grab kuskin kohtalo

Anonyymi-ap

taas yksi löysi kohtalonsa, ajoi mopolla auton perään, kypärä lensi 30m. kuinkahan mones jo kohdalle osunut, https://aijaa.com/c9oYaJ
By NumBall HHN 62v.

44

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko tällä aloituksella joku pointti ?

      • Anonyymi

        On, älä aja Thaimaassa mopolla ja varsinkaan juovuksissa, tai kutsut noutajaa.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17654930F

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eli ei kannata käyttää kypärää niin ei kypärä lennä ja häviä.

      • Anonyymi

        Totta niin aivot voivat valua vapaasti kadulle, ei todellakaan kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta niin aivot voivat valua vapaasti kadulle, ei todellakaan kannata.

        Miksi sitten olit kypärästä huolissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olit kypärästä huolissasi.

        Voi sinua raasua, enhän minä siitä ollut huolissani, vaan siitä että taas menetettiin ihmishenki, typeryyden takia, kypärän solki oli auki, ja kypärä lensi päästä ilman että se suojasi yhtään päätä, kallis on typeryyden hinta. Olen nähnyt täällä enemmän kuolemaan johtavia onnettomuuksia vuodessa kun Suomessa näkyy niitä 50 vuodessa, eikä se oli kaunista katsottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua raasua, enhän minä siitä ollut huolissani, vaan siitä että taas menetettiin ihmishenki, typeryyden takia, kypärän solki oli auki, ja kypärä lensi päästä ilman että se suojasi yhtään päätä, kallis on typeryyden hinta. Olen nähnyt täällä enemmän kuolemaan johtavia onnettomuuksia vuodessa kun Suomessa näkyy niitä 50 vuodessa, eikä se oli kaunista katsottavaa.

        Olikohan kallis kypärä ? Menikö rikki ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan kallis kypärä ? Menikö rikki ?

        Ammattikoulussa välitunti, vai ootko lintsaamassa rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua raasua, enhän minä siitä ollut huolissani, vaan siitä että taas menetettiin ihmishenki, typeryyden takia, kypärän solki oli auki, ja kypärä lensi päästä ilman että se suojasi yhtään päätä, kallis on typeryyden hinta. Olen nähnyt täällä enemmän kuolemaan johtavia onnettomuuksia vuodessa kun Suomessa näkyy niitä 50 vuodessa, eikä se oli kaunista katsottavaa.

        Missä sinä niitä näet? Netissä?

        Olen ajanut autolla ja MP:llä Thaimaassa varmuudella kymmeniä kertoja enemmän kuin sinä ja en ole nähnyt vakavia onnettomuuksia kuin pari.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinä niitä näet? Netissä?

        Olen ajanut autolla ja MP:llä Thaimaassa varmuudella kymmeniä kertoja enemmän kuin sinä ja en ole nähnyt vakavia onnettomuuksia kuin pari.

        2010

        Voi tättärää taas.

        Ei tarvitse ajaa kuin etelästä pohjoiseen kerran, niin näkee enemmän kuin sinä.

        Taidat itse olla nettithaimaalainen savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinä niitä näet? Netissä?

        Olen ajanut autolla ja MP:llä Thaimaassa varmuudella kymmeniä kertoja enemmän kuin sinä ja en ole nähnyt vakavia onnettomuuksia kuin pari.

        2010

        Kun elämä yli kymmenen vuotta maassa jossa onnettomuuksien lukumäärä on ennätyksellinen ja on nähnyt vain pari vakavaa onnettomuustapausta, niin se osoittaa että nuo vuodet on tullut oltua enemmältikin kännissä rakälässä.

        Sitten kun lääkitys eri tasolla niin tarinaa kuinka saarilla tapahtuu paljon onnettomuuksia ja bablaa bablaa, on niin kokenut ja nähnyt että voi voi sentään.

        Kahden viikon miljonääri jolla näkökyky niin näkee enemmän kuin tämä vaimonsa suvun maanviljelyn rahoittaja juntti homs-sormineen jotka välillä luikut painonsoittajan näpit fotosoppailuissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinä niitä näet? Netissä?

        Olen ajanut autolla ja MP:llä Thaimaassa varmuudella kymmeniä kertoja enemmän kuin sinä ja en ole nähnyt vakavia onnettomuuksia kuin pari.

        2010

        Niinkö tuota olen ihmetellyt kanssa, kun liikun täällä päivittäin näen myös paljon, sinä et liiku ei ole mahdollista, kolareita näkee kerran viikossa pahoja kerran pari kuukaudessa, tuo grab kuski lähti samalta pieneltä parkkipaikalta minne minä ajoin kävelin kauppaan, pääsin ovelle kuin pamahti, kuski ajoi suoraan lava-auton perään kohtalokkain seurauksin.

        Minä hieman epäilen tuota sinun matkailua täällä, et sinä ole täällä paljon liikkunut, otanpa yhden esimerkin, yöllä ajaminen on hankala, lyön vetoa että harva kuski tietää että autossaan on pitkät valot, kun ajetaan ne päällä tai pois päältä, mutta koskaan ei ole kukaan vastaan tullessa sammuttanut jos on pitkät päällä, lisäksi asiassa on pieni ongelma, kun kaistamerkkeinä on niitä 3M pieniä alumiini kuoriin laitettuja heijastimia, mitäs ongelmia ne pimeässä aiheuttaa.

        Minä olen epäillyt kauan tuota sinun matkaamista täällä, ja taas sain asiaan lisävalaistusta, milloin kannat vastuusi olemalla mies, nyt olet lähinnä neiti pupujussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö tuota olen ihmetellyt kanssa, kun liikun täällä päivittäin näen myös paljon, sinä et liiku ei ole mahdollista, kolareita näkee kerran viikossa pahoja kerran pari kuukaudessa, tuo grab kuski lähti samalta pieneltä parkkipaikalta minne minä ajoin kävelin kauppaan, pääsin ovelle kuin pamahti, kuski ajoi suoraan lava-auton perään kohtalokkain seurauksin.

        Minä hieman epäilen tuota sinun matkailua täällä, et sinä ole täällä paljon liikkunut, otanpa yhden esimerkin, yöllä ajaminen on hankala, lyön vetoa että harva kuski tietää että autossaan on pitkät valot, kun ajetaan ne päällä tai pois päältä, mutta koskaan ei ole kukaan vastaan tullessa sammuttanut jos on pitkät päällä, lisäksi asiassa on pieni ongelma, kun kaistamerkkeinä on niitä 3M pieniä alumiini kuoriin laitettuja heijastimia, mitäs ongelmia ne pimeässä aiheuttaa.

        Minä olen epäillyt kauan tuota sinun matkaamista täällä, ja taas sain asiaan lisävalaistusta, milloin kannat vastuusi olemalla mies, nyt olet lähinnä neiti pupujussi.

        Höplnlöpöä, et sinä liiku missään, eikä siellä vuokrahuoneessa näe muuta kuin netin.

        Itse olet kertonut että kuljet bussilla ja aina toisten kyydillä. Sanoit myös että et korona-aikaan käynyt kolmeen vuoteen juurikaan edes ulkona.

        Minä olen tehnyt lukuisia road trippejä Songkhlasta Chiang raihin sekä prätkällä että autolla ja aina itse ratissa.

        Prätkällä yhteensä Thaimaassa noin 50 t kilometriä ja autolla yli 200 tkm. Busseilla muutama tuhat kilsaa ja junalla saman verran. Skootterilla ehkä kymppitonni.

        Pisin yhtäjaksoinen roadtrippi Thaimaassa oli 5500km, Euroopassa 11 tkm

        Jos saan arvata niin sinun omat kilsat on muutama tuhat koko aikana ja bussissa toinen mokoma.

        Ajelen lahden ja kaupungin välillä nykyisin noin 30km päivässä arkiajoja. Pattayalle pari reissua vuodessa plus Chiangmai.

        Kuljettelen myös lentoasemalle ja takaisin vaimon sukulaisia lähinnä ja myös omaa tytärtä tänä kesänä jonka kanssa heitettiin noin 2000km roadtrippi.

        Ei vaan ole osunut kohdalle isoja onnettomuuksia. Meilläpäin ajellaan nätisti lasten ja eläimienkin vuoksi.

        Katselehan sinä poju nettiä, minä katselen Thaimaata.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höplnlöpöä, et sinä liiku missään, eikä siellä vuokrahuoneessa näe muuta kuin netin.

        Itse olet kertonut että kuljet bussilla ja aina toisten kyydillä. Sanoit myös että et korona-aikaan käynyt kolmeen vuoteen juurikaan edes ulkona.

        Minä olen tehnyt lukuisia road trippejä Songkhlasta Chiang raihin sekä prätkällä että autolla ja aina itse ratissa.

        Prätkällä yhteensä Thaimaassa noin 50 t kilometriä ja autolla yli 200 tkm. Busseilla muutama tuhat kilsaa ja junalla saman verran. Skootterilla ehkä kymppitonni.

        Pisin yhtäjaksoinen roadtrippi Thaimaassa oli 5500km, Euroopassa 11 tkm

        Jos saan arvata niin sinun omat kilsat on muutama tuhat koko aikana ja bussissa toinen mokoma.

        Ajelen lahden ja kaupungin välillä nykyisin noin 30km päivässä arkiajoja. Pattayalle pari reissua vuodessa plus Chiangmai.

        Kuljettelen myös lentoasemalle ja takaisin vaimon sukulaisia lähinnä ja myös omaa tytärtä tänä kesänä jonka kanssa heitettiin noin 2000km roadtrippi.

        Ei vaan ole osunut kohdalle isoja onnettomuuksia. Meilläpäin ajellaan nätisti lasten ja eläimienkin vuoksi.

        Katselehan sinä poju nettiä, minä katselen Thaimaata.

        2010

        Landen ja kaupungin siis ajelen.. ennakoiva vähän kääntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höplnlöpöä, et sinä liiku missään, eikä siellä vuokrahuoneessa näe muuta kuin netin.

        Itse olet kertonut että kuljet bussilla ja aina toisten kyydillä. Sanoit myös että et korona-aikaan käynyt kolmeen vuoteen juurikaan edes ulkona.

        Minä olen tehnyt lukuisia road trippejä Songkhlasta Chiang raihin sekä prätkällä että autolla ja aina itse ratissa.

        Prätkällä yhteensä Thaimaassa noin 50 t kilometriä ja autolla yli 200 tkm. Busseilla muutama tuhat kilsaa ja junalla saman verran. Skootterilla ehkä kymppitonni.

        Pisin yhtäjaksoinen roadtrippi Thaimaassa oli 5500km, Euroopassa 11 tkm

        Jos saan arvata niin sinun omat kilsat on muutama tuhat koko aikana ja bussissa toinen mokoma.

        Ajelen lahden ja kaupungin välillä nykyisin noin 30km päivässä arkiajoja. Pattayalle pari reissua vuodessa plus Chiangmai.

        Kuljettelen myös lentoasemalle ja takaisin vaimon sukulaisia lähinnä ja myös omaa tytärtä tänä kesänä jonka kanssa heitettiin noin 2000km roadtrippi.

        Ei vaan ole osunut kohdalle isoja onnettomuuksia. Meilläpäin ajellaan nätisti lasten ja eläimienkin vuoksi.

        Katselehan sinä poju nettiä, minä katselen Thaimaata.

        2010

        Niinkuin sanoin juttusi on vain juttuja... aläkä taas valehtele, alat toistaa jo kaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoin juttusi on vain juttuja... aläkä taas valehtele, alat toistaa jo kaavaa.

        Ja sitä paitsi minähän tässä näytän katselevan thaimaata, sinä nettiä, jos tarkkoja ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitä paitsi minähän tässä näytän katselevan thaimaata, sinä nettiä, jos tarkkoja ollaan.

        Ja muuten jos tosiaan olisit täällä ollut pidempiä aikoja tietäisit jo tiennumeron perusteella onko sitä syytä välttää, hua hinissä phetkasem road ja sen ohituskulku tiet eivät ole kovinkaan vaarallisia koska niissä on paljon liikennettä joten nopeudet eivät ole kovin suuria, tie 3218 on todella vaarallinen, muutaman vuoden aikana pelkästään tällä tiellä on ainakin viisi ihmistä pääsyt hengestään, kaksi ole niistä itse nähnyt nyt kolmas tänään. Tämä tie vaatii verta, syitä on monia, alkoholi, huonot ajotaidot, yletön itseluottamus... tai yksinkertaisesti kusta päässä.

        Tuolta pystyy katsomaan kaupunkien vaaralliset alueet, tänään thaimaan tieliikenteessä on kuollut 30 ihmistä. loukkaantuneita hieman vajaa 2000 ihmistä...
        http://www.thairsc.com/eng/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muuten jos tosiaan olisit täällä ollut pidempiä aikoja tietäisit jo tiennumeron perusteella onko sitä syytä välttää, hua hinissä phetkasem road ja sen ohituskulku tiet eivät ole kovinkaan vaarallisia koska niissä on paljon liikennettä joten nopeudet eivät ole kovin suuria, tie 3218 on todella vaarallinen, muutaman vuoden aikana pelkästään tällä tiellä on ainakin viisi ihmistä pääsyt hengestään, kaksi ole niistä itse nähnyt nyt kolmas tänään. Tämä tie vaatii verta, syitä on monia, alkoholi, huonot ajotaidot, yletön itseluottamus... tai yksinkertaisesti kusta päässä.

        Tuolta pystyy katsomaan kaupunkien vaaralliset alueet, tänään thaimaan tieliikenteessä on kuollut 30 ihmistä. loukkaantuneita hieman vajaa 2000 ihmistä...
        http://www.thairsc.com/eng/

        Olemalla ei koe mitään eikä näe mitään vieläkään. Ei myöskään tulla tietäjiksi olemalla naimisissa, jota myös olet ehdottanut.

        Liikkumalla kokee ja näkee.
        Minä tiedän tien numerot sieltä missä enimmäkseen liikun, enkä suinkaan liiku kaikkialla Thaimaassa jatkuvasei, voi Ristuksen persposket kanssasi.

        Minä en tee mitään sillä tiedolla missä on onnettomuuksia. En välttele mitään reittiä. GPS kertoo minulle HUDin kautta jos edessä on onnettomuuden vuoksi tie poikki ja ehdottaa automaattisesti uutta reittiä.

        En myöskään mässäile ja voivottele onnettomuusuutisten kanssa enkä etsi niitä netistä.
        Minua ei kiinnosta nuo uutiset. En voi niille mitään enkä aio ryhtyä suremaan tuntemattomia ihmisiä.

        On Thaimaan viranomaisten tehtävä parantaa liikenneturvallisuutta. Farangin urputtamisella ei ole mitään virkaa eikä merkitystä.

        Omalta osaltaan voi vain tehdä parhaansa liikenteessä ja minä olen edelleenkin kymmeniä kertoja kokeneempi kuljettaja kuin sinä. Suomessa sekä Thaimaassa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla ei koe mitään eikä näe mitään vieläkään. Ei myöskään tulla tietäjiksi olemalla naimisissa, jota myös olet ehdottanut.

        Liikkumalla kokee ja näkee.
        Minä tiedän tien numerot sieltä missä enimmäkseen liikun, enkä suinkaan liiku kaikkialla Thaimaassa jatkuvasei, voi Ristuksen persposket kanssasi.

        Minä en tee mitään sillä tiedolla missä on onnettomuuksia. En välttele mitään reittiä. GPS kertoo minulle HUDin kautta jos edessä on onnettomuuden vuoksi tie poikki ja ehdottaa automaattisesti uutta reittiä.

        En myöskään mässäile ja voivottele onnettomuusuutisten kanssa enkä etsi niitä netistä.
        Minua ei kiinnosta nuo uutiset. En voi niille mitään enkä aio ryhtyä suremaan tuntemattomia ihmisiä.

        On Thaimaan viranomaisten tehtävä parantaa liikenneturvallisuutta. Farangin urputtamisella ei ole mitään virkaa eikä merkitystä.

        Omalta osaltaan voi vain tehdä parhaansa liikenteessä ja minä olen edelleenkin kymmeniä kertoja kokeneempi kuljettaja kuin sinä. Suomessa sekä Thaimaassa.

        2010

        Tuosta voidaan olla montaa mieltä kumpi on kokeneempi liikenteessä, voi hyvällä omallatunnolla vakuuttaa että en ole aivan vihreä tuollakaan alueella, tosin minun ei tarvtise tukea tuollakaan tiedolla itsetuntoani, kuten sinun täytyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta voidaan olla montaa mieltä kumpi on kokeneempi liikenteessä, voi hyvällä omallatunnolla vakuuttaa että en ole aivan vihreä tuollakaan alueella, tosin minun ei tarvtise tukea tuollakaan tiedolla itsetuntoani, kuten sinun täytyy...

        tuo sinun tarpeesi olla jokaisessa asiassa parempi kuin muut, kertoo sinusta varsin paljon, eikä se kerrronta ole kovinkaan positiivista, vaan merkki todella heikosta itsetunnosta, mutta tosiaan miestähän sinusta ei saa mitenkään, sori vaan reppana, neiti puskajussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo sinun tarpeesi olla jokaisessa asiassa parempi kuin muut, kertoo sinusta varsin paljon, eikä se kerrronta ole kovinkaan positiivista, vaan merkki todella heikosta itsetunnosta, mutta tosiaan miestähän sinusta ei saa mitenkään, sori vaan reppana, neiti puskajussi.

        Milloinhan nämä sinun pattayaan rakastuneet tajuavat että olet vain idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo sinun tarpeesi olla jokaisessa asiassa parempi kuin muut, kertoo sinusta varsin paljon, eikä se kerrronta ole kovinkaan positiivista, vaan merkki todella heikosta itsetunnosta, mutta tosiaan miestähän sinusta ei saa mitenkään, sori vaan reppana, neiti puskajussi.

        Ne on vaan kylmiä tosiasioita. Minä olen kaikessa parempi kuin sinä. Kaikki muutkin ihmiset ovat kaikessa parempia kuin sinä.

        Sinä olet vähäjärkinen autisti ja narsistinen skitsofreenikko.
        Sano yksi asia jossa olet minua parempi tai menestyneempi? Äläkä sano lakritsan ja spagetin syönti, koska en laske niitä saavutuksiksi.

        Olet varmaankin parempi täyttämään Kelaan anomuksia ja tiedät enemmän mielialalääkkeistä, mutta se johtuu siitä että minä en saa Kelasta mitään enkä koskaan ole hakenut sieltä mitään eikä minulla koskaan ole ollut minkäänlaisia mielialalääkkeitä, jos ei nyt pikku diapamia lasketa joita olen joskus popsinut ennen pitkää lentoa, että saa nukuttua.

        Olen aivan varma että valehtelet lääkäreillekin, kuten valehtelet täälläkin aina ja kaikesta, lentomajuri.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vaan kylmiä tosiasioita. Minä olen kaikessa parempi kuin sinä. Kaikki muutkin ihmiset ovat kaikessa parempia kuin sinä.

        Sinä olet vähäjärkinen autisti ja narsistinen skitsofreenikko.
        Sano yksi asia jossa olet minua parempi tai menestyneempi? Äläkä sano lakritsan ja spagetin syönti, koska en laske niitä saavutuksiksi.

        Olet varmaankin parempi täyttämään Kelaan anomuksia ja tiedät enemmän mielialalääkkeistä, mutta se johtuu siitä että minä en saa Kelasta mitään enkä koskaan ole hakenut sieltä mitään eikä minulla koskaan ole ollut minkäänlaisia mielialalääkkeitä, jos ei nyt pikku diapamia lasketa joita olen joskus popsinut ennen pitkää lentoa, että saa nukuttua.

        Olen aivan varma että valehtelet lääkäreillekin, kuten valehtelet täälläkin aina ja kaikesta, lentomajuri.

        2010

        tulipa taas diagnoosia mutta mieheksi sinusta ei kuitenkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulipa taas diagnoosia mutta mieheksi sinusta ei kuitenkaan ole.

        Vai oikein kelan papereita, niitä on turha täytellä täältä thaimaasta käsin, toista se on pattayan savosta käsin., neiti puskajussi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla ei koe mitään eikä näe mitään vieläkään. Ei myöskään tulla tietäjiksi olemalla naimisissa, jota myös olet ehdottanut.

        Liikkumalla kokee ja näkee.
        Minä tiedän tien numerot sieltä missä enimmäkseen liikun, enkä suinkaan liiku kaikkialla Thaimaassa jatkuvasei, voi Ristuksen persposket kanssasi.

        Minä en tee mitään sillä tiedolla missä on onnettomuuksia. En välttele mitään reittiä. GPS kertoo minulle HUDin kautta jos edessä on onnettomuuden vuoksi tie poikki ja ehdottaa automaattisesti uutta reittiä.

        En myöskään mässäile ja voivottele onnettomuusuutisten kanssa enkä etsi niitä netistä.
        Minua ei kiinnosta nuo uutiset. En voi niille mitään enkä aio ryhtyä suremaan tuntemattomia ihmisiä.

        On Thaimaan viranomaisten tehtävä parantaa liikenneturvallisuutta. Farangin urputtamisella ei ole mitään virkaa eikä merkitystä.

        Omalta osaltaan voi vain tehdä parhaansa liikenteessä ja minä olen edelleenkin kymmeniä kertoja kokeneempi kuljettaja kuin sinä. Suomessa sekä Thaimaassa.

        2010

        Niin, Tytön GBS kertoo missä onnettomuus niin Neiti ei aja sitä kautta, eli ei näe onnettomuutta.

        On hienoa olla kokeneempi, sehän on suomalaisten olemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oikein kelan papereita, niitä on turha täytellä täältä thaimaasta käsin, toista se on pattayan savosta käsin., neiti puskajussi

        Aloituksessa oleva kuva on otettu tältä paikalta. Tuttu paikka. Tämä kuva on vuodelta 2017. Kuva on 500 metrin päässä siitä talosta, missä kiistit olevasi vuokralla.
        Kuva on aivan kotinurkiltasi, tai vaimosi kotinurkilta, koska arvelen sinun olevan Suomessa https://aijaa.com/aqQ0pb ja tuo sinun liittosi on muutenkin hyvin kaukana avioliitosta tai edes parisuhteesta.
        Se oli hoitosuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vaan kylmiä tosiasioita. Minä olen kaikessa parempi kuin sinä. Kaikki muutkin ihmiset ovat kaikessa parempia kuin sinä.

        Sinä olet vähäjärkinen autisti ja narsistinen skitsofreenikko.
        Sano yksi asia jossa olet minua parempi tai menestyneempi? Äläkä sano lakritsan ja spagetin syönti, koska en laske niitä saavutuksiksi.

        Olet varmaankin parempi täyttämään Kelaan anomuksia ja tiedät enemmän mielialalääkkeistä, mutta se johtuu siitä että minä en saa Kelasta mitään enkä koskaan ole hakenut sieltä mitään eikä minulla koskaan ole ollut minkäänlaisia mielialalääkkeitä, jos ei nyt pikku diapamia lasketa joita olen joskus popsinut ennen pitkää lentoa, että saa nukuttua.

        Olen aivan varma että valehtelet lääkäreillekin, kuten valehtelet täälläkin aina ja kaikesta, lentomajuri.

        2010

        Minä olen kaikessa parempi kuin sinä.

        Minä olen varmuudella komeampi 👦,
        vahvempi 🏋🏋,
        nopeampi 🏃,
        varakkaampi 💰💲,
        sosiaalisempi ⚰⚰,
        fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
        seurallisempi 🍻,
        mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
        sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
        minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸
        minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
        fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
        paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja
        ennen kaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

        Sanon vaan että sinulla 2010 ei ole thaimaalaista vaimoa, eikä ole koskaan ollutkaan, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole thaimaalaisia omia lapsia, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaista kotia puutarhoineen ja uima-altaineen, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaisia kulkuneuvoja, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaisia liiketoimia suomessa eikä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole edes majaa puussa thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole myöskään kaunista nelihenkistä perhettä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi.

        MINÄÄÄÄÄÄÄäääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa oleva kuva on otettu tältä paikalta. Tuttu paikka. Tämä kuva on vuodelta 2017. Kuva on 500 metrin päässä siitä talosta, missä kiistit olevasi vuokralla.
        Kuva on aivan kotinurkiltasi, tai vaimosi kotinurkilta, koska arvelen sinun olevan Suomessa https://aijaa.com/aqQ0pb ja tuo sinun liittosi on muutenkin hyvin kaukana avioliitosta tai edes parisuhteesta.
        Se oli hoitosuhde.

        katsos poikaa olet sentään osannut etsiä oikean tien, mutta paikka heittää aika monta kilsaa, sorry vaan poika, todellisuudessa paikka on 3218 ja Soi punsuk:in risteyksestä, jossa eilen oli kuolemaan johtava kolari, josta otin valokuvan, kuva ei siis ole vuodelta 2017 kuten väität, vaan eiliseltä päivältä.

        Kolaripaikan tien toisella puolella on seiska, ja itse maleksin vieressä olevan sunstoren edustalla, kun onnettomuus sattui siitä kuva on peräisin.

        Ikävä yksityiskohta on se että kyseinen onnettomuuden uhri, oli myös mopo parkissa tuossa sunstoren edustella kuten minunkin mopo, hän lähti liikkeelle ensin kaupunkiin päin ja teki 180 suunnanvaihdon ja ajoi suoraan risteyksen jälkeen kuvassa näkyvän auton oikealle puolelle peräpäähän, lanssit tuli muutamassa minuutissa, uhrilta oli käsi ja jalka avomurtumat, leuka hajalla sekä takaraivossa iso murtuma, josta osa aivoista valui tielle, älä koskaan aja täällä ilman kypärää tai varmista että kypärä on kunnolla kiinni, tai kutsut noutajaa.

        Tuo kuva minkä olet netistä varastanut sijaitsee varsin paljon eripaikassa, se on artist village hua hinin edustalta, ja paikka missä aikaisemmin asuin on monta kilsaa sisämaahan päin arviolta 6-8 kilsaa missä nyt asun on muutama kilsa rantaan päin.

        By NumBall HHN 62v.
        ps. saat muuten 7/20 kun olit sentään osunut oikealle tielle, tosin valehtelit että tiedät paikan muuten olisit saanut enemmän, ilman tuota valehtelua.

        Mitä jos kuitenkin jätät kertomatta tuosta hoitajasuhteesta, olemme kuitenkin olleet aviossa 22 vuotta kohta tulee 23 vuotta, luulen että sinulla ei ole resursseja yhtä pitkään suhteeseen, muuta kuin laitoksesi hoitohenkilökunnan kanssa, tosin he saavat sentään palkkaa siitä että vaihtavat vaippasi.
        same.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katsos poikaa olet sentään osannut etsiä oikean tien, mutta paikka heittää aika monta kilsaa, sorry vaan poika, todellisuudessa paikka on 3218 ja Soi punsuk:in risteyksestä, jossa eilen oli kuolemaan johtava kolari, josta otin valokuvan, kuva ei siis ole vuodelta 2017 kuten väität, vaan eiliseltä päivältä.

        Kolaripaikan tien toisella puolella on seiska, ja itse maleksin vieressä olevan sunstoren edustalla, kun onnettomuus sattui siitä kuva on peräisin.

        Ikävä yksityiskohta on se että kyseinen onnettomuuden uhri, oli myös mopo parkissa tuossa sunstoren edustella kuten minunkin mopo, hän lähti liikkeelle ensin kaupunkiin päin ja teki 180 suunnanvaihdon ja ajoi suoraan risteyksen jälkeen kuvassa näkyvän auton oikealle puolelle peräpäähän, lanssit tuli muutamassa minuutissa, uhrilta oli käsi ja jalka avomurtumat, leuka hajalla sekä takaraivossa iso murtuma, josta osa aivoista valui tielle, älä koskaan aja täällä ilman kypärää tai varmista että kypärä on kunnolla kiinni, tai kutsut noutajaa.

        Tuo kuva minkä olet netistä varastanut sijaitsee varsin paljon eripaikassa, se on artist village hua hinin edustalta, ja paikka missä aikaisemmin asuin on monta kilsaa sisämaahan päin arviolta 6-8 kilsaa missä nyt asun on muutama kilsa rantaan päin.

        By NumBall HHN 62v.
        ps. saat muuten 7/20 kun olit sentään osunut oikealle tielle, tosin valehtelit että tiedät paikan muuten olisit saanut enemmän, ilman tuota valehtelua.

        Mitä jos kuitenkin jätät kertomatta tuosta hoitajasuhteesta, olemme kuitenkin olleet aviossa 22 vuotta kohta tulee 23 vuotta, luulen että sinulla ei ole resursseja yhtä pitkään suhteeseen, muuta kuin laitoksesi hoitohenkilökunnan kanssa, tosin he saavat sentään palkkaa siitä että vaihtavat vaippasi.
        same.

        Tuossa on ilmakuva vielä onnettomuus paikasta, huomaa että tarkoitan punaista aluetta, sininen alue jonka olen värjännyt on palstalla mainitsemani hua hinin paras ravintola, Khun Toy Restaurant, https://restaurantguru.com/Khun-Toy-Restaurant-Hua-Hin jos olet täällä päin ruoka on uskomatonta, ja edullista... keskihinta tuossa 3 euron vaiheilla. https://aijaa.com/Srn5Vc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katsos poikaa olet sentään osannut etsiä oikean tien, mutta paikka heittää aika monta kilsaa, sorry vaan poika, todellisuudessa paikka on 3218 ja Soi punsuk:in risteyksestä, jossa eilen oli kuolemaan johtava kolari, josta otin valokuvan, kuva ei siis ole vuodelta 2017 kuten väität, vaan eiliseltä päivältä.

        Kolaripaikan tien toisella puolella on seiska, ja itse maleksin vieressä olevan sunstoren edustalla, kun onnettomuus sattui siitä kuva on peräisin.

        Ikävä yksityiskohta on se että kyseinen onnettomuuden uhri, oli myös mopo parkissa tuossa sunstoren edustella kuten minunkin mopo, hän lähti liikkeelle ensin kaupunkiin päin ja teki 180 suunnanvaihdon ja ajoi suoraan risteyksen jälkeen kuvassa näkyvän auton oikealle puolelle peräpäähän, lanssit tuli muutamassa minuutissa, uhrilta oli käsi ja jalka avomurtumat, leuka hajalla sekä takaraivossa iso murtuma, josta osa aivoista valui tielle, älä koskaan aja täällä ilman kypärää tai varmista että kypärä on kunnolla kiinni, tai kutsut noutajaa.

        Tuo kuva minkä olet netistä varastanut sijaitsee varsin paljon eripaikassa, se on artist village hua hinin edustalta, ja paikka missä aikaisemmin asuin on monta kilsaa sisämaahan päin arviolta 6-8 kilsaa missä nyt asun on muutama kilsa rantaan päin.

        By NumBall HHN 62v.
        ps. saat muuten 7/20 kun olit sentään osunut oikealle tielle, tosin valehtelit että tiedät paikan muuten olisit saanut enemmän, ilman tuota valehtelua.

        Mitä jos kuitenkin jätät kertomatta tuosta hoitajasuhteesta, olemme kuitenkin olleet aviossa 22 vuotta kohta tulee 23 vuotta, luulen että sinulla ei ole resursseja yhtä pitkään suhteeseen, muuta kuin laitoksesi hoitohenkilökunnan kanssa, tosin he saavat sentään palkkaa siitä että vaihtavat vaippasi.
        same.

        Sanoisinko .... no sanon.
        Ovat sitten vuosien saatossa siirtäneet voimalinjat, purkaneet rakennukset ja kasvattaneet pientä puustoa lammen päälle ... joo on tuttu paikka ... tuut tuut ja piipaa.

        $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on ilmakuva vielä onnettomuus paikasta, huomaa että tarkoitan punaista aluetta, sininen alue jonka olen värjännyt on palstalla mainitsemani hua hinin paras ravintola, Khun Toy Restaurant, https://restaurantguru.com/Khun-Toy-Restaurant-Hua-Hin jos olet täällä päin ruoka on uskomatonta, ja edullista... keskihinta tuossa 3 euron vaiheilla. https://aijaa.com/Srn5Vc

        No mutta siinähän on myös triptrappi-miehelle Janne Eskolan kommentti "Rekkamiesravintolasta".

        $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katsos poikaa olet sentään osannut etsiä oikean tien, mutta paikka heittää aika monta kilsaa, sorry vaan poika, todellisuudessa paikka on 3218 ja Soi punsuk:in risteyksestä, jossa eilen oli kuolemaan johtava kolari, josta otin valokuvan, kuva ei siis ole vuodelta 2017 kuten väität, vaan eiliseltä päivältä.

        Kolaripaikan tien toisella puolella on seiska, ja itse maleksin vieressä olevan sunstoren edustalla, kun onnettomuus sattui siitä kuva on peräisin.

        Ikävä yksityiskohta on se että kyseinen onnettomuuden uhri, oli myös mopo parkissa tuossa sunstoren edustella kuten minunkin mopo, hän lähti liikkeelle ensin kaupunkiin päin ja teki 180 suunnanvaihdon ja ajoi suoraan risteyksen jälkeen kuvassa näkyvän auton oikealle puolelle peräpäähän, lanssit tuli muutamassa minuutissa, uhrilta oli käsi ja jalka avomurtumat, leuka hajalla sekä takaraivossa iso murtuma, josta osa aivoista valui tielle, älä koskaan aja täällä ilman kypärää tai varmista että kypärä on kunnolla kiinni, tai kutsut noutajaa.

        Tuo kuva minkä olet netistä varastanut sijaitsee varsin paljon eripaikassa, se on artist village hua hinin edustalta, ja paikka missä aikaisemmin asuin on monta kilsaa sisämaahan päin arviolta 6-8 kilsaa missä nyt asun on muutama kilsa rantaan päin.

        By NumBall HHN 62v.
        ps. saat muuten 7/20 kun olit sentään osunut oikealle tielle, tosin valehtelit että tiedät paikan muuten olisit saanut enemmän, ilman tuota valehtelua.

        Mitä jos kuitenkin jätät kertomatta tuosta hoitajasuhteesta, olemme kuitenkin olleet aviossa 22 vuotta kohta tulee 23 vuotta, luulen että sinulla ei ole resursseja yhtä pitkään suhteeseen, muuta kuin laitoksesi hoitohenkilökunnan kanssa, tosin he saavat sentään palkkaa siitä että vaihtavat vaippasi.
        same.

        En sanonut että sinun kuva on vuodelta 2017 mutta minun kuva on. Se on täsmälleen sama paikka. Katsopas kuvia rinnakkain, kaikki täsmää koroketta ja valaisimia myöten, vain sähkötolppia on muuteltu 5 vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut että sinun kuva on vuodelta 2017 mutta minun kuva on. Se on täsmälleen sama paikka. Katsopas kuvia rinnakkain, kaikki täsmää koroketta ja valaisimia myöten, vain sähkötolppia on muuteltu 5 vuoden aikana.

        Kuva ei ole samasta paikasta, se on sieltä mistä sen sanoin olevan, tie on oikea mutta paikka väärä, se on 3218 ja Soi punsuk:in risteyksestä olin sun storen edustalla kun onnettomuus sattui, kuvassasi jopa näkyy talo joka on ollut helppo paikantaa.
        By NumBall HHN 62v.
        Ylin kuva on oikea paikka alakuva sinun kertoma paikka, etäisyys paikkojen välissä on kilometrejä. https://aijaa.com/bUsOkc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut että sinun kuva on vuodelta 2017 mutta minun kuva on. Se on täsmälleen sama paikka. Katsopas kuvia rinnakkain, kaikki täsmää koroketta ja valaisimia myöten, vain sähkötolppia on muuteltu 5 vuoden aikana.

        Onko voimasähkölinjakin siirretty?

        Miksi muuten olet vuonna 2017 ottanut kyseisen valokuvan, oletko risteysvalokuvaaja?

        Risteyksestä muuten lähtee myös yksi sivutie.

        Onko sulla ihan kaikki kotona muuten?

        Mitä olet ajatellut ajatella nyt vaihteen vuoksi viikonloppunasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko voimasähkölinjakin siirretty?

        Miksi muuten olet vuonna 2017 ottanut kyseisen valokuvan, oletko risteysvalokuvaaja?

        Risteyksestä muuten lähtee myös yksi sivutie.

        Onko sulla ihan kaikki kotona muuten?

        Mitä olet ajatellut ajatella nyt vaihteen vuoksi viikonloppunasi?

        Eikän tämän tollon kuva alueella edes ole risteyttä tuo kuva on van uturn kääntöpaikka jota tuolla tiellä on kymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikän tämän tollon kuva alueella edes ole risteyttä tuo kuva on van uturn kääntöpaikka jota tuolla tiellä on kymmeniä.

        Otapas Pasanen päikkärit. Jää viinaa illaksikin. Suomessa sinä olet ja kopsailet exäsi kuvia.


    • Anonyymi

      Suomessa näitä kuljetuksia hoitaa puhekyvyttömät savunaamat jotka kurvaa talojen oville vanhoilla romuautoillaan niittäen edustalla olevat pulkat ja lumikolat.
      Keskari heilahtaa reippaasti ja puolet pakoputkesta putkoaa portin pieleen ja ei muuta kuin seuraavaan kohteeseen. Sillä liksalla jonka he freelancer yrittäjinä saavat, ei tee mitään. Woltin kuskit 15e tunti plus alvi. Itse maksavat kulkuneuvonsa ja polttoaineensa. Vertailun vuoksi PK-seudulla rakennusmies laskuttaa 50e tunti nollaverolla (käänteinen alv)
      15 eurosta autokulujen ja verojen jälkeen jää noin 7e kouraan tunnille, 56e päivä, 21 työpäivää kuukaudessa 1176 euroa kuukaudessa, stadissa kaksion vuokran verran siis. Milläs rahalla he sitten oikein syö ja elää?

      • Anonyymi

        Puhekyvyttömät savunaamat syö kirjoitustaitoisen juntin rahoilla.


    • Anonyymi

      grab kuski... eli rapu kuski, eräänlainen rapumopolähetti siis?

      • Anonyymi

        Rapu ei ole edes Savossa grab ;-)


    • Anonyymi

      hesassa punainen tyylikäs auto tööttää edellä ajavalle
      autossa soi arabian biitti
      mustapäinen istuu autossa
      ajaa edellistä ihan puskurissa

      näin luodaan etelämaiden huoletonta ilmapiiriä pohjoisiin leveysasteisiin
      että pelkää ylittää katua seepran kohdalla

      • Anonyymi

        Uskalsit sentään kirjoittaa mietteesi PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      280
      3143
    2. 202
      2888
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2474
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      222
      1944
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1221
    Aihe