Etkai sää vaan puhu minusta

Anonyymi-ap

sun tuttujen ja kaverien kans?

92

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulitko?

      • Anonyymi

        Siitä puhe mistä puute.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17655467J

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En tietenkään uskaltaisi. Älä pelkää, en aio nolata sua.

    • Anonyymi

      En puhu. Miksi puhuisin kun ei tunneta? Et ole osa elämääni mies niin et myöskään puheenaiheena. Puhutko sinä minusta viime vuonna?

    • Anonyymi

      Oot mun salaisuus niin kuin minä sinun.

      • Anonyymi

        huh.. No hyvä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huh.. No hyvä :)

        Mutta kannattaa antaa välikkä itseltäkin jotain


    • Anonyymi

      Saanut säilytettyä salaisuuden tällä kertaa

    • Anonyymi

      En tietenkään.

      Kyllä ne meidän välillä tapahtuneet asiat ovat ainoastaan meidän tiedossa, ei kenellekään muulle. Luotan siihen ja sinä voit myös luottaa.

    • Anonyymi

      Puhun paljon, mutta en kaikesta. Salaisuus on turvassa :)

    • Anonyymi

      Parhaalle ystävälle oon kyllä joutunut kertoon sydänsuruistani. 😔

      • Anonyymi

        No mitä se sano, tai kehotti sua tekemään?


      • Anonyymi

        Hei anteeksi käyn hitaalla! Sydänsuruja??? Etkai sinä sure mun takia? Et saa surra... Oisko se niin ylitsepääsemättömän vaikeaa lähestyä esim. viestillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei anteeksi käyn hitaalla! Sydänsuruja??? Etkai sinä sure mun takia? Et saa surra... Oisko se niin ylitsepääsemättömän vaikeaa lähestyä esim. viestillä?

        Ei sun tietenkään vaan jonkun kenet tänne satuin kuvittelemaan.


      • Anonyymi

        Voi ei, minullakin on sydän syrjällään kun ajattelen sinua m-nainen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, minullakin on sydän syrjällään kun ajattelen sinua m-nainen 😘

        Miksi sitten tämä hiljaisuus suunnaltasi? 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se sano, tai kehotti sua tekemään?

        Terapiaan kehotti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei anteeksi käyn hitaalla! Sydänsuruja??? Etkai sinä sure mun takia? Et saa surra... Oisko se niin ylitsepääsemättömän vaikeaa lähestyä esim. viestillä?

        Et ole hän! Meillä on yhteys.


    • Anonyymi

      En tietenkään.

    • Anonyymi

      Jotain sanoin kerran.

    • Anonyymi

      Kaikki mitä sinusta puhutaan kaverien ja niiden kaverien kesken, jää vain meidän väliseksi.

      • Anonyymi

        Niin tietenki eihän se mulle kuulu...


    • Anonyymi

      Eihän me puhuta edes keskenään, mikä on harmi. Ei ole tapana puhua irl toisista ihmisistä, ellei ole perhettä tai sukua.

    • Anonyymi

      Olisi kyllä iso pettymys, jos kuulisin sivusta sinusta ja minusta ja meidän välisistä asioista.

      Itselleni ei tule niin huonoa tilannetta, että kertoisin meidän välillä tapahtuneista asioista jollekin ulkopuolisille.

      • Anonyymi

        Ainoastaan luottoystävälle voi sanoa jotain 🤔 ei kuitenkaan kellekään yhteisössä olevalle lähes tuntemattomalle.
        Ihmiset joilla salassapitovelvollisuus asia erikseen.

        Oletko miettinyt itse että jotkut päättelee ja keksii asioita itsekin päässään. 🤔😂

        Se että joku on keksinyt "meidät".johtuu ihan siitä että meitä nähdään yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan luottoystävälle voi sanoa jotain 🤔 ei kuitenkaan kellekään yhteisössä olevalle lähes tuntemattomalle.
        Ihmiset joilla salassapitovelvollisuus asia erikseen.

        Oletko miettinyt itse että jotkut päättelee ja keksii asioita itsekin päässään. 🤔😂

        Se että joku on keksinyt "meidät".johtuu ihan siitä että meitä nähdään yhdessä.

        En siis silti sanoisi edes salassapitovelvollisuus -ihmisille. Minulla on kaikille ja sinullekin täysin tuntematon paras ystävä. Jollekin on saatava kertoa omista suruistaan. Sinä itse olet aloittaja kykenemätön puhumaan ainakaan yhtään mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan luottoystävälle voi sanoa jotain 🤔 ei kuitenkaan kellekään yhteisössä olevalle lähes tuntemattomalle.
        Ihmiset joilla salassapitovelvollisuus asia erikseen.

        Oletko miettinyt itse että jotkut päättelee ja keksii asioita itsekin päässään. 🤔😂

        Se että joku on keksinyt "meidät".johtuu ihan siitä että meitä nähdään yhdessä.

        Ehkä joudun terapiassa kertomaan kaiken. Alan olla nimittäin sekoamassa!!


      • Anonyymi

        Juu, ei varmaan varatulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan luottoystävälle voi sanoa jotain 🤔 ei kuitenkaan kellekään yhteisössä olevalle lähes tuntemattomalle.
        Ihmiset joilla salassapitovelvollisuus asia erikseen.

        Oletko miettinyt itse että jotkut päättelee ja keksii asioita itsekin päässään. 🤔😂

        Se että joku on keksinyt "meidät".johtuu ihan siitä että meitä nähdään yhdessä.

        Minusta ei voi edes luottoystävälle kertoa sellaisia asioita, joita ei ole tarkoitettu muiden tietoon.

        Vaikka hän, n ehkä jossain vaiheessa on ajatellut, että voisin kertoa hänestä ja minusta jollekin ulkopuoliselle meidän henkilökohtaisia asioita, niin koskaan ei kuitenkaan sellainen tule tapahtumaan. Toivottavasti hänkin toimii samalla tavalla.

        Hänestä en tule koskaan julkaisemaan ja kertomaan mitään sellaista asiaa, joka voisi edes vähänkään loukata häntä.

        Meillä kaikilla on menneisyytemme niin hyvissä kuin huonoissakin asioissa.

        Se, että esim. joku näkisi meidät yhdessä, niin sittenhän se vaan tapahtuu niin.


    • Anonyymi

      Olen puhunut.

      • Anonyymi

        No puhu perkele


    • Anonyymi

      En puhu hoidoistani. Mutt pidän huolen, ett kukaan toinen ei kiinnostu niistä. T. Tn.

      • Anonyymi

        ett tyyppi on kiusaaja, T siis!!


    • Anonyymi

      Siis emmä tienny ettei susta saa puhua!

      • Anonyymi

        saa puhua emmää sillä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saa puhua emmää sillä :)

        No en todellakaa oo puhunu. En käyttäydy niin rumasti.


    • Anonyymi

      En puhu naisesta muille, koska hän ei ole vielä minun. Toivoisin, että jonakin päivänä näin olisi. Moi!

      • Anonyymi

        Älä länkytä, pöljä !!!
        👬


    • Anonyymi

      Varoitellut yhdestä tapauksesta ja stalkkeroinnistaan, isä oli jo valmis ottamaan eräät "astalot" naftaliinista. Oikeasta kaivatusta taas pelkkää hyvää.

    • Anonyymi

      Joskus on puhuttu kyllä.

    • Anonyymi

      Hankala kun en tiedä kuka olet. Anonyymistako puhuisin? Sukupuolettomasta oliosta?

    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      Puhutko sinä?

      • Anonyymi

        Joku ainakin puhuu 😂🖕🦊


      • Anonyymi

        Kukaan ei tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ainakin puhuu 😂🖕🦊

        Ei puhu 🤔 kuvittelet vaan.


    • Anonyymi

      Se on toisille ihmeen outo käsite toi luottamus. Kahdenväliset asiat on kahdenvälisiä. Jollei toisin sovita.

      • Anonyymi

        Hulluna pitäisivät

        Seko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluna pitäisivät

        Seko

        Totta turiset. Paree olla hiljaa.


      • Anonyymi

        Joo ex on hyvä ystävä oli jo suhteen aikana ei heillä mitään ollut mutta arveluttavaa ystävyyttä eikä yhteisiä edes lapsia jolloin olisin ymmärtänyt mutta mennyttä nyt sinkkuna parempi!


      • Anonyymi

        Joopa joo. 😅


    • Anonyymi

      Seuraavan kerran kun puhun, kerrom kaiken tästä.

    • Anonyymi

      Jos oikeasti puhut mun selän takana vielä lisää niin kerron susta huonossa valossa. Ei pitäisi alentua, mutta itse alennuit jo.

      • Anonyymi

        Viesti on itse aloittajalle. Luottamus menetettuy. Sori.


    • Anonyymi

      En.. Mutta sinä olet? On meinaan joiltain kuittia asiasta tullut.. niinkö halpa sinulle olin. 😔

      • Anonyymi

        Kerro suunnilleen missä, miten ja milloin tuli?


    • Anonyymi

      Seiskan toimittajan kanssa puhuin, kiinnostaisko niistä tehdä sinun asioista juttu.

      • Anonyymi

        Ihanaa


    • Anonyymi

      Paikallislehteen, Faceen, Instaan, Tiktokiin jaoin kaiken meidän väliltä, myös Messengeristä kaikki julki, kuvat kaikkien nähtävillä foorumeilla...
      Kannattiko pettää?
      Olen pettäjien metsästäjä, paljastaja!

    • Anonyymi

      Meidän välillä on jotain hyvin ainutlaatuista, kaunista ja tärkeää, pidän sen kaiken itselläni.

      • Anonyymi

        ❤️ Ajattelen ja teen samoin ☺️


    • Olen kertonut hänestä, kaikille lähimmille ystävilleni.

      • Anonyymi

        Sinä olet kertonut puolelle Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kertonut puolelle Suomea.

        ='-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kertonut puolelle Suomea.

        Se taisi ollakin taas iso virhe. Niin kuin ne kaksi muutakin asiaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se taisi ollakin taas iso virhe. Niin kuin ne kaksi muutakin asiaa.

        Mitkä asiat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä asiat?

        Tunteistani kertominen ja viestin laitto muutaman kk päästä siitä. Mistään niistä ei hyvää seurannut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tunteistani kertominen ja viestin laitto muutaman kk päästä siitä. Mistään niistä ei hyvää seurannut.

        Että oikein tunteista?

        Olisko ollut sun novelleista?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En mitään henkilökohtaista.

    • Anonyymi

      Ei niille tarvii puhua kun vainoavat ja "hakkaavat" tietoa. Jotta voivat yrittää vaikuttaa asioihin ja niiden "talutushihnassa" jotta kaikille tulisi hyvää. Tai siis heille hyvää, ja minä voisin vähän auttaa eli ottaa kaiken paskan vastaan. Yrittävät kovasti minua tuntemaan kateutta, koska tuntivat sitä itse. Minun pitäisi myös etsiä heistä koko ajan hyviä puolia ja kertoa mitä hyvää ovat minulle tehneet. Ymmärtää että olen ruma ja saamaton ja kaikki hyvä elämässä ovat heidän ansiotaan. Oikeasti he rakastavat kapsusni enemmän ja vaikka eivät tiedä työstäni juuri mitään, niin oikeasti heidän älyllään se tehdään, sydämellisyys ja hyväolo tulee myös oikeasti heistä. Samoin galu liikkua ja kaikki hyvä mitä teen. Se en ole minä, vaikka koko elämäni olen tämmöinen ollut, niin ihan oikeasti niin ei ole. Minulla on myös kuulemma väkivaltaisia piirteitä, olen skitsofernikko, hullun mustasukkainen, haluan tonkia ihmisten elämää täysin tunari kotiasioissa, itsekäs, sisältä ruma ja oikeasti ulkoakin, oikeasti vaatteeni ja sisustus tulevat heiltä, samoin hyvät yöunet, ammatinvalinnat, opiskeluintoa, lapsista pitäminen, ystävyvien kanssa ole, oikeasti en ole myös ilonen tai tasapainoinen. Oikeasti kaikki tulee heiltä, he tietävät kuja oikeasti olen, koska ovat seuranneet ja kyselleet. Päätin vaihtaa maisemaa ja sosiaalisia piirejä. Hyvin voidaan, ei pitäisi kertoa siitä. Koska taas tulee turpaan, oikeasti heidän mielestään olen hullu mies joja riehuu päivisin ja öisin ja kadehtii heitä. He luulee tuota miestä naiseksi. Minua taas usein luullaan mieheksi, ja jotkut luulevat minua heiksi.ompa sairasta, luulen että psyykkisiä ongelmia on kyllä enemmän muilla.

    • Anonyymi

      Liian avoin ja turhan rehellinen ihminen suoltaa yleisesti lähes kaiken kavereilleen. Pankkitiedotkin ovat sellaisille yhteisiä.
      Wc-käynnit taitavat jäädä osaksi henkilökohtaiselle tasolle:)

    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti en tykkää puhua ihmisistä muille, ellei ole jotain positiivista sanottavaa. Suhdeasiat eivät varsinkaan kuulu kenellekään, ellei kyseessä ole suhteettomuus, kun sitten puhun vaan itsestäni.

      Täällä olen anonyyminä puhunut tunteistani, mutta niistäkin pitäisi vain hänen tunnistaa minut, ellei sitten ole itse puhunut asioistani eteenpäin. Täällä on kuitenkin myös todella paljon samanlaista juttua kirjoittavia ihmisiä, joten käytännössä viestit sulautuvat muiden joukkoon, vaikka mukana olisikin viittauksia asioihin.

      • Anonyymi

        Toisten puolisoita tääl kaipaat mies ja vieläpä miespuolisia puolisoita, tuuleen kyllä huutelet, kuinka monta haluat🌈💩.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten puolisoita tääl kaipaat mies ja vieläpä miespuolisia puolisoita, tuuleen kyllä huutelet, kuinka monta haluat🌈💩.

        Mistä arvasit? Sano muuten isällesi myös, että haluan muitakin miehiä.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Juuu...kun niin tykkään Susta.

    • Anonyymi

      En......

    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat valtavia panettelijoita.

    • Anonyymi

      Olen kyllä ja he ovat kaikki kertoneet miten käytit minua hyväksi. Kuulemma toiset ovat antaneet sinulle hyvinkin läheisiä palveluja ja rahnutusta teidän liiton järjestely.

    • Anonyymi

      Sitä mikä tässä on tärkeää ei pysty edes sanoisi pukemaan, vaikka jostain kumman syystä niin haluaisi, ulkopuolisille kertoa.

    • Anonyymi

      En ole koskaan puhunut yhtään sanaa kenenkään kanssa kenestäkään.

    • Anonyymi

      Parille olen kyllä kertonut. Toinen tietää kuka olet. Koska toimintasi viime aikoina ei oikeen ole kestänyt päivänvaloa ja muutenkin koitan päästä sinusta eroon.

      • Anonyymi

        Ja onhan se tietysti noloa, jos viimeiset 20 v elämästäsi on olleet pelkkää valetta ja kulissia. Olen omaksi turvakseni tallentanut yhden kiristyskeskustelun.


    • Anonyymi

      Tottakai puhun...

    • Anonyymi

      En alentuisi moiseen. Hyvää jatkoa!👌

    • Anonyymi

      Puhun mitä puhun..🤫

      • Anonyymi

        😂😂😘


    • Anonyymi

      Tottakai puhun sinusta muille ihmisille, kun sä et puhu mun kanssa.
      Tietenkin nämä ihmiset eivät ole yhteistä tuttavapiiriämme, joten ole huoletta.

    • Anonyymi

      Kyllä mä puhuin, mutta en vielä tunne sinua. Yritin arvailla vain ja pyysin siihen apua mikäli joku sattumalta tuntisi.😁

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe