Keittiöönne, mattoihin ummetusta, verhoihin mustaa pölyä, sänkyyn tappamiane ötököitä. Kiusa se on pienikin kousa 🙂 käyttäkäähän rahaa ja siivotkaa 🙂 samalle kuolleet pääsee valoon 🙂 kaikki voittaa 💗
Lähetin vähän näkymätöntä hometta
32
55
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän vaivaa mutta opitte samalla 🙂 saadaan rahaa hyville ja poistetaan vähän teidän angstia niin ette kosta omaa mieltänne.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176543863
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Muista se Iääkitys nyt välillä!
- Anonyymi
Sinulta todelta kannattaa kysyä 🙂 ainakin pian 🤣😂🤭
Käytät väärin kykyjäsi. Auttaisit ennemmin maailman rauhaa ja ihmisiä löytämään rakkautta elämäänsä. Love and light. 👑
- Anonyymi
Se ajatusmaailma toi vain pahuutta elämään, kidutusta ja kurjuutta, nöyryytystä ja petollisia ihmisiä. Ei kannata.
- Anonyymi
Autatko itse? Ex rakkaus..
Anonyymi kirjoitti:
Autatko itse? Ex rakkaus..
Kyllä. En ainakaan ajattele muista pahaa ja koitan tehdä hyviä tekoja.
- Anonyymi
Love&Light joo-o, mutta kun tämä on hyvä mies sinun kirjoittama aloitus
Anonyymi kirjoitti:
Love&Light joo-o, mutta kun tämä on hyvä mies sinun kirjoittama aloitus
Minulla on oikeus puollustaa itseäni tuollaisia kiusaajia vastaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minulla on oikeus puollustaa itseäni tuollaisia kiusaajia vastaan.
Eli sinä siis myönnät, että tämä loru on sinun kirjoittama? Ihan kavereiden puolesta kyselen, kun on ollut köhää liikkeellä
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä siis myönnät, että tämä loru on sinun kirjoittama? Ihan kavereiden puolesta kyselen, kun on ollut köhää liikkeellä
En ole runoillut yhtään aloitusta sitten aamu huomenen.
- Anonyymi
Oletko edes täysi-ikäinen?
- Anonyymi
Kousa on kauha.
Multa onkin soppakauhat vähissä niin kiits etukäteen!- Anonyymi
Kousa on vesikauha eli nappo. Olin aikoinaan myyjänä 18v:na kun joku tuli ostamaan kousaa, olin aivan ihmeissäni, sitten rohkaistuin kysymään, että mikä se on. Muovinappo eli vesikauha.
Asuin silloin etelä-suomessa kun tuo tapahtui. Kaikkea sitä sattuu elämän varrella.
- Anonyymi
Putosin tälle 😂 "lähetin näkymätöntä hometta" 😂
Sul ei taida olla kaikki hyvin? 😂- Anonyymi
Niinpä 😂🤣🤭 annetaan ajan kulua 🤣😂🤭
- Anonyymi
Minä en niinkään pudonnut tämän poppamiehen aloituksen takia, esim koska vastaavia maagisuukdia löytyy pilvin pimein, mutta ehkä joku tosi lapsellinen voi kuvitella näitä mielessään jonkun ihan muun kirjoittamaksi kun on niin riehakkaasti liikkeellä taas
- Anonyymi
Kodistasi riittääkin mustaa painajaista vaikka koko kylälle .
- Anonyymi
Nyt oli tosi rumasti sanottu. Ei pidä paikkaansa. Et huomaakaan kun sulle tehdään tupatarkastus 100%:n suurennettuna. sama
- Anonyymi
Ai kenen kodista ja minkä kokoiselle kylälle? Onko kyseessä jokin RAID-efekti?
- Anonyymi
Miten tuo mattojen ummetus ilmenee? Pitääkö ripotella Levolaccia aamuin illoin?
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
Antaa ajan näyttää 🤭
- Anonyymi
Haahaa. Hyvä.
- Anonyymi
Tää oli hyvä! Mustaa magiaa 😀
- Anonyymi
Piiskaa tulee kirjoittajalle kun vaan käsiini saan. Ei tuukkaan halia vaan katajia..
- Anonyymi
Taidat olla ihan tosissasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla ihan tosissasi?
Kai aloituksen kirjoittanut mies nyt omasta ideastaan tykkäsi😉
- Anonyymi
Hullu mene hoitoon.
- Anonyymi
Ihanko totta mies ja miksi juuri mustaa hometta miksei punahometta? Onpa sinulla paljon emojeita tekstissäsi, tässä on varmaan jokin loitsu takana tai sitten funktio on keventää painavaa sanomaa. Kyllä nyt juilii ohimoita taas
- Anonyymi
Saatavana junalautoja perkijärveltä #!
Kiitos 😱
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491