Minun vanhempani ottivat oveni pois saranoilta, koska veljeni paukutti sitä. Olen 14-v poika ja tykkään olla omissa oloissani, mutta minun vanhemmat eivät ilmeisesti ole ymmärtänyt tätä. Onko tämä normaalia? Onko tämä reilua? Mitä teen? Tykkään pelailla myöhään yöllä viikonloppuna, noin. kolmen aikoihin aamulla menen nukkumaan. En ymmärrä, miksi alunperin siihen on pistetty ovi ja nyt se pitää ottaa pois. Vanhempani suuttuvat hyvin herkästi pienimmistä asioista ja normaali puhuminen/järjenkäyttö ei auta. Voiko joku kertoa minulle, mitä minun pitäisi tehdä?
Vanhempani veivät oveni pois, koska veljeni paukutti sitä ja sen takia suutuin.
Anonyymi-ap
1
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei633304Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071762- 1061082
- 921042
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163820- 42816
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59762Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28725