Kyllä harmittaa millaiseksi tuo sarja on menny. Siellä yks reppana kykkii jonku risun takana jousipyssy kourassa ja yrittää yrittää yrittää, ei mitään mahkuja saada mitään leikkaa kiinni. Eläimet on nimittäin viisaita. Ruuan laitto on tän tyypin tärkein juttu. Sitten tää isä ja poika seisoo joka jaksossa kännykät kourassa tiellä tai autossa ja koittavat saada jotain elukkaa koirillaan kiinni, Kännykkä on liimattu kouraan molemmilla, yks poitsu juoksentelee perhosten perässä….Ei ole kunnon erämiestä enää tossa sarjassa, sellasta avutonta räpistelyä koko touhu, ei viitti kattoo enää.
Eränkävijät syksy 22 vitsi!
6
147
Vastaukset
- Anonyymi
Menny täysin amatööri puuhasteluksi. Ongelma on se miksi sinne ei oteta enää oikeita metsästäjiä johtuu siitä, kun viherideologismi valittaa jos näkyy oikeaa metsästystä saaliineen. Nyt pääasiassa on vain joka jaksossa toitottaa, että saalis ei ole pääasia eikä sen saaliin eteen edes viitsitä tehdä mitään.
Metsästäjä joka on juuri aloittanut jahtiuran räpeltää kokemattomuuttaan noin kuten tässä kaudessa.
Ehdottomasti surkein kausi. Jos laadukasta ja asiantuntevaa metsästysohjelmaa haluaa katsoa suosittelen ruotsalaisia ja norjalaisia metsästysohjelmia. - Anonyymi
Ihmettelen miksi nykyään saa metsästää ruokintapaikoilta tai jopa tiellä kun ei viitsitä autosta poiketa metsän puolelle (ainakin ohjelmassa tehdään näin)! Ennen moinen oli kiellettyä.
- Anonyymi
Koska "ennen" se on kiellettyä ollut? Ota asioista selvää äläkä viherprovosoi.
- Anonyymi
Vielä hullumpaa oli, kun yksi kaheli kyseli viisi tuotantokautta, mitä mieltä Äijä-niminen koiransa oli asioista.
- Anonyymi
Äijä ja akiha oli just parasta. Ihmisen ja koiran syvä ystävyys,ja Aki oli oikea eräjorma toisin kun tämä syksyn tyyppi,joka karjuu ku vajaaälynen kun kalan onnistuu saamaan. Uusavuttomia koko sarja täynnä,samaa mieltä olen alottajan kanssa .
- Anonyymi
Nykyisen tuotantokauden uusavuttomat ovat kovasti lukeneet sudenpentujen käsikirjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853230Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921849Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871683- 1401523
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur901308Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001264- 861237