Mistä saa Kokkolan parhaat pizzat?

Tuore Kokkolalainen

Elikkä syön tässä kotipizzaa ja ihan hyvän makuinenhan tämä on mutta niin pieni ja kallis. Onko keskustassa pizzerioita josta saisi tunnetusti hyviä pizzoja? Voiko mutupizzerioihin luottaa? Pari huonoa kokemusta löytyy erään toisen paikkakunnan mutupizzoista..

56

10764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas

Minun omasta mielestäni (ja monien muidenkin mielestä) niin marmora (isollakadulla) on hyvä pizzeria, ulkomaalaiset omistaa sen. Mutta ei se mua ainakaan haittaa, hyvä ja halpaa pizzaa saa sieltä. Myös yöpizzeria rantakadulla on hyvä, mutta vähän kalliimpaa...mutta isot pizzat niillä on.

• Jonne.B

En yleistä mutta ikävä kokemus oli taannoin kun haimme perheelle pizzan ns. mutupizeriasta. Hiuksia pitzassa. Meni ruokahalut...

• kotane

Kaveriporukalla syödään usein isolla jengillä Marmarassa eikä annoksissa ole koskaan ollut mitään epämääräistä tai epäilyttävää sinne kuulumatonta. Hyvin saa rahoilleen vastinetta jos vertaa esim kotipizzaan. Talon special ilman suolakurkkuja ja Marmara special määräävät...

• LTS

Itse olen jo muutaman vuoden ajan luottanut kotipizzaan. Makua ei päihitä mikään muu tässä kaupungissa. Kyllähän ne pienempiä ja ehkä jopa kalliimpia ovatkin kuin muissa paikoisssa mutta hintansa väärtejä. Itse en pidä marmaroiden sun muitten ulkomaalaisten pizza annista täällä kaupungissa ainakaan. Kyllähän niitä muutama vuosi kierreltiin ja testailtiin mutta paras vei voiton. Sanoisin että maku ratkasee! ei koko tai hinta. Tämäkin tietenkin riippuu henkilön budjetti politiikasta mutta jos on mahdollisuus niin ihmeessä kotipizzaan. Ulkomaalaisilta saa parhaita kebabeja ja niitä löytyy kebab novasta!

• Evy

Marmarasta saa hyvää pitsaa! On isoja ja maittavia ja pohja on tarpeeksi paksu ja täytteitäkin on reilusti. Eliikkä suuntaappas ens kerralla marmaraan löytyy osuuspankin ja anttilan väliseltä "kujalta".

• Tuore kokkolalainen

Muutaman kehun saanut jo tämä paikka joten ilmeisesti kokeilemisen arvoinen. Siellä varmaankin vierailen seuraavaksi. Kuuluuko muuten annokseen salaatti? Kotipakettiinkin varmaan saa?

Tuli vaan mieleen että onko kaikki paitsi kotipizzat näitä "mutupizzerioita"? Siis onko kotipizzojen lisäksi myös muita ihan suomalaisten omistamia paikkoja?

• Entinen vakio asiakas

...sielä käyny, kaukana on ajat kun marmaran pitsoissa on ollu runsaasti täytteitä, tais karvakädet huomata sen että täytteet puolittamalla saa paljon enemmän voittoa.

• Kuluttaja
        Tuore kokkolalainen kirjoitti:

Muutaman kehun saanut jo tämä paikka joten ilmeisesti kokeilemisen arvoinen. Siellä varmaankin vierailen seuraavaksi. Kuuluuko muuten annokseen salaatti? Kotipakettiinkin varmaan saa?

Tuli vaan mieleen että onko kaikki paitsi kotipizzat näitä "mutupizzerioita"? Siis onko kotipizzojen lisäksi myös muita ihan suomalaisten omistamia paikkoja?

Urheilukentän laidalta löytyy kaksi, pizza-mesta ja muistaaksenu joku herkku-pizza etäisyys toisistaan n. 150m hinnat hiukkasen kalliimmat kuin näissä etnisissä muttei silti mitään kotipizzatasoa ja pizzat suurempia sekä yhtä hyviä.

• Tuore kokkolalainen
        Kuluttaja kirjoitti:

Urheilukentän laidalta löytyy kaksi, pizza-mesta ja muistaaksenu joku herkku-pizza etäisyys toisistaan n. 150m hinnat hiukkasen kalliimmat kuin näissä etnisissä muttei silti mitään kotipizzatasoa ja pizzat suurempia sekä yhtä hyviä.

...että suomalaisiakin löytyy. Kaippa näidenkin meininkiä voisi käydä jossain vaiheessa arvioimassa. Muistaakseni jossain urheilukentän viereisessä paikassa (en muista nimeä) oli kuitenkin aika suppeat aukioloajat.

• liina

...että suomalaisiakin löytyy. Kaippa näidenkin meininkiä voisi käydä jossain vaiheessa arvioimassa. Muistaakseni jossain urheilukentän viereisessä paikassa (en muista nimeä) oli kuitenkin aika suppeat aukioloajat.

Sitä paloaseman vieressä tornitalossa (pilven veikko on talon nimi) olevaa entistä koti-pizzaa, sen aukioloajat on aika suppeat, mutta pizzat hyviä.

• Tuore kokkolalainen
        liina kirjoitti:

Sitä paloaseman vieressä tornitalossa (pilven veikko on talon nimi) olevaa entistä koti-pizzaa, sen aukioloajat on aika suppeat, mutta pizzat hyviä.

...pizzeriaa en ole vielä huomannutkaan. Tarkoitin jompaakumpaa edellisen kirjoittajan mainitsemista paikoista (pizza-mesta tai herkku-pizza). Mutta onkos tämä tornitalon pizzeria "mutu" vai "suomi"?

• liina

...pizzeriaa en ole vielä huomannutkaan. Tarkoitin jompaakumpaa edellisen kirjoittajan mainitsemista paikoista (pizza-mesta tai herkku-pizza). Mutta onkos tämä tornitalon pizzeria "mutu" vai "suomi"?

Tosin nimestä en minäkään varma ole, mutta se on siinä kustinkadun varressa, eikä siinä tiettävästi ole montaa 7-10 kerroksista taloa.

• liina
        liina kirjoitti:

Tosin nimestä en minäkään varma ole, mutta se on siinä kustinkadun varressa, eikä siinä tiettävästi ole montaa 7-10 kerroksista taloa.

Suomalais omistuksessa se on, ja kaikki työntekiätkin suomalaisia.

• dklfkfk
        Entinen vakio asiakas kirjoitti:

...sielä käyny, kaukana on ajat kun marmaran pitsoissa on ollu runsaasti täytteitä, tais karvakädet huomata sen että täytteet puolittamalla saa paljon enemmän voittoa.

lopetin käymisen siellä kun nostivat pizzan hintaa ja samalla vähensivät täytteitä. ennen oli ihan hyviä lättyjä

• Tuore kokkolalainen
        liina kirjoitti:

Suomalais omistuksessa se on, ja kaikki työntekiätkin suomalaisia.

no taitaa olla pizza mesta sitten se josta puhuin. Sijaitsee siinä urheilukentän keskustan puoleisessa päädyssä. Taitaa olla näissä molemmissa vähän huonot aukioloajat..

• Parasta pizzaa kokkolasta

no taitaa olla pizza mesta sitten se josta puhuin. Sijaitsee siinä urheilukentän keskustan puoleisessa päädyssä. Taitaa olla näissä molemmissa vähän huonot aukioloajat..

Siis HERKKU-Pizza on K.Adolfinkadun ja Urheilukadun kulmassa Osoite Urheilukatu 10-12 (samalla puolella kun Palolaitos)
        Pizza-MESTA taas on A.Chydeniuksenkadun ja K.Adolfinkadun kulmassa. Molemmat Yrittäjät on Suomalaisia ja Pizza on tosi hyvää. Aukiolo on ainakin klo 21 asti Herkku Pizzassa, (Pizza Mestasta en tiedä). Tää on faktaa! Eikun kaikki sinne ostaan pizzaa tuetaan samalla kotimaisia yrittäjiä!

• pitsassa

mekin kävimme aikaisemmin sielä syömässä,mutta sitten pitsan seasta löytyi muovipussin pala,ei pieni vaan reilu tuuman kokoinen klimppi juuston seassa.ei sitten sen jälkeen oo käyty sielä.juovuksissa haetaan pitsat slaissista.

• pitsa
        Kuluttaja kirjoitti:

mestassa on sairaan rasvasia pitsoja ja niissä on kaikki mausteet klimpeissä, eikä ympäri pitsaa.herkussa on hyvät pizzat!

• minä
        Parasta pizzaa kokkolasta kirjoitti:

Siis HERKKU-Pizza on K.Adolfinkadun ja Urheilukadun kulmassa Osoite Urheilukatu 10-12 (samalla puolella kun Palolaitos)
        Pizza-MESTA taas on A.Chydeniuksenkadun ja K.Adolfinkadun kulmassa. Molemmat Yrittäjät on Suomalaisia ja Pizza on tosi hyvää. Aukiolo on ainakin klo 21 asti Herkku Pizzassa, (Pizza Mestasta en tiedä). Tää on faktaa! Eikun kaikki sinne ostaan pizzaa tuetaan samalla kotimaisia yrittäjiä!

herkkupizza on auki viikolla 10.30-22.00 ja viikonloppuisin 11.00-22.00. ja TÄMÄ on faktaa, eli auki kymmeneen, ei yhdeksään, ja joka ilta.

• LTS

Tämähän on täysin maku kysymys mutta äänethän ratkasevat vai ratkasevatko? Aina ei kuitenkaan kannattaisi kuuunnella välttämättä sitä enemmistöä

• mmmn

kokkola pizzeria & Marzianosta saa hyvää pizzaa halvalla ja kotipizza on ehkä paras mutta selvästi kallein. En ole sitte tutustunut niin hyvin moneen muuhun...

• minä

Eiköhän tämä kysessä oleva henkilö lähe itse kokeilemaan parasta, ku on nyt kuullu hyviä vinkkejä...

• Tuore kokkolalainen
        minä kirjoitti:

Eiköhän tämä kysessä oleva henkilö lähe itse kokeilemaan parasta, ku on nyt kuullu hyviä vinkkejä...

Hieman ristiriitaista on ja useimmissa paikoissa varmaankin ihan hyvän makuisia pizzat ovat. Tämähän on nimenomaan makuasia, joten vinkit antavat lähinnä suuntaa.

Itse suhtaudun ulkomaalaisten pizzerioihin aina pienellä varauksella koska huonoja kokemuksia valitettavasti on. Ilmeisesti kuitenkin jokaisella paikalla on omat tyytyväiset asiakkaansa kun vielä pystyssä ovat. Pitänee vielä seurata hieman tilannetta ja lähteä sitten kokeilemaan onnea..

• Janne

Hieman ristiriitaista on ja useimmissa paikoissa varmaankin ihan hyvän makuisia pizzat ovat. Tämähän on nimenomaan makuasia, joten vinkit antavat lähinnä suuntaa.

Itse suhtaudun ulkomaalaisten pizzerioihin aina pienellä varauksella koska huonoja kokemuksia valitettavasti on. Ilmeisesti kuitenkin jokaisella paikalla on omat tyytyväiset asiakkaansa kun vielä pystyssä ovat. Pitänee vielä seurata hieman tilannetta ja lähteä sitten kokeilemaan onnea..

...saa ihan hyvää pizzaa, mutta "ravintola" rossosta sitä ei saa helvetin kalliita ja täysin ala-arvoisia, ovat heidän versionsa jota pizzaksi kutsuvat.

EN SUOSITTELE EDES VIHAMIEHELLE !

• Tuore kokkolalainen
        Janne kirjoitti:

...saa ihan hyvää pizzaa, mutta "ravintola" rossosta sitä ei saa helvetin kalliita ja täysin ala-arvoisia, ovat heidän versionsa jota pizzaksi kutsuvat.

EN SUOSITTELE EDES VIHAMIEHELLE !

Pari kertaa olen kaveriporukalla syönyt Rossossa semmoisen "perhepizzan" ja onhan se suhteellisen hintava. Itse kuvailisin sitä lähinnä erilaiseksi, en välttämättä huonoksi. Mutta nämähän ovat taas niitä makuasioita =). Tavallista pizzaa en ole tosin Rossossa vielä kokeillut.

• että

Pari kertaa olen kaveriporukalla syönyt Rossossa semmoisen "perhepizzan" ja onhan se suhteellisen hintava. Itse kuvailisin sitä lähinnä erilaiseksi, en välttämättä huonoksi. Mutta nämähän ovat taas niitä makuasioita =). Tavallista pizzaa en ole tosin Rossossa vielä kokeillut.

pizza-mestassa raastettaisiin sormista ihoa kinkun korvikkeeksi? en minä tiiä toimiiko se mutta saahan sitä kokkeilla!

• Reissumies

Reissuhommissa kiertäneenä, ja ainakin seittemässä kaheksassa rossossa pitzan syöneenä, voin todeta että jokaisessa yhtä huonoja, koska kyse on ravintolaketjusta, ja kaikissa se tehdään samalla reseptillä.

• Kokki 3 veli
        Reissumies kirjoitti:

Reissuhommissa kiertäneenä, ja ainakin seittemässä kaheksassa rossossa pitzan syöneenä, voin todeta että jokaisessa yhtä huonoja, koska kyse on ravintolaketjusta, ja kaikissa se tehdään samalla reseptillä.

Siis älytöntä väitellä ruuan ja pizzojen mausta!!Meillä ihmisillä on erilaisia makuja ja tottumuksi!Makuasioista ei käy väitteleminen!

• Varma tieto

Pedriinassa syömässä, niin saat kunnon annoksen maukasta ruokaa, pizzat myös! Kokkolan ehdottomasti ykkös ruokapaikka!!
      Löytyy Rautatieaseman läheisyydestä, isoltakadulta!

• hgfhghg

Rossosta saa "ok" pizzaa ,mutta se on pirun kallista ja vähintään 10 eri paikassa saa halvemmalla parempaa

• kallista

Ja julmetun kallista!

• Tuore kokkolalainen
        kallista kirjoitti:

Ja julmetun kallista!

..nämä pizzat Pedrinaksessa oikein suurinpiirtein kustantavat? Onko yleinen ruokien hintataso jo päälle 10 euroa?

• Demon`s eye

Olet oikeassa pedrinas on kokkolan paras ruokapaikka, tosin niiden pizzasta en tiedä mitään.

Demon`s eye, härän pippuripihvi, aurajuustoperunoilla ja tulisella kastikkeella kustantaa n. 16€ mutta on todellakin hintansa väärti.

• evy

..nämä pizzat Pedrinaksessa oikein suurinpiirtein kustantavat? Onko yleinen ruokien hintataso jo päälle 10 euroa?

Kallis paikka ja ylimainostettu, kaikki jotka ovat kayneet pedros baarissa siis pedrinas entisen omistajan aikaan tietavat sen! Annokset ovat pienia silla annos sisaltaa oikeestaan vaan ranskalaisia ja pari kurkkusiivua lautasen reunalla.... aina joutuu odottamaan pirun kauan jota en kylla ymmarra ollenkaan, ehka henkilokuntaa pitas palkata lisaa, ainakin keittion puolelle.

• Vakio asiakas
        evy kirjoitti:

Kallis paikka ja ylimainostettu, kaikki jotka ovat kayneet pedros baarissa siis pedrinas entisen omistajan aikaan tietavat sen! Annokset ovat pienia silla annos sisaltaa oikeestaan vaan ranskalaisia ja pari kurkkusiivua lautasen reunalla.... aina joutuu odottamaan pirun kauan jota en kylla ymmarra ollenkaan, ehka henkilokuntaa pitas palkata lisaa, ainakin keittion puolelle.

Kallis ja kallis, kunnon pihvi maksaa ei sitä halvemmalla saa esim. kanttarelliksestakaan, niin ja kuka niitä ranskalaisia käskee ravintolassa tilata, niitähän saa grillitäkin, tilaa kunnon kermaperunat annokseen niin ei tarvi nälissään lähteä kotiin.

Odottaa saa kyllä kauan mutta se palkitaan kokkolan parhaalla pihvillä.

• helge tukkuri

Pedriinassa saa odotta niin helskutin kauan.Niitten pitäisi laajentaa isompaan kiinteistöön.Liian pienipaikka tuolla ruokailija määrällä!

• pekka
        Vakio asiakas kirjoitti:

Kallis ja kallis, kunnon pihvi maksaa ei sitä halvemmalla saa esim. kanttarelliksestakaan, niin ja kuka niitä ranskalaisia käskee ravintolassa tilata, niitähän saa grillitäkin, tilaa kunnon kermaperunat annokseen niin ei tarvi nälissään lähteä kotiin.

Odottaa saa kyllä kauan mutta se palkitaan kokkolan parhaalla pihvillä.

Pedrinas tosiaankin Kokkolan paras ruokapaikka!
        Erittäin herkullinen hampurilainen, ranskalaiset ja hyvä salaattipöytä maksaa vain 5.5euroa ja vesi kuuluu samaan hintaan ja parempaa et Kokkolasta tuohon hintaan meinaakkaan löytää.

