Muka suomen ateena?
Hah, kenen mielestä?
Heti kun kesällä kävelee rautatieasemalta sokoksen kulmalle näkee lauman alkoholisteja ja sekakäyttäjiä.
Mitä kauemmas keskustasta menee, sitä sekopäisempää porukka on.
Ei tuo ole hyvä paikka asua.
Väkivaltaa, huumeita, alkoholia.
Onnettomia ihmisiä ja tyhjiä
sieluja. Sisäänpäin lämpiäviä ihmisiä.
Juu, ei!
Jyväskylä on ahdistava paikka
31
121
Vastaukset
- Anonyymi
Tyypillisiä keskisuomalaisia. Itseään täynnä ja omahyväisiä. Sisäänlämpäivää porukkaa. Ja Jyväskylä, ankea paikkakunta.
- Anonyymi
Meitä on monenlaisia kuin muuallakin.
- Anonyymi
Jyväskylä ei ole Ateena nähnytkään.
- Anonyymi
Kankitien spuge avautui
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa muuta pois jos ei miellytä
- Anonyymi
Näin kertoo itse holisti narkkari
- Anonyymi
Tulkaa vsskskodkelle! Vaikka ne otetaan täällä alkoholia nutta sivistyneesti ja meillä in divistyneet jutut.
- Anonyymi
Ja hyvä ilmaisutaito ? Monta joit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvä ilmaisutaito ? Monta joit ?
Osui ja upposi kjäh kjäh 😆😅
- Anonyymi
Käy ensin Lahdessa ja Oulussa ja vertaa sitten. Keskustan alueen meno vielä maltillista niihin verrattuna. Oulussa myös Sipilän vieraita paljon enemmän.
- Anonyymi
Ateenahan on tunnettu alkoholin käytöstä, joten mikä ettei
- Anonyymi
Kyllä holisti tietää
- Anonyymi
Osittain olet oikeassa.näitä Suomi jaskoja riittää.mutta rakastan omaa kaupunkiani silti ,koska näitä jaskoja on kaikkialla kuitenkin
- Anonyymi
Kantasuomalaiset kokevat itsensä syrjäytetyksi, jotkut eivät kestä sitä, se johtaa alkoholin lisääntyneeseen käyttöön.
- Anonyymi
Vaajakoski on suonen on venetsia. Tänään täällä meillä jengillä åikkujkulu ostetgujn kinkkuakkn ja torttuja. Korkkasinne yli kaksi viikkoa käyneen savvin ja nyt riittää juomaa poijjasttt!
- Anonyymi
Naiset tulkaa tänne vasjakoskekke. Me tarjotaan täruokas ja juomat. Kaikki käy 18-90bvuotijaat.
Saa jäädä yöksikin lattialle teemme nukkumaoaiksn.- Anonyymi
Siis vajakkikoski
- Anonyymi
JOO.aloittja oikeassa, sanoinkuvaamaton ahdistus iskee kun tulet reissusta takaisin tänne-joka lähiössä kiusaajia ja juoruakkoja ja ukkoja.
- Anonyymi
Vittutule tänne meidän jengiin meillä on mukavaa. Tänne vasjakoskekke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittutule tänne meidän jengiin meillä on mukavaa. Tänne vasjakoskekke.
Mikä oli varsinainen asiasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli varsinainen asiasi?
Nou life nou wife
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nou life nou wife
Otamme osaa!
- Anonyymi
Noh, ns hörhöissäkin eriäväisyyttä kuten suht normi väessäkin-selkäänpuukottajia kaksinaamaisia ,ja kivoja tyyppejä. Jokaisessa lähiössämme elää kivoja ja ei -kivoja oltakoon raittiita tai juoppoja ,ihan sama.
- Anonyymi
Mitä halusit kertoa tuolla kirjoituksellasi?
- Anonyymi
Tietääkseni mitä etelämpään mennään, sen sekavampaa on meininki. Onneksi meillä on vapaus valita asuinpaikkamme. Ei minulla ainakaan täällä mitään hätää ole. Ihan ok paikka.
- Anonyymi
Minä en voi valita asuinpaikkaani. Joudun asumaan äidin kamarissa, äiti ei laske pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en voi valita asuinpaikkaani. Joudun asumaan äidin kamarissa, äiti ei laske pois.
Laske sinä sisään, niin äitisi on tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laske sinä sisään, niin äitisi on tyytyväinen.
Joka kerta teen niin.
- Anonyymi
Jyväskylä on Suomen Angola
- Anonyymi
Ketjun avaajalle pieni vihje, Suomen jokaisessa kaupungeissa notkuu narkit ja alkoholistit keskustan tuntumassa, joten jkl ei ole poikkeus, muuta maalle ketjunavaaja.
Nää jkl narkit/alkkikset ei häiritse tuntemattomia vaan ne nahistelee keskenään. Itsessä on syytä jos turpaasi saat, niin on myös sama juttu muissakin kaupungeissa.
Jotenkin tuollainen yleistäminen kertoo vaan sinun fiksuudesta tai sen puutteesta siis. - Anonyymi
Kyllä huumeporukka on uhannut minua lyödä turpaan. En ole muuta kuin sanonut yhdelle huumeveikolle, että hän täysin pelle ja kun hän ei siihen pystynyt vastaamaan mitään, lisäsin vielä, että on mies paskahousu. Nyt tämä mies on kertonut kavereilleen tästä ja nyt on aika iso porukka uhkailemassa minua monin tavoin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989