Mitä Hua Hinissä tehdään ja mitä varsinkaan ei tehdä.
Onko Hua Hinissä vai Suomessa.
Koska on eläkkeen maksupäivä.
Mikä on kenenkin humalatila.
Kenellä on exä tai omaishoitaja.
Kenellä paras stondis.
Oman kroppansa lihavuus.
Kuka on mielisairas.
Kuka on urheilullisin miljoonääriatleetti.
Kenellä on eniten kavereita, facekavereita, buudeleita ja kuitteja.
Rakkaan ongelmat Top Ten.
10
254
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaan lisäongelmat:
Missä on Kuksa?
Onko Senssu Numba vai Numba Senssu?
Onko Senssulla laiton yli 15 metriä syvä porakaivo?
Miksi Senssu ei arvostele Numbaa eikä Numba Senssua?- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17656348g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miksi Senssu tekee aloituksen Hua Hinin miehestä ja missä on Senssun vesilaskut ja valokuvat? Miksi Pasanen väärensi vesilaskun?
- Anonyymi
Missä on TT:n vesilaskut joissa maksun saaja Sipoon vesilaitos.
Entä Dillen kerrostaloläävän vesilasku, jossa saajana Vantaan vesilaitos.
Työtä tekevän Vantaalaista vesilaskua .... ei ole koska ... no antaas olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on TT:n vesilaskut joissa maksun saaja Sipoon vesilaitos.
Entä Dillen kerrostaloläävän vesilasku, jossa saajana Vantaan vesilaitos.
Työtä tekevän Vantaalaista vesilaskua .... ei ole koska ... no antaas olla.Niistä ei ole ollut puhetta.
Oli puhetta siitä kun numeromies päivitteli aloituksessaan vesilaskuaan, jota asiantravel sitten kommentoi ja laittoi selkeän kuvan omasta vesilaskusta.
Myös Kymppi laittoi selkeän kuva vesilaskustaan. Numeromies sitten selitteli ja selitteli ja postitti erittäin huonolaatuisen suttukuvan osittaisesta laskusta joka oli selvästi netistä.
Numeromiehen kannattaa ottaa nyt uusi selkeä kuva vesilaskustaan, tai menee se viimenenkin usko häntä kohtaan. Eikä leijuvia omenoita siihen tarvitse laittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä ei ole ollut puhetta.
Oli puhetta siitä kun numeromies päivitteli aloituksessaan vesilaskuaan, jota asiantravel sitten kommentoi ja laittoi selkeän kuvan omasta vesilaskusta.
Myös Kymppi laittoi selkeän kuva vesilaskustaan. Numeromies sitten selitteli ja selitteli ja postitti erittäin huonolaatuisen suttukuvan osittaisesta laskusta joka oli selvästi netistä.
Numeromiehen kannattaa ottaa nyt uusi selkeä kuva vesilaskustaan, tai menee se viimenenkin usko häntä kohtaan. Eikä leijuvia omenoita siihen tarvitse laittaa.Ei kannata pidättää hengitystä sitä kuvaa odotellessa, sillä ne eivät postittele Thaimaasta Maakunnan vesilaitoksen laskuja Suomeen. Basso-Pasanen on Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä ei ole ollut puhetta.
Oli puhetta siitä kun numeromies päivitteli aloituksessaan vesilaskuaan, jota asiantravel sitten kommentoi ja laittoi selkeän kuvan omasta vesilaskusta.
Myös Kymppi laittoi selkeän kuva vesilaskustaan. Numeromies sitten selitteli ja selitteli ja postitti erittäin huonolaatuisen suttukuvan osittaisesta laskusta joka oli selvästi netistä.
Numeromiehen kannattaa ottaa nyt uusi selkeä kuva vesilaskustaan, tai menee se viimenenkin usko häntä kohtaan. Eikä leijuvia omenoita siihen tarvitse laittaa.Mikä ihmeen läskiflösö sä oot hihkumaan mistä täällä on ollu puhetta, koetko olevas joku puskahuutelijoiden pääidiootti, apina.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen läskiflösö sä oot hihkumaan mistä täällä on ollu puhetta, koetko olevas joku puskahuutelijoiden pääidiootti, apina.
Ootko jo nähnyt tän kuuman leffan...? Meinasin tulla hulluksi kun näin ekan kerran ja tokan kerran! https://aijaa.com/cPUsdA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen läskiflösö sä oot hihkumaan mistä täällä on ollu puhetta, koetko olevas joku puskahuutelijoiden pääidiootti, apina.
Haista sinä invahåmo widdu.
- Anonyymi
Numba ja monet monet muutkin on säästämässä.
Ei ole Hua poika huassa... Eikä Pattayan poika Pattayalla.
Suomesta maksaa liput jo niin vit*** että moni jäi kotiin
Ja on haaveissa... Montako suomalaista löydän tai moniko suomi-baari on vielä pystyssä.
Tainnut moni poika unohtaa jo Pattayan....
Mikä Baari siellä nyt pelittää ... Ei tule infoa Huastakaan.
No, kysellä voi kaverilta...
Mitä VPSäää käytätte?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654