Älkää olko liian aktiivisia!

Anonyymi-ap

Ostajana annan myyjille neuvon: älkää olko liian aktiivisia. Hyvä myyjä ei ole liian aktiivinen. Jos tarjouksen jättämisen jälkeen ollaan jo pari päivää myöhemmin kyselemässä perään, että tuleeko tästä kauppaa, niin homma kääntyy itseään vastaan.

En minä ainakaan halua ostaa myyjältä, joka häiriköi minua liian usein. Kyllä minä sitten ihan taatusti ilmoitan, kun ostan. Minun on mahdotonta hyväksyä tarjousta kertomatta siitä myyjälle ja jos minulla on kysyttävää, osaan itse kysyä!

Minulta ei tarvitse kysyä, onko minulla kysyttävää. Jos minusta ei kuulu mitään, minulla ei ole kysyttävää ja/tai en ole ostamassa.

5

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta kun ei ole vaihtoehtoa. Pomo pakottaa soittamaan sinulle vähintään yhdeksän kertaa. Jos et vastaa, niin yhdeksännellä kerralla nimesi katoaa soittolistalle uudelleen soittolistalle 😆

    • Anonyymi

      Hyvä tietää yhdeksän kerran sääntö!

    • Anonyymi

      Vähän myynnin näkökulmaa tähän.

      - Tarjous on TARJOUS. Tarjouksella on yleensä jokin voimassaoloaika. Olet varmasti milloin tahansa tervetullut tilaamaan palvelua listahinnoin, mutta tarjottu tarjous on voimassa rajallisesti. Siksi et voi asennoitua siihen niin, että edetään vain sinun tahtiisi. Asia pitää saada päätökseen.

      - Ota tai jätä. Ei ole pakko ottaa. Mutta helpommalla pääset kaikkien kannalta, kun vastaat "Olen tutustunut tarjoukseen mutta en ole kiinnostunut". Luulet pääseväsi helpolla kun et vastaa mitään, mutta saat olla varma, että myyjän on pakko yrittää tavoittaa sinua. Koska se on hänen työtään ja hän haluaa laittaa asialle pisteen, ihan jo pomonsakin takia. Aivan turhaan katsot sitä myyjän numeroa puhelimesi ruudulla "taas kerran", kun olisit voinut vaan ilmoittaa EI.

      t. ex-myyjä mm tällaisten aloittajan kaltaisten vatuloijien takia. Myyjä on myyjä, ei sinun kengännuolijasi.

    • Anonyymi

      asiakkaalla eli sinulla voi olla huono päivä. Se kuuluu äänestä että väsyttää tai on murheita. Fiksu myyjä toivottaa silloin "hyvää päivänjatkoa" ja puhelu katkeaa. Muutaman päivän päästä tilanne voi ollakin toinen. Asiakkaalla on taas hyvä vire ja syöntihaluja. Silloin soittaa samainen puhelinkauppias mr. pleasure uudestansa. Juttu kulkee ja kaupat syntyy. Asiakas tekee hyvät ostoskaupat. Myyjä on tyytyväinen ja asiakas on tyytyväinen,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

      Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7553
    2. 105
      5563
    3. Se on hyvästi

      Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5047
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

      Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4436
    5. Alavuden sairaala

      Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3150
    6. Sisäsiittosuus

      Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2833
    7. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2769
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

      Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2354
    10. Hei........

      Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1966
    Aihe