• Kari

Parhaat pizzat mitä koskaan olen saanut on pikku kahvila/huoltamolla ruotsalon paikkeilla.Varmaan SEO tai jotain. Jos matkustatte Oulun suuntaan niin kannattaa kokeilla.

• Kyrios

Joskus nuorempana tuli käytyä usein La Favorita nimisisessä pizzapaikassa, koivuhaassa. En tiedä onko pystyssä enää mutta perkeleen isoja ja hyviä olivat pizzat siellä ja ennen kaikkea halpoja. Tiedä sitten minkälainen nykyään on mutta joskus viisi vuotta sitten oli vielä ihan kelpo paikka jos ei muutamasta alkoholisoituneesta tyypistä välitä.

Tuohon kun joku väittivät Pedrinassa olevan Kokkolan parhaat pihvit, niin minä olen kuullut kyllä että Hakalax Pubista saa Kokkolan parasta pihviä (on kuulemma oikein Suomen kuuluisimpia se kaveri joka siellä niitä tekee). Itse en ole vielä paikkaa testannut mutta kyllä taidan sen vielä tehdä.

• Empä kehuis

Halpoja ja isoja ne kyllä on muttei hyviä, kuten seura siinä baarissa.

• Mirkku & Allan

Favoritassa ei nykyään ole kuin kaljajuoppoja.Ja siellä haisee pahalta!

• käynyt

joskus on ollut, nykystä tilannetta en tiedä, joskus -80 luvulla siellä oli todella suomen parhaat pihvit, mutta se meno siellä ei ollut kyllä mitään erikoista, Notkonen pelas biljardia ja loppuporukka lipitti kaljaa sammuniseen asti ;))

• Kyrios
        Mirkku & Allan kirjoitti:

Favoritassa ei nykyään ole kuin kaljajuoppoja.Ja siellä haisee pahalta!

Juu, hyvä tietää että en sitten vastaisuudessa mene sinne ruokailemaan, vaikka ei kyllä oikein houkutakaan, kun lähempänä on huomattavasti siistimpiä paikkoja.

• koivuhakalainen

juu,,pitää paikkaansa että laffasta saa edelleen parhaimmat ja isoimmat..
        tekevät perhemallin yleensä niin isoksi että pitää taitella mahtuessaan laatikkoon eikä maksa kuin 11 euroa

• Maukkaimmat pihvit !

vieläpä kaupungin parhaat pizzat!
        Baarin puolella tasokasta bailuseuraa! Nam!

• Leila Lantela-Halme

Kokkola Pizzeria on best! Kebab on parasta siellä!Näin totesivat Kokkolan Kulinaristit ry kokouksessaan!

• meitsi

Marmarassa ehdottomasti parhaat pizzat!

• sumppi
        meitsi kirjoitti:

Marmarassa ehdottomasti parhaat pizzat!

Itse ostan pizzani marmarasta, kookkaat, edulliset ja hyvät pizzat, omasta mielestäni.

• Minä

Yö pizzasta eli hot slize pizzeria..

• että

voiko olla näin inhottavia ihmisiä....mä oon kannuksesta ja meillä ei oo yöllä vaihtoehtoo ottaa pizza mistä parhaimmalta tuntuu vaan oon tyydyttävä siihen mitä on....eli maailman parhaaseen PIZZAANNNNNNNNNNNNNN:)))))))))

• ............

HAE PIZZA PEKULTA =)

• Mathina

Minä, kaikkien pizzan-purijoiden kuningas, takaan ja alleviivaan, ETTÄ KOIVUHAAN PALKKARIN L-A F-A-V-O-R-I-T-A-S-S-A on taatusti KOKO Cockelbyn (Keski-Pohjanmaankin) parhaimmat pizzat. Testatkaapa huviksenne esim. Perhepizza 3:lla täytteellä; JAUHELIHA (ei oo mitään epämäärästä rotanliha-mössöä), TONNIKALA (ei oo kakstahtiin säilöttyä kissantonnikalaa, vaan KUNNON TONNIKALAA PALOINA ÖLJYSSÄ) ja sit vielä kinkkuu... Bueno!!!! Ja kahavit voi tempasta siinä odottaessa.

• sibelissä on parhaat, käläviällä

• lällälläää

Kälviässä parasta on se, että se on kaukana

• Tyytyväinen asiakas.

ISTANBUL. PITKÄNSILLANKADULLA. Ei tarvitse selitellä , se on siinä.

• en kannusta

paikkaa jossa on pimeitä työntekijöitä! Ei tarvitse selitellä , se on siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe