Helen mainostaa kovasti hoitojaan naamakirjan puolella mutta mikä on tämä palvelu?
Helen, mitä ihmettä tarjoat? Hierontaa vai hiushoitoa?
Mainostaa jotta kahvia tyrkyllä jos joku sattuu sisään astumaan ja ihan rimpauttamalla juoksee paikalle.
Hoitola helen
Anonyymi-ap
10
2946
Vastaukset 10
- Anonyymi
Sähköyhtiö.
- Anonyymi
Nokkelaa... 😏
- Anonyymi
Ei saa maalittaa yrittäjää.
- Anonyymi
Se on huijari sähköyhtiö.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Jokainen tämän sivun käyttäjä haluaa asiallisuutta kommentteihin.Itse olen käynyt Helenin hoidoissa ja olen ollut erittäin tyytyväinen.Aion edelleen käydä.Hoitaja on ammattitaitoinen.
- Anonyymi
Olen itse ainakin positiivisesti tykännyt kyseisestä yrityksestä
- Anonyymi
Käyn säännöllisesti.Hyvä ja alan ammattilainen. Hyvä asiakaspalvelu.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.662101Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt331676- 991122
- 45860
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25746- 29650
- 38626
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,126562Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56558