...lokakuun loppuun mennessä kuin kakkosena oleva Volkswagen
Leike alla olevasta linkistä aukeavalta sivulta:
"Maailmanlaajuinen teollisuuden kokonaisvolyymi laski lokakuun loppuun mennessä vain 0,7 % vuotta aiemmasta.
Huolimatta monista seisokeista ja ikävistä varoituksista Toyota-konsernin maailmanlaajuinen myynti laski vain 0,3 % vuoden 2021 tammi-lokakuuhun verrattuna, ja erittäin vaatimaton ennustetyökaluni ennustaa edelleen koko vuoden myyntiä hieman noin 10 miljoonaan. Lokakuun tasot olivat korkeammat verrattuna edellisen vuoden samaan kuukauteen, kun Toyota näkee "kysynnän vakaana osien puutteen aiheuttaman elpymisen lisäksi".
Ei-niin terveellä osastolla Volkswagen-konserni on edelleen noin 10 % laskussa vuotta aiemmasta, mutta olemme nähneet pahempiakin. Volkswagen-konserni lopetti kuitenkin yhtäkkiä BEV-myynnin purkamisen, jonka se esitteli ylpeänä vielä kuukausi sitten. EHKÄ EI OLE MITÄÄN SYYTÄ OLLA YLPEÄ?"
No, niin että mistä se on Toyota jäänyt jälkeen?? Mistä?? Miljoonayhdeksänsataakolmekymmentäkolmetuhatta enemmän. Niin että mistä?
https://dailykanban.com/2022/11/29/worlds-largest-automakers-october-2022-a-recovery-at-last-but-not-for-all/
Maailman suurin autonvalmistaja Toyota on valmistanut maailmanlaajuisesti 1.933.000 autoa enemmän...
37
73
Vastaukset
- Anonyymi
Huh huh! Hurjaa menoa Toyotalla. Niin, että milloin niitä sähköautoja piti alkaa valmistaa?
- Anonyymi
Ei sitä solid state akkua, ei autoa, eikä tule.
- Anonyymi
No onhan Toyota aivan jälkijunassa sähköautoineen. Muilla on jo uudet mallit tulossa, eikä Toyota ole vielä saanut ensimmäistäkään liikenteeseen. Liki puolet viime kuun myynnistä oli ladattavia, ja Toyota tuo markkinoille uusia bensa-automalleja. Euroopan markkinat on pian taputeltu tuolla strategialla.
- Anonyymi
Ihanko ajattelit että maailmanlaajuisen maailman suurimman autojätin ykkösasia on pikkuisen suomen pikkuiset markkinat. Eiköhän sille riitä jos on ylivoimaisesti maailman ykkönen ja myy eniten sitä.mitä kansan enemmistö haluaa. Se piirtää kenellä on liitua. Eikä ole mitään syytä epäillä etteikö se sähköautokin tule markkinoille kun tarve kasvaa. Volkkarilla se taisi olla suoranainen pakko tuoda ne puolivalmisteet markkinoille päästömaksujen pelossa.
Nyt on ansioksi jäänyt perässä hiihtäjän osa maailmanmarkkinoilla. Se piirtää, kenellä on liitua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko ajattelit että maailmanlaajuisen maailman suurimman autojätin ykkösasia on pikkuisen suomen pikkuiset markkinat. Eiköhän sille riitä jos on ylivoimaisesti maailman ykkönen ja myy eniten sitä.mitä kansan enemmistö haluaa. Se piirtää kenellä on liitua. Eikä ole mitään syytä epäillä etteikö se sähköautokin tule markkinoille kun tarve kasvaa. Volkkarilla se taisi olla suoranainen pakko tuoda ne puolivalmisteet markkinoille päästömaksujen pelossa.
Nyt on ansioksi jäänyt perässä hiihtäjän osa maailmanmarkkinoilla. Se piirtää, kenellä on liitua."Eikä ole mitään syytä epäillä etteikö se sähköautokin tule markkinoille kun tarve kasvaa."
Kyllähän Toyotakin jo vihdoin viimein ymmärsi että sähköautoja pitää tehdä.
Kun pelkästään sähköautoja tekevä Tesla on arvoltaan monta kertaa Toyotan arvoinen.
Se vaan on sääli että että Toyotan eka yritys sähköautoissa on todellinen susi.
- Anonyymi
Toyotan tekniikka on ollut antiikkista jo pidemmän aikaa, hyvä esimerkki ns. "itselataava hybridi", jossa bensasta tehdään sähköä sähkömoottorille. Ei hyvää päivää mitä tuhlausta!
- Anonyymi
Ei hyvää päivää, niitä nyt näkyy maailma kuitenkin ostavan eniten. Haittaakse?
- Anonyymi
Kuka vain voi ostaa halutessan bensakäyttöisen Kramfors digitaaliaggregaatti 2000W 2250iS
ja ladata sillä sähköautoa jos haluaa. Hintakaan ei ole paha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää, niitä nyt näkyy maailma kuitenkin ostavan eniten. Haittaakse?
Jos parisen miljoonaa autoa on enemmän myynyt kuin vikavagen niin itkuhan siinä tulee ja paniikkia pukkaa ,eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos parisen miljoonaa autoa on enemmän myynyt kuin vikavagen niin itkuhan siinä tulee ja paniikkia pukkaa ,eikö?
Koko vuoden osalta tulee myymääm kaksi ja puoli miljoonaa autoa enemmän kuin kakkonen eli Volkswagen. Hurja luku.
- Anonyymi
Kun tekee halpaa ja vanhanaikaista kuraa, niin ei ole osapulaa ja halpis myy köyhässä maailmassa. Tosin suomalainen maksaa kovaa ylihintaa Toyotastaan ja vaietun panttimaksun taika pitää setämiehet ja vaarit koukussa, hihii!
- Anonyymi
Päätä nyt, onko Toyota mielestäsi halpa vai kallis, ja lopeta jo tuo kiemurtelu ja itsesäälissä rypeminen Vagin surullisen huonon tilanteen takia.
Hihii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätä nyt, onko Toyota mielestäsi halpa vai kallis, ja lopeta jo tuo kiemurtelu ja itsesäälissä rypeminen Vagin surullisen huonon tilanteen takia.
Hihii!Ei tämä volkkarimyyjän arki ole mitään juhlaa kun joutuu aina vaan selittelemään
- Anonyymi
Toyotat nykyiset autot ovat kaikkein uudenaikaisinta tekniikkaa.
- Anonyymi
Onko teillä paljonkin Toyotan tai VW- konsernin osakkeita osaketileillänne?
- Anonyymi
...ttu mitä pellejä!
- Anonyymi
Ei ainuttakaan mutta Toyota ja mielenrauha on. Aika huoleton olo, usot sie?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainuttakaan mutta Toyota ja mielenrauha on. Aika huoleton olo, usot sie?
Niin, hihhuleille mielenrauhaa tuovat erilaiset uskonnot,joita joku automerkkikin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, hihhuleille mielenrauhaa tuovat erilaiset uskonnot,joita joku automerkkikin on.
Sen sijaan konsernin mannekiineilla ei mielenrauhaa ole koskaan!! 😂
- Anonyymi
Toyota valtaa markkinat ja 💶 kakkia ei ole kohta tarjolla, missään liikkeessä?🌍
- Anonyymi
Pitkän ja syvällisen palstaan tutustumisen jälkeen ei voi olla huomaamatta kuinka huolestuneita volsu- ja skodamyyjät ovat Toyotan menestyksestä. Se on varmasti provisiopalkkaus yksi syy alkaa kadehtimaan jos ei se oma merkki enää tavoita asiakkaita. Tuskin se paremmaksi muuttuu vaikka kuinka haukkuisi sitä parempaa merkkiä ja sen ostajia. Suoranaista itsekusetusta on alkaa laskemaan jotain kaikkia samaan konserniin kuuluvia merkkejä yhteen ja höpöttämään jostain samasta autosta. Vanhoja konkurssivalmistajia suurin osa ja nyt samassa kolhoosissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkän ja syvällisen palstaan tutustumisen jälkeen ei voi olla huomaamatta kuinka huolestuneita volsu- ja skodamyyjät ovat Toyotan menestyksestä. Se on varmasti provisiopalkkaus yksi syy alkaa kadehtimaan jos ei se oma merkki enää tavoita asiakkaita. Tuskin se paremmaksi muuttuu vaikka kuinka haukkuisi sitä parempaa merkkiä ja sen ostajia. Suoranaista itsekusetusta on alkaa laskemaan jotain kaikkia samaan konserniin kuuluvia merkkejä yhteen ja höpöttämään jostain samasta autosta. Vanhoja konkurssivalmistajia suurin osa ja nyt samassa kolhoosissa.
Minkä vuoksi ainoastaan nuo kaksi automerkkiä niin kovasti kiristävät hermoja, arvon Toyotan omistajat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä vuoksi ainoastaan nuo kaksi automerkkiä niin kovasti kiristävät hermoja, arvon Toyotan omistajat?
Tai Volkkarin omistajat?
Miksi ylipäänsä provopettereitä on Toyota palstalla jos auto ei yhtään kiinnosta.
Tappeluun tarvitaan aina kaksi.
- Anonyymi
Mikä näillä automerkki fanaatikoilla on päämäärä?
- Anonyymi
Miksi tänä vuonna ladattavien Tojojen myynti on laskenut?
- Anonyymi
Priuksesta on tulossa uusi, ennennäkemättömän upea malli, johtuisiko siitä?
- Anonyymi
Itselläni ei ole kuin Waltti kortti busseihin, mutta tulee näitä suolen palstoja lueskeltua ja ihmettelen näitä Toyotan kuskeja että minkä takia se heidän vihansa keskittyy juuri noihin Skodiin ja Volkkareihin? Onhan täällä nyt muitakin merkkejä vihata.
- Anonyymi
Ketkähän nuo valtavat Tyota-määrät ovat ostaneet.
- Anonyymi
Vai on se Toyota matkalla unholaan tuon aloituksen tiedon perusteella. On siinä Skoda-miehellä näkemys.
- Anonyymi
Skoda-hemmon tuska, hätä, ahdistus ja kärsimys ovat täällä näkyvissä rajusti.
- Anonyymi
Suuri määrä paskaa maailmaan, silläkö omapoika haluaa kehuskella?
Köyhät maat ostaa halpaa Toyotaa kun sitä sinne tuputetaan urakalla.- Anonyymi
Usa ja Japaniko esim. "köyhiä maita"? Kertoisitko vielä
konsernin amerikan valloitusretkestä ja sen onnistumisesta? Vw, ukrainassa ja vanhoissa itäeuroopan kommarimaissa valmistetuilla osilla olisi varmasti houkutteleva kun ei kaikkea saa kiinasta.
- Anonyymi
on se melkoinen saavutus et Toyota valmistaa surkeita rotteloita paljon.
- Anonyymi
Toyota on laadukkain automerkki, joten turhaan uliset.
- Anonyymi
Mietihän niitä oikeita syitä, miksi maailma ostaa Toyotia.
- Anonyymi
Kunnioitan sitä, että Prius on auto, joka teki hybridivoimansiirroista kaupallisesti kannattavia ja näin ollen loi pohjan nykypäivän sähköautobuumille.
- Anonyymi
Tesla on erittäin epäluotettava ja ongelmainen.
https://www.topspeed.com/tesla-reliability-and-repair-costs-the-true-story/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 605957
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap243764Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2302053Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei261810- 951256
MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna311249Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel2981049Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee54990Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.76919Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..35868