On ollut nautinto katsoa kun huvittava joukkio vihreitä polkee jalkaa itkupotkuraivareissa
Anneli, tätä lisää.....
Kiitos Anneli Saarikko vihreiden vauhkoonnuttamisesta!!!
20
95
Vastaukset
- Anonyymi
Yhden asian liike koko vihreät eli muiden yksityisomaisuuden sosialisointi.
- Anonyymi
Minä taas kiitän Saarikkoa siitä, että kepuloisten kannatus romahtaa. Tuollaiset temput vahvistavat sitä tunnettua sananlaskua "Kepu pettää aina".
- Anonyymi
toivotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivotaan.
juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri näin.
On ollut nautinto katsoa kun huvittava joukkio vihreitä polkee jalkaa itkupotkuraivareissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät oman edun tavoittelijat.!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät oman edun tavoittelijat.!!!
hullua porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hullua porukkaa
vihreitä ei hallituksessa tarvita !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nautinto katsoa kun silmät ympäripyöreinä, pupillit pinkeinä toljotetaan jotain viitasammakkoa ja lausutaan kuorossa; on se uhanalainen. Onhan se kun joukko hippejä ei anna olla sen rauhassa .
- Anonyymi
hyvä anneli !!!
- Anonyymi
hyvin puhuttu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvin puhuttu !
Yksinäiset ihmiset tulkaa helluntaiseurakunnan Olkkariin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäiset ihmiset tulkaa helluntaiseurakunnan Olkkariin
heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh heh
vihreät sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät sinne.
huvittava joukkio vihreitä polkee jalkaa itkupotkuraivareissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huvittava joukkio vihreitä polkee jalkaa itkupotkuraivareissa
todellakin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todellakin!!!
vihreät !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vihreät !!!
joukkio vihreitä polkee jalkaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joukkio vihreitä polkee jalkaa!!
Anneli, tätä lisää.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anneli, tätä lisää.....
Juha Mieto, söit vähintäänkin tukevasti. Miltä tuntui ruokailun jälkeen?
– Ei mihnään! Minä olen niin kova syömään, notta tuollaanen ei tunnu missään.
– Olen toki kova syömäänkin, mutta tämä oli myös pieni näyttö vihreille, että älkää nyt herranjumala lihaa pistäkö ihan hautaan.
– Silloin kun tehrään kovaa ruumiillista työtä, niin silloin tarvitaan puhtia notta hommat pelaa, Mieto sanoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228