Kuinka moni vanha travelleri säästä ja syö riisiä.
Minäkin kun olin Suomessa ennen eläkettä, niin säästin ja säästin ja arvaa olinko aina kaupassa kello 9 aikaan illalla.... Monesti heikotti ja sain, kuin sainkin
Leivän ja lihan tai makkaran - 60%.
Hursti ja Myllypuron ja pelastuksen ihmiset oli tukena ... Mutta sitten aina pääsin Pattayalle.
Nyt elän eläkkeellä ja säästän toki täällä Kambodzassa myös, että pääsen Pattayalle....
Nyt on kyllä ihan oikeesti tipaton kuukausi ja voin taata, että Suomessa on monella rahaton kuukausi.
Olut on kyllä halpaa, kuin vesi... No ei ihan ... Sateen ja suu auki... Pojat uskotteko, että pääsen Pattayalle ja saan säästettyä rahaa... 1500 tulee kuussa ja teen sen tilisiirtona ilmaisella WIFIllä .... Kuuluu satasen vuokraan.... Oikeasti on tipaton ... En valehtele... Olut tölkki halvemmillaan 12,5 eurosenttiä. Siis eurolla saa hitto meni matikka sekaisin.
Pojat paljonko te saatte säästettyä rahaa Pattayalle.
Siinä samalla menee posket lommolle, kun saa vähän ruokaa ja säästää.
Nykyään on trendikästä säästä
4
59
Vastaukset
- Anonyymi
Perusjuttuja...
Hua minin numeropoika huassa.... Onko hän kertonut
Mistään muusta, kuin huasta.
Jos miehellä on rahaa, niin kyllä se matkailee edes vähän tai sitten se on siellä hoitokodissa tai joku vammanen.
Mieshän on vankina huassa.
Minulla oli vähän krapula täälä Kambodzassa ... Nyt vähän tipatonta.... Hei.. se olut on halvimmillaan 12,5 eurosenttiä täällä...
Kysyppä jotakin... Olen ollut myös Phnom Penhinissä...
Kysyppä mitä vastaan...Siitä voit verrata, kuka täällä on oikeasti ja kuka haaveissa ... Kampotissa nyt...
Voitin tämän kännykän puhelinyhtiön kilpailussa...
Noudin sen tuosta liikennevalojen vierestä...Siinä on pieni kompa... PATTAJALLE ... helmikuun alussa... Varasin ja maksoin jo hotellin... Minä menen sinne... Kuka muu?
Menen bussilla tai taksilla tai minivanilla. Minä noudatan elämässäni sääntöä "Olen, siis olen". Oleskelu on maleskelua ja maleskelu on vängää. Otetaan ihan rennosti vaan. Kastelin kaikki nähtävyydet maailmasta jo kauan aikaa sitten, harmi että kamerani oli silloin tiltissä mutta muistot ne elää. Oleskellessa ei joudu sivuluisuun autolla ja musta jää ei yllätä espalla vespalla matkalla kuvaamaan kuksaa pöntön päällä.
Kuksalle laitan jouluna hatun ja sitten me maleksitaan yhdessä. Välillä hassuttelen, otan kuksalta hatun pois ja huudan sinne "huhuu onko ketään kotona", heh, yleensä siellä on numba kotona joka on jo täällä, tai sitten se oon mä höpsö itte!
Kun yöllä kuksattaa niin kuksaan voi tiristää pippelisestä mehut, kunhan ei sitten aamulla ole unohtanut mitä kuksassa luuraa ja imaise sitä takimmaisiin hampaisiin jolloin se potkaisee takaisin.. siinä meinaa tulla hulluksi! Muita hampaita mulla ei olekkaan.- Anonyymi
Suomen ja siihen rinnastettavien suomalaisten tarkoitus on yleensä tuhota toinen suomalainen tai aiheuttaa pahaa, jotta sillä voidaan parantaa omaa identiteettiä.
Kuinka moni uskoo tasa-arvoon Suomessa?
Kun, piruilet tai sukusi on ollut riidoissa tai muuta kährämää... Luuletko saavasi tasa-arvoa?
Eli oletko yhdenvertainen... Vai meneekö... Vain minun kuolleeni ruumiin yli.
Tässä on se asia miksi on tyhmää laittaa valtiota edelle perhettä esim...
Katsokaa, kuinka moni vihaa teidän helppoa elämää Aasiassa ja maailmalla... Yli 90% käräytetään KELAAN ESIM... PAHUUTTA NE TOIVOO SILLÄ VALTIOLLA.- Anonyymi
Kelan tuet on veropohjaisia tulonsiirtoja, jotka on tarkoitus käyttää suomessa, erityisesti takuu ja kansaneläke, työeläkkeellä jokainen tehköön mitä haluaa, ja asukoon missä haluaa, kela väki pysyköön suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191