Kohti parempaaa elämänlaatua

Anonyymi-ap

Olen huomannut että monella Orimattilalaisella on mieli maassa, mistään ei tule mitään, ainaista epäonnistumista, alemmuutta, alkoholismia ja muuta ei toivottavaa on ehkä juuri sinun elämäsi täynnä.

Minä joka löysin valon 2003 vuonna elän elämäni kevättä ja sen takia minun neuvoista kannattaa ottaa vaari.

Sinulla ja monilla Orimattilalaisilla menee kaikilla mittareilla mitattuna heikosti, mutta ei hätää suunta on helposti käännettävissä kun teet asioidesi kohentamiseksi jotakin. Ponnistelet kohti uutta elämää. Tietenkin kun olet jo pitkään polkenut paikallasi, niin alkuun on hankala päästä ja päässäsi pirut manaa ja vaatii pysymään tutussa turvallisessa.
1) Ole rohkea ja päästä irti vanhasta menneestä joka ei ole koskaan toiminut.
2) Jätä päihteet pois elämästäsi.
3) Mene jollekin kurssille tai uuden harrastuksen pariin.
4) Säästä rahaa pahan päivän varalle.
5) Käy uskonnollisissa tilaisuuksissa seurakunnassa.
6) Hankkiudu eroon huonoista kavereista
7) Syö paljon hedelmiä
8) Aloita päiväsi kaurapuurolla.

16

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

.... Niin, Olen vanhan liiton ihminen. Koti, uskonto ja isänmaa on kolminaisuus joka on viitoittanut elämääni. Mikään ei ole auvoisempaa kun elää tyytyväisenä ja kiitollisena jokaisesta päivästä jonka saa elää.

• Anonyymi

Olipa hyvä lisäys loppuun. Kukaan ei olisi arvannut, että olet vanhainkodin asukas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa hyvä lisäys loppuun. Kukaan ei olisi arvannut, että olet vanhainkodin asukas.

Samaa tuumailin kans. Tosin eppäilin Raksa Ranea. Hänellä mopo karkailee tämän tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa tuumailin kans. Tosin eppäilin Raksa Ranea. Hänellä mopo karkailee tämän tästä.

Rane signeeraa viestinsä. Ainakin yleisesti

• Anonyymi

Joku löytää uuden tien AA kerhon kautta ja uskonnosta. Ei huono jos se kantaa paremmin. Kannattaa syödä kaura puuroakin.

• Anonyymi

Kannattaa ostaa vene. Se kannattaa..

• Anonyymi

Koittakaahan nyt ihmiset saada elämänne kohti sitä parempaa elämänlaatua. Ei niin että Teidän hyvinvointinne minua kiinnostaa, mutta tekisitte sitten työnne... ei vain paremmin, vaan että siis ihan jopa tekisitte sen työnne -.-

Kaurapuuroa ja vaikka kauraista-Puuroa kunhan syötte! Löytäkää Jeesus ja mitä vaan päihteetöntä parantavaa että pääsette virkeänä töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koittakaahan nyt ihmiset saada elämänne kohti sitä parempaa elämänlaatua. Ei niin että Teidän hyvinvointinne minua kiinnostaa, mutta tekisitte sitten työnne... ei vain paremmin, vaan että siis ihan jopa tekisitte sen työnne -.-

Kaurapuuroa ja vaikka kauraista-Puuroa kunhan syötte! Löytäkää Jeesus ja mitä vaan päihteetöntä parantavaa että pääsette virkeänä töihin.

On se kumma, jos nyt ei porukka osaa toimia. Kahteen kertaan kerrottuna vielä. On se kumma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kumma, jos nyt ei porukka osaa toimia. Kahteen kertaan kerrottuna vielä. On se kumma

Jos alko olisi auki sunnuntaisin niin ei tarttis hamstrata. Aina ne juomat tulee nautittua heti ja sitten ollaan taas kuralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos alko olisi auki sunnuntaisin niin ei tarttis hamstrata. Aina ne juomat tulee nautittua heti ja sitten ollaan taas kuralla.

Tuo taas johtuu tyhmyydestäsi, ei pyhäpäivästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo taas johtuu tyhmyydestäsi, ei pyhäpäivästä.

Taidat olla ketjun aloittaja,

• Anonyymi

Kannattaa poiketa Kehräämöllä. Siellä mieli virkistyy kummasti.

• Anonyymi

Mie kävin kehräämöllä. Ei se oikein virkistäny kun ei siellä ole ennää mitään. Se rukki kirppiskin häipy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie kävin kehräämöllä. Ei se oikein virkistäny kun ei siellä ole ennää mitään. Se rukki kirppiskin häipy

Rukkis kirppis oli Kehräämön veto naula. Nyt koko paikka on kuin kuollu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rukkis kirppis oli Kehräämön veto naula. Nyt koko paikka on kuin kuollu.

Eikä oo. Hyvät kepapit saa sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä oo. Hyvät kepapit saa sieltä.

Nii saa dalailaamasta. En syö niitten safkaa. Ei vatta kestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6168
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5637
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2088
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1058
    Aihe