Hollolan kunnantoimisto aina vaan suljettuna ja puhelutkin otetaan jopa vastaan 9-15 välisinä aikoina, ettehän vaan rasitu siellä etätöissä?
On ollut hienoa nähdä miten hollolan kunnan rakennusvirasto ym. Toimii :)) kun tässä 8kk:tta nyt selvitetty mitättömän pientä asiaa. Rakennustarkastajien ja ympäristöpuolen kanssa tähän mennessä on saatu tehtyä yksi käynti kohteessa, siihen meni n.7kk:tta ja lukematon määrä puheluita luvattuja käyntejä n.20kpl:tta tänä aikana, sähköposteja 10kpl joihin ei yhtään vastausta koko aikana.
On kyllä niin onnetonta touhua ettei vaan voi edes käsittää mitä siellä touhutaan teoista päätellen ei yhtään mitään, paikan päällä ei voi käydä ja puhelinsoitoilla ei tapahdu mitään kun on kuulemma niin kiirettä :)) jos 7-8 kuukauden aikana luvataan käydä salpakankaalla aina kun soittaa ja sitten ei käydä, niin on se outoa ettei kellään ole mitään asiaa kuntakeskukseen tuollaisella aikavälillä?
Kaikki niin kehuvat hollolan toimintaa ym. Mutta kyllä omat kokemukset on niin alhaista tasoa kuin vaan voi olla ja kun asiasta jutellut muualla asuvien kanssa niin muissa kunnissa kyllä asioita edes yritetään hoitaa toisin kuin täällä.
Itse ainakaan en hollolaa suosittele asuinpaikaksi jos joku kysyy jo tälläisten perusasioiden takia, terveyskeskus ja sen lääkärit sitten ovat myös ihan omaa luokkaansa.. niistä saatu kokemusta viimeisen vuoden ajalta ja voi kertoa että ei laiskempia ja välinpitämättömämpiä lääkäreitä ole missään.
Hollola kunta
Anonyymi-ap
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176549693
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895