Jäljelle jäi mäkihyppy. Siinä kävi sitten niin että miehet ja naiset eivät enää tienneet milloin on heidän kilpailu. Hauska vitsi onko?
termit naismäkihyppy ja miesmäkihyppy poistettiin
Anonyymi-ap
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän niille eri sarjoja tarviis ollakkaan! Samallatavalla sieltä alas tulloo. Vai ottaako akoilla etupuskurit enemmän ilmanvastusta?
Mikä vielä hullumpaa niin golffissa, voitteko kuvitella golffissa on miesten ja naisten kisat (ja hittovako siinä ees mitään kisoja on). Ei luulis olevan mitään eroa sukupuolten välillä tuon suhteen. Vai onko akat vaan yksinkertasesti kaikessa ihan yleisestikin niin paljon miehiä huonompia että pittää jossain hiton golffissakkii eri sarja olla?!?! Vai onko miehet vaan luontasesti parempia saamaan palloja reikiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176150
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563320
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342510Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452390Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232109Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381590
- 1891478