Rakkaan ongelmat Top Ten.

Anonyymi-ap

Mitä Hua Hinissä tehdään ja mitä varsinkaan ei tehdä.
Onko Hua Hinissä vai Suomessa.
Koska on eläkkeen maksupäivä.
Mikä on kenenkin humalatila.
Kenellä on exä tai omaishoitaja.
Kenellä paras stondis.
Oman kroppansa lihavuus.
Kuka on mielisairas.
Kuka on urheilullisin miljoonääriatleetti.
Kenellä on eniten kavereita, facekavereita, buudeleita ja kuitteja.

10

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaan lisäongelmat:

      Missä on Kuksa?
      Onko Senssu Numba vai Numba Senssu?
      Onko Senssulla laiton yli 15 metriä syvä porakaivo?
      Miksi Senssu ei arvostele Numbaa eikä Numba Senssua?

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­y­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17656348g

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi Senssu tekee aloituksen Hua Hinin miehestä ja missä on Senssun vesilaskut ja valokuvat? Miksi Pasanen väärensi vesilaskun?

      • Anonyymi

        Missä on TT:n vesilaskut joissa maksun saaja Sipoon vesilaitos.

        Entä Dillen kerrostaloläävän vesilasku, jossa saajana Vantaan vesilaitos.

        Työtä tekevän Vantaalaista vesilaskua .... ei ole koska ... no antaas olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on TT:n vesilaskut joissa maksun saaja Sipoon vesilaitos.

        Entä Dillen kerrostaloläävän vesilasku, jossa saajana Vantaan vesilaitos.

        Työtä tekevän Vantaalaista vesilaskua .... ei ole koska ... no antaas olla.

        Niistä ei ole ollut puhetta.
        Oli puhetta siitä kun numeromies päivitteli aloituksessaan vesilaskuaan, jota asiantravel sitten kommentoi ja laittoi selkeän kuvan omasta vesilaskusta.
        Myös Kymppi laittoi selkeän kuva vesilaskustaan. Numeromies sitten selitteli ja selitteli ja postitti erittäin huonolaatuisen suttukuvan osittaisesta laskusta joka oli selvästi netistä.

        Numeromiehen kannattaa ottaa nyt uusi selkeä kuva vesilaskustaan, tai menee se viimenenkin usko häntä kohtaan. Eikä leijuvia omenoita siihen tarvitse laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä ei ole ollut puhetta.
        Oli puhetta siitä kun numeromies päivitteli aloituksessaan vesilaskuaan, jota asiantravel sitten kommentoi ja laittoi selkeän kuvan omasta vesilaskusta.
        Myös Kymppi laittoi selkeän kuva vesilaskustaan. Numeromies sitten selitteli ja selitteli ja postitti erittäin huonolaatuisen suttukuvan osittaisesta laskusta joka oli selvästi netistä.

        Numeromiehen kannattaa ottaa nyt uusi selkeä kuva vesilaskustaan, tai menee se viimenenkin usko häntä kohtaan. Eikä leijuvia omenoita siihen tarvitse laittaa.

        Ei kannata pidättää hengitystä sitä kuvaa odotellessa, sillä ne eivät postittele Thaimaasta Maakunnan vesilaitoksen laskuja Suomeen. Basso-Pasanen on Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä ei ole ollut puhetta.
        Oli puhetta siitä kun numeromies päivitteli aloituksessaan vesilaskuaan, jota asiantravel sitten kommentoi ja laittoi selkeän kuvan omasta vesilaskusta.
        Myös Kymppi laittoi selkeän kuva vesilaskustaan. Numeromies sitten selitteli ja selitteli ja postitti erittäin huonolaatuisen suttukuvan osittaisesta laskusta joka oli selvästi netistä.

        Numeromiehen kannattaa ottaa nyt uusi selkeä kuva vesilaskustaan, tai menee se viimenenkin usko häntä kohtaan. Eikä leijuvia omenoita siihen tarvitse laittaa.

        Mikä ihmeen läskiflösö sä oot hihkumaan mistä täällä on ollu puhetta, koetko olevas joku puskahuutelijoiden pääidiootti, apina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen läskiflösö sä oot hihkumaan mistä täällä on ollu puhetta, koetko olevas joku puskahuutelijoiden pääidiootti, apina.

        Ootko jo nähnyt tän kuuman leffan...? Meinasin tulla hulluksi kun näin ekan kerran ja tokan kerran! https://aijaa.com/cPUsdA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen läskiflösö sä oot hihkumaan mistä täällä on ollu puhetta, koetko olevas joku puskahuutelijoiden pääidiootti, apina.

        Haista sinä invahåmo widdu.


    • Anonyymi

      Numba ja monet monet muutkin on säästämässä.
      Ei ole Hua poika huassa... Eikä Pattayan poika Pattayalla.

      Suomesta maksaa liput jo niin vit*** että moni jäi kotiin
      Ja on haaveissa... Montako suomalaista löydän tai moniko suomi-baari on vielä pystyssä.

      Tainnut moni poika unohtaa jo Pattayan....
      Mikä Baari siellä nyt pelittää ... Ei tule infoa Huastakaan.
      No, kysellä voi kaverilta...

      Mitä VPSäää käytätte?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe