Ari Levy

Onko tuosta tapauksesta tullut mitään uutta tietoa?
Onko tuomiot tämän miehen tappajille jo luettu?

52

11415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka

      Leena,Millainen tuomio siitä pitäisi mielestäsi tulla?

      • Siis kysyinkin,että onko tämän miehen tappajille annettu jo tuomiot?En tiedä edes tiedä millainen tuomio pitäisi tulla sen päättää käräjäoikeus..Mikä oli muuten motiivi kyseiselle teolle?Alamaailman välienselvittelyäkö?


      • Mie
        Leena kirjoitti:

        Siis kysyinkin,että onko tämän miehen tappajille annettu jo tuomiot?En tiedä edes tiedä millainen tuomio pitäisi tulla sen päättää käräjäoikeus..Mikä oli muuten motiivi kyseiselle teolle?Alamaailman välienselvittelyäkö?

        Katselitko Leena tyttönen eilen televisiota? Sieltä tuli eilen punainen lanka jossa käsiteltiin naisten väkivaltaa.Sen mukaan osa Suomen ämmistä pahoinpitelee miehiään.He raapivat,potkivat,purevat,lyövät nyrkillä,paistinpannulla,saksilla.Pahimmat ämmät jopa lyövät puukolla.
        Miehet häpeävät tehdä poliisiilmoitusta tälläisistä ämmistä,ja pelkäävät tulevansa naurunalaisksi poliisin silmissä,jos tekevät ilmoituksen.Osa äijistä kuulemma menee nukkumaan yöksi esim.autotalliin,jos heidän ämmänsä sattuu olemaan pahalla päällä!Olen itse mies ja kyllä minun mielestä pahansisuisille ämmille pitäisi kuri löytyä.Tosin itseäni ei kukaan ämmä ole koskaan uhannut.

        Mitä sinun mielestä Leena-tyttönen pitäisi tehdä tälläisille ilkeille ämmille? Et kai itse ole koskaan purrut,raapinut,potkinut,lyönyt nyrkillä tai paistinpannulla ketään miestä,puukottamisesta puhumattakaan? Toivottavasti et!

        VASTAA PIAN!!!


      • Mie kirjoitti:

        Katselitko Leena tyttönen eilen televisiota? Sieltä tuli eilen punainen lanka jossa käsiteltiin naisten väkivaltaa.Sen mukaan osa Suomen ämmistä pahoinpitelee miehiään.He raapivat,potkivat,purevat,lyövät nyrkillä,paistinpannulla,saksilla.Pahimmat ämmät jopa lyövät puukolla.
        Miehet häpeävät tehdä poliisiilmoitusta tälläisistä ämmistä,ja pelkäävät tulevansa naurunalaisksi poliisin silmissä,jos tekevät ilmoituksen.Osa äijistä kuulemma menee nukkumaan yöksi esim.autotalliin,jos heidän ämmänsä sattuu olemaan pahalla päällä!Olen itse mies ja kyllä minun mielestä pahansisuisille ämmille pitäisi kuri löytyä.Tosin itseäni ei kukaan ämmä ole koskaan uhannut.

        Mitä sinun mielestä Leena-tyttönen pitäisi tehdä tälläisille ilkeille ämmille? Et kai itse ole koskaan purrut,raapinut,potkinut,lyönyt nyrkillä tai paistinpannulla ketään miestä,puukottamisesta puhumattakaan? Toivottavasti et!

        VASTAA PIAN!!!

        Katsoin ohjelman!Se oli mielenkiintoinen.
        Mielestäni naiset voivat tehdä väkivaltaa siinä missä miehetkin!On hyvä,että asiasta puhutaan koska mielestäni naisten tekemä väkivalta on nyky-yhteiskunnassamme tabu.
        En osaa sanoa noista tuomioista mitään koska sehän vähän riippuu teon raakuus asteesta..
        Itsepuolustuksen ymmärrän mutta en sitä miksi joku hyökkää toisen kimppuun ilman mitään syytä!

        Itse en edes 152 senttisenä naisena pystyisi puolustautumaan joten en edes yrittäisi väkivallalla asioita ratkoa mutta jos joku käivisi metsätiellä kimppuuni kyllä itseäni yrittäisin puolustaa!

        "Rauhaa ihmiset"


      • pervo
        Mie kirjoitti:

        Katselitko Leena tyttönen eilen televisiota? Sieltä tuli eilen punainen lanka jossa käsiteltiin naisten väkivaltaa.Sen mukaan osa Suomen ämmistä pahoinpitelee miehiään.He raapivat,potkivat,purevat,lyövät nyrkillä,paistinpannulla,saksilla.Pahimmat ämmät jopa lyövät puukolla.
        Miehet häpeävät tehdä poliisiilmoitusta tälläisistä ämmistä,ja pelkäävät tulevansa naurunalaisksi poliisin silmissä,jos tekevät ilmoituksen.Osa äijistä kuulemma menee nukkumaan yöksi esim.autotalliin,jos heidän ämmänsä sattuu olemaan pahalla päällä!Olen itse mies ja kyllä minun mielestä pahansisuisille ämmille pitäisi kuri löytyä.Tosin itseäni ei kukaan ämmä ole koskaan uhannut.

        Mitä sinun mielestä Leena-tyttönen pitäisi tehdä tälläisille ilkeille ämmille? Et kai itse ole koskaan purrut,raapinut,potkinut,lyönyt nyrkillä tai paistinpannulla ketään miestä,puukottamisesta puhumattakaan? Toivottavasti et!

        VASTAA PIAN!!!

        mitäs ihmettä sinä siinä oikein vouhkaat?? Vai oliko surmaaja oikein läheinekin ihminen sinulle,sukulaismiehiä vai?? Käsittääkseni Levyn murhassa oli kyse mönkään menneistä autokaupoista. Harva nainen -tai en ole koskaan kuullut- tappaa toista esim.autokauppojen takia. Olis tullut vaan elinkautinen tuollaiselle vitopäälle kuten Levyn murhaaja. On varmaan hakannut vaimoaan ja lapsiaankin jos sellaisia on esim.raiskaamalla onnistunut hankkimaan..


      • pervo kirjoitti:

        mitäs ihmettä sinä siinä oikein vouhkaat?? Vai oliko surmaaja oikein läheinekin ihminen sinulle,sukulaismiehiä vai?? Käsittääkseni Levyn murhassa oli kyse mönkään menneistä autokaupoista. Harva nainen -tai en ole koskaan kuullut- tappaa toista esim.autokauppojen takia. Olis tullut vaan elinkautinen tuollaiselle vitopäälle kuten Levyn murhaaja. On varmaan hakannut vaimoaan ja lapsiaankin jos sellaisia on esim.raiskaamalla onnistunut hankkimaan..

        No jos et koskaan huomannut niin olen utelias..


      • utelias
        Leena kirjoitti:

        Katsoin ohjelman!Se oli mielenkiintoinen.
        Mielestäni naiset voivat tehdä väkivaltaa siinä missä miehetkin!On hyvä,että asiasta puhutaan koska mielestäni naisten tekemä väkivalta on nyky-yhteiskunnassamme tabu.
        En osaa sanoa noista tuomioista mitään koska sehän vähän riippuu teon raakuus asteesta..
        Itsepuolustuksen ymmärrän mutta en sitä miksi joku hyökkää toisen kimppuun ilman mitään syytä!

        Itse en edes 152 senttisenä naisena pystyisi puolustautumaan joten en edes yrittäisi väkivallalla asioita ratkoa mutta jos joku käivisi metsätiellä kimppuuni kyllä itseäni yrittäisin puolustaa!

        "Rauhaa ihmiset"

        Hei oletko sä Sinkkosen Leena?


      • utelias
        utelias kirjoitti:

        Hei oletko sä Sinkkosen Leena?

        Leena on asrofoorumilla Athene...


      • nimetön
        Leena kirjoitti:

        Siis kysyinkin,että onko tämän miehen tappajille annettu jo tuomiot?En tiedä edes tiedä millainen tuomio pitäisi tulla sen päättää käräjäoikeus..Mikä oli muuten motiivi kyseiselle teolle?Alamaailman välienselvittelyäkö?

        Eli Leena on siis Sinkkosen Leena?! Kun ei ole vastaillut enää mitään...Ei kannata pelästyä vaikka oletkin...


      • nimetön kirjoitti:

        Eli Leena on siis Sinkkosen Leena?! Kun ei ole vastaillut enää mitään...Ei kannata pelästyä vaikka oletkin...

        En ole Sínkosen leena ja kenestä edes puhut?Mistä sait päähäsi sen,että olisin?


      • nimetön
        Leena kirjoitti:

        En ole Sínkosen leena ja kenestä edes puhut?Mistä sait päähäsi sen,että olisin?

        Sopii hyvin toi pituus...


      • nimetön kirjoitti:

        Sopii hyvin toi pituus...

        No en aina kerkeä vastaamaan viesteihin!On minulla muutakin elämää..


      • ei ole enää
        pervo kirjoitti:

        mitäs ihmettä sinä siinä oikein vouhkaat?? Vai oliko surmaaja oikein läheinekin ihminen sinulle,sukulaismiehiä vai?? Käsittääkseni Levyn murhassa oli kyse mönkään menneistä autokaupoista. Harva nainen -tai en ole koskaan kuullut- tappaa toista esim.autokauppojen takia. Olis tullut vaan elinkautinen tuollaiselle vitopäälle kuten Levyn murhaaja. On varmaan hakannut vaimoaan ja lapsiaankin jos sellaisia on esim.raiskaamalla onnistunut hankkimaan..

        Kyllä tämä Ari Levy itse aiheutti ongelmansa niitä tietoisesti hankkimalla, rotta oli koko jätkä.
        Ei kauaa kerennyt vapaudesta nauttia siviiliin pääsyn jälkeen, sama meno, ihmisten kusetus ja ohivedot, kyllä Ari itsekin tiesi mitä siitä seuraa.
        Harmi vain että lapset ja sivulliset joutuivat sen kestämään, monelle harmia yhdestä retaaleesta.
        Tuskin vain oli kyse pelkästään autokaupoista, eiköhän tuohon liittynyt pikemminkin ohivetoja, huumevelkoja jne, Arin tietäen.
        Tämä Arin naisystävä on taas kutsumanimeltään mustaleski, en ihmettele sitäkään että hän oli jutussa mukana. Outoa että tämä mustaleski osallistui jäänteiden kätkemiseen ja koko sotkuun,
        niin rakastuneilta näyttivät muutamia päiviä ennen tapahtunutta.


      • jooukahainen
        ei ole enää kirjoitti:

        Kyllä tämä Ari Levy itse aiheutti ongelmansa niitä tietoisesti hankkimalla, rotta oli koko jätkä.
        Ei kauaa kerennyt vapaudesta nauttia siviiliin pääsyn jälkeen, sama meno, ihmisten kusetus ja ohivedot, kyllä Ari itsekin tiesi mitä siitä seuraa.
        Harmi vain että lapset ja sivulliset joutuivat sen kestämään, monelle harmia yhdestä retaaleesta.
        Tuskin vain oli kyse pelkästään autokaupoista, eiköhän tuohon liittynyt pikemminkin ohivetoja, huumevelkoja jne, Arin tietäen.
        Tämä Arin naisystävä on taas kutsumanimeltään mustaleski, en ihmettele sitäkään että hän oli jutussa mukana. Outoa että tämä mustaleski osallistui jäänteiden kätkemiseen ja koko sotkuun,
        niin rakastuneilta näyttivät muutamia päiviä ennen tapahtunutta.

        olet tuntenut tämän arin ,kun päättelet että vaimo pahoinpitelee omaa kultaana.h
        mistä tiedät vaikka oma kultasi\olisi se pahin.


    • Miina

      Kannattaa lukea uusin alibi,siinä juttua levystä..

    • *****

      Tuomiot on luettu Joensuun käräjäoikeudessa. Päätekijäksi katsottu Hämäläinen tuomittiin taposta 10 vuodeksi vankeuteen. Muut kolme miestä todettiin syyttömiksi Levyn murhaan. Joskin saivat pienemmistä rikoksista 6kk:sta 13kk:een. Että tällälailla niitä tuomioita Joensuussa jaellaan. Uskomatonta!

      • Kiitos tiedoista!
        Tuntuu juu hyvin kummallisilta nuo tuomiot..Mikä oli motiivi?


      • ihm

        No minkälaiset tuomiot heidän olisi pitänyt saada sinun mielestä?


      • *****
        Leena kirjoitti:

        Kiitos tiedoista!
        Tuntuu juu hyvin kummallisilta nuo tuomiot..Mikä oli motiivi?

        Mitä nyt noissa lehdissä motiivin suhteen on puhuttu, niin en millään jaksa uskoa, että autokauppojen vuoksi kukaan toiselta henkeä vie. Lieneeköhän taustalla huumeet, josta perinteisesti jokainen pitää visusti suunsa kiinni, ettei isommat tahot kärähtäisi. Onhan kysymyksessä kuitenkin myös rikollisuuden alue, jota on äärimmäisen vaikea todistaa. Lisäksi poliisin on helpompi ja nopeampi saada esitutkinta valmiiksi, kun tyydytään motiiviin, joka on tullut tekijöiden taholta jo selville. Poliisi ei ole niin kiinnostunut motiivin selvittelystä, kuin siitä, että tekijät saatetaan vastuuseen teoistaan.


      • seuraaja
        ***** kirjoitti:

        Mitä nyt noissa lehdissä motiivin suhteen on puhuttu, niin en millään jaksa uskoa, että autokauppojen vuoksi kukaan toiselta henkeä vie. Lieneeköhän taustalla huumeet, josta perinteisesti jokainen pitää visusti suunsa kiinni, ettei isommat tahot kärähtäisi. Onhan kysymyksessä kuitenkin myös rikollisuuden alue, jota on äärimmäisen vaikea todistaa. Lisäksi poliisin on helpompi ja nopeampi saada esitutkinta valmiiksi, kun tyydytään motiiviin, joka on tullut tekijöiden taholta jo selville. Poliisi ei ole niin kiinnostunut motiivin selvittelystä, kuin siitä, että tekijät saatetaan vastuuseen teoistaan.

        En usko minäkään että ihminen tapetaan/murhataan yhden 150 euron takia! Kyllä siinä on muuta matkassa. Esim. huumeet. Pitää kyllä olla järki pois sellaiselta ihmiseltä joka mitättömän summan takia rupee tappamaan ketään! Ajatelkaa jos teidän läheinen tapetaan pienen rahasumman takia, miltä sellainen kuulostais? Mitä uhrin omaiset ajattelee tällaisesta?! Varmaan aika järkyttävää! TOSI JÄRKYTTÄVÄÄ!


      • ****
        ***** kirjoitti:

        Mitä nyt noissa lehdissä motiivin suhteen on puhuttu, niin en millään jaksa uskoa, että autokauppojen vuoksi kukaan toiselta henkeä vie. Lieneeköhän taustalla huumeet, josta perinteisesti jokainen pitää visusti suunsa kiinni, ettei isommat tahot kärähtäisi. Onhan kysymyksessä kuitenkin myös rikollisuuden alue, jota on äärimmäisen vaikea todistaa. Lisäksi poliisin on helpompi ja nopeampi saada esitutkinta valmiiksi, kun tyydytään motiiviin, joka on tullut tekijöiden taholta jo selville. Poliisi ei ole niin kiinnostunut motiivin selvittelystä, kuin siitä, että tekijät saatetaan vastuuseen teoistaan.

        niin,tää motiivi on niinku viel epäselvä... kertooko joku sen mikä se on.. ois mukava tietää miten, joku voi tappaa/murhata 150 euron takia ihmisen joka voi olla jollekkin hyvä ihminen.. kokemusta on...mitättömän summan takia..ajatelkaa..tosi törkeää...kertokaa kokemuksistanne. täs on kyl jotain muutakin taustalla eikä autokauppa ja 150 euroa!!! mitä muuta...??? esim.huumeet....


      • se on siinä mitä sähkösesti...
        ***** kirjoitti:

        Mitä nyt noissa lehdissä motiivin suhteen on puhuttu, niin en millään jaksa uskoa, että autokauppojen vuoksi kukaan toiselta henkeä vie. Lieneeköhän taustalla huumeet, josta perinteisesti jokainen pitää visusti suunsa kiinni, ettei isommat tahot kärähtäisi. Onhan kysymyksessä kuitenkin myös rikollisuuden alue, jota on äärimmäisen vaikea todistaa. Lisäksi poliisin on helpompi ja nopeampi saada esitutkinta valmiiksi, kun tyydytään motiiviin, joka on tullut tekijöiden taholta jo selville. Poliisi ei ole niin kiinnostunut motiivin selvittelystä, kuin siitä, että tekijät saatetaan vastuuseen teoistaan.

        kaikella on aikansa ja paikkansa?? -ei kai sitä autokaupoissa juosta puukkoo karkuun??- ja vittuukos, jos joku pelastaa mun hengen!! -HÄ?


    • seuraaja

      Juu, päätöshän siitä tehtiin. Mielestäni aika vähän saivat! Tääl joensuussa ei oikein käräjätuomari tajunnut et se oli harkittua ja suunnitelmallisesti tehty. mitä olen lehdistä lukenut niin saa sellaisen käsityksen et vakaasti harkiten tehty murha! No, jospa hovioikeus antas tuomiot sit uudelleen. Hoviinhan tää juttu luultavasti menee... Murhasta syytteet kaikille!!!

      • omassa maailmassaan

        Juristit saavat yksityispuolella samasta työmäärästä tuplaliksan käräjätuomareihin verrattuna, kyvykkäimmät jopa moninkertaisen.


      • omassa maailmassaan kirjoitti:

        Juristit saavat yksityispuolella samasta työmäärästä tuplaliksan käräjätuomareihin verrattuna, kyvykkäimmät jopa moninkertaisen.

        Eikös tällä Levyllä ollut puhelinluettelon kokoinen rikosrekisteri mm.pahoinpitelyistä ynnä muista sen sellaisista?Eikö palkkamurhakin voisi olla mahdollinen ajatus motiiviksi?(ja tää oli vain veikkaus ei TIETO)


      • 1234
        Leena kirjoitti:

        Eikös tällä Levyllä ollut puhelinluettelon kokoinen rikosrekisteri mm.pahoinpitelyistä ynnä muista sen sellaisista?Eikö palkkamurhakin voisi olla mahdollinen ajatus motiiviksi?(ja tää oli vain veikkaus ei TIETO)

        Kysynkin Leena sinulta, että onko oikein ruveta puhumaan Levyn historiasta? Ihan niin kuin Levy olisi itse syyllinen koko surmaansa... Olipahan sitten puhelin luettelon kokoinen tai minkä muun kokoinen tahansa...Kaikilla meillä on omat menneisyytemme..Jätetään ne omaan arvoonsa! Ok?


      • mä vaan
        1234 kirjoitti:

        Kysynkin Leena sinulta, että onko oikein ruveta puhumaan Levyn historiasta? Ihan niin kuin Levy olisi itse syyllinen koko surmaansa... Olipahan sitten puhelin luettelon kokoinen tai minkä muun kokoinen tahansa...Kaikilla meillä on omat menneisyytemme..Jätetään ne omaan arvoonsa! Ok?

        rikosrekisteri oli tosiaankin puhelinluettelon kokonen,ja viimesimmät jutut on tuoreessa muistissa,joten ei voi puhua menneisyydestä...suoraan sanottuna paska jätkä ja jouti kuollakkin! omaisten puolesta harmittaa,että joutuvat kestämään tämän kaiken.(ja joutunut kestämään kaiken laista tätä ennen)onhanhan se äiti tälläkin suharilla.Tekijöiden motiivista sen verran että huumeet ei tosiaankaan ole syynä eikä myöskään auto kaupat.sata varma asiasta en ole,mutta näin uskallan sanoa lähipiiriin kuuluvana.jossain vaiheessa tää tyyppi ois saanu surman muutenkin,vihamiehiä liian paljon...tän teon tekijät on viellä pieniä lapsia hiekkalaatikolla muihin vihamiehiin verrattuna.käsittääkseni Levyllä ei juuri esim.joensuuhun ollut asiaa....sen takia se aikoinaan enoonkin muutti.joensuussa poltti maa jalkojen alla......


      • nimetön
        mä vaan kirjoitti:

        rikosrekisteri oli tosiaankin puhelinluettelon kokonen,ja viimesimmät jutut on tuoreessa muistissa,joten ei voi puhua menneisyydestä...suoraan sanottuna paska jätkä ja jouti kuollakkin! omaisten puolesta harmittaa,että joutuvat kestämään tämän kaiken.(ja joutunut kestämään kaiken laista tätä ennen)onhanhan se äiti tälläkin suharilla.Tekijöiden motiivista sen verran että huumeet ei tosiaankaan ole syynä eikä myöskään auto kaupat.sata varma asiasta en ole,mutta näin uskallan sanoa lähipiiriin kuuluvana.jossain vaiheessa tää tyyppi ois saanu surman muutenkin,vihamiehiä liian paljon...tän teon tekijät on viellä pieniä lapsia hiekkalaatikolla muihin vihamiehiin verrattuna.käsittääkseni Levyllä ei juuri esim.joensuuhun ollut asiaa....sen takia se aikoinaan enoonkin muutti.joensuussa poltti maa jalkojen alla......

        Olitko hyvinkin läheinen ihminen Levylle??? Olitko kenties tapahtuma hetkellä mukana...? Miten voit sanoa noin jos et ole ollut Levyn kanssa tekemisissä? Vissiin olet ja aika LÄHELTÄKIN...!


      • nimetön
        mä vaan kirjoitti:

        rikosrekisteri oli tosiaankin puhelinluettelon kokonen,ja viimesimmät jutut on tuoreessa muistissa,joten ei voi puhua menneisyydestä...suoraan sanottuna paska jätkä ja jouti kuollakkin! omaisten puolesta harmittaa,että joutuvat kestämään tämän kaiken.(ja joutunut kestämään kaiken laista tätä ennen)onhanhan se äiti tälläkin suharilla.Tekijöiden motiivista sen verran että huumeet ei tosiaankaan ole syynä eikä myöskään auto kaupat.sata varma asiasta en ole,mutta näin uskallan sanoa lähipiiriin kuuluvana.jossain vaiheessa tää tyyppi ois saanu surman muutenkin,vihamiehiä liian paljon...tän teon tekijät on viellä pieniä lapsia hiekkalaatikolla muihin vihamiehiin verrattuna.käsittääkseni Levyllä ei juuri esim.joensuuhun ollut asiaa....sen takia se aikoinaan enoonkin muutti.joensuussa poltti maa jalkojen alla......

        Olitko hyvinkin läheinen ihminen Levylle??? Olitko kenties tapahtuma hetkellä mukana...? Miten voit sanoa noin jos et ole ollut Levyn kanssa tekemisissä? Vissiin olet ja aika LÄHELTÄKIN...!


      • mä vaan
        nimetön kirjoitti:

        Olitko hyvinkin läheinen ihminen Levylle??? Olitko kenties tapahtuma hetkellä mukana...? Miten voit sanoa noin jos et ole ollut Levyn kanssa tekemisissä? Vissiin olet ja aika LÄHELTÄKIN...!

        Levyn kanssa mulla ei ole ollut mitään tekemistä.muutaman kerran vilaukselta näin.en tosiaankaan ollut mukana tapossa.tapon tekijät/tekijän tunnen.aika hassua(ja toisaalta surullista) et lähipiirissä on ihmisiä jotka liittyy tapaukseen.itse en ole koskaan ollut minkään laisessa tekemisessä eikä ongelmia virkavallan kanssa,joten tuntuu hurjalta...mutta ikinähän ei tiedä mihin tai miten elämä viskoo.en oisi uskonut näistäkään tyypeistä.


      • nimetön
        mä vaan kirjoitti:

        Levyn kanssa mulla ei ole ollut mitään tekemistä.muutaman kerran vilaukselta näin.en tosiaankaan ollut mukana tapossa.tapon tekijät/tekijän tunnen.aika hassua(ja toisaalta surullista) et lähipiirissä on ihmisiä jotka liittyy tapaukseen.itse en ole koskaan ollut minkään laisessa tekemisessä eikä ongelmia virkavallan kanssa,joten tuntuu hurjalta...mutta ikinähän ei tiedä mihin tai miten elämä viskoo.en oisi uskonut näistäkään tyypeistä.

        No miks sä sit haukut sitä paskaks ku et kerta oo missään tekemisis ollu sen kans?! Väärin ruveta haukkumaan toista joka on kuollut aika päivää sit...TÖRKEÄÄ!!!


      • mä vaan
        nimetön kirjoitti:

        No miks sä sit haukut sitä paskaks ku et kerta oo missään tekemisis ollu sen kans?! Väärin ruveta haukkumaan toista joka on kuollut aika päivää sit...TÖRKEÄÄ!!!

        tiedän niin paljon ihmisiä joille se mies on tehnyt pahaa.tappo uhkauksia,varkauksia jne...ei se et se on kuollut tee siitä pyhimystä...meiltäkin omaisuutta hajotti.ja niinkun sanoin kirjoituksessa,sääliksi käy vanhempia ja muita omaisia,ne on varmasti kärsiny eniten ja ne on kunnon ihmisiä,vaikka Levy olikin tuollanen.millä oikeudella ihmiset nyt sitte toisia ihmisiä haukkuu...?tällä palstalla saa kai kertoa mielipiteensä.se on valitettavaa jos pidät mua törkeänä,mut sulla on oikeus mielipiteeseen.


      • mä vaan
        nimetön kirjoitti:

        No miks sä sit haukut sitä paskaks ku et kerta oo missään tekemisis ollu sen kans?! Väärin ruveta haukkumaan toista joka on kuollut aika päivää sit...TÖRKEÄÄ!!!

        sä ite utelet oonko miten läheinen levyn kanssa ollut ja sit kun käy ilmi et en ollutkaan kyseisen henkilön paras kamu,ni rupeet syyttelee haukkumisesta ja törkeydestä....huvittavaa. =)


      • nimetön
        mä vaan kirjoitti:

        sä ite utelet oonko miten läheinen levyn kanssa ollut ja sit kun käy ilmi et en ollutkaan kyseisen henkilön paras kamu,ni rupeet syyttelee haukkumisesta ja törkeydestä....huvittavaa. =)

        Juu, todella huvittavaa on myös sun käytökses. Jos kerta et tunne kunnolla sitä niin jätä se omaan arvoonsa! Mä täs ketään syyttele,mielipitteeni vaan sanoin.. mut eikö kannattas antaa jo olla??!! Ei se sitä ihmistä takas tuo! Meil kaikilla on omat mielipiteemme,sulla kuin myös mulla...


      • seuraaja
        mä vaan kirjoitti:

        tiedän niin paljon ihmisiä joille se mies on tehnyt pahaa.tappo uhkauksia,varkauksia jne...ei se et se on kuollut tee siitä pyhimystä...meiltäkin omaisuutta hajotti.ja niinkun sanoin kirjoituksessa,sääliksi käy vanhempia ja muita omaisia,ne on varmasti kärsiny eniten ja ne on kunnon ihmisiä,vaikka Levy olikin tuollanen.millä oikeudella ihmiset nyt sitte toisia ihmisiä haukkuu...?tällä palstalla saa kai kertoa mielipiteensä.se on valitettavaa jos pidät mua törkeänä,mut sulla on oikeus mielipiteeseen.

        Mistä sä muuten tiedät Levyn vanhemmat ja omaiset et millasia ne on? Oot sä nähny ne ja ollu yhteydes niitten kaa vai?


      • vois
        mä vaan kirjoitti:

        rikosrekisteri oli tosiaankin puhelinluettelon kokonen,ja viimesimmät jutut on tuoreessa muistissa,joten ei voi puhua menneisyydestä...suoraan sanottuna paska jätkä ja jouti kuollakkin! omaisten puolesta harmittaa,että joutuvat kestämään tämän kaiken.(ja joutunut kestämään kaiken laista tätä ennen)onhanhan se äiti tälläkin suharilla.Tekijöiden motiivista sen verran että huumeet ei tosiaankaan ole syynä eikä myöskään auto kaupat.sata varma asiasta en ole,mutta näin uskallan sanoa lähipiiriin kuuluvana.jossain vaiheessa tää tyyppi ois saanu surman muutenkin,vihamiehiä liian paljon...tän teon tekijät on viellä pieniä lapsia hiekkalaatikolla muihin vihamiehiin verrattuna.käsittääkseni Levyllä ei juuri esim.joensuuhun ollut asiaa....sen takia se aikoinaan enoonkin muutti.joensuussa poltti maa jalkojen alla......

        kiinnostaa sun tietämä/arvelema motiivi


      • taavi

        Tietääks kukaan onka tää Levyn surma juttu menos hovioikeuteen? Millo se mahollisesti on?


      • taavi kirjoitti:

        Tietääks kukaan onka tää Levyn surma juttu menos hovioikeuteen? Millo se mahollisesti on?

        ei ole tietoa..


      • joo
        taavi kirjoitti:

        Tietääks kukaan onka tää Levyn surma juttu menos hovioikeuteen? Millo se mahollisesti on?

        Menee hoviin.Eihän sitä tietty voi tietää tarkalleen, millon käsittely on....Hitaitahan nää prosessit on.Joku kuukaus vierähtää varmasti.Niinhän niil on tapana.


      • tikru
        mä vaan kirjoitti:

        rikosrekisteri oli tosiaankin puhelinluettelon kokonen,ja viimesimmät jutut on tuoreessa muistissa,joten ei voi puhua menneisyydestä...suoraan sanottuna paska jätkä ja jouti kuollakkin! omaisten puolesta harmittaa,että joutuvat kestämään tämän kaiken.(ja joutunut kestämään kaiken laista tätä ennen)onhanhan se äiti tälläkin suharilla.Tekijöiden motiivista sen verran että huumeet ei tosiaankaan ole syynä eikä myöskään auto kaupat.sata varma asiasta en ole,mutta näin uskallan sanoa lähipiiriin kuuluvana.jossain vaiheessa tää tyyppi ois saanu surman muutenkin,vihamiehiä liian paljon...tän teon tekijät on viellä pieniä lapsia hiekkalaatikolla muihin vihamiehiin verrattuna.käsittääkseni Levyllä ei juuri esim.joensuuhun ollut asiaa....sen takia se aikoinaan enoonkin muutti.joensuussa poltti maa jalkojen alla......

        ...se motiivi kun kerta tunnut tietävän et mikä se on..!Mikä se on jos ei huumeet??Mites läheinen olet tekijän/tekiöiden kanssa?Vastaahan ihan rehellisesti!


      • kukaan on kenellekään?
        tikru kirjoitti:

        ...se motiivi kun kerta tunnut tietävän et mikä se on..!Mikä se on jos ei huumeet??Mites läheinen olet tekijän/tekiöiden kanssa?Vastaahan ihan rehellisesti!

        Mitä se kellekään kuuluu kuka on läheinen, ja kenen kanssa. Jokaisella oma elämä, kaverit, tutut jne...
        Ei niitä tarvii täällä käydä tunnustelemaan, yksityiselämä on yksityistä.


      • kuullut
        Leena kirjoitti:

        Eikös tällä Levyllä ollut puhelinluettelon kokoinen rikosrekisteri mm.pahoinpitelyistä ynnä muista sen sellaisista?Eikö palkkamurhakin voisi olla mahdollinen ajatus motiiviksi?(ja tää oli vain veikkaus ei TIETO)

        Ne jotka tietävät eivät kerro,ne jotka luulee tietävänsä eniten ääntä


    • riita poikki

      Joo.Täs yleisesti oman mielipiteen heitän teille, jotka riitelette,yhtälailla tietty jokaiselle.

      Jokaisella meistä on oikeus tuoda julki oma mielipide. Lienee tullut jo selväksi kaikille, että Levyllä oli omat heikkoudet, kuten meillä kaikilla. Toisella ne vaan ovat näkyviä, toisella piilossa. Eihän meidän tarvitse tuomita ihmistä yhtään sen enempää, jos heikkoudet ovat olleet näkyvillä? Monesti olen elämässä huomannut, että julkisuudesta "salassa" olevat pahuudet ja pahat teot ovat julmempia kuin näkyvät (esim.henkinen väkivalta, pettäminen..ym.ym.).

      Onhan se selvää sekin, että jos jotain pahaa on joutunut kokemaan, ihmismieli tahtoo muistaa vain sen ja vielä korostaa sitä. Uskallan kuitenkin väittää, että pahimmallakin rikollisella on se hyvä ja kaunis puoli, jota ei kaikki näe. Jokaista ihmistä joku rakastaa maailmassa,jää kaipaamaan kyyneleet silmässä ja muistamaan lämmin hymy kasvoilla. Ei kukaan ihminen ole läppeensä paha. Jokaisella on lisäksi OIKEUS rakastaa ja tulla rakastetuksi.

      Eiköhän tuo riitely ole turhaa? Annetaan muistojen olla jokaisella meistä mitä ovat ja jokainen saa käsitellä niitä oman halunsa mukaan.Sitä vain toivoisi, että totuudessa pysyttäisiin meistä jokainen.

      • kissa

        Eikö tosiaankin kannattas lopettaa toi riitely?! Kaikil meil on omat surut ynnä muut...Musta ainakin tuntuu tosi pahalta kun puhutaan kuolleesta ihmisestä (vaikka en tätä Levyä tunne ollenkaan, olen vaan lukenut siitä juttua lehdistä.)pahaa tai haukutaan sitä. Omia mielipiteitä voi tuoda julki, mut liika on liikaa...Meillä jokaisella on tosiaankin hyviä muistoja niistäkin jotka ehkä on olleet pahoja ihmisiä täs maailmassa. Eli nyt olisi mukava jos ei enää riideltäis...!!!


      • samaa mieltä

        Hyvä että on muitakin samallatavalla ajattelevia.
        Ärsyttää että nuoruudessa tehdyt mokat kulkee aina mukana, vaikka olisikin täysin muuttunut niiltä ajoilta, ja perustanut perheenkin. En puhu itsestäni, vaan läheisestäni.


    • ..joulukuun...

      ..siis,hovissa joulukuun 13 päivä on tää levyn juttu.

      • Her-75

        Tietääkö kukaan muuttuiko tuomiot hovissa joulukuussa?
        Muuhun keskusteluun voin sanoa sen verran, että itse tunsin Arin melko hyvin ja vaikka hänellä se puhelinluettelon paksunen rikosrekisteri olikin, niin mulle hän oli tosi tärkeä ihminen ja hyvä ystävä. Harmittaa että menetin yhteyden häneen vähän ennen kuolemaansa. Tuntuu että jäin niin paljon sanottavaa...
        Enkä osaa tarkemmin sanoa tapon/murhan motiivia, mutta kyllähän Ari aika pahasti oli koukussa aineisiin. En sit tiiä liittyykö aineet surmaan...


      • ainakaan meitä kohtaan
        Her-75 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan muuttuiko tuomiot hovissa joulukuussa?
        Muuhun keskusteluun voin sanoa sen verran, että itse tunsin Arin melko hyvin ja vaikka hänellä se puhelinluettelon paksunen rikosrekisteri olikin, niin mulle hän oli tosi tärkeä ihminen ja hyvä ystävä. Harmittaa että menetin yhteyden häneen vähän ennen kuolemaansa. Tuntuu että jäin niin paljon sanottavaa...
        Enkä osaa tarkemmin sanoa tapon/murhan motiivia, mutta kyllähän Ari aika pahasti oli koukussa aineisiin. En sit tiiä liittyykö aineet surmaan...

        Ei Ari meillekään ikinä paha ollut, mukava kaveri silloin kun sattui jossain törmäämään. Viimeiset viikot/päivät Arilla meni melko vauhdikkaasti, oli saanut asunnon Tohmajärven/Kiihtelyksen korvesta, ja annettiin hänen vähille tavaroilleen muuttokyyti omalle autolleen, joka oli jäänyt tienvarteen.
        Tyttöystävänsä kans oli yhteen muuttamassa.


      • Her-75
        ainakaan meitä kohtaan kirjoitti:

        Ei Ari meillekään ikinä paha ollut, mukava kaveri silloin kun sattui jossain törmäämään. Viimeiset viikot/päivät Arilla meni melko vauhdikkaasti, oli saanut asunnon Tohmajärven/Kiihtelyksen korvesta, ja annettiin hänen vähille tavaroilleen muuttokyyti omalle autolleen, joka oli jäänyt tienvarteen.
        Tyttöystävänsä kans oli yhteen muuttamassa.

        Kiva kuulla että miekkosen elämässä oli jotain positiivista vielä loppuaikanakin. Edelleen kaipailen heppua kovasti.


    • pötspöts

      minun hyvän ystäväni äiti seurusteli arin kanssa ja hän jätti heille velkoja ja he joutuivat muuttamaan paikka kunnalta häntä pakoon. Vaikka Arilla olikin ongelmia se ei kuitenkaan oikeuta tälläisiin tekoihin. Ystäväni ja hänen veljensä olivat pieniä tapahtuma hetkillä ja heille jäi traumoja tästä ja vaikken Aria ole koskaan tuntenutkaan niin olen kuitenkin nähnyt miten se on vaikuttanut hänen läheisiinsä. uskon kyllä että ari on ollut pohjimmiltaan hyvä mies .

      • hlarox

        Mä olin tän Arin kans samalla luokalla 80-luvulla. Mukava kaveri tuolloin. Muuttivat pois seudulta ja seuraava kontakti häneen olikin kuva Iltalehden surmauutisessa...


    • Anonyymi

      Aikaa on jo kulunut, mutta jos vielä jotain kiinnostaa niin päätekijä surmassa kuoli vankilassa, olisiko ollut 2008.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe