toteuttavat lupauksensa ensi keväänä. 500 miljoonalla saa paljon muutakin kuin 50- ja 60-luvun elokuvia, samojen sarjojen uudelleen lämmityksiä tai "Viimeinen sana" aivopiruja. YLEn rahoituksesta 50 % leikkaus ja se käytettään hoitojonojen purkamiseen.
Lähes kaikki puolueet vaativat kepuYLEn rahoituksen rajua leikaamista. Toivottavasti
6
73
Vastaukset
- Anonyymi
Puolueet voivat vaalilupauksissaan vaatia mitä tahansa.
Rahoituksen ratkaisee eduskunta hallituksen esityksestä.
Rahoituksen pieneneminen merkitsee tarjonnan eli ohjelmiston heikkenemistä,ei paranemista,vaikka palstan asiantuntemattomat höpisijät sellaista kuvittelevat.
Hoitojonojen pituudella ei ole Ylen tarjontaan mitään vaikutusta.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17655693j
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hoitojonojen hoitoon ei näytä riittävän euroakaan ellei keuYLEn rahoitusta leikata. Kumpi on tärkeämpää: KepuYlen kierrätyssarjojen uusinnat vai ihmisten henki? Jos kepuYLEn rahoitusta leikataan 250 miljoonaa, niin sillä saadaan 1/3 hoitojonoista purettua joka vuosi.
Joten kepuYLEn rahoituksella on merkitystä koko kansanterveydelle. Siiitä voisi tehdä jutun MOT. joka on lähes ainoa asiallinen ohjelma. Muut ovat aivopesua ja pelkkää ismismiä. Tuo ismin levityksen YLE voi kerätä kultakin puolueelta niiden saamista puoluetuista. Kansalaisten ei pidä sitä maksaa.- Anonyymi
Typerää sotkemista.
Ylen rahoitus ei ole mitenkään pois terveydenhoidon valtavista menoista.
Hallitus laatii budjetin asiantuntijoiden tuella.
Tällaisten palstojen arvostelijat eivät hallitse edes peruskäsitteitä.
- Anonyymi
Kahtokaas miten sairas Moktar on.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17654523/tanaan-kannattaa-katsoa-sanna-ukkola-livea - Anonyymi
Itae asiassa Ylen rahoituksen supistamista vaativat vain kokoomus ja PS.
Kuvitellulla noin100 miljoonan säästöllä ei maata rakenneta.
Tuloksena on vain ohjelmiston tason lasku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244