Olen ostanut maitoa kaupan jaakaapista (Ruotsalaisesta SPAR'ista ja HiperExpressista) ja se alkaa haista 2pv paasta vaikka leimaa on viikko!
Eniten on maitoa tarjolla lampimassa! Mita helvetin tavaraa se sellainen on?
Mista saisi kunnon oikeaa maitoa?
Kiitos!
Saako Maitoa, 100%sta, Canarialla?
8
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile gourmet ruoka ravintola.karhun maito sula baaria. Siellä lutuiset homo miehet lypsää sinulle juotavaa joka ilta. Suosittelen.
- Anonyymi
Itse olen 13:n vuoden ajan käyttänyt sitä lämpimässä myytävää rasvatonta (desnatada) ja vitaminoitua maitoa. Kyllä se jääkaapissa pidettynä ihan raikkaalta maidolta tuntuu.
- Anonyymi
Leche fresca, Carrefour ja Mercadona, näissä edullisimmat.
- Anonyymi
Ei se haju siitä maidosta tule. Nuuhkaise sormiasi ja mieti mihin olet niitä työnnellyt kämppä kaverisi kanssa.
Me canariot eli inglesin suomalaiset vaki asukkaat emme maitoa juo. Kupari pannu baarissakin tilaamme aina ns. tuoretta lonkeroa.
T: pannun ystäväORG- Anonyymi
Siitäkös se tuoksu tuleekin 😀
Tarkemmin ajateltuani tajusin, että oletkin ihan oikeassa.
Me tosiaan olemme "leikkineet" miesten kesken joka ilta.
T. AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. APNo olishan se pitänyt taas arvata. Ihan mahotonta menoa on ollu taas kerran Inglesin vehreässä paratiisissa. Ihan mahotonta menoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. APIhan mahotonta menoa ollu kyllä taas kerran
- Anonyymi
Kiitos vastauksista!
Maitoa loytyi HiperDino Expres AGUILA ROJA kaupasta. Hinta 1,90egee/litra.
Syy miksi ei ollut ennen on tilaavat liian vahan - loppuu heti. kauppaias sanoi.
Joo, lukee 100% Fresca. Ja on 100% rasvaa, ei siis kurria :-) Ja hyvin on sailynyt.
SPAR kaupassa oli kylmion ovet auki, siksi hapanta jo ostaessa. Ko kauppa muutenkin pettymys, lieko edes Ruotsalainen enaa? Kaikki sekaisin, hinnat puuttuu ja kassalla saa eri hinnan eri paivina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816