Kiasman suhteen.
Sopii mainiosti, vähemmä pähän tarvii kuulla/nähdä maikenlaisia pa....katekeleitä.
Kiasmasta voisi kantaa rojut ulos, ja tehdä huoneistoja asunnottomille.
Taiteilijat menossa lakkoon
3
455
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä Kiasman taiteilijat joutaisivat itse pois Kiasmasts ja heidän töitään tulisi boikotoida. Tekopyhää, typerää ja taitamatonta toimintaa heiltä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17656326o
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Nauratti lukea lehden sivulta kun nainen oli hiekasta pyöritellyt palleroita....
niin minäkin tein 3-8 vuotiaana
ja nyt olen tehnyt julkisella puolella töitä 45 vuotta pikkupalkalla ja tarkoin määritellyin säännöin ja työvuorolistojen mukaan ja mielestäni hyödyllistä palvelua muiden ihmisten hyväksi
taiteilijat elävät tuilla ja apurahoillaja nysväävät naurettavia juttuja silloin kun sattuu iskemään inspis ja mihin vuorokauden aikaan sattuu huvittamaan
ja näitä taivaanrannanmaalareita riittämiin mutta oikeisiin töihin ei ole tekijöitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605780Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064737En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164212Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k663714- 513671
- 113401
- 873382
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693233- 332921
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342591