollakin voi olla standartit? Ei kaikkea tartte panna vaikka olisi mahdollisuus.


      • Anonyymi

        Valehtelija tää kirjoittaja on, patologinen valehtelija. Ei varmaan tiedä puolangan asioista juuri mitään, keksii asioita, jotka eivät pidä paikkaansa! Tuhoaa ihmisten elämiä ja nauttii siitä! Ammatti kiusaaja on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulle tosiaan erikoista että ei tarvi vastaanottaa jos joku tarjoaa? Että jollakin voi olla standartit? Ei kaikkea tartte panna vaikka olisi mahdollisuus.

        Tuommonen helppo ämmä ei ole sen arvoinen mitä uskottomuudesta seuraa. Verrannollisesti saat uuden postilaatikon käsiisi ja menetät kokonaisen talon. Siinä se hyöty/haittasuhde konkreettisesti. Ei vaan kannata. Kenenkään tavara ei ole sen arvoinen. Salasuhteet ylipäänsä ei tuo paljoakaan lisäarvoa mutta vievät hyvin paljon arvokasta inhimillistä pääomaa ihmiseltä. Typeryydestä ja lyhytnäköisyydestä ja itsekkyydestä joku tai jotkut maksaa kovaa inhimillistä hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelija tää kirjoittaja on, patologinen valehtelija. Ei varmaan tiedä puolangan asioista juuri mitään, keksii asioita, jotka eivät pidä paikkaansa! Tuhoaa ihmisten elämiä ja nauttii siitä! Ammatti kiusaaja on!

        Ettet nyt vain projisoi omaa käytöstäsi? Ettet vain itse ole tällainen harhoissa elävä ammattikiusaaja.


    • Anonyymi

      Turhaan täällä vain sinkkuja syyllistetään! Aloitteen tekijähän voi olla myös se varattu osapuoli...tai jopa molemmat voivat olla varattuja. Ehkä kaikki ei ole kotona kunnossa, kun haetaan uutta kumppania ja suhdetta ?! Kannattaisi ehkä vilkaista peiliin! Ja jos puhutaan aidosta rakkaudesta (jota toivon kaikkien saavan osakseen), jossa kaksi ihmistä rakastuu ja "löytää" toisensa ,se on tunteena kuitenkin niin väkevä, ettei siinä parisuhteet paljon merkitse! Ja älkää hyvät ihmiset uhratko ja tuhlatko elämäänne - se on kuitenkin ainutkertainen - huonoon ja onnettomaan parisuhteeseen!! Hyvää kesää!

      • Anonyymi

        Mistäpä se kukaan sivullinen tietää ja määrittelee kenellä on huono ja onneton parisuhde? Jokainenhan joskus valittaa puolisostaan, että kun se teki ja sanoi sitä ja tätä.
        Yhtä hyvin voi olla kyseessä pariskunta joka on aina rakastanut toisiaan, tulee aina rakastamaan, ovat elämänsä ainoat todelliset rakkaudet ja jatkuvan intohimon kohde. Kaikki muut ihmiset ovat yhdentekeviä, mitättömiä.

        Se, että joku kuvittelee päässään että toisten parisuhde on huono, ei oikeuta työntymään väliin. Viestini on: Antakaa ihmisten olla rauhassa. Väkisin järjestämällä ei saa aitoa, oikeaa rakkautta vaan halveksuntaa. Vääryydellä hankittu onni ei kestä.


      • Anonyymi

        Sulla voi ollakin huono ja onneton parisuhde kun tuolla tavoin ajattelet mutta älä yleistä. Serkkupoika joka paljon pani sivussa sanoi että salapanot on ajanhukkaa ja ajanvietettä. Ei niistä todellista kumppania haeta eikä haluta. Kukapa nyt semmosen kanssa joka pystyy vehkeilemään selän takana. Tyhjä kuvitella muuta.


      • Anonyymi

        No niin. Sieltähän se tuli omatunnottoman ihmisen muiden syyttely ja syyllistäminen. Puolison syy kun itse päättää pettää. Onko ollut ainoatakaan normaalia suhdetta itsellään ja pätevänä määrittelemässä toisten suhteita. Ja hänellä on aitoa rakkautta - joka kerta.


      • Anonyymi

        Aitoa rakkaussuhdetta ei aloiteta pettämällä. Ihmiset kyllä kykenevät hallitsemaan tunteitaan. Se on hevonkukkua että muka tunteet vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitoa rakkaussuhdetta ei aloiteta pettämällä. Ihmiset kyllä kykenevät hallitsemaan tunteitaan. Se on hevonkukkua että muka tunteet vie.

        Kovin on pinnallisia "tunteita" kun ne kohdistuu yhteen henkilöön muutaman viikon, muutaman kuukauden tai maximissaan pari vuotta ja kas sitten seuraavaan ja sitä seuraavaan jne. Ihan höpö höpö juttuja ja höpö höpö "tunteita".


      • Anonyymi

        Komppaan,,juuri näin.


      • Anonyymi

        Ehkä, ehkä siellä "kotona ei ole kaikki kunnossa", on yksi selitys.
        Varsinkin naiset uskoo tämänkin tarinan. Näitähän on saanut lukea, kun nainen odottaa ja odottaa, koska mies eroaa. No ei se eroa, kun "lapset on pieniä", "vaimo on sairas" ym ym. ymmärtämättä sitä, että on "pieni välipala" arjessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, ehkä siellä "kotona ei ole kaikki kunnossa", on yksi selitys.
        Varsinkin naiset uskoo tämänkin tarinan. Näitähän on saanut lukea, kun nainen odottaa ja odottaa, koska mies eroaa. No ei se eroa, kun "lapset on pieniä", "vaimo on sairas" ym ym. ymmärtämättä sitä, että on "pieni välipala" arjessa.

        Ja vieläpä alusta loppuun asti voit olla pelkkä hävettävä suuri virhe. Ihmiset tekee virheitä.

        Onhan myös joku syy miksi pettäjä ei halua erota. Vaikka kolmas pyörä haluaa kieltää sen, voi pettäjä rakastaa syvästi juurikin sitä omaa puolisoaan eikä tätä salaseuralaista. Ei sekään hyvältä varmasti tunnu mutta on oikein ihmiselle joka yrittää tunkea pariskunnan väliin. Joten tavoitelkaa vapaita ihmisiä.


    • Anonyymi

      Lohdun sanoja heille kenellä on kriisi menossa.

      Uskottomuuskriisistä on mahdollista selvitä ja jatkaa onnellisena yhdessä.

      Tämä edellyttää, että pettäminen ja valehtelu loppuu heti ja molemmilla on tahto jatkaa yhdessä ja pariskunta rakastaa toisiaan.

      Pariterapiassa kannattaa käydä, jotta asiat saa purettua.

    • Anonyymi

      Vai kävi jokivarren asukin vaimo "hoitamassa" muitakin. En kyllä ihmettele yhtään kun "miehenä" sellainen lörppämulkku.

    • Anonyymi

      Ei ihme että tämä maa on ajautunut katastrofiin, kun aikuisen ihmisen koko energia valuu viemäriin näissä parisuhdeongelmissa. Eläkää yksin, ihan joka iikka, silloin keskitytte itseenne (tärkein fokus) ja työntekoon. Uraohjuksella ei ole aikaa märehtiä sukupuoliasioita.
      Suomi pelastuu sinkuilla!

      • Anonyymi

        Eiköhän ne parisuhteessa olevat käy hyvinkin töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne parisuhteessa olevat käy hyvinkin töissä.

        Mutta pettäjät ja petetyt käyvät aina vajaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pettäjät ja petetyt käyvät aina vajaalla.

        Totta, normaali, terve tasapainoinen ei ihminen ei petä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, normaali, terve tasapainoinen ei ihminen ei petä.

        Näin on. Normaali ja tasapainoinen, parisuhteessa oleva ihminen keskustelee myös avoimesti puolisonsa kanssa tilanteesta, jos uusi ihastus on. Kolaus se varmasti on, mutta pienempi, jos/kun on salassa touhuttu ja kaikki tietää, mutta puoliso ei. Eroonhan se useimmiten johtaa, sillä harva pystyy antamaan anteeksi ja luottamaan 100%:sti pettämisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, normaali, terve tasapainoinen ei ihminen ei petä.

        Noin puhuu ja ajattelee ihminen joka kuvittelee omistavansa puolison.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puhuu ja ajattelee ihminen joka kuvittelee omistavansa puolison.

        Terve normaali ihminen ei edes ajattele, saati puhu omistavansa ketään. Sellainen toisen omistaminen on narsistista, häiriintynyttä ajattelua. Terveiden ihmisten sitoutuminen on vapaaehtoista, sitä ei tarvitse pakottaa tempuilla eikä käskemällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Normaali ja tasapainoinen, parisuhteessa oleva ihminen keskustelee myös avoimesti puolisonsa kanssa tilanteesta, jos uusi ihastus on. Kolaus se varmasti on, mutta pienempi, jos/kun on salassa touhuttu ja kaikki tietää, mutta puoliso ei. Eroonhan se useimmiten johtaa, sillä harva pystyy antamaan anteeksi ja luottamaan 100%:sti pettämisen jälkeen.

        Eipä se salasuhdekumppani välttämättä ole luotettava. Vaatiihan pettäminen tietynlaisen luonteen.Monille salasuhde on myös suuri virhe, jota he katuvat ja haluaisivat kaiken tekemättömäksi.Uskottomuudesta on myös mahdollista selvitä pariskuntana jos molemmat sitä haluaa ja rakastavat toisiaan.Luottamuksen voi rakentaa uudelleen kun molemmat ovat avoimia ja rehellisiä. On monia tahoja joista saa kyllä apua. Tuhannet pariskunnat ovat selvinneet entistä vahvempina yhdessä. Että ei se ero ole aina niin varma asia jos on kypsyyttä käsitellä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se salasuhdekumppani välttämättä ole luotettava. Vaatiihan pettäminen tietynlaisen luonteen.Monille salasuhde on myös suuri virhe, jota he katuvat ja haluaisivat kaiken tekemättömäksi.Uskottomuudesta on myös mahdollista selvitä pariskuntana jos molemmat sitä haluaa ja rakastavat toisiaan.Luottamuksen voi rakentaa uudelleen kun molemmat ovat avoimia ja rehellisiä. On monia tahoja joista saa kyllä apua. Tuhannet pariskunnat ovat selvinneet entistä vahvempina yhdessä. Että ei se ero ole aina niin varma asia jos on kypsyyttä käsitellä asia.

        Sitä kuule arvostaa ja kunnioittaa puolisoa korkealle joka antaa anteeksi omat hölmöilyt. Siinä jos missä on rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Normaali ja tasapainoinen, parisuhteessa oleva ihminen keskustelee myös avoimesti puolisonsa kanssa tilanteesta, jos uusi ihastus on. Kolaus se varmasti on, mutta pienempi, jos/kun on salassa touhuttu ja kaikki tietää, mutta puoliso ei. Eroonhan se useimmiten johtaa, sillä harva pystyy antamaan anteeksi ja luottamaan 100%:sti pettämisen jälkeen.

        Ja huom kaikki sekoilut ei ole edes ihastuksia. Jotku voi ajatua vaikka seksisuhteeseen ilman sen suurempia tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puhuu ja ajattelee ihminen joka kuvittelee omistavansa puolison.

        Kaverilla oli kerran omituinen kakkonen joka tyrkytti huonoa poskijumppaa ja muuta s-hommaa ja ilmoitti sitten ykskantaan että minä muuten omistan sut nyt. Kaveri ei olisi saanut mennä kotiin eikä olla missään tekemissä vaimon ja lasten kanssa ja erota olisi pitänyt ensitilassa tai sit vaimolle kerrotaan... kaveri ajatteli että paskat ja painui kotiinsa p*nemaan vaimoaan ja piti muutenkin hyvänä. Vaimo sai tietää kakkosesta ja kaveri vaan totesi vaimolleen että ton mitättömän ämmän takia me ei erota, että kakkonen lähtee mäkeen. Ja lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja huom kaikki sekoilut ei ole edes ihastuksia. Jotku voi ajatua vaikka seksisuhteeseen ilman sen suurempia tunteita.

        Noin se usein menee.
        Ei siinä panemisessa ja pettämisessä ole useinkaan kysymys mistään rakastumisesta tai puolison hakemisesta vaan yksinkertaisesti kiimasta joka nussitaan yhteisellä sopimuksella .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve normaali ihminen ei edes ajattele, saati puhu omistavansa ketään. Sellainen toisen omistaminen on narsistista, häiriintynyttä ajattelua. Terveiden ihmisten sitoutuminen on vapaaehtoista, sitä ei tarvitse pakottaa tempuilla eikä käskemällä.

        Tuo juuri, ihminen ei ole tavara joka omistetaan. Aivan naurettavaa sanoa kellekään että minä omistan sinut. Ketään ei voi kahlita väkisin itseensä.


    • Anonyymi

      Kokemus on osoittanut. Sivusuhteet on juuri niitä huonoja suhteita. Alusta loppuun pelkkää 💩. Älkää tehkö niinkö minä tein.

      • Anonyymi

        Älkää astuko väärälle polulle.
        Jälkikäteen ymmärtää miten on tehnyt tyhmyyksissään väärin,, kaduttaa,, vetuttaa,,häpeä on suuri,, turhan takia,, tyhjänpäiväisen ihmisen takia,, tulee satuttaneeksi lähimpiään,, lakki kourassa pyydettävä anteeksi,, sovitettava tekonsa pala kerrallaan,, loppuikänsä joutuu elämään väärinteon kanssa,, ei ole helpoo pettäjän tie...


    • Anonyymi

      Onko siis kerrottava jos ransetti keikkuu mehtäautotien varressa ja sisältää kuuluu huohotusta ja kiljuntaa?
      Auton vieressä on naisten polkupyörä parkkeerattuna.
      Kenelle tästä pitää ilmoittaa? Vai pitääkö kenellekään?
      Varmuuden vuoksi otin kuvan autosta, rekkarikin näkyy.
      t. korvasienestäjä

      • Anonyymi

        Ilmoita vaikka puolanka lehteen kuvan kera. Että näkkyy olevan mehtälintujen pesimäaika.


      • Anonyymi

        Kerro lisää, mis päin?


    • Anonyymi

      Sananen huonoista suhteista.

      Psyykkisen, emotionaalisen ja fyysisen sekä seksuaalisen rajojen rikkominen ja manipulointi, painostaminen ja kiristäminen keinoina pakottaa toinen suhteeseen kanssaan on silkkaa henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä ja hyväksikäyttöä.

      Kyseessä on sairas vuorovaikutussuhde, jolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

      Kohteeksi joutunut on ansassa, eristetty läheisistään, ahdistunut, masentunut, itsetuhoinen ja voi huonosti. Poispääsy voi olla hankalaa kun toinen manipuloi ja kontrolloi jatkuvasti. Ihminen tekee moraalisesti huonoja valintoja , joita ei koskaan tekisi normaalisti. Suhdekumppanin läsnäolo ja yhteydenpito sekä pelottaa, ahdistaa ja kosketus puistattaa. Kuka tällaisessa suhteessa haluaisi olla?

      Tällaista ei ymmärrä muut kuin saman kokenut. Totuus vapauttaa.

      • Anonyymi

        Helpotus se on päästä 💩:sta salasuhteesta eroon. 💩:sta kun ei saa konvehtia vaikka salapano kuinka koettaisi puhua mustan valkoiseksi ja hehkuttaa olematonta rakkautta. Kun ei ole tunteita, ei ole, eikä tule. Inho jää. Ainut hyvä asia, oppii tunnistamaan ja väistämään "auttavaisen enkelin" valeasuun pukeutuneita perkeleitä. Kaikki ihmiset ei todellakaan tarkoita hyvää, on paljo pahoja, itsekkäitä ihmisiä sukupuoleen katsomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpotus se on päästä 💩:sta salasuhteesta eroon. 💩:sta kun ei saa konvehtia vaikka salapano kuinka koettaisi puhua mustan valkoiseksi ja hehkuttaa olematonta rakkautta. Kun ei ole tunteita, ei ole, eikä tule. Inho jää. Ainut hyvä asia, oppii tunnistamaan ja väistämään "auttavaisen enkelin" valeasuun pukeutuneita perkeleitä. Kaikki ihmiset ei todellakaan tarkoita hyvää, on paljo pahoja, itsekkäitä ihmisiä sukupuoleen katsomatta.

        Näitä tapauksiahan on. Miehissä ja naisissa.Jotku tekee KAIKEN väärin, alusta loppuun asti pelkkää kontrollointia ja vääryyttä toista ja toisia kohtaan eivätkä edes tajua sitä itse. Mikään määrä läyryä ja sokerisia sanoja, mielistelyä ja hymiöviestejä ja rakkauden vannomista ja kohtalonuskoa ei muuta henkistä väkivaltaa oikeaksi suhteeksi. Paska on paskaa. Pitäkää ihmiset rajoistanne kiinni, älkää päästäkö tälläisia ihmisiä elämäänne.


    • Anonyymi

      Nyt joku pelkää, että käry kävi. 🤣

    • Anonyymi

      Jokin syy täytyy olla jos sinua on petetty.
      Molemmat, nainen ja mies tarvitsevat hyväksyntää kotona jos sitä ei ole niin se hankitaan muualta.
      Samalla lailla se nainen kaipaa panemista kuin mieskin vaikka muuta voi esittää.
      Ensin kannattaa mennä itseensä ja miettiä vasta sitten tuomita.
      Toisekseen kenenkään tekemiset eivät kuulu kenellekkään ja "käräyttäminen " ei johda yhtään mihinkään.

      • Anonyymi

        Jokin syy on petollisuus. Oman parisuhteen ongelmia voi korjata lukuisilla tavoilla mutta pettäminen ei kuulu niihin.

        Useimmilla pettäjillä on kokemukseni mukaan surkeat parisuhdetaidot ja he ovat usein epäkypsiä ja itsekeskeisiä, jollain tapaa keskeneräisiä ihmisiä.

        Jos luulee että omat ongelmat häviävät kumppania vaihtamalla on väärässä. Siirtää vain ongelmansa suhteesta toiseen. Se vika on omissa kyvyissä ratkaista asioita, kommmunikoida tai valita alunperinkin hätäisesti vääränlaisia itselle sopimattomia kumppaneita kun ei osata olla yksin.

        Monet ulkoistavat onnellisuutensa puolison harteille. Sen sijaan pitäisi ottaa vastuu itsestään ja onnestaan sekä omasta osuudestaan suhteessa. Kantaa vastuuta ja osata ylipäänsä kriittisesti arvoida itseäänkin eikä syytellä muita.

        Ensin pitäisi kääntää kaikki kivet omassa parisuhteessa ja jos ei sittenkään suju, erotaan ei petetä. Pettämällä lähteminen on raukkamaista ja pelkurimaista ja jättää leiman ihmiseen.


      • Anonyymi

        Kyllä se oma puoliso haluaa tietää jos häntä petetään. Uskokaa pois, parempi tietää heti.


      • Anonyymi

        Persoonallisuushäiriöiselle mikään ei riitä. He pettää vaikka kuinka olisi kotona rakastava puoliso. Kaiken päälle vierittävät pettämisen puolison syyksi. Tämä sit toistuu heidän jokaisessa suhteessa. Ensin ollaan niiiiin rakastuneita kunnes alkaa tylsyttää ja etsitään uusi ja lytätään vanha.


      • Anonyymi

        Se ei todellakaan ole petetyn syy jos puoliso pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei todellakaan ole petetyn syy jos puoliso pettää.

        Ei todellakaan. Häntäheikkejä tai löyhämoraalisia naisia on ja jos sellaisen sattuu saamaan puolisokseen, alkaa perhehelvetti, joka ei todellakaan koske vain aikuisten sukupuoliasioita.
        Avioliitossa on eri meininki kuin sinkuilla. Lapset kärsii aina näissä sekoiluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Häntäheikkejä tai löyhämoraalisia naisia on ja jos sellaisen sattuu saamaan puolisokseen, alkaa perhehelvetti, joka ei todellakaan koske vain aikuisten sukupuoliasioita.
        Avioliitossa on eri meininki kuin sinkuilla. Lapset kärsii aina näissä sekoiluissa.

        Pettäminen on nykyaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen on nykyaikaa.

        Siinä mielessä että mieleltään sairaita on paljon.


      • Anonyymi

        "Jokin syy...."
        Onko sinulla ollut koskaan pitkäaikaista "omaa" miestä? Elänyt siis pitkässä suhteessa?
        Otas nyt ajatusleikki ja mieti, että jos olisit ollut vaikka 10 v saman henkilön kanssa, oletatko, että romantiikka kukkisi, kun ensitapaamisella? Ei varmasti kuki, arki se astuu ihan joka ikiseen suhteeseen (myös siihen pettämissuhteeseen), työt, lapset, muut arkihommat ymym...
        Tuo arkikin vaatii henkistä kasvua, niinkuin vaatii vaikka yksinkin elelisi. Vanhenemisen hyväksyminenkin on henkistä kasvua, koko elämä on kasvamista.
        Jos lakkaa "kasvamasta", niin sehän tarkoittaa sitä, että yrittää epätoivoisesti roikkua jossain nuoruudessa/vapaudessa, joka ei koskaan palaa. Vapaus voi palata, mutta nuoruus ei. Eikä se vapaus olekkaan enää samanlaista, kun parikymppisenä. Yksinkertaistettuna: päänuppi on vähän sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persoonallisuushäiriöiselle mikään ei riitä. He pettää vaikka kuinka olisi kotona rakastava puoliso. Kaiken päälle vierittävät pettämisen puolison syyksi. Tämä sit toistuu heidän jokaisessa suhteessa. Ensin ollaan niiiiin rakastuneita kunnes alkaa tylsyttää ja etsitään uusi ja lytätään vanha.

        Siinä se on yksinkertaisuudessaan, kuten kirjoitit. Juuri noin se menee.
        Mies/nainen vierittää syyn puolisonsa niskaan ja valehtelevat myös sille rakastajalleen puolisostaan, kuinka paska äijä/ämmä siellä kotona on ja tämä leviää pitkin kyliä.
        Kummallisinta on se, että siitä petetystä tehdään kuin suurimman luokan rikollinen. Mikä on se syy, että pettäjät mollaan puolisonsa noin julmasti?? Voiko joku kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se on yksinkertaisuudessaan, kuten kirjoitit. Juuri noin se menee.
        Mies/nainen vierittää syyn puolisonsa niskaan ja valehtelevat myös sille rakastajalleen puolisostaan, kuinka paska äijä/ämmä siellä kotona on ja tämä leviää pitkin kyliä.
        Kummallisinta on se, että siitä petetystä tehdään kuin suurimman luokan rikollinen. Mikä on se syy, että pettäjät mollaan puolisonsa noin julmasti?? Voiko joku kertoa?

        Lievittää sillä omaa syyllisyydentunnetta ja oikeuttaa tekonsa. Uhriutuu ja hakee myötätuntoa kolmannelta osapuolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokin syy...."
        Onko sinulla ollut koskaan pitkäaikaista "omaa" miestä? Elänyt siis pitkässä suhteessa?
        Otas nyt ajatusleikki ja mieti, että jos olisit ollut vaikka 10 v saman henkilön kanssa, oletatko, että romantiikka kukkisi, kun ensitapaamisella? Ei varmasti kuki, arki se astuu ihan joka ikiseen suhteeseen (myös siihen pettämissuhteeseen), työt, lapset, muut arkihommat ymym...
        Tuo arkikin vaatii henkistä kasvua, niinkuin vaatii vaikka yksinkin elelisi. Vanhenemisen hyväksyminenkin on henkistä kasvua, koko elämä on kasvamista.
        Jos lakkaa "kasvamasta", niin sehän tarkoittaa sitä, että yrittää epätoivoisesti roikkua jossain nuoruudessa/vapaudessa, joka ei koskaan palaa. Vapaus voi palata, mutta nuoruus ei. Eikä se vapaus olekkaan enää samanlaista, kun parikymppisenä. Yksinkertaistettuna: päänuppi on vähän sekaisin.

        Asia on juuri noin mitä klo 7.18 kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oma puoliso haluaa tietää jos häntä petetään. Uskokaa pois, parempi tietää heti.

        Ilmoittakaa vaikka nimettömällä viestillä petetylle jos pelkäätte että viestintuoja ammutaan. Itse ainakin haluan tietää jos puolisoni pettää. Jos puoliso käyttäytyy kuten poikamies hänet pitää vapauttaa takasin poikamiespäiville. Sama pätee myös naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittakaa vaikka nimettömällä viestillä petetylle jos pelkäätte että viestintuoja ammutaan. Itse ainakin haluan tietää jos puolisoni pettää. Jos puoliso käyttäytyy kuten poikamies hänet pitää vapauttaa takasin poikamiespäiville. Sama pätee myös naisiin.

        Juuri näin. Se on kaikille parempi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se on yksinkertaisuudessaan, kuten kirjoitit. Juuri noin se menee.
        Mies/nainen vierittää syyn puolisonsa niskaan ja valehtelevat myös sille rakastajalleen puolisostaan, kuinka paska äijä/ämmä siellä kotona on ja tämä leviää pitkin kyliä.
        Kummallisinta on se, että siitä petetystä tehdään kuin suurimman luokan rikollinen. Mikä on se syy, että pettäjät mollaan puolisonsa noin julmasti?? Voiko joku kertoa?

        Haukkumalla omaa puolisoa alennetaan tämän merkitystä jotta on helpompi pettää ja jättää. Tai ei tunnu niin pahalta jos puoliso jättää kun uskottomuus tulee ilmi.Kolmas pyörä voi myös koettaa myrkyttää pettäjän mieltä omaa vaimoa tai miestä kohtaan. Mutta se on otettava lähinnä tunnustuksena .Kolmas pyörä projisoi omat ominaisuutensa vaimoon, kuinka tämä on paha paha narsistinen ihminen vaikka juuri hän itse on sellainen ja käyttäytyy siten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkumalla omaa puolisoa alennetaan tämän merkitystä jotta on helpompi pettää ja jättää. Tai ei tunnu niin pahalta jos puoliso jättää kun uskottomuus tulee ilmi.Kolmas pyörä voi myös koettaa myrkyttää pettäjän mieltä omaa vaimoa tai miestä kohtaan. Mutta se on otettava lähinnä tunnustuksena .Kolmas pyörä projisoi omat ominaisuutensa vaimoon, kuinka tämä on paha paha narsistinen ihminen vaikka juuri hän itse on sellainen ja käyttäytyy siten.

        Valitettavasti tuollaista se juuri oikeassa elämässä on. Mustamaalausta ja haukkumista, kaikenlaista kiusaamista ja vahingontekoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tuollaista se juuri oikeassa elämässä on. Mustamaalausta ja haukkumista, kaikenlaista kiusaamista ja vahingontekoa.

        Sotkevat pariskuntien välejä ja vähintään yrittävät pirullisilla tempuilla saada pariskunnan eroamaan. Nauttivat toisten tuskasta ja hämmennyksestä. Onhan näitä. Joku pätevä vois antaa diagnoosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotkevat pariskuntien välejä ja vähintään yrittävät pirullisilla tempuilla saada pariskunnan eroamaan. Nauttivat toisten tuskasta ja hämmennyksestä. Onhan näitä. Joku pätevä vois antaa diagnoosin.

        Tuommonen on pelkkää vallanhalua, ei mitään tekemistä oikean rakkauden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oma puoliso haluaa tietää jos häntä petetään. Uskokaa pois, parempi tietää heti.

        Vaikka näin mutta ulkopuolisen ei tarvitse sitä tietoa hänelle kertoa.
        Jokainen perhe vastaa omista tekemisistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka näin mutta ulkopuolisen ei tarvitse sitä tietoa hänelle kertoa.
        Jokainen perhe vastaa omista tekemisistään.

        Olen eri mieltä. Jos puoliso ei kykeme kertomaan, jonkun on se tehtävä. Sairaat kuviot saadaan poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Jos puoliso ei kykeme kertomaan, jonkun on se tehtävä. Sairaat kuviot saadaan poikki.

        Rehellisyydellä on hyvä jatkaa elämää yhdessä tai erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Jos puoliso ei kykeme kertomaan, jonkun on se tehtävä. Sairaat kuviot saadaan poikki.

        Saat varmaan tuolla kertomisella jotain kiksejä kun yksi perhe hajoaa juttusi takia?
        Mieti vähän,,vaikka sitä , että kuuluuko asia sinulle millään lailla?
        Sinä itse voit miellessäsi moralisoida kyllä mutta se , että menet toisen perheen asioihin sekaantumaan on myös väärin sillä mikään asia mikä heitä koskettaa ei kuulu sinulle millään lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat varmaan tuolla kertomisella jotain kiksejä kun yksi perhe hajoaa juttusi takia?
        Mieti vähän,,vaikka sitä , että kuuluuko asia sinulle millään lailla?
        Sinä itse voit miellessäsi moralisoida kyllä mutta se , että menet toisen perheen asioihin sekaantumaan on myös väärin sillä mikään asia mikä heitä koskettaa ei kuulu sinulle millään lailla.

        Uskottomuus, kieroilu ja valehtelu sen parisuhteen hajottaa, jos hajottaa, ei kertominen ja totuus.

        En itse ainakaan syyttäisi viestintuojaa. Epätietoisuus on ahdistavaa.

        Kaikkien osapuolien aikaa säästyy kun pettäminen saadaan päivän valoon. Ja asiat alkaa ratkeamaan tavalla tai toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat varmaan tuolla kertomisella jotain kiksejä kun yksi perhe hajoaa juttusi takia?
        Mieti vähän,,vaikka sitä , että kuuluuko asia sinulle millään lailla?
        Sinä itse voit miellessäsi moralisoida kyllä mutta se , että menet toisen perheen asioihin sekaantumaan on myös väärin sillä mikään asia mikä heitä koskettaa ei kuulu sinulle millään lailla.

        Nyt jollain alkoi ilmeisesti pelottaa että omat sivuhommat käräytetään. 😂 Kuvittelee, että juuri hänestä täällä puhutaan. Maailmahan pyörii vain hänen navan ympärillä. 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jollain alkoi ilmeisesti pelottaa että omat sivuhommat käräytetään. 😂 Kuvittelee, että juuri hänestä täällä puhutaan. Maailmahan pyörii vain hänen navan ympärillä. 😂

        Naisena en missään tapauksessa halua kuulla asiaa muiden kertomana.
        Itse selvitän perheen asiat ja sillä siisti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena en missään tapauksessa halua kuulla asiaa muiden kertomana.
        Itse selvitän perheen asiat ja sillä siisti.

        Jokainen haluaa kuulla totuuden omalta puolisoltaan, sehän on selvä asia.
        Joskus uskoton puoliso on kuitenkin sellaisessa vinsahtaneessa henkisessä tilassa ettei pysty kertotamaan totuutta jolloin on parempi että totuus tulee ilmi jotain muuta kautta. Helpotus se on pettäjälle ja kaikille. Mutta kukin taplatkoon tyylillään.


    • Anonyymi

      Sehän on klisee että pettäjäukot valittaa kuinka vaimo ei ymmärrä. Pettäjän kitinää ei kannata ottaa todesta sillä vain yritetään rauhoittaa omaatuntoa ja vähentää syyllisyydentunnetta.

      Kysymys kuuluu, että mikä on syynä että vaimo ei ymmärrä tai antaa palautetta reippaaseen tyyliin. Tyypillisesti ukko valittaa että vaimo ei anna vaikka pariskunnalla olisi vilkas seksielämä tuon pettämissuhteen lisäksi.

      Tällä haetaan oikeutusta omalle petollisuudelle vaikka sellaista ei koskaan ole. On vain itse tehty päätös pettää ja se on useimmille elämänsä pahin virhe. Harva haluaa pettää ja valehdella. Useimmat ajautuvat liian syvälle ajattelemattomuuttaan tai toisen yllyttämänä. Onhan näitä nähty. Akat osaa jallittaa ja kylmästi saalistavat ukon satimeen.

      • Anonyymi

        Ja vielä. Harva mies haluaa elämänkumppanikseen petollisuuteen ja valehteluun pystyvän ihmisen. Epävakaan ja moraaliltaan häilyvän ihmisen.Ihmisen joka ei ymmärrä oikeaa ja väärää ja joka ei kykene asettumaan toisten asemaan. Kyky empatiaan on naisen suurimpia viehätystekijöitä. Ja nyt ei puhuta mielistelystä ja teeskennellystä myötätunnosta.

        Jos pettäjälle annetaan mahdollisuus vielä valita niin täysjärkinen ihminen valitsee luotettavan ja lojaalin naisen rakkauden.

        Siinä mielessä salasuhdekumppani tuhoaa tuon suhteen tulevaisuuden jo suhteen alkumetreillä. Perus lähtökohdat ovat väärät, vääränlaiset, virheelliset. Sitä ei mikään määrä uskottelua, vääristelyä ja valehtelua muuta oikeanlaiseksi.


    • Anonyymi

      Jokaisen oma.asia. Emme käräytä ketään.

      • Anonyymi

        Pettäjän puhetta. Pelkäätkö että käry käy?


    • Anonyymi

      Höpö höpö - vaihtelu virkistää.

      • Anonyymi

        Niinhän se sun vaimokin sanoi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se sun vaimokin sanoi...

        Joo,,minullekin kertoi samat sanat.
        Poikamiehelle nämä on onnen päiviä.
        Nuori mies kelpaa aina pano kaveriksi .
        Voi ukot kun tietäisitte kuinka paljon rouvanne tekevät asioita selkänne takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,,minullekin kertoi samat sanat.
        Poikamiehelle nämä on onnen päiviä.
        Nuori mies kelpaa aina pano kaveriksi .
        Voi ukot kun tietäisitte kuinka paljon rouvanne tekevät asioita selkänne takana?

        Säälin sinua kun et taida ymmärtää että sinulta puuttuu todellisuudessa kaikki tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälin sinua kun et taida ymmärtää että sinulta puuttuu todellisuudessa kaikki tärkeä.

        Anti tulla vaan sääliä,,4- vuotta nalkutusta puolisolta kuunnelleena tulin järkiini ja lähdin liitosta,,huom,,,minä lähdin.
        Nyt yli 5 vuotta poikamiehenä ja kaikesta viisastuneena paneskelen toisten rouvia ilman omantunnon pistoksia.
        Ei tulisi mieleenkään hommata vaki seuraa,,ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anti tulla vaan sääliä,,4- vuotta nalkutusta puolisolta kuunnelleena tulin järkiini ja lähdin liitosta,,huom,,,minä lähdin.
        Nyt yli 5 vuotta poikamiehenä ja kaikesta viisastuneena paneskelen toisten rouvia ilman omantunnon pistoksia.
        Ei tulisi mieleenkään hommata vaki seuraa,,ei todellakaan.

        Korkeintaan yhtä. Tuskin montaa löysäpersettä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anti tulla vaan sääliä,,4- vuotta nalkutusta puolisolta kuunnelleena tulin järkiini ja lähdin liitosta,,huom,,,minä lähdin.
        Nyt yli 5 vuotta poikamiehenä ja kaikesta viisastuneena paneskelen toisten rouvia ilman omantunnon pistoksia.
        Ei tulisi mieleenkään hommata vaki seuraa,,ei todellakaan.

        Kukapa se pettäjäakan kanssa haluaisikaan vakituiseen seurustella. Ymmärrän kyllä.. sehän tekisi ennemin tai myöhemmin saman sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeintaan yhtä. Tuskin montaa löysäpersettä löytyy.

        Kyllä niitä vaan riittää pitkin maakuntaa ja Oulussa joka baari täynnä tarjokkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä vaan riittää pitkin maakuntaa ja Oulussa joka baari täynnä tarjokkaita.

        Puolet kainuun naisista pettää puolisoaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolet kainuun naisista pettää puolisoaan !

        Älä puhu höpöjä, sulla on pikkuriikkinen otanta. Ei voi yleistää. Kainuulaiset naiset on uskollisia miehelleen, usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu höpöjä, sulla on pikkuriikkinen otanta. Ei voi yleistää. Kainuulaiset naiset on uskollisia miehelleen, usko pois.

        Voi kun tietäisit todellisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun tietäisit todellisuuden.

        Sen tasoset akat jotka pettää, ja vielä toistuvasti samassa tai eri suhteissa, sanotaanko nyt, eivät ole tavoittelemisen arvoisia. Ei ns. nousisi tappi akan kohdalla jota on painettu enemmän kuin tulpatonta mopoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tasoset akat jotka pettää, ja vielä toistuvasti samassa tai eri suhteissa, sanotaanko nyt, eivät ole tavoittelemisen arvoisia. Ei ns. nousisi tappi akan kohdalla jota on painettu enemmän kuin tulpatonta mopoa.

        Ei niitä naisia puolisoksi oteta vaan nussittavaksi.
        Nämä pettäjä naiset haluavat , että heitä nussitaan ja saavat kyrpää riittävästi ja kukaan mies ei edes harkitse mitään rakastumista eikä sitä haluan myöskään nämä naiset.
        Molemmin puolista hetken huvia ja uusinta otetaan tilaisuuden tultua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tasoset akat jotka pettää, ja vielä toistuvasti samassa tai eri suhteissa, sanotaanko nyt, eivät ole tavoittelemisen arvoisia. Ei ns. nousisi tappi akan kohdalla jota on painettu enemmän kuin tulpatonta mopoa.

        Tiedätkö, että naiset eivät kerro koskaan omalle miehelle totuutta montako mulkkua heitä on jyystänyt?
        Nainen puhuu muutamasta suhteesta ja panosta mutta todellisuus saattaa olla ihan toinen ja luku voi hyvinki olla kymmeniä.
        Et koskaan saa tietää totuutta tästä asiasta ja sitä ei kannata miettiä liikaa sillä suhteen alussa molemmilla on ollut elettyä elämää ja kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, että naiset eivät kerro koskaan omalle miehelle totuutta montako mulkkua heitä on jyystänyt?
        Nainen puhuu muutamasta suhteesta ja panosta mutta todellisuus saattaa olla ihan toinen ja luku voi hyvinki olla kymmeniä.
        Et koskaan saa tietää totuutta tästä asiasta ja sitä ei kannata miettiä liikaa sillä suhteen alussa molemmilla on ollut elettyä elämää ja kokemuksia.

        Sitte saa kivat pienet hpv virukset tuliaisina...


      • Anonyymi
        UUSI

        Hpv tarttuu myös suuseksissä ja voi aiheuttaa pahimmillaan suu-, nielu- ja ruokatorven syöpää. Miettikää millä todennäköisyydellä tommosilla " kokemuksien kerääjillä" ei ole sukupuolitauteja? Todennäköisempää on että kosahtaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hpv tarttuu myös suuseksissä ja voi aiheuttaa pahimmillaan suu-, nielu- ja ruokatorven syöpää. Miettikää millä todennäköisyydellä tommosilla " kokemuksien kerääjillä" ei ole sukupuolitauteja? Todennäköisempää on että kosahtaa.

        Mahtavaa sitten petetyllä testauttaa itseään ja hoidattaa tulehduksia yms vaivaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitte saa kivat pienet hpv virukset tuliaisina...

        Tuskin noinkaan?
        Kysyppä varsin omalta vaimoltasi montako miestä hänellä on ollut ennen sinua?
        Mutta usko mitä hän sanoo älä ala tinkaamaan jos vastaus on pari kolme.
        Jos olet mennyt naimisiin 30- vuotiaana ja puolisosi on samaa ikäluokkaa niin häneltä unohtui sanoa , että niiden parin kolmen jälkeen tulee kymmentä.
        Tietoista toimintaa tämäkin ja sinua siinä suojelee.


    • Anonyymi

      Aina kannattaa muistaa se tosiasia, että kerran pettäjä on aina pettäjä. Jos romanssihuuruissasi pokaat toiselta puolison ja kuvittelet että nyt nappasi loppuelämän rakkaus, tulet varmasti pettymään. Petetyksi itse siinä helminauhassa, jossa aina löytyy kauniimpi, ihanampi, sexympi tai rikkaampi.
      Itse en koskisi pettäjään pitkällä tikullakaan. Peeläjä.

      • Anonyymi

        Juuri näin! On omatunnottomia sarjapettäjiä.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Pettämisestä alkanut suhde loppuu aina pettämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Pettämisestä alkanut suhde loppuu aina pettämiseen.

        Tai johonkin muuhun katastrofiin.


    • Anonyymi

      Avohoitotaso ei riitä puolankalaisille. On ne niin sekopäitä. Kyllä en enää ihmettele mt- tilastoja.

      • Anonyymi

        Luonnevikoihin ei kyllä terapia autakaan, pahentaa vain. Niihin auttaa vain aika.


    • Anonyymi

      Puolangalle pitää valita Sexsmanni

      • Anonyymi

        Eikö niitä jo ole riittävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö niitä jo ole riittävästi?

        Eikö se keskustapuolueella ole jo pornmestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se keskustapuolueella ole jo pornmestari.

        Tää oli hauska 😂


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      142
      8695
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1423
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      66
      1264
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1072
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      827
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      767
    Aihe