Fellowmind (ent eCraft)

Anonyymi-ap

Kenelläkään kokemusta, että millainen paikka tämä on?

16

3355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylläpitoprojekteja riittää eli uutta vähän vanhaa roinaa paljon

    • Anonyymi

      Aivaan peestä. Erityisesti tänä vuonna. Porukkaa haalitaan ovista ja ikkunoista, samaan aikaan vanhoille ei riitä töitä. Lain kiertämistä mitään virheitä ei sallita. Välttäkää!

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat lain kiertämistä? Saako sieltä potkut helpolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat lain kiertämistä? Saako sieltä potkut helpolla?

        No onhan toi nyt törkeetä palkata tiimi 65 henkeen, pilata tiimihenki ja samalla vähentää epäkelpoa aineista. Ja kyllä, potkut saa helpolla, ihmisten terveydestä ja jaksamisesta ei välitetä paskaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan toi nyt törkeetä palkata tiimi 65 henkeen, pilata tiimihenki ja samalla vähentää epäkelpoa aineista. Ja kyllä, potkut saa helpolla, ihmisten terveydestä ja jaksamisesta ei välitetä paskaakaan.

        Toistaitoisille sietääkin antaa armotta kenkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat lain kiertämistä? Saako sieltä potkut helpolla?

        saa, samaan aikaan palkataan uutta porukkaa ja toisesta päästä irtisanotaan, ensin noin kk hiljaisella irtisanomisella.. aivan sairasta, virheitä ei saa tehdä yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaitoisille sietääkin antaa armotta kenkää!

        "toistaitoisille", väkeä vähennetään armotta ilman muutosneuvotteluita hiljaisella irtisanomisella, sitten keksitään joku pari virhettä ja ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaitoisille sietääkin antaa armotta kenkää!

        No miksei järjestetä rehdisti sitä yt-kierrosta jos ei ole sitä laskutusastetta? Suhmuroidaan tälleen sairaalla tavalla, eikö nää tajua että piirit on pienet ja jutut leviää.


    • Anonyymi

      Näyttää tässäkin firmassa yyteet olleen päällä vaikka mitään uutista en löytänyt. Kuinka paljon sai lähteä?

      • Anonyymi

        ei kai siellä mitään yyteitä ole, porukkaa vähennetään hiljaisesti toisesta päästä, osui myös itseen. aivan perseestä, varsinkin FO, jota vetää jälkeenjäänyt harmaahapsi


      • Anonyymi

        Ei tartte kato uutisoida kun ei ole pörssissä. Jotain todella outoa ja härskiä tuolla kyllä tapahtui 2024-2025


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte kato uutisoida kun ei ole pörssissä. Jotain todella outoa ja härskiä tuolla kyllä tapahtui 2024-2025

        Kaiken huipuksi halusivat irtisanotulle vielä pääsyn sähköpostihistoriaan! Tämän sentään luottamusmies torppasi. Suomessa on kirjesalaisuus. Voisi lopettaa tämän puolilaittoman yritystoiminnan, konsernin Suomen haara voisi painua kartalta vidduun.


    • Anonyymi00015

      Ei koskaan enää. Tukehtukaa Tesloihinne siellä!

    • Anonyymi00016

      Mietin 20 vuotta sitten että on siinä firmalla typerä nimi

      • Anonyymi00017
        UUSI

        no mites toi nykyinen ToveriMieli, joka kohtelee ihmisiä kuin paskaa


    • Anonyymi00018
      UUSI

      kyllä ne pelkää siellä nyt, laittomasti irtisanottu porukka alkaa käydä kuumana. hr-bitch ja muu johto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe