Unet alitajunnan kieli (Edgar cayce -kirja)

Anonyymi-ap

Annan tälle kirjalle 5/5. Ei ole tietoa minä vuonna kirja on kirjoitettu. Tietääkö joku? Loistavaakin loistavampi unikirja joka on moniulotteinen ja analyyttisesti kirjoitettu. Moniulotteinen siten että on huomioitu kokonaisvaltaisesti eri seikat unista.

6

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

John Van Aukenin teos "Edgar Cayce on the spiritual forces within you" on samaa aihepiiriä ja varmasti yhtä suositeltavissa Edgar Caycen opeista kiinnostuneille.

• Anonyymi

kiitos vinkistä! Yksi asia mikä ei ittelle aina ole hyväksi on se ettei aina voi lukea tällaisia kirjoja mut riippuu mielentilastani että jos stressaa niin luen huumoriaiheista tai katson teeveestä jotain hauskaa kuten frendit.

kommentoija Juha pohjola(avauspostauksen tekenyt henkilö!)

• Anonyymi00004
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos vinkistä! Yksi asia mikä ei ittelle aina ole hyväksi on se ettei aina voi lukea tällaisia kirjoja mut riippuu mielentilastani että jos stressaa niin luen huumoriaiheista tai katson teeveestä jotain hauskaa kuten frendit.

kommentoija Juha pohjola(avauspostauksen tekenyt henkilö!)

Mitä muita Edgar Caycen teoksia suosittelisit erityisesti?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

anteeks pahoottelut väärästä tiejosta eli siis kirija nimeltä unet-alitajunnan kieli ei ole Edgar caycen kirja vaan Hugh-Lynn caycen kirja. On olemassa myös tietenkin kirjailija Edgar cayce mut sitä en tiiä että onko Hugh -lynn ja Edgar cayce sukua toisillensa mut googlettamalla selviäis =)

Hugh-lynn caycen unet; alitajunnan kieli on huikea kirja jossa ei syyttele liikaa vaan pyrkii hyvään analyysiin eikä sorru populismiin kannanotoissaan unitulkinnoissa. Jättää myös paljon joustavuutta itse unentulkitsijalle.

Itse arvostan enempi psykologiassa ja uniasioissa sellaisia tulkitsijoita jotka eivät ole niin negatiivisia arvioissaan että jotka ossaa kääntää esim unimaailman painajaiset positiivisiksi tulkinnoiksi ja psykologiassa harmi kyllä aika usein näkee niitä arvioita , niin kirjassa kuin itse psykologin ammatissa sitä että on vain lähinnä yksi ainoa tie mutta nykyaikana on onneksi tullut psykologiassa muutosta että nähhään moniulotteisemmin asiat joskin jotkut vanhat jäärät edelleen ajattelee saman muotin -systteemillä . Toki heilläki oikeus mielpitteeseen.

itte näen painajaisia melekein joka yö mut tulisin hulluksi jos uskoisin uniini. Sen takia suhtaudun uniin ja unikirjoihin sellaisella tavalla etten vello niissä tunteissa enkä ylianalysoi koska herkkänä ihmisenä mulle ei sovi missään asiassa mennä liian syvälle.

Käy googlettamassa hugh -Lynn cayce ja Edgar Cayce niin uskon että perusfiksu jos oot , niin löyvät heijän kirjallisuutta =)

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

ei kun hetkinen. Nyt en ole satavarma mutta nyt kun kaivoin kirijan esille komerosta niin siinä lukkee "edgar caycen unitulkintoja" ja sitten kirjassa mainitahan myös 3 muuta nimeä ja on esim tämä Hugh-Lynn caycen nimi että oiskohan niin että hugh-Lynn cayce ja pari muuta on kirjottaneet kirjaa jossa edgar Caycen unia analysoivat vai mitenköhän tuo oikein nyt onkaan että empä ole nyt satavarma kuules.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

joo siis googletin kirjan . Voit itteki googlettaa niin ymmärrät perusfiksuna. Minä siis käsitin nyt että kirjan on toimittaneet ne kolome henkilöä kuten esim Hugh-Lynn cayce jossa ne kertoo Edgar caycen unitulkintoja.

Miten joskus mulla toi mieli proukkoileekaan hahha en tiiä =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      69
      2372
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      251
      2367
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1558
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      1395
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1357
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1019
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      999
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe