Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Anonyymi-ap

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.

139

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Villi veikkaus.

    • Anonyymi

      Oikea aavistus sinulleäa on, jos olet hän❤

      • Anonyymi

        Niinhän se menee.


      • Anonyymi

        Sinusta tässä puhuttiin rakas ♡


    • Anonyymi

      Enemmän kuin ikävä😪

      • Anonyymi

        ❤❤❤❤


    • Anonyymi

      On mulla ikävä häntä (miestä) aina

      • Anonyymi

        Näinhän se menee. Mikään ei voita tätä ikäväntunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee. Mikään ei voita tätä ikäväntunnetta.

        Vaali ikäväntunnetta. Älä mene pilaamaan sillä, että tapaisitte.
        Kannattaa vaalia ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaali ikäväntunnetta. Älä mene pilaamaan sillä, että tapaisitte.
        Kannattaa vaalia ikävää.

        Onhan melko sairas tapa yrittää selvitä elämästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaali ikäväntunnetta. Älä mene pilaamaan sillä, että tapaisitte.
        Kannattaa vaalia ikävää.

        Kaipaukselle ei juurikaan minkään voi voi ei ikävää pidä jäädä potemaan jos ei itse ole valmis asialle mitään tekemään


    • Anonyymi

      Mikähän lääkkeeksi. Onko ideoita?

      -ap

      • Anonyymi

        Yhteydenotto ja tunteiden tunnustaminen, ei se sen monimutkaisempaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteydenotto ja tunteiden tunnustaminen, ei se sen monimutkaisempaa ole.

        Ja voiko olla mitään vaikeampaa? Kaiken jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voiko olla mitään vaikeampaa? Kaiken jälkeen.

        Niin vaikeaa se voi olla, mutta monimutkaista se ei ole. Kyse tuossa vaiheessa on enää vain uskaltamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voiko olla mitään vaikeampaa? Kaiken jälkeen.

        Se on ainut tie ellei halua elää haavemaailmassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ainut tie ellei halua elää haavemaailmassa

        .. eri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voiko olla mitään vaikeampaa? Kaiken jälkeen.

        Kaiken jälkeen? Kerro enemmän? Miehelle kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteydenotto ja tunteiden tunnustaminen, ei se sen monimutkaisempaa ole.

        Ei kannata ottaa yhteyttä koska hän on jo paremmassa suhteessa 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteydenotto ja tunteiden tunnustaminen, ei se sen monimutkaisempaa ole.

        Ei aina välttis auta asiaa mu Eipä sillaitti paina omaa mieltä vaikka siitä huolimatta toista kaipaakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voiko olla mitään vaikeampaa? Kaiken jälkeen.

        Voi paljonkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vaikeaa se voi olla, mutta monimutkaista se ei ole. Kyse tuossa vaiheessa on enää vain uskaltamisesta.

        Sen jälkeen kun on itse tunnustanut omat tunteensa toiselle aidot tunteensa ni sen jälkeenhän se on siittä toisesta kiinni mitä hän haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .. eri

        Mikä helvetin eri miten tämä ny liitty mihkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken jälkeen? Kerro enemmän? Miehelle kirjoitat?

        Voi olla et hää kirjuutti naiselkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata ottaa yhteyttä koska hän on jo paremmassa suhteessa 😋

        Saattaa olla mistä sitä voi tietää kukinhan on vapaa tekemään kaiketi mikä itsestä parhaalta tuntuu mu siinä kohti on turha muita syyttää jos elämänsä pilaa sillä että valitsi huonosti tai uskaltanut tehdä päätöstä tai ei tiennyt mikä olisi oikein tai oli syy si mikä tahansa siihen kun voi keksiä mitä syitä tahaa jos on ekspertti keksimään tekosyitä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvää yötä. Hieno biisivalinta.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä sinulle ja tsemppiä, jos nyt on vaikeata. <3

      • Anonyymi

        Kiitos ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ❤

        Ja hyvää yötä.


      • Anonyymi

        En tiedä mikä olisi vaikeata vittumaista elämä on tähää ast ollu monestkin mu en mä ole sitä vielä vaikeaksi kokenu kertaakaan aina sitä jotain keksii et selviää päivästä toiseen ja joskus pitää soveltaa et on edes vähä jotai tekemistä kun on päivät niin saatanan tylsiä näi saikulla ollessa


    • Anonyymi

      Mulle sopii nyt tää miehen_ palstaikävöinti... ❤ ja epäilen että hän ei minua siellä irl halua nähdä. Tietty jos hänellä olisi päinvastaisia ajatuksia, toivoisin kertovan.

      • Anonyymi

        Semmosta. Palsta on palsta ja ikävä on tunne. Se voi olla, vaikka toinen ei haluaisi nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmosta. Palsta on palsta ja ikävä on tunne. Se voi olla, vaikka toinen ei haluaisi nähdä.

        Oikeestaan onneksi päälimmäinen tunne ei ole ikävä vaan rakkaus ❤. Mulle kun riittäisi että hän tietää.


      • Anonyymi

        Otappa minuun yhteyttä tekstiviestillä niin kuin viime kerralla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestaan onneksi päälimmäinen tunne ei ole ikävä vaan rakkaus ❤. Mulle kun riittäisi että hän tietää.

        Kaipa hän osaa aavistaa jos olet aidoista tunteistasi häntä kohtaan hänelle puhunut


    • Anonyymi

      Otatko voileippää???

      • Anonyymi

        No ruokahan se on aina mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ruokahan se on aina mielessä.

        Ettei PI ll u?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei PI ll u?

        24/7 mu se ei ole yhtä tärkeää kun ruoka jos ei ole ruokaa mitä syödä voi olla melko vaikiaa pysyä hengissä vesi kun ei riitä loppu iäksi siinä kun ei ole mitään ravintoarvoja


    • Anonyymi

      Valitettavasti tunnen samoin m-nainen.

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä. Hirvee ikävä sinua😢


      • Anonyymi

        Ai miten niin valitettavasti?!? 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten niin valitettavasti?!? 😬

        Koska aioit ettiä ukon itelles ja olet niin ihana että varmasti olet onnistunut siinä.
        Ehkä jo monta kertaa.


    • Anonyymi

      Tällaiset jutut saavat minutkin kuvittelemaan. Voihan hitsi taas.

      • Anonyymi

        Hitsin hitsi se


      • Anonyymi

        Kuvitelmat on mukavia joskus ne ovat toisinaan kivempia kui se miten vittumaista elämä oikeasti on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsin hitsi se

        Tarpeeks monta hitsi tekee ni sitä voi kutsua jo saumaksi jos on tiivis eikä vuoda


    • Anonyymi

      Joka päivä silmät kostuu häntä ajatellen. Ei tällaista voi kestää, vuosi vuodelta ikävä pahenee. Lämpimästi ajattelen hänestä, mutta en voi uskoa että hän rakastaisi minua.

      • Anonyymi

        Miksi et? Eikö hän ole sanonut koskaan mitään siihen viittaavaa?


      • Anonyymi

        Mene silmälääkäriin


      • Anonyymi

        Eipä se kai ole uskon asia kun vai rohkaistut ja kysyt häneltä ni ainakaan sun ei tarvitse elää epätietoisuudessa


    • Anonyymi

      Öitä. Natikuti. Ei kai se auta lähteä kuin nukkumaan, että jaksaa taas huomenna kiukutella.

      • Anonyymi

        Öit kiukutellaan vaik yhdessä toinen toisillemme si huomenissa ni ei tartti muiden suuttumaan meihin voirahan suuttua toinen toisillemme


    • Anonyymi

      EI!

    • Anonyymi

      En varsinaisesti ikävöi ketään, mutta mietin näitä lukiessa, että miten eräs jota en oikeastaan tunne ollenkaan jaksaa, miten hän voi.

      • Anonyymi

        Ihan samanlaista täälläkin pohdin.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Hänen varmaan jotenkin kuuluisi olla elämässäni.


      • Anonyymi

        Tuo on kai ihan inhimillistä olettaisin mä ny en sillai ihan täysin tuntemattomia mieti jotenkin joskus jutellu heidän kanssaan ni tulee monasti mietittyä ja si on joskus kohdannut sellaisiakin ihmisiä joille ei vain yksinkertaisesti osaa toivoa mitään hyvää tapahtuvaksi


    • Anonyymi

      Minusta ei tunnu. Tiedoksi naiselle. Mutta et voi mitään asialla, älä siis murehdi.

      • Anonyymi

        Miksi joku vaivautuu kirjoittamaan tällaista tänne? Tai millainen ihminen??


      • Anonyymi

        Onko mitään hyviä tunteita? Jos kerran tähän vastailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku vaivautuu kirjoittamaan tällaista tänne? Tai millainen ihminen??

        Miten typeriä ihmiset ovatkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mitään hyviä tunteita? Jos kerran tähän vastailet?

        Tarkoitin että ei tunnu että hän kaipaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että ei tunnu että hän kaipaisi.

        Ei kaikki voi näyttää ulospäin sitä että kaipaisi. Minä en esim. uskalla näyttää, koska pelkään että nauraa mulle. Tai mikä pahempaa, alkaa selittää kuin lapselle, ettei nämä sinun tunteesi nyt kannata, kun hän on kova tms. Hirveetä paskaa joutunut joskus sietämään, nyt on parempi kun ei yhtään tyrkyttele itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki voi näyttää ulospäin sitä että kaipaisi. Minä en esim. uskalla näyttää, koska pelkään että nauraa mulle. Tai mikä pahempaa, alkaa selittää kuin lapselle, ettei nämä sinun tunteesi nyt kannata, kun hän on kova tms. Hirveetä paskaa joutunut joskus sietämään, nyt on parempi kun ei yhtään tyrkyttele itseään.

        Sivusta

        Tämä. Voi arastella niiden tunteiden näyttämistä, jos menneisyydessä on huonoja ihmissuhteita, tai kuten sulla, nauretaan päin naamaa niitä näyttäessä. On esteitä/hidasteita, kuten vaikka se että on itse varattu, ei tiedä sitä onko tunteiden kohde varattu, iso ikäero, tai muu sen hetkinen huono elämäntilanne. Se, missä ja milloin tavataan/vietetään aikaa, vaikuttaa myös niiden tunteiden näyttämiseen, että onko se soveliasta. Molemmilla sama työpaikka, tai toisen työpaikalla, onko asiakas vai kollega, yhteinen harrastus, jossa myös muita läsnä jne.

        Omalla kohdalla on noista kaksi asiaa; iso ikäero, ja oma huono elämäntilanne (en ole varattu, mutta toisesta en ole satavarma). Ikäero ei olisi omalla kohdalla se kompastuskivi, mutta se miksi en itse ole näyttänyt kiinnostusta/ikävää johtuu siitä, että koen tällä hetkellä, kuten aiemminkin, että mulla ei ole riittävästi voimia tutustumaan toiseen tapailun merkeissä, jos vastakaikua ylipäätään edes saisin, josta suuresti epäilen etten sitä saisi. En näyttänyt toissa päivänä sitä, kuinka kiva oli pitkästä aikaa nähdä toista edes lyhyesti, vaan pidin tunteeni piilossa kuten olen tehnyt tähänkin asti. Jos haluan piilottaa toisilta jotakin, siinä kyllä onnistun niin hyvin ettei sitä tunnetta kukaan pysty päältä päin näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku vaivautuu kirjoittamaan tällaista tänne? Tai millainen ihminen??

        Jaa a saas se ei ihtelle ainakaan näi äkisti tul mitään mieleen miksi joku nui kirjottasi jollekulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki voi näyttää ulospäin sitä että kaipaisi. Minä en esim. uskalla näyttää, koska pelkään että nauraa mulle. Tai mikä pahempaa, alkaa selittää kuin lapselle, ettei nämä sinun tunteesi nyt kannata, kun hän on kova tms. Hirveetä paskaa joutunut joskus sietämään, nyt on parempi kun ei yhtään tyrkyttele itseään.

        Eipä se kerro mitään susta vaan pikemminkin siitä toisesta kuinka vastenmielinen hän on kun pystyy pystyi nauramaan sulle kun kerroit kerrot tunteistasi hänelle


    • Anonyymi

      Minä ainakin kaipaan miestä, mutta meidän tilanne on umpisolmussa. Se tuskin aukeaa, vaikka törmättäisiin. Tilanteen kanssa on vaan opittava elämään - ja luotettava kohtaloon, että kaksi sydäntä kyllä löytää toisensa, kun aika on.

    • Vielä enemmän ikävä nyt, kun nähtiin kk sitten.

      • Anonyymi

        Jaa mistähän syystä tällä kertaa ja ketä niistä sadoista


    • Anonyymi

      Kaipaus on
      kaukainen planeetta.
      Öisin se täyttyy heistä,
      jotka eivät näe
      toisiaan päivisin. -S.Jussila

      -Jätän lainarunon tänne. Joskus vielä käväisen täällä lukemassa. Kun elämäntilanne on raskas niin täällä viipyminen on toisarvoista. Jokainen jolla on raskasta ymmärtää sen. Sinäkin.(kuin hälle)

      ♡ Levollista yötä

    • Anonyymi

      Mulla on aina ikävä.

    • Anonyymi

      yksi a mielessä ei ole täällä enkä kuvittele asioita palstojen perusteella, tapa purkaa tunteita

      • Anonyymi

        Sama juttu. A mielessä.


    • Anonyymi

      Avuton, mitäänsanomaton, nössä pyynto
      ilmiselväsi "miehelä" - ei MIEHELTÄ.
      Äidillinen hoivaamistarve herähti eloon. Mikään muu ei.

      • Anonyymi

        Kenelle heräsi äidillinen hoivaamistarve. Ei minulle ainakaan. En ole tuntenut niin ketään kohtaan.


    • Anonyymi

      En ikävöi ketään, mutta pidän suunnilleen samanikäisistä miehistä kuin itse olen. Yhden sellaisen haluan ja rakastua.

    • Anonyymi

      Mulla on niiiiiiin iso ikävä mun rakasta S miestä😞sydän murtuu 💔 miksei se kuule mua? Onko meidän telepatia poissa?

      • Anonyymi

        Santeri jos kuulet mua niin laita vaikka facen kautta😔💔sattuu kun en kuule susta


      • Anonyymi

        On se telepatia poissa.


      • Anonyymi

        Nyt vaan rohkeasti kaikki naiset tekstiviesti sille rakkauden miehelle jota ikävöit varmasti mies ilahtuu kun saa viestin


    • Anonyymi

      On minulla Ikävä, olen surullinen mutta en epätoivoinen. Elämä jatkuu...

    • Anonyymi

      Kyllä mä sua paljon ajattelen☺️ älä pelkää, et hetkeen/vuosiin kyllä unohdu. Enkä siis edes halua unohtaa. 😊 . Hämmästelen miten saat vuoropuhelut niin aidoiksi?. Välillä ne on juuri sitä mitä minä ajattelen😮

      • Anonyymi

        Täällä on tekstejä paljon, jotka voisi olla minun näpeistä. En silti kuvittele, että joku esiintyisi minuna. Ei tule edes mieleen. Ei ole tervettä. Me ihmiset ollaan, käyttäydytään ja ajatellaan aika samalla lailla asioista. sivusta.


      • Anonyymi

        No et sä mies kyllä saa. Vai oletko vain harhainen moraalittoman sijaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sä mies kyllä saa. Vai oletko vain harhainen moraalittoman sijaan

        Siinä skitso syyttää muita harhaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä skitso syyttää muita harhaisiksi.

        Häpeällisen vähä-älyistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on tekstejä paljon, jotka voisi olla minun näpeistä. En silti kuvittele, että joku esiintyisi minuna. Ei tule edes mieleen. Ei ole tervettä. Me ihmiset ollaan, käyttäydytään ja ajatellaan aika samalla lailla asioista. sivusta.

        Niin ehkä en ole sitten terve. Mutta ei haittaa☺️


      • Anonyymi

        Samantyyppisiä ajatuksia minulle miehestä. Tuntuu uskomattomalta kuunnella toista, kun puhe on välillä kuin omien ajatusteni pukemista sanoiksi toisen ihmisen suulla.

        Olet tuskin hän, mutta kysyn sinulta, miksi että ole yhdessä, jos et halua unohtaa? Sitä en itse ymmärrä hänen kohdallaan. 😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantyyppisiä ajatuksia minulle miehestä. Tuntuu uskomattomalta kuunnella toista, kun puhe on välillä kuin omien ajatusteni pukemista sanoiksi toisen ihmisen suulla.

        Olet tuskin hän, mutta kysyn sinulta, miksi että ole yhdessä, jos et halua unohtaa? Sitä en itse ymmärrä hänen kohdallaan. 😕

        Jos toinen on vapaa ja toisella on avo/aviopuoliso, niin ei tässä auta muu kuin vaan haaveilla. 😔Tiedän itse että tämä kyseinen mies on minun 🧩 palanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen on vapaa ja toisella on avo/aviopuoliso, niin ei tässä auta muu kuin vaan haaveilla. 😔Tiedän itse että tämä kyseinen mies on minun 🧩 palanen.

        Eihän ole, vaan puolisonsa.
        Dorka.
        Itse kirjoititkin 😅😅😅😅😅😅


      • Anonyymi

        En minäkään sinua unohda koska meillä on yhteinen tähti tiedät kyllä mitä tähdellä tarkoitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään sinua unohda koska meillä on yhteinen tähti tiedät kyllä mitä tähdellä tarkoitan

        Baby?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantyyppisiä ajatuksia minulle miehestä. Tuntuu uskomattomalta kuunnella toista, kun puhe on välillä kuin omien ajatusteni pukemista sanoiksi toisen ihmisen suulla.

        Olet tuskin hän, mutta kysyn sinulta, miksi että ole yhdessä, jos et halua unohtaa? Sitä en itse ymmärrä hänen kohdallaan. 😕

        Nuo asiat kun ei ole koskaan vain yhdestä ihmisestä kiinni


    • Anonyymi

      Syvä on ikävä 💔💔👱‍♀️❤

      • Anonyymi

        Työnnä kesäkurpitsaa syvyyteen, jos vaikka helppaisi. 😊😊😊😊😊😊😊


    • Anonyymi

      Ei mitään muuta olekaan kuin ikävä. 🙁

      • Anonyymi

        Olet todella tylsä!


    • Anonyymi

      Kauanko olet ikävöinyt?

    • Anonyymi

      Olen ikävöinyt 6 vuotta, neljä viimeisintä enemmän.

      • Anonyymi

        Miestä ikävöinyt?


      • Anonyymi

        Miestä ikävöinyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ikävöinyt?

        Naista


      • Anonyymi

        6 vuotta on pitkä aika...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista

        Miksi asia ei ole edennyt?


      • Anonyymi

        Mulla vähän sama tilanne. Voisitko antaa jotain tunnistetta naisesta tai itsestäsi?


      • Anonyymi

        Osuuko se että oltaisiin nähty jo 8 v sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuko se että oltaisiin nähty jo 8 v sitten?

        Pääkaupunkiseudulla?🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuko se että oltaisiin nähty jo 8 v sitten?

        Voi olla että on jossain nähty 8 v sitten, mutta tunnettu paremmin 6 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 vuotta on pitkä aika...

        Eihän tuo ole kun hetki elämästä jos ajatellaan vaikka että eliniän odote on tätä nykyä noin sata vuotta


    • Anonyymi

      Onks tää s24:n oma viesti ku ei tunniseita. EI ees m tai n.

    • Anonyymi

      Mistä saat sellaisen tunteen, että sinua kaivataan? Onko se aavistus vai jotain konkreettista?

      • Anonyymi

        Mututuntumana. Peukalomitalla katottuna olisi aavistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mututuntumana. Peukalomitalla katottuna olisi aavistus.

        Jos mutu olisi oikea, kuka sinua kaipaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mutu olisi oikea, kuka sinua kaipaisi?

        Muotoilen sun kysymystä hieman, kysyn ketä minä kaipaisin? R miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muotoilen sun kysymystä hieman, kysyn ketä minä kaipaisin? R miestä.

        Jep. Rekkamiestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Rekkamiestä.

        Sanotko että mä oon rekkamies ja siksi pysyn aina tiellä, enkä väistä jos ei oo pakko.


    • Anonyymi

      You never know.

    • Anonyymi

      Kyllä mulla välillä on ikävä paijausta.

    • Anonyymi

      On mulla H-miestä ikävä.

      • Anonyymi

        Nyt taidat valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidat valehdella.

        En valehtele.


    • Anonyymi

      A_luokan miestä kaipaan ❤. Olisi niin hauska tietää, mitä ajattelet ja tunnet tästä kaikesta? Miten sinun elämä on mennyt kaikkina näinä vuosina? T.nainen

      • Anonyymi

        Raskasta on ollut täällä nyt on hiukan helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskasta on ollut täällä nyt on hiukan helpompaa.

        Jos hän ajattelemani olisit, osaan jotain arvata. Kaikkea en voi tietää. Samoin omat vuodet, eri tavalla. Tämä vuosi ollut jo ihan hyvä. Ja jokaisessa kuluneessa vuodessa tietysti jotain hyvää, jos huonoakin. Lähetän telepaattisesti lämpöisiä välittäviä ajatuksia ❤🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ajattelemani olisit, osaan jotain arvata. Kaikkea en voi tietää. Samoin omat vuodet, eri tavalla. Tämä vuosi ollut jo ihan hyvä. Ja jokaisessa kuluneessa vuodessa tietysti jotain hyvää, jos huonoakin. Lähetän telepaattisesti lämpöisiä välittäviä ajatuksia ❤🤗

        Sinähä se varsinainen fakiiri oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskasta on ollut täällä nyt on hiukan helpompaa.

        Missä vankilassa oot lusimassa??
        Pitkäkin kakku?


      • Anonyymi

        Ootko jo täyttänyt 80 vuotta ?


    • Anonyymi

      Kylläpäs tähänkin on ehditty ilkeilemään. Kirjoittakaa ihmiset jotain mukavaa kaivatuistanne/ kaivatullenne. Tästäkin tulee parempi paikka.

      • Anonyymi

        Jotkut ihmiset on rikki ja sekaisin. Eivät ymmärrä miten omia huonoja tuntemuksia pitäisi käsitellä. Lähtökohtaisesti oma paha olo on jonkun toisen syy ja on ok purkaa omaa pahaa oloa toisiin. Kunhan sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ihmiset on rikki ja sekaisin. Eivät ymmärrä miten omia huonoja tuntemuksia pitäisi käsitellä. Lähtökohtaisesti oma paha olo on jonkun toisen syy ja on ok purkaa omaa pahaa oloa toisiin. Kunhan sivusta.

        Sitä olen miehissä usein ihmetellyt.


    • Anonyymi

      Voisin minäkin haluta vaikka ja mitä. Minkäs voin sille että kaivattuni on niin estoinen nainen?

      • Anonyymi

        Et saa naista syttymään. Syy.


    • Anonyymi

      On sinullakin jotain tekemistä.
      Eik o hyvä. Ei aikasi nii pitkäksi.

    • Anonyymi

      Teijulia ikävä

    • Anonyymi

      voisitko lopettaa jollekin yksilölle kirjoittamisen sadoille vieraille kusipää

    • Anonyymi

      Tarkoitat jotain yksilöä. tarkenna kenelle viesti on eikä tuhansille joille se ei kuulu.

    • Anonyymi

      Tässäkö sitä tuli sitä huomiota?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe