Kenelläkään kokemusta, että millainen paikka tämä on?
Fellowmind (ent eCraft)
16
3355
Vastaukset
- Anonyymi
Ylläpitoprojekteja riittää eli uutta vähän vanhaa roinaa paljon
- Anonyymi
Aivaan peestä. Erityisesti tänä vuonna. Porukkaa haalitaan ovista ja ikkunoista, samaan aikaan vanhoille ei riitä töitä. Lain kiertämistä mitään virheitä ei sallita. Välttäkää!
- Anonyymi
Mitä tarkoitat lain kiertämistä? Saako sieltä potkut helpolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat lain kiertämistä? Saako sieltä potkut helpolla?
No onhan toi nyt törkeetä palkata tiimi 65 henkeen, pilata tiimihenki ja samalla vähentää epäkelpoa aineista. Ja kyllä, potkut saa helpolla, ihmisten terveydestä ja jaksamisesta ei välitetä paskaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan toi nyt törkeetä palkata tiimi 65 henkeen, pilata tiimihenki ja samalla vähentää epäkelpoa aineista. Ja kyllä, potkut saa helpolla, ihmisten terveydestä ja jaksamisesta ei välitetä paskaakaan.
Toistaitoisille sietääkin antaa armotta kenkää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat lain kiertämistä? Saako sieltä potkut helpolla?
saa, samaan aikaan palkataan uutta porukkaa ja toisesta päästä irtisanotaan, ensin noin kk hiljaisella irtisanomisella.. aivan sairasta, virheitä ei saa tehdä yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaitoisille sietääkin antaa armotta kenkää!
"toistaitoisille", väkeä vähennetään armotta ilman muutosneuvotteluita hiljaisella irtisanomisella, sitten keksitään joku pari virhettä ja ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaitoisille sietääkin antaa armotta kenkää!
No miksei järjestetä rehdisti sitä yt-kierrosta jos ei ole sitä laskutusastetta? Suhmuroidaan tälleen sairaalla tavalla, eikö nää tajua että piirit on pienet ja jutut leviää.
- Anonyymi
Näyttää tässäkin firmassa yyteet olleen päällä vaikka mitään uutista en löytänyt. Kuinka paljon sai lähteä?
- Anonyymi
ei kai siellä mitään yyteitä ole, porukkaa vähennetään hiljaisesti toisesta päästä, osui myös itseen. aivan perseestä, varsinkin FO, jota vetää jälkeenjäänyt harmaahapsi
- Anonyymi
Ei tartte kato uutisoida kun ei ole pörssissä. Jotain todella outoa ja härskiä tuolla kyllä tapahtui 2024-2025
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte kato uutisoida kun ei ole pörssissä. Jotain todella outoa ja härskiä tuolla kyllä tapahtui 2024-2025
Kaiken huipuksi halusivat irtisanotulle vielä pääsyn sähköpostihistoriaan! Tämän sentään luottamusmies torppasi. Suomessa on kirjesalaisuus. Voisi lopettaa tämän puolilaittoman yritystoiminnan, konsernin Suomen haara voisi painua kartalta vidduun.
- Anonyymi00015
Ei koskaan enää. Tukehtukaa Tesloihinne siellä!
- Anonyymi00016
Mietin 20 vuotta sitten että on siinä firmalla typerä nimi
- Anonyymi00017UUSI
no mites toi nykyinen ToveriMieli, joka kohtelee ihmisiä kuin paskaa
- Anonyymi00018UUSI
kyllä ne pelkää siellä nyt, laittomasti irtisanottu porukka alkaa käydä kuumana. hr-bitch ja muu johto
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473