rosemond hill

epänörtti

oon pelannu tässä jonkin aikaa jo sellasta peliä kuin rosemond hillin perintö.... ei kukaan sattuisi tietämään miten pääsen osallistumaan kolmansiin kisoihin...siinähän ratkaistaan arvoituksia ja tehdään "hommia" mutta nyt olivat laittaneet niin kovan arvoituksen että en keksi sitä eli kaksi kisaa olen mennyt ja kolme on jäljellä...miten pääsen jatkamaan kun olen ratkaissut arvoituksia kaksi aita on korjattu ja harjoiteltu ja sit käytävä lakaistu ja ne muut mutta nyt on piilossa arvoitukset!!! auttakaa jos voitte...

48

9156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohoo

      Miten aidan saa korjattua?

      • Kaktu

        Hei! Aidan saa korjattua: Mene aidan luo ja liiku niin paljon, että se vilkkuu. Paina sitten ENTER nappia ja pysy paikallasi. Se mies tulee luoksesi ja antaa semmosen jutun...


      • Nimetön

        Aidan voi korjata menemällä rikkoutuneen aidan viereen niin että se rupee välkkyy. Sit vaa painaa Entterii ja voula.


    • en oo varma

      ookko jo löytäny melissan radalta hevosen selästä pudonneena?

      • survivor

        Mistä sen Melisan löytää muka pudonneena??? Pliis auttakaa!!!


      • Emmy
        survivor kirjoitti:

        Mistä sen Melisan löytää muka pudonneena??? Pliis auttakaa!!!

        SE ON SIELLÄ SUUNNISTUSRADALLA! Sinne saa sitte kutsun. :) Se ilmoitetaa sitte, ole huoleti ja kuuntele puhelinta


      • papunen
        survivor kirjoitti:

        Mistä sen Melisan löytää muka pudonneena??? Pliis auttakaa!!!

        Melissan löytää maastopolun vierestä.


      • Apilanen

        Voitteko kertoo 3. tason salaisuudet...porkkanat on etitty, mut ne ei ollut salaisuus... Olkaa kilttei ja kertokaa. Oon jo yrittäny ratkoo sitä ..en pääse 3. tason kisoihin millää..ja jotku väittää et niil salaisuuksil et oo välii mutta nehän on just se "ydin"!
        kaikki rosemond hillin läpi päässeet äkkii näpyttämään vastaus tänne! olisin todella kiitollinen...ja kysymys..koska sen kartanon portailla olevan palasen saa irti?? 3. tasossa vai ylemissä tasoissa?

        KIITOS JA KUMARRUS NIILLE; JOTKA VOI MINUA AUTTAA!! PS. Olen huomannut että tämä on erittäin yleinen vaiva tässä pelissä..nimittäin 3.taso! Help me!


      • Apilanen
        papunen kirjoitti:

        Melissan löytää maastopolun vierestä.

        Koska melissan löytää?? sanooko john jotain et se pitää hakee sieltä?? onko se polun vieressä?? löytääkö melissan ilman et john sanoo et se on siel?? löytääkö melissan ennen kun saa kutsun 3. kisoihin??? oon löytäny vasta 2/3 niistä tapahtumist ja salaisuuksista ( niinku moni muuki!!) onko melisaan löytäminen siis se 3. tapahtuma?? jotku ainaki sanoo nii... jo vielä yks kyssä. miten melissa voi olla polulla, kun se on aina siel portilla postilaatikon luona...ja ärsyttää kun se jonh toistaa aina samoja kuluneita lauseita tai vaa viheltää!!


      • rosemond.
        Apilanen kirjoitti:

        Koska melissan löytää?? sanooko john jotain et se pitää hakee sieltä?? onko se polun vieressä?? löytääkö melissan ilman et john sanoo et se on siel?? löytääkö melissan ennen kun saa kutsun 3. kisoihin??? oon löytäny vasta 2/3 niistä tapahtumist ja salaisuuksista ( niinku moni muuki!!) onko melisaan löytäminen siis se 3. tapahtuma?? jotku ainaki sanoo nii... jo vielä yks kyssä. miten melissa voi olla polulla, kun se on aina siel portilla postilaatikon luona...ja ärsyttää kun se jonh toistaa aina samoja kuluneita lauseita tai vaa viheltää!!

        Auttakaa! Mitä mun nyt pitää tehä? Oon kolmostasolla. Mul on salaisuuksii vasta 2/3. Oon vastannu puhelimeen 2 kertaa, korjannu aidan ja löytäny hevosenkengän. En oo saanu mitää lappuu, ja Melissaki vaa seisoo siel toisel laitumel. HELP! Mitä teen??? Vastatkaa nopee, tarviin apuu!


    • .:Meedio:.

      Voisittekos vastata minullekkin? Kottikärryt katosi, enkä pääse toisiin kilpailuihin ilman karsinoiden siivousta. Kottikärryt näkyvät aina lantalan oven edessä, mutta kun niiden luokse menee ne katoavat.

      • apua

        tuollaisen pelin saa? Onko demoversiota olemassa?


      • .:Meedio:.

        en jaksanut enää painiskella kottikärryjen kanssa joten aloitin pelin uudestaan. mutta kun ensimmäiset kisat oli ohi ja hevonen hoidettu, ratsastettu yms. Huomasin, että karsina ei siivoonnu. En päse kisoihin ilman karsinan siivousta. Lantaa tulee aina vaan lisää sitä mukaan, kun lapioin sitä pois. Minulle on kerrottu jostain hevosenkengästä. Pitäisikö sellainen löytää ja jos pitää mistä sen löytää? Mitä pitäisi tehdä??


      • Mandis
        .:Meedio:. kirjoitti:

        en jaksanut enää painiskella kottikärryjen kanssa joten aloitin pelin uudestaan. mutta kun ensimmäiset kisat oli ohi ja hevonen hoidettu, ratsastettu yms. Huomasin, että karsina ei siivoonnu. En päse kisoihin ilman karsinan siivousta. Lantaa tulee aina vaan lisää sitä mukaan, kun lapioin sitä pois. Minulle on kerrottu jostain hevosenkengästä. Pitäisikö sellainen löytää ja jos pitää mistä sen löytää? Mitä pitäisi tehdä??

        Hevosenkenkä on Cometin karsinaa vastapäätä. Kun siivoo karsinaa nii hevosen pitää olla karsinassa.


      • Jemppu..
        .:Meedio:. kirjoitti:

        en jaksanut enää painiskella kottikärryjen kanssa joten aloitin pelin uudestaan. mutta kun ensimmäiset kisat oli ohi ja hevonen hoidettu, ratsastettu yms. Huomasin, että karsina ei siivoonnu. En päse kisoihin ilman karsinan siivousta. Lantaa tulee aina vaan lisää sitä mukaan, kun lapioin sitä pois. Minulle on kerrottu jostain hevosenkengästä. Pitäisikö sellainen löytää ja jos pitää mistä sen löytää? Mitä pitäisi tehdä??

        Hevosen PITÄÄ olla karsinassa kun sen siivoaa.


      • Emmy
        Mandis kirjoitti:

        Hevosenkenkä on Cometin karsinaa vastapäätä. Kun siivoo karsinaa nii hevosen pitää olla karsinassa.

        Se karsina on Rockyn ja ei sen hevosen siel tartte olla...


      • Böö

        Mä hyppään hepon kans lantalaan ja hop selästä, lantakärryt kainaloo, käytävälle, hepo karsinaan ja sitte luomaan lantaa


      • Emmy
        .:Meedio:. kirjoitti:

        en jaksanut enää painiskella kottikärryjen kanssa joten aloitin pelin uudestaan. mutta kun ensimmäiset kisat oli ohi ja hevonen hoidettu, ratsastettu yms. Huomasin, että karsina ei siivoonnu. En päse kisoihin ilman karsinan siivousta. Lantaa tulee aina vaan lisää sitä mukaan, kun lapioin sitä pois. Minulle on kerrottu jostain hevosenkengästä. Pitäisikö sellainen löytää ja jos pitää mistä sen löytää? Mitä pitäisi tehdä??

        Se löytyy COmetin vastapäisestä karsinasta. Se on Johnin hevosen, Rockyn karsina


      • Emmy
        Jemppu.. kirjoitti:

        Hevosen PITÄÄ olla karsinassa kun sen siivoaa.

        Usko pois


      • hepis
        Mandis kirjoitti:

        Hevosenkenkä on Cometin karsinaa vastapäätä. Kun siivoo karsinaa nii hevosen pitää olla karsinassa.

        Miten niihin Westernin ratsastuskilpailuihin pääsee... mä oon löytänyt sen hevosen kengän ja vastannu puhelimeen, mut mä en vaan pääse niihin kisoihin... pliis jos joku olisi niin kiltti ja auttais mua vähän : )


      • sadasfds
        .:Meedio:. kirjoitti:

        en jaksanut enää painiskella kottikärryjen kanssa joten aloitin pelin uudestaan. mutta kun ensimmäiset kisat oli ohi ja hevonen hoidettu, ratsastettu yms. Huomasin, että karsina ei siivoonnu. En päse kisoihin ilman karsinan siivousta. Lantaa tulee aina vaan lisää sitä mukaan, kun lapioin sitä pois. Minulle on kerrottu jostain hevosenkengästä. Pitäisikö sellainen löytää ja jos pitää mistä sen löytää? Mitä pitäisi tehdä??

        jos et ole vielä saanut tohon vastausta niin mene melissan hevosen vastapäiseen karsinaan ja siellä on se hevosen kenkä...


    • Minna

      Ootko jo käyny kerhohuoneessa vastaamassa puhelimeen? Siihen pitää vastata

      • jemppu94

        Moi!

        Mä oon IHAN alussa ja mä en oo ollu vielä Rosemondin kisoissa. Mä oon mennyt sen pelin jo kerran läpi. Mut mä en muista mitä siinä pitää tehdä, että saa kutsun ekoihin kisoihin. Oon käyny ridaamassa Alphalla ja Alphan terveys on 100. Mä oon siivonnut karsinan, antanut omenoita, ratsastanut, harjannut, pessyt ja vienyt laitsalle. Ja sit kun mä meen Johnin luo niin se vaan "viheltelyä" pitää. Nii-i. Että pikkupulma. Kerhohuoneessa puhelin ei soi. Radiosta tulee vaan rätinää. Melissa seisoo vaan Cometin karsinassa. Mä oon lainannut Melisalle mun harjaa ja vienyt heinäpaalin ns. "rehuvarastoon". En oo löytänyt VIELÄKÄÄN sitä "lokeron" avainta, vaikka eiks se oo aina siinä kun tullaan siitä sivuovesta niin sen oven edessä. Enkä oo löytänyt Cometin kengästä pudonnutta naulaa. Mä oon ns. "tasotuksella" 77. Eikä se nouse enää, vaikka teen mitä. Cometin karsinaa vastapäätä ei löydy sitä hevosenkenkää. Olen lakassut sen tallinkäytävän about. 100 kertaa. Ja mitään ei tapahdu! Voisitteko auttaa, kiitos!


      • Emmy
        jemppu94 kirjoitti:

        Moi!

        Mä oon IHAN alussa ja mä en oo ollu vielä Rosemondin kisoissa. Mä oon mennyt sen pelin jo kerran läpi. Mut mä en muista mitä siinä pitää tehdä, että saa kutsun ekoihin kisoihin. Oon käyny ridaamassa Alphalla ja Alphan terveys on 100. Mä oon siivonnut karsinan, antanut omenoita, ratsastanut, harjannut, pessyt ja vienyt laitsalle. Ja sit kun mä meen Johnin luo niin se vaan "viheltelyä" pitää. Nii-i. Että pikkupulma. Kerhohuoneessa puhelin ei soi. Radiosta tulee vaan rätinää. Melissa seisoo vaan Cometin karsinassa. Mä oon lainannut Melisalle mun harjaa ja vienyt heinäpaalin ns. "rehuvarastoon". En oo löytänyt VIELÄKÄÄN sitä "lokeron" avainta, vaikka eiks se oo aina siinä kun tullaan siitä sivuovesta niin sen oven edessä. Enkä oo löytänyt Cometin kengästä pudonnutta naulaa. Mä oon ns. "tasotuksella" 77. Eikä se nouse enää, vaikka teen mitä. Cometin karsinaa vastapäätä ei löydy sitä hevosenkenkää. Olen lakassut sen tallinkäytävän about. 100 kertaa. Ja mitään ei tapahdu! Voisitteko auttaa, kiitos!

        Ootko vieny jo Rockyn laitumelle? Entä ootko treenannu kaikkea? Tutki koko talli, kyllä se löytyy. :)


      • Emmy
        jemppu94 kirjoitti:

        Moi!

        Mä oon IHAN alussa ja mä en oo ollu vielä Rosemondin kisoissa. Mä oon mennyt sen pelin jo kerran läpi. Mut mä en muista mitä siinä pitää tehdä, että saa kutsun ekoihin kisoihin. Oon käyny ridaamassa Alphalla ja Alphan terveys on 100. Mä oon siivonnut karsinan, antanut omenoita, ratsastanut, harjannut, pessyt ja vienyt laitsalle. Ja sit kun mä meen Johnin luo niin se vaan "viheltelyä" pitää. Nii-i. Että pikkupulma. Kerhohuoneessa puhelin ei soi. Radiosta tulee vaan rätinää. Melissa seisoo vaan Cometin karsinassa. Mä oon lainannut Melisalle mun harjaa ja vienyt heinäpaalin ns. "rehuvarastoon". En oo löytänyt VIELÄKÄÄN sitä "lokeron" avainta, vaikka eiks se oo aina siinä kun tullaan siitä sivuovesta niin sen oven edessä. Enkä oo löytänyt Cometin kengästä pudonnutta naulaa. Mä oon ns. "tasotuksella" 77. Eikä se nouse enää, vaikka teen mitä. Cometin karsinaa vastapäätä ei löydy sitä hevosenkenkää. Olen lakassut sen tallinkäytävän about. 100 kertaa. Ja mitään ei tapahdu! Voisitteko auttaa, kiitos!

        Katso postilaatikosta :O


    • Tietokonevirheiden etsijä (...

      Rosemond Hillin perintö on the best game of the world!!!

      • Bugittaja

        Maastorata on kyl paras. Kerran menin Cometilla (hehee...) sinne vuorille kiitolaukkaa, kun Comet ei voi hengästyä. Maastoradal on myös se meri, vettä pitkin kun menee sillan ali ja jatkaa eteenpäin tulee kivalle pikku vuorten ympäröimälle järvelle ^__^

        Mulla joskus tää kone kuumenee niin tulee ihania bugeja. Kävelen seinien läpi, harja lijuu ilmassa... Oon ehkä sydämetön mutta mä aina kiusaan Melissaa. En tee koskaan palveluksia, jätän sen hevosen minne sattuu ;D Mut Cometis ei oo MITÄÄN vikaa, emmä sitä kiusaa.. (Sen terveys on jotain 20. Kauheeta!)

        Barbie, Piruette ja Darling on tähän mennessä ehkä nopeimmat hevoset. Cocktail joskus. Suosittelen jotain niistä! Barbiella voitin tokien kisojen etseratsastuksen, sekaestelaukkaradan ja maastoradan, eli kaikki! Jeah, Melissa ei tykkää.
        Alkaako teillä Melissa valittaa Annien päiväkirjasta? Mulla se joskus. Haa. Nyt oon vaan jääny jumiin jälleen ennen kolmansii kisoja. ARGHHHH!!!


      • Emmylish
        Bugittaja kirjoitti:

        Maastorata on kyl paras. Kerran menin Cometilla (hehee...) sinne vuorille kiitolaukkaa, kun Comet ei voi hengästyä. Maastoradal on myös se meri, vettä pitkin kun menee sillan ali ja jatkaa eteenpäin tulee kivalle pikku vuorten ympäröimälle järvelle ^__^

        Mulla joskus tää kone kuumenee niin tulee ihania bugeja. Kävelen seinien läpi, harja lijuu ilmassa... Oon ehkä sydämetön mutta mä aina kiusaan Melissaa. En tee koskaan palveluksia, jätän sen hevosen minne sattuu ;D Mut Cometis ei oo MITÄÄN vikaa, emmä sitä kiusaa.. (Sen terveys on jotain 20. Kauheeta!)

        Barbie, Piruette ja Darling on tähän mennessä ehkä nopeimmat hevoset. Cocktail joskus. Suosittelen jotain niistä! Barbiella voitin tokien kisojen etseratsastuksen, sekaestelaukkaradan ja maastoradan, eli kaikki! Jeah, Melissa ei tykkää.
        Alkaako teillä Melissa valittaa Annien päiväkirjasta? Mulla se joskus. Haa. Nyt oon vaan jääny jumiin jälleen ennen kolmansii kisoja. ARGHHHH!!!

        Jumittaako se sullakin ennen niitä westernejä? :O
        Sama onkku! xD


      • Sarsumi :3

        Miten saa 'ilahdutettua' Melissaa ja Johnia niin, että niiden ilmeet siellä ylhäällä muuttuis iloisiks?
        Oon kauan miettiny, mut ratkaisuus ei löydy.

        Koitin uutuutena voittaa kaikki kisat Alphan kanssa. :P En oo viel päässy läpi, mut varmaan koht.

        Kolmansiin kisoihin pääsee menemällä sinne 'kerhohuoneeseen' ja siellä soi puhelin.
        Vastaa siihen. Sitten muut aikaisemmat työt.
        En ole koskaan tyssännyt siihen, mutta eilen ensimmäisen kerran. :P

        Kertokaa lisää kommelluksia, ja muita hauskoja juttuja joko mailaamalla tai tänne.
        :) Rosemond Hill


      • joku vaan
        Bugittaja kirjoitti:

        Maastorata on kyl paras. Kerran menin Cometilla (hehee...) sinne vuorille kiitolaukkaa, kun Comet ei voi hengästyä. Maastoradal on myös se meri, vettä pitkin kun menee sillan ali ja jatkaa eteenpäin tulee kivalle pikku vuorten ympäröimälle järvelle ^__^

        Mulla joskus tää kone kuumenee niin tulee ihania bugeja. Kävelen seinien läpi, harja lijuu ilmassa... Oon ehkä sydämetön mutta mä aina kiusaan Melissaa. En tee koskaan palveluksia, jätän sen hevosen minne sattuu ;D Mut Cometis ei oo MITÄÄN vikaa, emmä sitä kiusaa.. (Sen terveys on jotain 20. Kauheeta!)

        Barbie, Piruette ja Darling on tähän mennessä ehkä nopeimmat hevoset. Cocktail joskus. Suosittelen jotain niistä! Barbiella voitin tokien kisojen etseratsastuksen, sekaestelaukkaradan ja maastoradan, eli kaikki! Jeah, Melissa ei tykkää.
        Alkaako teillä Melissa valittaa Annien päiväkirjasta? Mulla se joskus. Haa. Nyt oon vaan jääny jumiin jälleen ennen kolmansii kisoja. ARGHHHH!!!

        ZikcZack vai mikä onkaan on paras. Sen saa jos voittaa toiset kisat


    • puuluuranko

      Moi kirjoitit et jos hankkii Bonnien kisoista ni miten muka pääsee valtatielle ? o_____o;;;; oon ostannu sen pari kertaa ja en oo tommosta missää muodos huomannu :o

      vastaakko mieluiten mailiin ? :D

    • Lapun kuljettaja

      Paikoissa lukee et ennen Western kisoja pitää viedä Johnille lappu Melissalta. Että kun on vastannu molempiin soittoihin, Melissa tulis antamaan lapun ja se pitää viedä Johnille kävelemäl eteen, painamal Q:ta jnejne. Mut aina sitä lappuu ei tulekaan. Oon joutunu alottaa pelin alusta pari kertaa kun seivaan aina päälle..

      • Joku vaan

        Siis voi hianoo...oon alottanu sen pelin 3 kertaa alusta, enkä saa vieläkään sitä kiesuksen lappua??! Mulle on soitettu 2 kertaa oon ettiny kaikki salaisuudet (paitsi ne porkkanat), tää vaan puuttuu...mikä menee vikaan?


    • mitä kuuluu

      moi. ootko siin pelissä löytäny sellasen avaimen? se on siis pikkukäytäväl mis on satulat.en muista kummalla puolella sit se pitää avata kehohuoneen vierestä se lokero ja ottaa voide.sit siihen tulee john ja sanoo et se pitää sivellä hevosen jalkoihin.

    • epäepänörtti

      Oon pelannu samaa peliä nyt tyyliin 3 päivää putkeen ja tulin just nettiin ettimään joitain vinkkejä!! Kolmansiin kisoihin en pääse, vaikka mitä tekisin! Juoksen niitten Johnin ja Melissan perässä, oon tutkinut kaikki alueet jne, mutta mitään ei löydy. Oon silti joskus päässy siitä eteenpäin, mutta en muista miten?? Eihän siinä sillon voi olla mitään virhettä?

    • Ne jotka on jääny 3 tasolle...

      Sitten kun olet mennyt kaksi kisaa niin sinä menet alphan karsinaan siellä on lääkäri ja laittoi voidetta sitten lähtee ja john on pyytänyt sinua lakaisemaan käytävän ja tulee kaksi soittoa ja melissa alkaa selittämään että cometilta on pudonnut naula haet sitten vasta sen naulan et ennen kuin melissa on puhunut sitten siellä lokerossa on voidetta mutta sitä ei voi laittaa itse ja puhut niille tyypeille ja korjaat aidan ja harjoittelet eli menet kaikki harjoitus radat mutta hevosella on olteva 100 terveys pistettä no siinä on niille mitkä ovat juuttuneet siihen ennen kolmansia kisoja mutta voin sanoa ne ovat todella vaikeita.Muista HARJOITELLA HARJOITELLA JA HARJOITELLA SILLÄ KOLMANNET KISAT OVAT VAIKEAT.

      • help me

        AAArgh!!! Oon kolmostasolla, ja oon vastannu molempiin puheluihinki jo ut ei se melissa oo tullu antamaan mitään lappua!!! Miten pääsen eteenpäiin??? Pitäiskö sen melissan ees antaa mitään lappua? HELP!


      • Nimetön

        eli aidan korjaaminen on se 3 salaisuus kolmannel tasol?


      • hnn
        Nimetön kirjoitti:

        eli aidan korjaaminen on se 3 salaisuus kolmannel tasol?

        ei oo väliä millon sen aidan korjaa ku ei se auta mtn.


    • apua?

      minulla kokopeliä ei voi asentaa kun poistin sen kerran. onko jollakin sama ongelma? osasiko joku auttaa?....joku sanoi että saattaa toimia jos asentaa käyttäjärjestelmän uudestaan, mutta eipä auttanut. kaikkea on jo kokeiltu :(

      • Reykjavik

        Mullakin on tos pelis semmonen ongelma et ku asennan sitä niin se aluksi pelaa kunnolla,mut sit ku tulee se valikko taulu et pelaa harjoittele niin sit tulee virhe ja en voikkaan pelata koko peliä. mut onneks serkun isä poltti ton levyn ja pystyn sit serkun luona pelaa.


    • fani<3

      Onko sinulle käynyt näin:Olit poistanut rosemond hillin tiedostoista,sitten yrität asentaa uusiks,peli asentuu,sitten käynnistät pelin mutta kun ruutu on pimennyt kuuluu pling ja siihen tulee ikkuna jossa lukee jotain enkuks.Aika huono homma koska moni on todennut pelin hyväksi ja nyt siinä käyki tollee.Ottakaa kantaa!!!!!

      • assd

        No mä just sain kaverilta tän pelin lainaan ja asensin. Mulle tulee toi juttu mut ääh missään ei oo mitään neuvoo miten sen sais toimiin. :/


      • jeejee!!

        mulla on ollu toi sama ongelma ja ärsyttää koska peli on hyvä!

        toisella koneella kun koitin tuota peliä ja kun laitan levyn niin tulee ihan normisti tuo "Suorita" mutta kun painan siitä ei tapahdu mitään! vaikka kuinka monta kertaa painaisi niin mitään ei tapahdu!

        samoja ongelmia/apuja?


    • roseemnd....

      Voisko joku ystävällinen kertoo sen numerojärjestyksen ja sen puhelinnumeron ko en osaa ;d

    • Love horse

      Auttakaa miten hevoselle voi antaa omenan ja miten sen voi laittaa taskuun
      ja kui mont omenaa piitää kerätä

    • ärsyyntynyt

      Mun koneella varmaan joku ongelma, kun oon toisissa kisoissa, niin heti kenttäestekisa osuuden jälkeen kone alkaa valittaa jotain ''error'' jne. hieman ärsyttävää. -__-''

    • jeejee!

      mul onk kanssa toi asennus ohjelma! oon aikasemmin pelannut sitä, ja tykkäsin tosi paljon! ainakin tideän ettei peli ole rikki jos joillakin on sama ongelma :D mutta ärsyttävää ku noi hyvä peli ei voi toimia :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1423
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      114
      1183
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1126
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      984
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      732
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe