Mille nauroit tänään?

Anonyymi-ap

Minua nauratti kun hieno turkki päällä oleva rouva valitsi kaupassa kalliita kotimaisia tomaatteja, kävi sitten katsomassa halpojen koodin ja näppäili sen. Rouva huomasi , että minä näin tempun ja jätti koko tomaattipussin ja häipyi vikkelään paikalta punaisena kuin rapu.

74

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua nauratti kun luin paikallisen radion nettisivulta haastattelun, jossa oranssitukkainen nuori suomalainen artisti kertoi vieraillessaan täällä (Tukholma), että me ruotsinsuomalaiset puhumme oikein sikavanhanaikaista suomea ja että hän oli yllättynyt että meitä on niin sikapaljon.
      Haastattelu ei sinänsä naurattanut, aiheutti vain hieman huvittuneisuutta, muta lukijoiden kommentit olivat hauskat, kuten tämä
      https://www.riemurasia.net/kuva/Mummi-on-evakko-af/210351
      T. Pal

    • Anonyymi

      Siinäpähän naurat, minä punnitsen kalliit tonaatit aina tarjouskaalina tai irtoporkkanoina.

      • Anonyymi

        Taidat olla maahanmuuttaja. Yleensä vain heikäläiset kulkevat turkissa ja käyttävät vahvaa huulipunaa. Olet varmaan samaa heimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla maahanmuuttaja. Yleensä vain heikäläiset kulkevat turkissa ja käyttävät vahvaa huulipunaa. Olet varmaan samaa heimoa.

        Se on kyllä vale, jotta mikä sulla viiraa. Näkö vai käsityskyky.


    • Lintujen ruokintalaite alkoi heti päivän valjettua kuhista pieniä ruokavieraita ja maapähkinärouhe maistui. Äkkiä siihen lehahti reteästi harakka, joka pelästytti pikkulinnut pois. Mutta laite on suunniteltu kevyemmille siivekkäille, joten harakka joutui temppuilemaan ja tasapainoilemaan, kunnes luovutti. Aikaansaannoksena oli kuitenkin maahan pudonnutta murkinaa, ja siihen se tyytyi. Isommille linnuille on kylläkin talipötkylä tarjolla sivummalla, eikä mikään lintu ole vielä porttikieltoa saanut.

      Usein sanotaan, että pieniruokainen ihminen syö kuin lintu, mutta tosiasiassa pikkulinnun täytyy pakkasella syödä 2-3 kertaa painonsa verran pysyäkseen hengissä.

      • Anonyymi

        Lintulaudan tapahtumille minäkin saan usein nauraa. Viime viikolla orava yritti ryövätä tinttien ruuat, mutta eipä onnistunut.


    • Eikö näin korona-aikana ole silloin aivan liian lähellä toista asiakasta, jos on olkapään yli kyyläämässä minkä koodin toinen painaa.
      Varmasti rouvan punastuminen johtui harmistumisesta/suuttumisesta, kun yksi työntyy ihan niskaan kiinni huokumaan.

    • Anonyymi

      Ruåtsissa maan tapa?

      • Ruåtsissa on se eläinsuojelu niin pitkällä, ettei täällä kukaan ilkiä/uskallakaan mennä kauppaan turkki päällä.
        Aloitus täytyy kertoa suomalaisesta kaupasta. Siellä olen nähnyt venäläisten naisten vielä kulkevan turkeissa.


    • Anonyymi

      Nauroin eläinvideoille. Mm. kaksi koiraa haukkui ja huusi kopassa nukkuvalle kolmannelle koiralle, joka kaivautui vain syvemmälle kopan sisuksiin, Lopulta ei enää kestänyt, vaan loikkasi pois, jolloin ne haukkuvat koirat lakkasivat haukkumasta ja käpertyivät koppaan salamannopeasti. Poisajettu seisoi hölmönä kopan vierellä.
      Eihän tuo kerrottuna ole hauska ollenkaan, mutta tilannekomiikkaa ei voi selittää.

      • Anonyymi

        Eläinvideot on hauskoja.
        Yhdessä oli oikein viimeisen päälle valmiiksi katettu ainakin 12 hengen ruokapöytä. Kissa oli vääntäytynyt nukkumaan yhdelle lautaselle.


    • Anonyymi

      Jätti kun huomasi että hinta oli suuri , ja haki niitä mini tomaatteja koriinsa jotka olivat halpoja
      Turku ei Ole mikään todiste hienoudesta nykyään, Mumin anoppivainaan turkin voipaketin hinnalla

      • Anonyymi

        Piti olla turkki eikä Turku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti olla turkki eikä Turku

        Harva ihminen kulkee turkissa. Turha olla silmätikkuna.. Vihertörpöt spreijasivat niihin takavuosina maalia, myös keinoturkiksiin, koska eivät edes tiedä, miltä turkis näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva ihminen kulkee turkissa. Turha olla silmätikkuna.. Vihertörpöt spreijasivat niihin takavuosina maalia, myös keinoturkiksiin, koska eivät edes tiedä, miltä turkis näyttää.

        Kaikki oikea turkis päällä kävelet tulee spreijata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki oikea turkis päällä kävelet tulee spreijata.

        Nahkatakkeja kyllä saa pitää niinkuin Marin, kunhan niissä ei ole karvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki oikea turkis päällä kävelet tulee spreijata.

        Karhulla on oikea turkki, jäniksellä ja kissalla, muutamia mainitakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhulla on oikea turkki, jäniksellä ja kissalla, muutamia mainitakseni.

        Ne pitää spreijata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva ihminen kulkee turkissa. Turha olla silmätikkuna.. Vihertörpöt spreijasivat niihin takavuosina maalia, myös keinoturkiksiin, koska eivät edes tiedä, miltä turkis näyttää.

        Silloin kun sitä oli lapsi niin turkki oli se lämmin asu pakkasella .
        Nykyään niitä ei näe, kun asioita ajatellaan hieman toisella mallilla.

        Itselläni oli vielä 60 luvulla kaunis turkki ja lakki oli myös turkislakki .
        Muistan näistä äidin turkeista erään joka oli todella tyylikäs , ja itse sitä korttelin lapsena peilin edessä salaa.
        Mutta tänään nämä tekoturkit ajavat saman asian ja minkään eläimen ei tartte kuolla että ihmiset saisivat turkin ylleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhulla on oikea turkki, jäniksellä ja kissalla, muutamia mainitakseni.

        Muistanpa, kun äiti kokeili päällensä minkkiturkkiani. Isä katseli vierestä ja totesi: - Jos nyt lyllertäsit tuolla tiellä, niin joku saattaisi ampua sinut karhuna!


    • Anonyymi

      Minua alkoi naurattaa luettuani trollausaloituksen!

      • Anonyymi

        Ja minua nauratti netissä kommentti jonka ikinappailija laittoi, ilmeisesti se oli tarkoitettu vitsiksi vaan ei naurattanut vitsi van sen kuivuus .


    • Anonyymi

      Enimmäkseen kyllä itkettää tällainen tyhmyys ja tyhjyys kuin tässä(kin) ketjussa.

      • Anonyymi

        Miksi sitten kuitenkin jatkat tätä(kin) ketjua ja ketjun tyhmyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kuitenkin jatkat tätä(kin) ketjua ja ketjun tyhmyyttä?

        Naurattaa kaksi edellistä puheenvuoroa. Ovat oikeita tosikkoja..HAHHAHHAHHAAHAAAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurattaa kaksi edellistä puheenvuoroa. Ovat oikeita tosikkoja..HAHHAHHAHHAAHAAAA!

        Jos tuollainen naurattaa sinua, sinä nauratat silloin kyllä minua.


    • Anonyymi

      Nauratti naisen letti linnan kutuislla. Toimittaja selosti. Letti täydentää hienoa asua. Minusta ihan kummallinen makkara, en laittaisi päähäni.

      • Anonyymi

        Se letti, jonka itse näin, oli kyllä hemmetin komea. Laittaisin.


    • Lapset saavat usein nauramaan,
      heidän kanssaan tule hyvää tilannekomiikkaa.
      Tänään leikkikutiteltiin toisiamme kolme vuotiaan lapsenlapsen kassa,
      sanoin hänelle, että kuti,kuti, hän vastasi kiku, kiku..
      ja kyllä meitä nauratti.
      Toinen takuuvarma nauru leikki on ilmapallojen puhaltaminen
      ja erilaisen lentojen ja äänien niillä aikaansaaminen.

    • Anonyymi

      Itsepalveluvaakan huijaaminen on kanssaihmisiltä varastamista!

      • Anonyymi

        Vessateema nauratti minuakin tänä aamuna, kun avasin koneen ja ne kutsumattomat mainokset lävähtivät näkyviin automaattisuomennoksien kera. Kuvia aivan kauheista vessanpöntöistä ja minämuotoinen kertomus, kuinka vessan peseminen on kaikkein kaamein työ taloudessa, kuinka kirjoittaja on polvillaan pöntön ääressä ja hinkkaa porsliinia pää pytyssä niin että hiuksetkin kastuvat. Mutta sitten hän sai pesuaineen, tällaisen Toilet Cleanerin, joka vaahtoaa ja pesee pöntön kimaltavan kirkkaaksi. Ripottelet vaan ainetta, ei hinkkausta ei mitään, pesuaine tekee työn!
        Eikö Amerikoissa todellakaan ole edes vessaharjaa! Sen nyt olen aina tiennyt, ettei maailmalla ole astiainkuivauskaappia eikä juustohöylää, mutta että ei vessaharjaakaan.
        Yökkivä naurukohtaus!


      • Anonyymi

        Kyllä siinä Lavrov ihmetteli, kun vessassa oli pönttö reiän päällä, kun kotonaan aina oli tottunut pelkkään reikään porstuan nurkassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä Lavrov ihmetteli, kun vessassa oli pönttö reiän päällä, kun kotonaan aina oli tottunut pelkkään reikään porstuan nurkassa.

        Hän piti epäinhimillisenä sitä, että joutui käyttämään samaa vessaa, jota naisetkin käyttivät.
        Eikö hän hoksannut, että siinä ovessa oli lukko, ettei kukaan nainen pääse hänen kanssaan sinne samaan aikaan.
        Hänen mielestään se "unisexvessa" on epäinhimillisyyden huippu samaan aikaan kun itse käyvät sotaa, mikä nyt on epäinhimillistä jos mikä. Hänellä on mittakaavat jotenkin sekaisin päässään.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Hän piti epäinhimillisenä sitä, että joutui käyttämään samaa vessaa, jota naisetkin käyttivät.
        Eikö hän hoksannut, että siinä ovessa oli lukko, ettei kukaan nainen pääse hänen kanssaan sinne samaan aikaan.
        Hänen mielestään se "unisexvessa" on epäinhimillisyyden huippu samaan aikaan kun itse käyvät sotaa, mikä nyt on epäinhimillistä jos mikä. Hänellä on mittakaavat jotenkin sekaisin päässään.

        Neuvostoliitossa/Venäjällä myös Moskovan ja Pietarin ulkopuolellakin ja maaseutumaisemissa jonkin verran liikkuneena totean että varsin monissa paikoissa vessassa on edelleen vain reikä lattiassa. Yksi ja sama reikä yleensä kaikille.
        Monissako Euroopan valtiossa on yleisesti vessat erikseen miehille ja naisille, ravintoloissa, ehkä joissain hotellien ravintoloissakin mutta enempi vähempi.
        On isot ongelmat nyt Sergeillä kyllä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neuvostoliitossa/Venäjällä myös Moskovan ja Pietarin ulkopuolellakin ja maaseutumaisemissa jonkin verran liikkuneena totean että varsin monissa paikoissa vessassa on edelleen vain reikä lattiassa. Yksi ja sama reikä yleensä kaikille.
        Monissako Euroopan valtiossa on yleisesti vessat erikseen miehille ja naisille, ravintoloissa, ehkä joissain hotellien ravintoloissakin mutta enempi vähempi.
        On isot ongelmat nyt Sergeillä kyllä...

        Kyllä Ruotsissa enimmäkseen yleiset vessat on erikseen miehille ja naisille ja sitten on invalidivessa, jota käyttävää kumpikin sukupuoli ja ne, jotka eivät ole selvillä kumpaa sukupuolta he ovat.
        Pienemmissä paikoissa, pikku pizzerioissa, huoltiksilla ... saattaa olla vain yksi vessa samoin kuin yksityistiloissa. Epäinhimillinen minunkin kotivessani olisi Lavrovin mielestä.

        Minkälaisessa paikassa se ETYJ-tapaaminen lie ollut, josta hän sai traumoja, en tiedä.
        Vai onko hän jotenkin liikuntarajoitteinen, että hänet ohjattiin menemään invalidivessaan.


      • Anonyymi

        Viime keväänä oli video pätkiä kun tsetseenit tarkastivat inhoten ukro natsien valtaamia asuntoja, lastentarhoja ja kouluja joissa lojui niiden ukrojen jäljiltä jättämää tuhoa ja törkyä homo miesten dildoja yms. Sotilaat valmistuivat ettei ihmisiä ollut jätetty tai teljetty lukkojen taakse.
        Venäjä on edellä kävijä säätäessään lakeja normaaleiksi koska haluavat ettei seksuaalisesti häiriintyneet ja sairaat häiritse ja ahdista lapsia kouluissa,harrastuksissa. Tv ei saa esittää aivopesua ja perverssit ei saa julkisuutta. On vain 2 sukupuolta. Pieni sekopää sakit ei päätä normaalien ja terveiden elämää.
        Entinen satanistinen meno ei voi jatkua ei meillä eikä muissa maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvostoliitossa/Venäjällä myös Moskovan ja Pietarin ulkopuolellakin ja maaseutumaisemissa jonkin verran liikkuneena totean että varsin monissa paikoissa vessassa on edelleen vain reikä lattiassa. Yksi ja sama reikä yleensä kaikille.
        Monissako Euroopan valtiossa on yleisesti vessat erikseen miehille ja naisille, ravintoloissa, ehkä joissain hotellien ravintoloissakin mutta enempi vähempi.
        On isot ongelmat nyt Sergeillä kyllä...

        Sinä se typerä olet. Onkos Suomen maaseudulla taloissa vesijohdot joka paikassa? Tyhmän ja moukan huvi keksiä ja txt. Tuntuuko,olo paremmalta kun sulla on wc ja jollain iääkkäälä venäläisella vanhuksella ei,ole?.Häpeä olet karjalainen maa rosvo..


    • Anonyymi

      Hei huomenta Itä Helsingistä.Kauniita lumihiutaleita leijailee taivaalta katulampun alla näkyy.Katu lampussa on niitä jäätikkuja.Lapsuus tulee mieleen.Leikitiin tyttöjen kanssa ne on jäätelöä ja mistä jäätikun ylettyit ottamaan otettin.Asutin silloin omakotitalo aluella Malmilla( helsinki 70) Aikana joloin siellä ei kerostaloja ja Malmilla oli Kaunis Puukirkko.Sen tilalla Iso kivinen ruma kirkko.Itse aloitus minua nauratti. Kun itse käyn Itäkeskus Itis kaupassa Prisma, City-Market ymm.en seuraa muiden ostokset tai puketuminen.Mottoni on aina ollut .EI OLE KOIRAAN KARVOIHIN KATSOMINEN! Hyvää päivää kaikille yksi mummo monista.

    • Anonyymi

      Naurattaa usko persuihin, vaikkei se ole naurunasia.
      Persujen veljespuolue AfD Saksassa on osallisena väkivaltaiseen vallankaappausuunnitelmaan.

      Vallankaappaus­suunnitelmassa yli 50 epäiltyä, uusia pidätyksiä odotettavissa
      Thüringenin osavaltion sisäministeri Georg Maier sanoo, että AfD-puolue on
      toiminut ”rajapintana” äärioikeistojärjestöille.

      • Yli 30 kommenttia ehti tulla ennenkuin se persutus alkoi.
        Skarppaa vähän tarkkaavaisuuttasi, ettet noin myöhässä huomaa tärkeää tehtävääsi.

        Kateuskorttiakaan ei vielä ole tainnut tässä ketjussa vilautetun, ihme kyllä.
        Kai sekin sieltä vielä tulee.


      • Anonyymi

        Naurattaa kun palstoilla on alkanut varsinainen taistelu kokoomusta vastaan, joku yksittäinen yrittäjä yekee mukas myyräntyötä. on vain niin turhaa, menisi mielummin vaikka torille huutamaan, voisi joku kuunnelon. Ei täällä biitsi edes avata aloituksia politiikasta, on niin vastenmielinen aihe. Jatkan vieläkin nauramista poloisille yrittäjille.


    • Kävin keskusairaalassa tutkimuksissa.
      Ehkä nauratti se, operaatio mikä pitäisi tehdä, on vaikea.
      Sanoin että ehkä pärjään vieläkin, mistä sen tietää vaikka kuolen, olen lukenut kuolinilmoituksia, moni käiseni, ja nuoempikin on kuollut.
      Vaiva ei ole hengenvaarallinen.

    • Anonyymi

      EI NAURATA

      koko päivä on menny naama totisena,,, höh,

      • Anonyymi

        Ei muakaan. Yhteen aikaan tuli naurettua enemmän kuin laki sallii, ehkä mitta ja määrä tuli silloin täyteen. Monet asiat huvittavat, mutta kunnon naurunrähäkkää ei tunnu saavan enää mikään aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Minä pyllähdin lumihankeen enkä päässyt itse ylös. Lenkkikaveri yritti vetää ylös mutta pehmeä kinos kaatoi hänetkin. Sitten yhdessä ähellettiin ylös ja oltiin kuin lumiukot.Kyllä nauratti.

      • Anonyymi

        Nauroin vallan katketakseni, kun naapurini liukastui jäisellä tiellä ja katkaisi jalkansa kahdesta kohtaa, lisäksi häneltä murtui lonkka. Nyt olen nauranut kohta kaksi viikkoa, onneksi en ole vielä kuitenkaan katkennut nauruuni.
        T. Selmatäti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauroin vallan katketakseni, kun naapurini liukastui jäisellä tiellä ja katkaisi jalkansa kahdesta kohtaa, lisäksi häneltä murtui lonkka. Nyt olen nauranut kohta kaksi viikkoa, onneksi en ole vielä kuitenkaan katkennut nauruuni.
        T. Selmatäti.

        Se onkin jotenkin ihan s-tanan sairasta, että joitakin tyyppejä naurattaa vain toisille sattuvat vahingot. Ja mitä isompi kompastus, sen paremmat naurut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin jotenkin ihan s-tanan sairasta, että joitakin tyyppejä naurattaa vain toisille sattuvat vahingot. Ja mitä isompi kompastus, sen paremmat naurut.

        Niinhän tuolla joku kirjoittikin:
        """Savolainen saa parhaimmat naurunremmakat toisten kustannuksella."""


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Niinhän tuolla joku kirjoittikin:
        """Savolainen saa parhaimmat naurunremmakat toisten kustannuksella."""

        Se ei todellakaan ole pelkästään savolaisten ominaisuus.


    • Anonyymi

      Minua ei moinen naurata! Aiheuttaa vain paheksuntaa.
      Kaikkinainen myymälävarkaus kohdistuu kanssaihmisiin. Asiakkaat maksavat kaiken muotoisen hävikin hinnoissa!!!!!
      Otsikko saattoi minut ajattelemaan erään tuttavapariskuntamme vaativaa makua.
      Vain kallein kelpaa. Olimme samaan aikaan tomaattilaatikoilla. Kotimaiset ja tuontitomskut olivat täysin saman näköisiä. Tuttavamme ottivat tietenkin nitä 4,45€/kg maksavia kotimaisia 2,65€/kg maksavien tuonti tomskujen asemesta. Kysyttyäni makuvertailua vastasivat, etteivät ole halpiksia maistaneetkaan.
      Aikaisemmin vastaava tilanne riisipiirakoiden kohdalla.

      Silloin ei edes mieleeni juolahtanut halpishinnan valinta. Seuraavalla kerralla, jos satun tilanteeseen, niin menen röyhkeän avoimesti katsomaan kumman hinnan tämä nirso pariskunta valitsee.

      • Ehkä se pariskunta vain suosii kotimaista kaikessa muussakin.
        Meitä on sellaisiakin, että mahdollisuuksien rajoissa ostamme pääasiassa kotimaista vaikka olisi kalliimpaakin kuin tuontiruoka.


      • Anonyymi

        No, riittääpä sitten elämässäsi jotain kiinnostavaa seurattavaa...en itse ehkä jaksaisi aivan tuollaista mutta meitä on niin moneen junaan osan jäädessä asemalle...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ehkä se pariskunta vain suosii kotimaista kaikessa muussakin.
        Meitä on sellaisiakin, että mahdollisuuksien rajoissa ostamme pääasiassa kotimaista vaikka olisi kalliimpaakin kuin tuontiruoka.

        Pidin, ja pidän sitä edelleenkin todennäköisimpänä vaihtoehtona mutta tomskun tuotantoa ajatellen en pidä Suomen talvista kasvihuonetuotantoa järkevänä.
        Kustannusjakauma on aivan sairas!

        Minä ostan oman, todelliseen tarpeeseeni ilman tunnelatausta ja haluan saada jokaiselle käyttämälleni eurolle mieletäni riittävän, järkevän vastineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidin, ja pidän sitä edelleenkin todennäköisimpänä vaihtoehtona mutta tomskun tuotantoa ajatellen en pidä Suomen talvista kasvihuonetuotantoa järkevänä.
        Kustannusjakauma on aivan sairas!

        Minä ostan oman, todelliseen tarpeeseeni ilman tunnelatausta ja haluan saada jokaiselle käyttämälleni eurolle mieletäni riittävän, järkevän vastineen.

        Mutta kaikkihan eivät ole sinä.
        Missä on määrätty, että kaikkien asiakkaitten olisi tehtävä sinun kanssasi samat valinnat ostoksia suorittaessaan.

        Kerran osui kanssani kaupan pakastekaukalolle yksi puolituttu päällepäsmäri, joka alkoi määräämään mitä kalapuikkoja minun on ostettava.
        Olin jo ottanut käteeni sellaisen, mikä oli tehty kokonaisesta fileestä, siis kalaa läpi asti ja sen päällä kuorrutus. Siinä vieressä oli halvempia sellaisia, jotka oli tehty jauhetusta kalasta (luultavasti puolet siitäkin korppujauhoa). Hän oikein vihaisena minulle, että "Ei, kun otat tuon!!! Ne on ihan yhtä hyviä vaikka on halvempia".
        Otti vähän nokkiinsa, kun ostin kuitenkin sen minkä itse halusin.


    • Anonyymi

      aloittelija, koska ammattilainen ei päästäisi saalista irti

      tosin aloittelijalla on vähän pääomaa ja siksi on varaa jättää

      • Anonyymi

        Mitä yrität kertoa, on meinaan aika sekava kommentti?


    • Tänään ja joskus jo aikaisemminkin nauratti tämä.

      Näytettiin videonpätkiä eri puolilta Eurooppaa, miten ihmiset ovat huolissaan energiapulasta ja hinnoista.
      Sitten tuli Suomen kartan kohta. Siinä mies makoili avannossa ja sanoi rauhallisesti jotenkin näin, että Tulkoon mitä vain, niin meistä se ei vie energiaa, ollaan ihan viileesti vaan.

    • Anonyymi

      Savolainen saa parhaimmat naurunremmakat toisten kustannuksella.

      • Anonyymi

        Sanna Marin on puoliksi savolainen. On hänellä hauskaa kansan kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on puoliksi savolainen. On hänellä hauskaa kansan kustannuksella.

        Ja kun sinä kuulostat puoliksi pöljältä, niiin mitä se haittaa. Nauruunhan on aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun sinä kuulostat puoliksi pöljältä, niiin mitä se haittaa. Nauruunhan on aihetta.

        On hänellä aihetta, kun hyväuskoisia hölmöjä vetää retkuun .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hänellä aihetta, kun hyväuskoisia hölmöjä vetää retkuun .

        "Hyväuskoisia hölmöjä" saa ihan vapaasti "vetää retkuun". Poistatko tämänkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hänellä aihetta, kun hyväuskoisia hölmöjä vetää retkuun .

        Ketään ei vedetä retkuun niinkuin persun kannattajia. Niitä viedään kuin litran
        mittaa. Mitään ei PS & SS ole tehnyt äänestäjiensä hyväksi eikä kenenkään
        muunkaan suomalaisen.


    • Anonyymi

      Ei sentään olluh leipäjonossa. Nuohan ne varkaita on.

    • Anonyymi

      Jäi kiinni turkki päällä.

    • Anonyymi

      Monista kasviksista ja  ruisleivästä  tulee ilmavaivoja. Pieruja.

      Kun bakteerit hajottavat kuituja paksusuolessa, syntyy kaasua. Vaikka ilmavaivat ovat kiusallisia, ne ovat merkki siitä, että suolessa on tarpeellista toimintaa.

      Ilmavaivoja on kaikilla ja kuuluukin olla.
      15–30 pierua päivässä on normaalia, hernerokkapäivänä enemmänkin.

      Jos mahdollista, kaasuja kannattaa päästellä vapaasti, sillä pidättely saattaa aiheuttaa epämukavan olon, turvotusta, ja mahakipuja.

    • Anonyymi

      Ei ole naurattanut, mutta itkettänyt on.

      • Anonyymi

        No mikä on itkettänyt ?


    • Anonyymi

      Persujen äänestäjät pistävät hymyilyttämään.
      Persuilta ei tule köyhille apua.

      Tietämättömät ovat soitelleet persuille sähkön hinnasta, kertoi PS:n jäsen
      A-Studiossa. Mitä apua oppositiossa oleva äärioikeistopuolue voi antaa,
      kun se ei ole tehnyt yhtään hyvää työtä suomalaisteneteen muutenkaan koskaan
      eikä sillä ole ollut aikomustakaan tehdä.
      Se huijaa ja vedättää hoopoja.
      Oikeistopuolue ajaa varakkaitten asioita.
      Äärioikeistopuolue vielä voimakkaammin, mutta PS on populistipuolue
      ja populistipuolue ajaa 100 %:sesti vain omaa etuaan
      eli lupaa mitä vain kelle vain keltä voi saada äänen,
      joka takaa itselle 9000 € liksaa kuukaudessa.

    • Tänään ihan ääneen naurahdin, kun luin hyvän oivalluksen.

      -Okei, nyt mennään jouluostoksille. Mut ei osteta krääsää. Eiks niin?
      -Ei.
      -Ahdistaa kaikki krääsä.
      -Krääsä ahdistaa.
      -Ja ryysis. Ryysis ahdistaa myös.
      -Krääsä ja ryysis ahdistaa. Eli krääsis.
      (Joonas Rinta-Kanto)
      (YLE tekstitv. s.895.)

      Minusta hauska tuo uusiosana ; Krääsis.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe