No yritetään näin

Anonyymi-ap

Mulla on varmasti antisosiaalinen persoonallisuushäiriö. Olen jotenkin kieroutunut, häiriintynyt ja paha ihminen.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi niin luulet?

    • Anonyymi

      Mitä sinä sitä Ikävässä sepostat. Mene mieIenterveyteen kertomaan vaivoistasi.

    • Anonyymi

      Jonon perälle vain. Eipä etuilla yhtään.

    • Anonyymi

      Sitä varten Jeesus ristiinnaulittiin, koska sinä, minä ja kaikki muut ovat niin itsekeskeisiä ja pahoja. Ja jokainen joka uskoo häneen, Jumalaan Jeesuksessa, saa syntinsä anteeksi. Hän antaa ihmiselle uuden mielen ja sydämen, sanojensa kautta, jotka ovat Raamatussa, kun vain uskomme.

      • Anonyymi

        Meissä kaikissa on hyvää että pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meissä kaikissa on hyvää että pahaa.

        Meissä kaikissa on sisällä pieni Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meissä kaikissa on hyvää että pahaa.

        Miten niin? Minun mielestäni ihmisissä ei ole mitään hyvää. Emme me aidosti välitä toisten kohtaloista, etenkään iankaikkisesta kohtalosta. Kyllä ihmiset kuolleita surevat, mutta harva välitti kuolleen eläessä siitä, mihin tämä joutuu tuonpuoleisessa. Sitä pidetään toisarvoisena. Ihmisen tärkein päätös on uskooko edellä esitettyyn ilosanomaan. Kommunistitkin olivat hyviksiä omasta mielestään ja natsit myös, ja niin on tämänkin sukupolven ihmiset. Totuus on että eivät olleet eivätkä ole. Valheita uskotaan täysin sokeasti ja sellaisia käytetään perustana omalle elämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Minun mielestäni ihmisissä ei ole mitään hyvää. Emme me aidosti välitä toisten kohtaloista, etenkään iankaikkisesta kohtalosta. Kyllä ihmiset kuolleita surevat, mutta harva välitti kuolleen eläessä siitä, mihin tämä joutuu tuonpuoleisessa. Sitä pidetään toisarvoisena. Ihmisen tärkein päätös on uskooko edellä esitettyyn ilosanomaan. Kommunistitkin olivat hyviksiä omasta mielestään ja natsit myös, ja niin on tämänkin sukupolven ihmiset. Totuus on että eivät olleet eivätkä ole. Valheita uskotaan täysin sokeasti ja sellaisia käytetään perustana omalle elämällä.

        Totta. Ihan kamalaa elää heränneenä ihmisenä näiden aivopestyjen hullujen kanssa. Kun ei niiltä täysin pysty välttymäänkään.


    • Anonyymi

      On meitä muitakin

    • Anonyymi

      No hyvä että löytyi selitys.

      • Anonyymi

        Onko muuten syntymästä vai varhaislapsuudessa tullut häiriö?


    • Anonyymi

      Onko naiset kohteesi?

    • Anonyymi

      Jos olisit tuskin puhuisit siitä täällä. T. Kyökkipsykolohi

      • Anonyymi

        Kaikki haluavat tulla nähdyksi ja kuulluksi. Jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki haluavat tulla nähdyksi ja kuulluksi. Jollekin.

        En minä ainakaan enää. Haluan että elämä päättyy osaltani muut voitte tehdä ihan mitä huvittaa en halua olla enää osallisena enkä osallistua enää yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan enää. Haluan että elämä päättyy osaltani muut voitte tehdä ihan mitä huvittaa en halua olla enää osallisena enkä osallistua enää yhtään mihinkään.

        Oletko nyt ihan varma, ettei tämä kaamosaika muuta ajatuksiasi liian negatiivisiksi? Itse kärsin myös yksinäisyydestä, mutten siltikään salli itselleni sellaista ratkaisua. Älä vahingoita tärkeintäsi, omaa itseäsi.


    • Anonyymi

      Yhteiskunta kaikkineen?

    • Se on paljon kun tiedostaa asian. Ellei sitten ole vain luulottelua.

    • Anonyymi

      Se tuntuu olevan jotenkin ristiriidassa kuinka ihminen joka jolla on antisosiaalinen persoonallisuushäiriö tiedostaisi kuitenkin ajatusmaailmansa olevan jotenkin kieroutunut. Eli kuitenkin ymmärrät mitä käytösesi on ja millaista sen ns. pitäisi olla .

    • Anonyymi

      Antisosiaalinen ajattelee kaikkien olevan sellaisia.

      • Anonyymi

        ja kaikki taas ajattelevat olevansa muita moraalisesti ylempitasoisia, myös tuomitut rikolliset


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan joltain sosiaalialan länkytykseltä. Ehkä syyllistät itseäsi ihan turhaan siitä että rakastuit alfaurokseen.

    • Anonyymi

      Tuolla oli yksi hyvä kommentti. HuIIu kun ei tajua olevansa huIIu. Olet melko varmasti terve kun osaat kyseenalaistaa terveytesi.

      • Anonyymi

        Se on vähän sama, liikuntarajoitteinen kävelee kunnes on liikuntarajoitteinen. Jos tehdään jotain, ei enää kävele. Jos tehdään niin jokaisesta voidaan tehdä hullu. Jokaisesta voidaan tehdä rampa.


      • Anonyymi

        Joo mut kyl hullun täytyy silti mennä lääkärille ilmoittautumaan olevansa hullu. Jälkeenpäinhän aina kuitenkin hoetaan et mutku olis täytyny sanoo.


    • Anonyymi

      Ole vaikka antikristus

    • Anonyymi

      Tarvittaessa muutkin voi olla pahoja. Muutkin voi alkaa tekemään elämäntuhoja, vaikka porukalle. Jos porukassa pahuutta harjoitetaan. Historiasta pitävänä verrataan talvisodan ihmeeseen! Pitää oppia menneestä, ei siis mennä liian pitkälle jotta säilyy itsellä enemmän.

    • Anonyymi

      Tarvittaessa muutkin voi kuvitella olevansa muiden yläpuolella ja päättää miten jokainen elää kenen kanssa on, ja mitä tekee jne.

    • Anonyymi

      Netissä voi olla mitä vaan, mutta oikeassa elämässä

      • Anonyymi

        Oikeassa elämässä tuskin voikaan ottaa miljoonaa persoonaa?


    • Anonyymi

      Kerrankin joku kertoi itse olevansa, eikä väittänyt jonkun toisen olevan. Pisteitä siitä.

    • Anonyymi

      Onko tarvittavia piirteitä kuitenkaan tuohon, eli varastelu tai mielikuvat muiden satuttamisesta? Tuskin.. Eihän tuo tarkoita että on ilkee jos epäsosiaalinen. Antisosiaalinen on eri asia, vaikka kuulostaa samalta.

      • Anonyymi

        En varastele, mutta joskus on väkivaltaisia ajatuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe