On ollut nautinto katsoa kun huvittava joukkio vihreitä polkee jalkaa itkupotkuraivareissa
Anneli, tätä lisää.....
Kiitos Anneli Saarikko vihreiden vauhkoonnuttamisesta!!!
20
90
Vastaukset
- Anonyymi
Yhden asian liike koko vihreät eli muiden yksityisomaisuuden sosialisointi.
- Anonyymi
Minä taas kiitän Saarikkoa siitä, että kepuloisten kannatus romahtaa. Tuollaiset temput vahvistavat sitä tunnettua sananlaskua "Kepu pettää aina".
- Anonyymi
toivotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivotaan.
juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri näin.
On ollut nautinto katsoa kun huvittava joukkio vihreitä polkee jalkaa itkupotkuraivareissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät oman edun tavoittelijat.!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät oman edun tavoittelijat.!!!
hullua porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hullua porukkaa
vihreitä ei hallituksessa tarvita !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nautinto katsoa kun silmät ympäripyöreinä, pupillit pinkeinä toljotetaan jotain viitasammakkoa ja lausutaan kuorossa; on se uhanalainen. Onhan se kun joukko hippejä ei anna olla sen rauhassa .
- Anonyymi
hyvä anneli !!!
- Anonyymi
hyvin puhuttu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvin puhuttu !
Yksinäiset ihmiset tulkaa helluntaiseurakunnan Olkkariin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäiset ihmiset tulkaa helluntaiseurakunnan Olkkariin
heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh heh
vihreät sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät sinne.
huvittava joukkio vihreitä polkee jalkaa itkupotkuraivareissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huvittava joukkio vihreitä polkee jalkaa itkupotkuraivareissa
todellakin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todellakin!!!
vihreät !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät !!!
joukkio vihreitä polkee jalkaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joukkio vihreitä polkee jalkaa!!
Anneli, tätä lisää.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anneli, tätä lisää.....
Juha Mieto, söit vähintäänkin tukevasti. Miltä tuntui ruokailun jälkeen?
– Ei mihnään! Minä olen niin kova syömään, notta tuollaanen ei tunnu missään.
– Olen toki kova syömäänkin, mutta tämä oli myös pieni näyttö vihreille, että älkää nyt herranjumala lihaa pistäkö ihan hautaan.
– Silloin kun tehrään kovaa ruumiillista työtä, niin silloin tarvitaan puhtia notta hommat pelaa, Mieto sanoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818