Nyt kun eksät saa

Anonyymi-ap

reippaasti lisää rahaa jouluna, niin voisi hyvin ruokkia koko katraansa ja miehen uuden rakkaankin luonaan. Olisin valmis sopimaan joulun ajaksi sovun tähän riitaan johon itse en edes ole syyllinen, että voisimme syödä hyvän jouluaterian miehen eksän luona ja sitten joulun jälkeen palata omiin lokeroihimme, eikä tarvis olla missään tekemisissä.
Itse voisin olla, mutta miehen eksä on jääräpäinen ja hankala.

Joten kutsukaa eksät uusi miehen rakas luoksenne, syömään ja juhlimaan ja pienellä paketilla muistakaa häntä, joka on kuitenkin lastenne uusi äiti, hän on tehnyt paljon kakaroittenne hyväksi ilman palkkaa, jotkut jopa jääneet pois töistä kun ei jaksa töihin mennä, mies joutuu elättämään silloin, nyt olisi teillä näytön paikka ja näytätte että osaatte olla onnellinen miehen puolesa uuden naisen ja äidin löydyttyä. . Saatte paljon rahaa joihin uusi äiti ei ole oikeutettu. Harmillista. Siihen kyllä pystytte uskon sen, meillä ei ole osaa eikä arpaa jos mieli on musta, mutta jouluna voisitte ruuat tarjota, se olisi heino ele. Odotamme innolla, osaatteko käyttäytyä.

T uusi äiti margareetha

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä just ja just kestäisin miehen eksää, ehkä sen ruokailun hetken, mtta sitten saa. Se olis yvä aia et niillä satasilla voisi rajoo ruokaa miehen perheelle. Naurettais vaan kun pösilö voi eukko olla.

• Anonyymi

Lapsella on vain 1 äiti ja 1 isä.Ei uusia äitejä, ei äiti tai isä puolia.Lapsi ei eroa vaan vanhemmat. Joten älä sössötä. Mitään ex kumppaneita ja uusia suhteita ei lasten silmille tuoda. Eikä suvun.Kuka jaksaa tutustuaa 3kk välein uusin kumppaneihin suvussa tai edes lapset?

• Anonyymi

Äläs nyt peru sanojasi uusi äiti Margareetha, entinen Lisbeth., tai Lissu.🤣🤣

• Anonyymi

𝐭𝐨𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐭𝐞𝐭𝐭𝐚𝐯𝐚 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐮𝐮 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐨𝐬 𝐭𝐨𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐞𝐢 𝐡𝐚𝐥𝐮𝐚 𝐭𝐚𝐢 𝐤𝐲𝐤𝐞𝐧𝐞

• Anonyymi

Tolla Margareethalla ei ole lapsia ensinkään, kunhan hönössä hölisee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe