Kuinka hönö pitää oikein olla?

Anonyymi-ap

Ottaakseen vaivoikseen jonkun Moi-liittymän, ilmeisesti näillä Moi-hönöillä korvien välinen tyhjä alue vain vislaa hiljalleen, kun tuuli menee korvasta sisään ja tulee toisesta korvasta ulos kokematta siinä matkalla mitään vastusta.

Mitäs Moi-hönöt tähän?

14

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellainen joka osaa katsoa datankulutusta ja haluaa säästää puhelinlaskuissa. Minulla jäi laskut aina Moilla 10 euroa/kk paikkeille ja dataa jäi jopa yleensä käyttämättäkin. Mikään muu operaattori ei ole pystynyt tarjoamaan parempaa diiliä.

      • Anonyymi

        Säästän satasen vuodessa kun luovuin moista, prepaid paljon halvempi. Moilla on varmaankin maailman kallein data. Kyllä norskit osaa rahastaa tyhmiä.

        Rajattoman 50€/kk 5G 1 giga/s nopeudella saisit moilla aikaa peräti 6 sekuntia/9€, ihanan halpaa. Moin hinnoilla kuukaudesta joutuisit maksamaan lähes 4 miljoonaa euroa, kohtuullista eikö totta :D Järjetöntä rahastamista vanhalla tekniikalla hitailla nopeuksilla.

        Moi 6s/9€, kk/4 000 000€, täytyy olla idiootti että maksaa tuollaisia hintoja.

        80 000x kalliimpaa kuin 5G jos pystyisi lataamaan saman määrän dataa, mutta nopeus paljon hitaampi.

        10Mb/s, 20€/kk rajattomaan verrattuna Moin data on 16 000x kalliimpaa, kyllä norjalaiset osaa rahastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säästän satasen vuodessa kun luovuin moista, prepaid paljon halvempi. Moilla on varmaankin maailman kallein data. Kyllä norskit osaa rahastaa tyhmiä.

        Rajattoman 50€/kk 5G 1 giga/s nopeudella saisit moilla aikaa peräti 6 sekuntia/9€, ihanan halpaa. Moin hinnoilla kuukaudesta joutuisit maksamaan lähes 4 miljoonaa euroa, kohtuullista eikö totta :D Järjetöntä rahastamista vanhalla tekniikalla hitailla nopeuksilla.

        Moi 6s/9€, kk/4 000 000€, täytyy olla idiootti että maksaa tuollaisia hintoja.

        80 000x kalliimpaa kuin 5G jos pystyisi lataamaan saman määrän dataa, mutta nopeus paljon hitaampi.

        10Mb/s, 20€/kk rajattomaan verrattuna Moin data on 16 000x kalliimpaa, kyllä norjalaiset osaa rahastaa.

        Ei ole halvempi vaan paljon kalliimpi kaikki muut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole halvempi vaan paljon kalliimpi kaikki muut..

        Moi ei ole halvempi vaan paljon kalliimpi kuin kaikki muut, mutta pitäähän tyhjäpäisille typeryksille olla oma liittymänsä.


        Miltäs MOI-pellen joulu maistuu?

        💩💩💩💩💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi ei ole halvempi vaan paljon kalliimpi kuin kaikki muut, mutta pitäähän tyhjäpäisille typeryksille olla oma liittymänsä.


        Miltäs MOI-pellen joulu maistuu?

        💩💩💩💩💩💩

        On paljon halvelmpi:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon halvelmpi:)

        Kyllä me virolaiset tiedetään että moi on halvin eli huonoin, älä anna periksi :)


    • Anonyymi

      Minulla ei ole Moi-liittymää, mutta joku voisi suhtautua vuodatukseesi asiallisesti, jos mainitsisit pari esimerkkiä esittämistäsi "vaivoista".

    • Anonyymi

      Aloittaja nauraa muille koska on itse näköjään saanut hönölleen oikeanlaista katetta.Siis naurettava pelle valittaa omaa tyhmyyttään! Ei kai hän muutoin voisi tietää asiasta. Itse en ole koko moista ikinä edes kuullu.

      • Anonyymi

        Ei se miträän liittymistä tiedä. Purkaa vain omaa pahaa oloaan, ties mistä johtuu.


    • Anonyymi

      Onhan MOI kieltämättä huoleton kun päästää vapaati kukkarolleen.
      Jälkikäteen sitten näkee, paljonko "datakaton ylityksesstä" on peritty.

      Toissa Marraskuussa datakäyttöni oli 70 Gt.
      Joten oltava "rajaton" mutta prepaidina on parikin halvempaa.

      • Anonyymi

        Ihan niin paljon kuin pitääkin näiden 3-vuoden aikana:)


    • Anonyymi

      Elisa free pay tullee paljon edullisemmaksi kun kusetus liittymät!🐷

    • Anonyymi

      Olen hönö :) Otin Moin liittymän kokeiltavaksi. Nyt kun kuulema ainakin VoLTE tullut Moin liittymiin. Kerran vaan ollut aikaisemmin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      121
      7910
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      151
      6638
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4755
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      243
      3225
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2744
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      107
      2256
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1896
    8. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      150
      1885
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      29
      1710
    10. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe