Onkohan persuilla puurot ja vellit menneet sekaisin? Lupailevat vaalien alla kaikenlaista.
Puurot ja vellit
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestääkö joku idiootti vielä hallitus puolueita on sähellykset nähty jo.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17658110W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ääneni menee persuille,viherpiipittäjät jää ilman ääniä.
- Anonyymi
Persuilla on tapana luvata vaikka mitä. Vaalien jälkeen ollaan sitten ihan hiljaa niistä asioista.Margetta on tyyppi esimerkki siitä.
- Anonyymi
Kaikki ne jotain lupaa, vappusatasia tai halvempaa bensiiniä, tukia pois ja sossunelätit töihin, eivät vaan näy onnistuvan, ihan sama onko se persu tai demari,viherpppiipi,tai kapitalisti, paskaa ne puhuu kaikki.
- Anonyymi
Kautto ei puhu.
- Anonyymi
Ei yhtään ota. Kautto on paras edustaja keski-suomesta.
- Anonyymi
Sanna marin on paras
- Anonyymi
Persuja ei tarvita
- Anonyymi
Tämä puolue kun pitäisi vielä duunareitten puolta niin olisin persu.
- Anonyymi
Voihan p.....e
- Anonyymi
Äänestystulosten perusteellahan ps pitäisi olla hallituksessa vaan punikkiliskot järjesti toisin ja 40 miljardia lisää velkaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853