talkkaritsopimus

Anonyymi-ap

Moni kiinteistöhuolto firma sopimusvaihtu . 1.12 alkaen.
Parempaan..

23

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä firma esim?

    • Anonyymi

      sen kuulee aamuyöstä?

    • Anonyymi

      Mutta kun paikkakunnalla ei ole hyviä....

    • Anonyymi

      On niitä hyviäkin.kysy kahjo-kuljetukselle.hommat hoituu täsmällisesti.

    • Anonyymi

      Eipä täällä koskella ainakaan vaihtunut vaikka olisi niin kovasti toivottu vaihtuvan, kun ei nykyinen saa mitään aikaiseksi

      • Anonyymi

        Oman kylän helppaajiako


    • Anonyymi

      Aurataanko ollenkaan? Ei meillä ainakaan

      • Anonyymi

        Ei kannata sateeseen lähteä. Tullaan sitten kun sade lakkaa.


    • Anonyymi

      Nykyinen herätti jo 8.00 aikaan lumiauran kolahduksiin. Entinen antoisentään puolille päiviin nukkua.

      • Anonyymi

        Meilläpä auraustraktori oli tänään putsaamassa lumia pois jo heti kuuden jälkeen.


    • Anonyymi

      Vaihtuu varmasti myös isännöitsijät, on niin onnetonta suhmurointia ja ammattitaidon puutetta. Tätä on kuultu monesta taloyhtiöstä ja yrittäjiltä. Ei sitä pelkällä kirjekurssilla pitkälle pötkitä ja sen kyllä huomaa toiminnasta...

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä huomattu!👆 Tämä heppu tulee vaihtumaan. Ei riitä rahkeet hoitamaan asiaan kuuluvia tehtäviä. Myös ihmeellistä vastuun pakoilua joka asiassa.


    • Anonyymi

      Itsehän päätätte isännöitsijän ja kiinteistö huollon . Kiinteistöhuolto sopimukseen laitetaan mitä haluatte tilata ja maksaa. 🤔🤔

      • Anonyymi

        Joku tietää tälläkin palstalla jotain asioista 🙂


    • Anonyymi

      Valittanut jo 10 vuotta pattereista joku kävi koputtamassa kerran ja nyt pitäisi tehdä vessan putkityötkin itse!!!

    • Anonyymi

      Siinähän valitat 🤣😂

    • Anonyymi

      Huomenna saakin pitää etäpäivän, kun ei tuu pääseen pihasta pois

      • Anonyymi

        mikä osoite? voin tulla kyytiin? Pääset hommiisi. Mikä kello aika? Laitan auton lämmitykseen ja herätyskellon soimaa, VASTAA


    • Anonyymi

      jokelta taas hrmopetti

    • Anonyymi

      Lastutiellä halvin tarjous voitti ja huoltofirma vaihtui jämsän kiinteistö pask..ja kyllästinen ei enää auraa lumia ja se on kyllä suuri menetys se osaa hoitaa homman ja on ripeä toimissaan!!

      • Anonyymi

        Suuri menetys se🤣🤣 viikon paras vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri menetys se🤣🤣 viikon paras vitsi

        Naurattaa vieläkin


      • Anonyymi

        Onhan se Kyllästinen nopean ripeä touhuissaan, että ei edes kerkeä joka kohtaa auraamaan, kun on liikaa vauhtia. Entiseen auraajaan verrattuna on nyt Kyllästisen aikaan puolet kapeammat urat pihassa, kuin mitä oli aikaisemmin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe