Millaisilla nyöreillä autolautat kiinnitetään laituriin?
Sopiiko sama nyöri optimistijollan kiininttämiseen?
Kuinka tuollainen nyöri heitetään laivasta laiturille?
Millaisilla nyöreillä...
19
968
Vastaukset
- Anonyymi
"Millaisilla nyöreillä autolautat kiinnitetään laituriin?
Sopiiko sama nyöri optimistijollan kiininttämiseen?
Kuinka tuollainen nyöri heitetään laivasta laiturille?"
Viimeksi kun katselin Viking Gloryn kiinnittämistä, ei missään näkynyt nyöreja, vaan
kiinnitys tapahtui alipaineella.- Anonyymi
Tuonko sinä muka näit siellä laivalla?
Hah hah! Kyllä kai! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuonko sinä muka näit siellä laivalla?
Hah hah! Kyllä kai!Laivalla näkee, perämetsästä ei näe....
https://www.portofhelsinki.fi/uudistamme-satamaa/ajankohtaiset-hankkeet/lansisataman-hankkeet/automooring-nopeuttaa-laivojen
https://www.portofturku.fi/2020/07/08/automooring-laitteiston-asennus-etenee-suunnitellusti/ - Anonyymi
Kannelta näkee.
Risteilyalus on kiinnitettävä laituriin, ei tarvitse maksavien asiakkaiden hypätä laiturille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laivalla näkee, perämetsästä ei näe....
https://www.portofhelsinki.fi/uudistamme-satamaa/ajankohtaiset-hankkeet/lansisataman-hankkeet/automooring-nopeuttaa-laivojen
https://www.portofturku.fi/2020/07/08/automooring-laitteiston-asennus-etenee-suunnitellusti/Käypä Helsin Sataman Eteläsataman webbisivulla. Siinä Silja Serenade kiinnitetty keulasta viidellä alipaineella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käypä Helsin Sataman Eteläsataman webbisivulla. Siinä Silja Serenade kiinnitetty keulasta viidellä alipaineella.
Ja kuva on ihan tuore ??
Nyt ja tulevaisuudessa laivat ommellaan laituriin...varmuuden vuoksi:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuva on ihan tuore ??
Nyt ja tulevaisuudessa laivat ommellaan laituriin...varmuuden vuoksi:)Kuva tuore tai ei, mutta noin on tälläkin hetkellä.
Tulevaisuuden sana on vetoketjukiinnitys! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laivalla näkee, perämetsästä ei näe....
https://www.portofhelsinki.fi/uudistamme-satamaa/ajankohtaiset-hankkeet/lansisataman-hankkeet/automooring-nopeuttaa-laivojen
https://www.portofturku.fi/2020/07/08/automooring-laitteiston-asennus-etenee-suunnitellusti/Ei kai kukaan voi olla niin tietämätön ja hullu, että uskoisi parisataametrisen laivan pysyvän laiturissa moisella hokku-pokkus-kiinnityksellä!
Käy kävelysillan kiinnitykseen,ei laivan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan voi olla niin tietämätön ja hullu, että uskoisi parisataametrisen laivan pysyvän laiturissa moisella hokku-pokkus-kiinnityksellä!
Käy kävelysillan kiinnitykseen,ei laivan.Samat systeemit on käytössä virossa, ruotsissa, ym,ym.
https://www.ts.ee/en/in-tallinn-old-city-harbour-ships-are-now-served-by-automated-mooring-equipment/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laivalla näkee, perämetsästä ei näe....
https://www.portofhelsinki.fi/uudistamme-satamaa/ajankohtaiset-hankkeet/lansisataman-hankkeet/automooring-nopeuttaa-laivojen
https://www.portofturku.fi/2020/07/08/automooring-laitteiston-asennus-etenee-suunnitellusti/Oli se komeen näköistä, kun Länsisatamassa vieraillut USAn huoltotulialus imaistiin sadan metrin päästä laituriin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se komeen näköistä, kun Länsisatamassa vieraillut USAn huoltotulialus imaistiin sadan metrin päästä laituriin!
Toiko tulen lisäksi myös tappuraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiko tulen lisäksi myös tappuraa?
Vaikuttaako imuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaako imuun?
Tappura ei vaikuta imuun, mutta lepuuttajat pitää kuitenkin varmuuden vuoksi olla.
Lepuuttajat estävät aluksen kyljen sekä laiturin vahingoittumisen mikäli alus tulee liian kovalla vauhdilla kiinni laituriin.
Aluksilla on vahinkojen estämiseksi tiheäsilmäisistä verkoista sekä tappurasta tehdyt lepuuttajat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappura ei vaikuta imuun, mutta lepuuttajat pitää kuitenkin varmuuden vuoksi olla.
Lepuuttajat estävät aluksen kyljen sekä laiturin vahingoittumisen mikäli alus tulee liian kovalla vauhdilla kiinni laituriin.
Aluksilla on vahinkojen estämiseksi tiheäsilmäisistä verkoista sekä tappurasta tehdyt lepuuttajat.Ai, eikä Eteläsatamassa ollut lepuuttajia käytössä saunan vahingoittuessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, eikä Eteläsatamassa ollut lepuuttajia käytössä saunan vahingoittuessa?
Ei ollu kuin vain muutama kahteen kertaan käytettyä vihta eli vastaa. Eihän nuo lehdettömät lepuuttajat mitään auttaneet.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17658357E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kengät sidotaan nyöreillä.
- Anonyymi
Mihin ne kengät sidotaan, laituriinko?
- Anonyymi
Minä käytän kengännauhoja.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602