Asal ja Maisuli itkevät iltaisin itsensä uneen

Anonyymi-ap

Latvalahon rahat ja suihkupiirielämä on muisto vain. Ei tuoneet silikonit rakkautta vaan laho otti kauniin kokin.

20

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja aloittaja taas siellä itkee itseään uneen kun ei tiedä niistä Maisan kuulumisista yhtään mitään.
      Itkee päivälläkin epätietoisuudessa.

    • Anonyymi

      Anna nyt jo olla. Hellitä. Kuka noita epäonnistuneita ” kohunaisia” kaipaa? Ainoa mitä vielä kaivataan, on kunnon sanktiot Torpalle, laittomasta uhkauksesta.

      • Anonyymi

        Torpan tarina on kyllä vertaansa vailla, ei ihme, että sille vieläkin nauretaan. Hyvä, varoittava esimerkki nuoremmille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torpan tarina on kyllä vertaansa vailla, ei ihme, että sille vieläkin nauretaan. Hyvä, varoittava esimerkki nuoremmille!

        Nettikiusaaja on todella varoittava esimerkki nuoremmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torpan tarina on kyllä vertaansa vailla, ei ihme, että sille vieläkin nauretaan. Hyvä, varoittava esimerkki nuoremmille!

        Tarinat elävät hetken, ja unohtuvat. Uusia kohuja ja kohujulkkiksia tulee lähes viikoittain. Television "tositv-ohjelmat", ja suoratoistopalvelut tuuttaavat uutta, lisänä vielä tubettajat.
        Ketään ei kiinnosta menneiden vuosien kohauttajat, eikä niitä suurin osa ihmisistä edes muista. Nuoremmilla ei mitään tietoa heistä.


    • Anonyymi

      Taasko se Maisa ja Jari-Matti kummittelee aloittajan 😵 mielessä.

    • Anonyymi

      Maisan tiedän mutta kuka tämä Asal on?

      • Anonyymi

        Latvala on joskus nähty samoissa juhlissa tämän Asal Barghin kanssa. Valokuviakin heistä löytyy. 💑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latvala on joskus nähty samoissa juhlissa tämän Asal Barghin kanssa. Valokuviakin heistä löytyy. 💑

        Miehekästä painia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latvala on joskus nähty samoissa juhlissa tämän Asal Barghin kanssa. Valokuviakin heistä löytyy. 💑

        Asal Bargh, onpa eksoottinen nimi, tumma ja tulinen kaukaisen maan kaunotar?


    • Anonyymi

      Suomi on aivottomien naisjulkkisten "luvattu" maa.

      • Anonyymi

        Laajenna tietoisuuttasi vaikka pelkän yleistiedon kannalta arvoisa kirjoittaja. Näitä aivottomia kohujulkkiksia kyllä löytyy monesta maasta, ja molempia sukupuolia. He myös pääsevät näihin julkkisjuoruihin näyttävästi.
        Juorulehtiä ja nettijuttuja. Uusia kohujulkkiksia tulee jatkuvasti, ja entiset painuvat unohduksiin.
        Osaat varmasti ruotsia, englantia, ja espanjaa hyvin, joten voit aikasi kuluksi lukea kunnon kohujuoruja.


    • Anonyymi

      Suomesta löytyy myös aivottomia nettikirjoittelijoita, joiden ainoa tehtävä on vain solvata julkkisnaisia.

    • Anonyymi

      Latvalan ja Sara La Fountainin onni ei kestänyt. Näin kerrotaan.
      Mutta, kauniita naisia Suomessa riittää.

      • Jaa'a, ei taida turhaan rajoittaa Suomen rajojen sisälle.. Tuurin mies kun on mailmanmies, toisin kuin Jasjärvelääset, jokka on käyny muutaman kerran Ruotsinlaivalla.


      • Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

        Jaa'a, ei taida turhaan rajoittaa Suomen rajojen sisälle.. Tuurin mies kun on mailmanmies, toisin kuin Jasjärvelääset, jokka on käyny muutaman kerran Ruotsinlaivalla.

        Toistaiseksi ei ole löytynyt naista sieltä "maailmalta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaiseksi ei ole löytynyt naista sieltä "maailmalta".

        Tuskin puutteessa elää, nauttii vapaudestaan, mutta näkee vielä pitkään painajaisia ahneesta Torpasta. 😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin puutteessa elää, nauttii vapaudestaan, mutta näkee vielä pitkään painajaisia ahneesta Torpasta. 😣

        Terveellä mielellä varustettu aikuinen kyllä pääsee päättyneestä suhteesta eteenpäin. Maisa Torpasta on jo vuosia aikaa, ja Latvalalla hänen jälkeensä suhteita ja naisia riittänyt, kuten ennen Maisaakin.
        Kannattaa alkaa pian kantamaan huolta miksei löydy pysyvää parisuhdetta, ikää tulee lisää vuosi vuodelta, ja miehelläkin se markkina-arvo laskee. Komeudellakaan ei Latvala pääse listoille. Sugar-Daddyksi toki hyvin kelpaa vanhempikin mies kun vaan rahaa löytyy eikä ole saituri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin puutteessa elää, nauttii vapaudestaan, mutta näkee vielä pitkään painajaisia ahneesta Torpasta. 😣

        Näinkö hän on itse sinulle kertonut? Vai keksitkö taas tuonkin ihan omasta päästäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terveellä mielellä varustettu aikuinen kyllä pääsee päättyneestä suhteesta eteenpäin. Maisa Torpasta on jo vuosia aikaa, ja Latvalalla hänen jälkeensä suhteita ja naisia riittänyt, kuten ennen Maisaakin.
        Kannattaa alkaa pian kantamaan huolta miksei löydy pysyvää parisuhdetta, ikää tulee lisää vuosi vuodelta, ja miehelläkin se markkina-arvo laskee. Komeudellakaan ei Latvala pääse listoille. Sugar-Daddyksi toki hyvin kelpaa vanhempikin mies kun vaan rahaa löytyy eikä ole saituri.

        Osuit naulan kantaan, sitä puhutaan vähän, mutta asiaa.
        Olis se kiva nähdä, kuinka jälkipolvi vääntääs renkaista pulttia löysälle, ku iskä on pää konepellin alla, ettimäs sähkövikaa. Kaikki tietysti telkkarin kautta kattottuna.
        Osaiskohan Torpattajat lopetaa silloinkaan näitä juttujansa?.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe