Annan tälle kirjalle 5/5. Ei ole tietoa minä vuonna kirja on kirjoitettu. Tietääkö joku? Loistavaakin loistavampi unikirja joka on moniulotteinen ja analyyttisesti kirjoitettu. Moniulotteinen siten että on huomioitu kokonaisvaltaisesti eri seikat unista.
Unet alitajunnan kieli (Edgar cayce -kirja)
6
548
Vastaukset
- Anonyymi
John Van Aukenin teos "Edgar Cayce on the spiritual forces within you" on samaa aihepiiriä ja varmasti yhtä suositeltavissa Edgar Caycen opeista kiinnostuneille.
- Anonyymi
kiitos vinkistä! Yksi asia mikä ei ittelle aina ole hyväksi on se ettei aina voi lukea tällaisia kirjoja mut riippuu mielentilastani että jos stressaa niin luen huumoriaiheista tai katson teeveestä jotain hauskaa kuten frendit.
kommentoija Juha pohjola(avauspostauksen tekenyt henkilö!) - Anonyymi00004
Anonyymi kirjoitti:
kiitos vinkistä! Yksi asia mikä ei ittelle aina ole hyväksi on se ettei aina voi lukea tällaisia kirjoja mut riippuu mielentilastani että jos stressaa niin luen huumoriaiheista tai katson teeveestä jotain hauskaa kuten frendit.
kommentoija Juha pohjola(avauspostauksen tekenyt henkilö!)Mitä muita Edgar Caycen teoksia suosittelisit erityisesti?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä muita Edgar Caycen teoksia suosittelisit erityisesti?
anteeks pahoottelut väärästä tiejosta eli siis kirija nimeltä unet-alitajunnan kieli ei ole Edgar caycen kirja vaan Hugh-Lynn caycen kirja. On olemassa myös tietenkin kirjailija Edgar cayce mut sitä en tiiä että onko Hugh -lynn ja Edgar cayce sukua toisillensa mut googlettamalla selviäis =)
Hugh-lynn caycen unet; alitajunnan kieli on huikea kirja jossa ei syyttele liikaa vaan pyrkii hyvään analyysiin eikä sorru populismiin kannanotoissaan unitulkinnoissa. Jättää myös paljon joustavuutta itse unentulkitsijalle.
Itse arvostan enempi psykologiassa ja uniasioissa sellaisia tulkitsijoita jotka eivät ole niin negatiivisia arvioissaan että jotka ossaa kääntää esim unimaailman painajaiset positiivisiksi tulkinnoiksi ja psykologiassa harmi kyllä aika usein näkee niitä arvioita , niin kirjassa kuin itse psykologin ammatissa sitä että on vain lähinnä yksi ainoa tie mutta nykyaikana on onneksi tullut psykologiassa muutosta että nähhään moniulotteisemmin asiat joskin jotkut vanhat jäärät edelleen ajattelee saman muotin -systteemillä . Toki heilläki oikeus mielpitteeseen.
itte näen painajaisia melekein joka yö mut tulisin hulluksi jos uskoisin uniini. Sen takia suhtaudun uniin ja unikirjoihin sellaisella tavalla etten vello niissä tunteissa enkä ylianalysoi koska herkkänä ihmisenä mulle ei sovi missään asiassa mennä liian syvälle.
Käy googlettamassa hugh -Lynn cayce ja Edgar Cayce niin uskon että perusfiksu jos oot , niin löyvät heijän kirjallisuutta =) - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
ei kun hetkinen. Nyt en ole satavarma mutta nyt kun kaivoin kirijan esille komerosta niin siinä lukkee "edgar caycen unitulkintoja" ja sitten kirjassa mainitahan myös 3 muuta nimeä ja on esim tämä Hugh-Lynn caycen nimi että oiskohan niin että hugh-Lynn cayce ja pari muuta on kirjottaneet kirjaa jossa edgar Caycen unia analysoivat vai mitenköhän tuo oikein nyt onkaan että empä ole nyt satavarma kuules.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
joo siis googletin kirjan . Voit itteki googlettaa niin ymmärrät perusfiksuna. Minä siis käsitin nyt että kirjan on toimittaneet ne kolome henkilöä kuten esim Hugh-Lynn cayce jossa ne kertoo Edgar caycen unitulkintoja.
Miten joskus mulla toi mieli proukkoileekaan hahha en tiiä =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,1045327Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk663952Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699263485- 812536
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n72013- 241959
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois4101896Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj21798Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.301721Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?531643