Nukkuminen puolikuollut

Anonyymi-ap

En löytänyt mitään keskustelua mistään näille kokemuksille enkä mitään sairautta.

Mulla on nyt todella monena yönä ollut kokemuksia että keskellä yötä unessa havahtuu että vajoaa johonkin pimeyteen ja keho menee ihan turraksi ja sitten iskee paniikki ja täytyy herättää itsensä. Siis ei ole kokemusta kuolemisesta mutta tuolta se vois tuntua.

Nuorena oli usein unihalvauksia ilman hallusinaatioita ja tuo ei tunnu siltä.
Kerran tuli nuo keho tuntemukset ja samalla näkökenttä muuttu valkoiseksi ja tulee olo että täytyy herätä ja sitten ei uskalla nukkua.

Olen ottanut joka toinen yö ketipinorin että nukahdan mutta ilman sitä myös tulee nuo oireet. Eli mulla on ollut myös vaikeuksia saada unta.
Päivisin on sumuinenpää ja unohtelen asioita. Viikon aikana olen ketipinorista huolimatta 2yönä nukkunut vain 2tuntia.

Nuo oireet tuntuu että on sillain väliaikaisia että varmaan menee taas piiloon että johtuu varmaan elämäntilanteesta.
Mutta mua kiinnostaa millasia muilla onko nuita kuolemis kokemuksia?
Mitä jos mä en säikähdä ja yritäkkään herätä sillo?

7

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap. Selkounia nään tosi helposti ja muistan melko hyvin unet jota näen. Että jotenki nuo jutut liittyy toisiinsa alkoholia en ole juonut 4vuoteen. Energiajuomat on tuntunu lisäävän vilkkaita unia. Muita lääkkeitä ku ketipinoria en nyt käytä mutta ennen on ollut eri masennuslääkkeitä käytössä. Nehä vaikuttaa siihen kemiaan jotenki. Masennuskaan ei ole enään niin iso mitä se oli ennen

    • Anonyymi

      Kuulostaa todella vähiltä yöunilta. Miten jaksat? Opiskeletko tai oletko työelämässä? En osaa auttaa. Ehkä joku tenox pitäis sut unessa aamuun asti. Voimia!

    • Anonyymi

      Jos nukkuu 2 tuntia yössä niin onko ihme että päivällä on sumuista.Normaali ihminen tarttee enemmän kuin kaksi tuntia yöunta.

      • Anonyymi

        Joo siis kirjotin vähä hassusti. 5 yönä oon nukkunu 4-10h ja kahtena yönä vaan 2h


    • Anonyymi

      Ap mainitsi itsekin elämäntilanteesta.
      Jotenkin tuollainen oireilu vaikuttaa ahdistukselta.
      Ja tuossa kohtaa yleensä herää, tahtoi tai ei, sitä ei pysty itse päättämään kummin toimii.
      Kyllähän kuka vain säikähtää, kun herää yllättäen tollaseen tuntemukseen, mutta se ei ole hengenvaarallista.
      Kannattaa yrittää käsitellä elämässään sellaiset asiat, jotka mahdollisesti aiheuttavat ahdistusta.

    • Anonyymi

      Kanataa mennä läkäriin ettei unetomuskiertestä tule vuosien riesa.Opetele rauhoita elämäsi mielesi,Käytä hyöduksi ulkoilua joka sällä.Pura ulkoilun mielesi.Lapsetkin nukuvat rittävän ulkoilun ansiosta hyvin.Myö ikuiset. Unen saanista,uni rytmin saamisesta on asia tietoa mielin määri.Hanki joka sään mukaisesti vateet.Nin sääst ei estä ulkoilua.Osaat kävellä yksinkin.Ota päiväsi haltuun kuten iltasi.Vähemmän dikaikaa ja tv. Opetele rauhoituu illala kirjaa lukien.ei ääni kirjoja kunelen.Raskasti jos illala syöt näät mörköjä unissasi.Jos käytä pähteitä tai vain tupakaa,Kumatkin häiritsevät unta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe